Poslední návštěva: 22 říj 2019 17:55 Právě je 22 říj 2019 17:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




 [ Příspěvků: 2276 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 22 črc 2019 15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2018
Příspěvky: 40
Bydliště: Trutnov
Vůz: Volvo s70 2.4T AT
Tady je návod, jak otevřít seklé víčko nádrže. Jde to i na s70, jen se tam musí strčit pracka o trochu dál.
https://www.youtube.com/watch?v=ZvUht8nz8jw

_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 23 črc 2019 06:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Zadní brzdy nachystány a svíčky nachystány.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 23 črc 2019 15:37 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 114
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: https://www.youtube.com/watch?v=QwYOOXmbKqg


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 24 črc 2019 13:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2014
Příspěvky: 1527
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
strkat do Volvíka Alíka :%)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 24 črc 2019 13:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2005
Příspěvky: 3473
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
kishmick píše:
Testujeme turbobudíky z aliexpresu. Některý se zdaji bejt docela v pohodě. Ty barvičky!!! Dnešní zapojení jednoho z nich: https://www.youtube.com/watch?v=QwYOOXmbKqg



Je jasný, že za jízdy to tak znát nebude, ale takhle na volnoběh by mě štvalo, jak ručičky lítají každá jinak v porovnání s otáčkoměrem :D

_________________
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Dream car: C70


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 24 črc 2019 14:29 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2015
Příspěvky: 114
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4 T5 , V70II 2.4i 130Kw BSR, Heico
Originál otáčkoměr očividně nestíhá. Kdyby byl odlehčenej setrvačník a tůroval bys to trochu svižnějc, tak je to se "stock"-otáčkoměrem tragédie-je tak 2 vteřiny pozadu. Jinak mě paradoxně hrozně sklamali hadičky Samco. Větší "másla" jsem neviděl. Koupil jsem je po dlouhý době právě kvůli turbo-budíkům a je to hrozný-trhá se to, nevydrží to, když to dotáhneš, tak to praskne. V tomhle případě jsou volvo-hadičky zlatý. Jinak "čína" budíky ukazujou dobře. Mám jich víc, a žádnou nebezpečnost v tom nevidim. Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 23:43 
Offline

Registrován: březen 2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Vůz: Seveřan: XC90 D5 AWD 2005 automat
Zdravím mam svoji XC 90 uz asi 9 let. Najezdili jsme spolu uz kolem 120k km a doufam ze i nadale najezdime mnohem vice. Puvodne jsem měl v hledáčku Saaba ale taky i prave i moji 90. Se slabosti pro seversky auta byla volba jasna. Musi to byt seveřan. Po zkusebni jizde ve Volvu bylo hned jasne a na Saaba se ani nedostalo. Tehdy jsem vedel ze budu potrebovat velke a bezpecne auto pro budouci rodinu. A taky se tak stalo a auto mi zacalo slouzit a ja nedam na nej dopustit a je na něj spolehnutí. Sice to nebylo dneska ale díky radam zde na foru jsem zvladnul vyrešit treba vodu pod nohama řidiče , nainstslovat si Vidu a pár dalsich věci. Ještě mam v planu vyčistit bufik mam podezrení ze si v zimě prestal dělat co měl a nedělal. A taky jsem zjistil ze prestal prestala fungovat uhlovka respektive asi s největsi pravdepodobnocti odešel do věcnych lovišť znamí spojovaci članek. Ale asi nejvetsi kostlivec co ted asi je , tak je prevodovka. Tehdy po koupy jsem odvezl auto do volvo servisu ve varech ( ješťe fungoval) at mi vymeni naplne a tak. A jak to tak je tak na prevodovku se vykaslali se slovy ze je dozivotni naplň. Ja naivni blbec jim veril a nechal to bejt. Az tady jsem zjistil jak se veci maji. Tak i po vsech tech radach v diskuzich tak jsem si rekl ze by bylo rozumne se taky zaregistrovat a podilit se o svuj príběh jak jsem se dostal ke svemu prvnimu vlastnimu Volvu. S pozdravem Kuba

_________________
Seveřan: XC90 D5 2005 120KW automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 10:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2010
Příspěvky: 10186
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8
Je moc dobře, že ti auto slouží a že jsi ve zdejších řádkách našel pomoc, což je taky účel. Je celkem zajímavý, že si po více než sedmi letech našel odvahu semka napsat. :-)
Tak ať brzo vyženeš kostlivce a žádný do skříně už nelezou :good:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 29 črc 2019 11:56 
Offline

Registrován: březen 2012
Příspěvky: 3
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Vůz: Seveřan: XC90 D5 AWD 2005 automat
Mno ono spiše jsem hlava děravá a zapoměl jsem ze jsem se už registroval davno. Zjistil jsem to když jsem se chtěl registrovat “znova” :fool: jinak bych napsal už dříve. Ale jak se říka lepší pozdě než nikdy. :D Taky v to doufam , dělám vše na etapy v rámci rodinného rozpočtu co dovoli mi našetřit. :pardon:

_________________
Seveřan: XC90 D5 2005 120KW automat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 04 srp 2019 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 04 srp 2019 21:31 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10098
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Já dneska vyměnil levý přední snímač ABS, páč od pátku začal sporadicky házet chybu, která se musí mazat diagnostikou a pokud ta chyba vyskočí tak se nedá pořádně řadit a nefunguje tempomat.
Měl jsem doma starší, tak snad bude fungovat.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 03:53 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1399
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
kishmick píše:
Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.

Tak pouzij palivovou, v metrazi, s opletem uvnitr hadice, jsou delany na tlak a ustojej i podtlak...

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 20:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1620
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
Hola, ručka/nožka mi taky nebrzdí...
Co obnáší vyměnit lanovody, prosím?
Díky, Janek
Vapik píše:
Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 20:59 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 10098
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Proč měnit lanovody? Drhnou? Jdou ztuha? Nevrací se? Jsou popraskané? Rezavé?

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2014
Příspěvky: 189
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Hajčus: Lanovody jsem neměnil moje jsou jak nové. Každopádně jestli je máš po smrti, nebude to takový problém. Pro lepší manipulaci a následné seřízení doporučuji vytáhnout středový tunel (pár šroubků). Pak lanka vyháknout z vidličky a pod autem vytáhnout u kol pak klasika. Aby ručka brzdila mám vyzkoušeno za
1. kvalitní pakny (né nutně nejdražší).
2. použit seřiditelnou vidličku https://www.autodily-pema.cz/nastavovac ... -nk-424801
Pro seřízení se mi osvědčil tento postup:
Povolit ten nastavovací vehement u středového tunelu
Vše poskládat a vidličku šroubování roztáhnout natolik aby šel nasadit kotouč.
Potom našlapat "ručku" na maximum a mezi vidličku a plechový držák ve středovém tunelu vložit vhodný špalík a pak teprv povolit ručku (špalík zapříčiní, že lanovody u brzd zůstanou zatažené a povolí se jen přední lanko k pedálu. V tuto chvíli roztáhnout seřizovací vehement. Opakovat do chvíle spokojenosti s chodem pedálu. Jakmile tohle máš za sebou dírou pro kolový šroub povolit vidličku tak aby se kolo volně otáčelo.
Pak už jen spokojeně brzdit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 05 srp 2019 22:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1620
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
Ty Volve, to je návod!!! :Yahoo!:
:good: :beer:
Děkuji moc a volvu zdar!!
:friends:

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 09:44 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 1724
Bydliště: Teplice
Basstl píše:
Další kola ze seznamu oblíbených, si můžu vyškrtnout. :)
Propusy jsou před renovací. Zítra je vezu k Flachovi.

Tak mám kola hotový.
Na živo jsem je ještě neviděl, ale podle fotek opět výborná práce. :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 150 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 691
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
A za kolik mi je prodas? :-)

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 11:26 
Offline

Registrován: září 2014
Příspěvky: 19
Vůz: V70 TDI
Ked už bol doma tak som ho nemohol nechat len tak lezat a hned vecer som ho nahodil.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 17:55 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: září 2018
Příspěvky: 1478
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Stěrače ! Mam ještě původní s nápisem Volvo. 80Kč za nové flat gumičky a zase stírají jedna báseň.

Což mi připomíná vymyslela nějaká automobilka systém úschovy stěračů, aby se neničili gumičky v horku ?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 10:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 1620
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T
Omlouvám se, opoměl jsem odpovědět.
Ano. Drhnou, Jdou ztuha, Nevrací se, Jsou prodřené a Rezavé :%) někdo s tím škrtnul a prodřel. :%)

raolsa píše:
Proč měnit lanovody? Drhnou? Jdou ztuha? Nevrací se? Jsou popraskané? Rezavé?

_________________
XC90 2.5T Tatík
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 11:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: srpen 2008
Příspěvky: 396
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD
Basstl píše:
Tak mám kola hotový. Na živo jsem je ještě neviděl, ale podle fotek opět výborná práce. :)

Super práce! O Flachovi jsem měl vědět, když jsem loni nechával renovovat Pegasusy… Aspoň ale vím, kam příští rok vezmu Tritony.

_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 17:16 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2019
Příspěvky: 466
Bydliště: Praha východ
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Výměna podtlakovýho silentbloku na motoru a pravá žárovka(strašný!)...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 752
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Blade píše:
A za kolik mi je prodas? :-)

Tobě na C70II nepůjdou. Jiná středová díra. Tato kola mají díru 65,1mm, ty máš 63,4mm. A takto tenké středící kroužky s tloušťkou stěny 0,80 - 0,85mm se nedělají.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron
V60 D3, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l benzín


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
PříspěvekNapsal: 07 srp 2019 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2017
Příspěvky: 691
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
To nejsou tyto stejne?

https://auto.bazos.cz/inzerat/107548683 ... -ET-43.php

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 2276 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.324s | 18 Queries | GZIP : On ]