Právě je 24 zář 2018 19:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 pro 2014 21:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
Ahoj, rád bych (snad nejen pro mě) sjednotil zde probírané téma chipu, resp. optimalizace pro motor D5. Možno pro XC90, ale i obecně pro všechny řady s D5.

A) jaké máte zkušenosti, prosím pozitivní, ale i negativní.
B) trochu teorie, může být kvalitně provedená optimalizace (chip) pro motor prospěšná?
C) stačí ladit SW, nebo je nutné i HW úprava komponent generujících a přenášejících zvýšené parametry, co třeba chadiče, zvýšení tlaku v chladící soustavě apod.?
D) stačí ladit motor, nebo je třeba i zohlednit úpravu motoru na ostatní komponenty (převodovka, haldex?)
E) jakého úpravce si vybrat
F) není lepší nechat motor tak jak je?

G) jak vybírat?

1) Polestar: "umírněná" úprava, zachování záruky, !!! "odladění automatu". To píši v uvozovkách, ale dle Davida Kurtze se úprava vztahuje i na soft převodovky, která se "zklidní". Zde se mi líbí především komplexní služba, kdy v autorizáku provedou úpravu, kterou mám na jedné faktuře a je možno se bavit o záruce.

2) BSR: "Dvorní" úpravce, dle poskytovatele mají jednotlivé řady s motory odbržděné. BSR úpravu jsem zkoušel v V70, kde se mi líbila. Jako laik dál nevidím, ale jelo to moc pěkně.

3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.

4) Obecně ladiči, ideálně s brzdou. Tvrdí, že vše ostatní je špatně a nezohlední konkrétní auto. Že "programátor, který konkrétní auto nikdy neviděl může udělat víc škody než užitku".


A teď jak na to. Mám XC90, D5, automat. Moje představa je cca. + 15%, na nějakých 210 ps, 440 - 460 Nm.

Díky Dan


p.s.: K mému konktrétnímu autu. S Polestar jsem zatím neuspěl, ač auto jezdilo celou dobu v ČR, bylo údajně určeno pro Italský trh a je "SW zamčeno" pro další úpravy. Pokud víte co s tím, prosím SZ. Díky

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 pro 2014 22:02 
Online
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2009
Příspěvky: 1895
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Danniel74 píše:
3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.

U ostatních ale přece taky není upravován HW a nic jiného než že ti úplně stejně nalejou soft neudělaj... pokud se nepletu tak používají soft od Holandských Volvotune, který si ho taky nevycucali z prstu, ale pravděpodobně odladili na brzdě, nebo?

_________________
´96 850 R BSR stage 1, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek- NA PRODEJ | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 pro 2014 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4063
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
peter cz píše:
Danniel74 píše:
3) Volvo česky: Řešení zde z fóra, to se mi líbí, ale po přečtení několika diskuzí jsem pochopil, že jde pouze o soft, který se naleje, třeba i na dálku, v případě poškození auta mi nikdo nic nedá, vše je "na vlastní nebezpečí", není upravován HW.

U ostatních ale přece taky není upravován HW a nic jiného než že ti úplně stejně nalejou soft neudělaj... pokud se nepletu tak používají soft od Holandských Volvotune, který si ho taky nevycucali z prstu, ale pravděpodobně odladili na brzdě, nebo?
Tak jest. SW je takový sériový základ (který v zásadě využije bohaté rezervy poskytnuté výrobcem).

A kdo chce ladit a investovat dále do HW, tak (hlavně v případě turbobenzínů -> ARD) může dojít s výkonem velmi daleko. Ale to je již silně individualizovaná záležitost.

P.

P.S. Jo, a konkurence od BSR už dávno není "dvorní" dodavatel. Myslím, že žádné oficiální ani neoficiální napojení na automobilku už nemají.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4961
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Dane, par poznatku s chipem od Volvocesky na me V70 120 kw D5 AWD manual. Chip tam mam cca 5 mesicu a najeto pres 6000 km
- vykon papirove zvednut ze 120 kw na 149 kw a 470 nm - na brzde jsem nebyl, neni za rozumny peniz kde
- zrychleni 100-160 km/h pred chipem za 17 sec, po chipu za 13,2 sec (holt awd je extremni zrout vykonu i paliva) cekal bych jeste lepsi hodnoty kolem 10 sec, ale to uz je asi bez zasahu do hw nerealne
- spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 09:28 
Haben píše:
- spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo

Zkus koupit nový turboventil.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 10:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
Haben píše:
Dane, par poznatku s chipem od Volvocesky na me V70 120 kw D5 AWD manual. Chip tam mam cca 5 mesicu a najeto pres 6000 km
- vykon papirove zvednut ze 120 kw na 149 kw a 470 nm - na brzde jsem nebyl, neni za rozumny peniz kde
- zrychleni 100-160 km/h pred chipem za 17 sec, po chipu za 13,2 sec (holt awd je extremni zrout vykonu i paliva) cekal bych jeste lepsi hodnoty kolem 10 sec, ale to uz je asi bez zasahu do hw nerealne
- spotreba s chipem mi vylezla o cca 0,5 l - 1l navrch - holt kone potrebuji nazrat
- zatim neeviduji zadne negativni ucinky chipu na hw
- s chipem ma motor vetsi turbo efekt, jednou zatahne citelne v 1800 ot, podruhe jeste ozije ve 2500 ot. Cekal jsem, ze s chipem bude tahnout motor k 5000 ot, ale to se nekona, vrchol konci nekde u 4400 ot.
- po chipu jsme s Pavlem resili zvysenou kourivost, letel cerny dym, bez chipu ne. Vyreseno zaslepenim EGR, sem tam, hlavne kdyz se clovek coura po meste a pak tomu slapne, vyleti neco malo cerneho, ale to je uz ok a hlavne po 3 akceleracich cerny uz temer neleti
- jeste chci s Pavlem zkusit vyhodit chip nebo dat stage 1, vzdy vyjet nadrz a zkusit rozdily ve spotrebe a dynamice, ale k tomu potrebuji nejaky cas a najit ho take u Pavla.
- co jsem se Pavla chtel jeste zeptat, tak jestli jde chip udelat tak (myslim mapy), ze pri bezne jizde by se auto chivalo jako bez chipu (strikalo by stejne paliva jako stock verze) a pouze pri plnem plynu by se projevil chip. To by se mi libilo

Ahoj, děkuji, přesně takové informace jsem potřeboval. Dan

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4961
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Martine diky za info. Co je to turboventil a k cemu mi pomuze, na kolik vychazi jeho koupe, co zabere servisni prace?

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 11:35 
Haben píše:
Martine diky za info. Co je to turboventil a k cemu mi pomuze, na kolik vychazi jeho koupe, co zabere servisni prace?

Je to regulátor tlaku turbodmychadla práce tak na 5-10 min cena okolo 1300Kč


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 11:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2011
Příspěvky: 652
Bydliště: Brno
martinopel píše:
Je to regulátor tlaku turbodmychadla práce tak na 5-10 min cena okolo 1300Kč


Ahoj, to je cena za orignal Pierburg? Ten můj je pravděpodobně zničení od oleje z tekoucí vakuovky. Chtěl bych ho vyměnit, ale original jsem nanašel za míň než za 4500,-. Jsou nějaké jiné alternativy na D5?
Díky

_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | Volvo XC90 MY2007 AT 3.2 + LPG
Bylo: Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 12:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4961
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
To neni nijak dramaticky velka cena. Co mi to prinese? Jak poznam, ze ten soucasny ventil je spatny? Jak se to projevuje?

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 14:34 
Omlouvám se,nějak jsem si popletl benzín s naftou.Cena naftového je okolo 4000Kč.Ale u nafty většinou blbne VGT


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4961
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Ok nevadi. Co je to to VGT a jak se to projevuje? :oops:

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 15:28 
Haben píše:
Ok nevadi. Co je to to VGT a jak se to projevuje? :oops:

Variabilní geometrie lopatek turbodmychadla.Projevuje se to právě kolísáním výkonu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 16:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 5075
Bydliště: Bílovec
Bydliště: Wagstadt
Vůz: 80II 3,2 AWD XC90 AWD R-Design
každé chipnutí může majiteli auta přinest kopu problémů, jestli dá chipař záruku třeba na dalších 20 000km na vstřiky čerpadlo rozvody atd. tak proč ne :D jinak by nebylo od věci si připravit obnos na připadné nahodilé opravy 8)

_________________
S80II 3,2 AWD XC90 3,2 R-Design LPG
Byla první C30 1,6D 2007 270000kmUž není V70 2,4T LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
Fajn, zpět k tématu. Pokud by jste odhlédli od ceny, jakého úpravce by jste zvolili? Viz. můj první příspěvek body 1 - 4. A nebo je to v podstatě jedno? SW úpravci se odvolávají na mechanické rezervy motoru a převodovky a "zvýší tlak". Zjednodušuji, ale je tam něco navíc, zohledňují algoritmy úpravy i jiné parametry motoru, jak moc se oblbuje ŘJ? Předpokládám, že pokud řeknu, že nechci aby auto kouřilo, aby se řešilo kolísání výkonu, ladění a zaslepování ERG, že logická odpověď je nechat vše v sérii.

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 16:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
PINĎABC píše:
každé chipnutí může majiteli auta přinest kopu problémů, jestli dá chipař záruku třeba na dalších 20 000km na vstřiky čerpadlo rozvody atd. tak proč ne :D jinak by nebylo od věci si připravit obnos na připadné nahodilé opravy 8)

Tak jsem pochopil Polestar. Byl jsem u Kurtze, kde se zjistilo, že auto je pro podobné úpravy SW zamčeno a že legálně nahrát nemohou. Vše by řešili v rámci svolávačky na výměnu hadiček servořízení, která prý bude pro XC90 na začátku ledna. A to je oč mi běží. Polestar (nechci dělat reklamu) se mi prostě líbí tím že udělá značkový servis spolu s ostatními úkony. Možná profi neautorizovaní servisáci namítnou, že to nic neznamená, ale pro spotřebitele to argument je. Snad by i proklamovanou záruku uznali. Rozvody mám nově udělané, auto jsem nechal komplet zkontrolovat.

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 17:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4598
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Proc to neprodas a nekoupis nejakej R-Design?

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 17:17 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2007
Příspěvky: 5468
Bydliště: České Budějovice
Ekky píše:
Proc to neprodas a nekoupis nejakej R-Design?

Protože chce výkon a ne jiné plastíky :D

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 17:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2011
Příspěvky: 4598
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
R-design je taky proti serii chipnutej ne? Nejsou to jen plasty. Mam za to ze je tam prave neco od polestaru

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 17:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
Mám R-design. :D Jestli je chip nevím, měly by být tuším tužší stabilizátory, jinak nevím. Auto jsem kupoval po V8 a nemám s tím problém, jak si možná někteří myslí ... :)
Spíš bych chtěl odstranit trochu zmatečné chování automatu, který se mi u V8 dařilo eliminovat, ale u D5 moc ne. Koní je málo a tak to občas sype nahoru - dolů. Proto nechci jen přifukovat motor, ale celkově to poladit .... Pokud to jde a Polestar nekecá. Nechci aby auto kouřilo, nechci zaslepovat a laborovat. To raději série D5.

p.s.: R design překvapil, auto je celkem tvrdé a kupodivu v zatáčkách se nenaklápí, s podivem jak rychle se dá jet (v mezích možností). Zatím nejslabší jsou brzdy, ty mi prodávající nadělil ne moc fungující. Zítra by mělo být napraveno.

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 19:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2008
Příspěvky: 4063
Bydliště: Valašské království (Zubří)
Vůz: XC70-T6/S80-V8/MX5
Danniel74 píše:
Mám R-design.
Ono R-design jsou hlavně cinkrlátka (budíky, čalounění, atp.), možná tvrdší tlumiče, ale motorově to je stále série. Kdo chce opravdu ostré Volvo, měl by se poohlédnout po S60R nebo V70R. A začít ladit tam...

P.

_________________
.::. XC70 T6 2014 .::. S80 V8 2007 .::. Mazda MX-5 1.8 2002 .::.
VolvoCesky.cz na Valašsku, tuning, jazyky, konfigurace Volv, opravy Volvo elektroniky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 19:32 
Danniel74 píše:
Mám R-design. :D Jestli je chip nevím, měly by být tuším tužší stabilizátory, jinak nevím. Auto jsem kupoval po V8 a nemám s tím problém, jak si možná někteří myslí ... :)
Spíš bych chtěl odstranit trochu zmatečné chování automatu, který se mi u V8 dařilo eliminovat, ale u D5 moc ne. Koní je málo a tak to občas sype nahoru - dolů. Proto nechci jen přifukovat motor, ale celkově to poladit .... Pokud to jde a Polestar nekecá. Nechci aby auto kouřilo, nechci zaslepovat a laborovat. To raději série D5.

p.s.: R design překvapil, auto je celkem tvrdé a kupodivu v zatáčkách se nenaklápí, s podivem jak rychle se dá jet (v mezích možností). Zatím nejslabší jsou brzdy, ty mi prodávající nadělil ne moc fungující. Zítra by mělo být napraveno.

Měl jsem možnost se svézt s různými druhy chiptuningu v různých autech včetně zázračných krabiček.Když to shrnu:
1)Zázračné krabičky a chipy ABCtuning,profituning apod.Auto jede lépe ale při zatížení jsou velmi hlasité vstřiky,většinou je to ojebávka na principu zkreslených ůdajů z plnícího tlaku ,nebo tlaku na railu.
2)BSR a Polestar jede to poněkud lépe,motor se chová kultivovaně,ale že bych si z toho sedl na prdel to tedy ne.
3)Chip Volvotune a ARD distribuovaný přes Volvocesky.cz.Auta jezdí moc hezky,u automatů se upravila rychlost řazení při stejném stylu jízdy je většinou nižší spotřeba.Nejlepší odměnou za udělaný chip mi byl zákazník,který si v 10 hodin nechal chipnout XC90 D5 ve 12 mi volal,že si auto půjčila manželka a aniž by ji cokoliv řekl,tak přijela nadšená,že to auto jede krásně.V 14 hodil jsem paní musel nachipovat její V70.

Je tady spoustu chytrolínů,kteří vědí,že chip volvocesky stojí za houby,ale vždy jde o lidi,kteří tento chip ani nezkusili.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 2107
Bydliště: Liberec
Bydliště: Liberec
Vůz: VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020
Nemám žádné předsudky, Volvočesky mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu Volvočesky, prosím pouze o pochopení kontextu.

_________________
VOLVO XC70 D4 AWD, MY16, KE020


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2009
Příspěvky: 3058
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Danniel74 píše:
Nemám žádné předsudky, Volvočesky mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu Volvočesky, prosím pouze o pochopení kontextu.

Možná by nebylo od věci uvést co máš přesně za motor. s DPF nebo bez ?

_________________
V70 D5 2002 stříbrná 335tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 615tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 190tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 183tkm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 pro 2014 20:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 4961
Bydliště: Zlín
Vůz: C30 2,4i 125 kw MY08 MT Summum
Dulezite je, aby ten kdo dela chip, tak byl ochoten experimentovat a doladovat. Zvyseni kourivosti lze primo ocekavat, protoze vice paliva potrebuje vice vzduchu a nekde je pak hranice, kde je uz paliva tolik, ze vzduch nestiha, tak je potreba ubrat. Se zaslepenim EGR jsem nemel problem, chtel jsem to, protoze kdyz jsem videl, jaky bordel z toho po koupi lezl, tak jsem nechal trubky vycistit a EGR zaslepit, abych se tomuto vyvaroval.

_________________
"GALERIE"
C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT Obrázek
bylo: V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.092s | 20 Queries | GZIP : Off ]