Rozborka bufíku - návod

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Haben »

Bufík mi blafal, vyletěl z něj v pravidelných 3 minutových intervalech bílý dým a pak se bolkl – shořel vinou propouštějící membrány na trysce samotný motorek pohánějící vrtuli vhánějící vzduch. Tak jsem se rozhodl, že jej před odblokací vyčistím. Přikládám tedy návod, kde bufík hledat, jak se k němu dostat, jak jezdit dočasně bez něj a opravit jej a vrátit nazpět. Návod je dělán na V70 II, MY 2005 = facelift.
Časová náročnost: celý den, doporučuji teplejší počasí nebo garáž

Jaké nástroje budete potřebovat:
- Torx 25, 30
- Velký a malý plochý šroubovák
- 2x kombinačky
- Cvakací kleště
- Nástrčkové klíče 9, 10, 12, 13
- Plochý klíč 8, 22
- Ráčnu
- Prodlužovací hlavice na ráčnu
- Plastové pásky
- Hliníkové stahovací pásky
- 2x korek od vína
- Elektrikářskou pásku
- svěrák
- Hadry na utírání
- Železnou trubku o délce 10 cm a průměru 2 až 2,5 cm
- Polypropyl alkohol na čištění karbonu
- Kyblík (1litr) na zachycení nemrzky (ať nemáte kolem sebe bordel)
- Hever
- Hodně času a pevné nervy :D

Kde je umístěný bufík: před levým podběhem a levým blatníkem
buf.jpg
buf.jpg (48.83 KiB) Zobrazeno 9593 x
POSTUP DEMONTÁŽE NÁRAZNÍKU:
1) Odstranit 6 nacvakávacích plastových čudlíku nahoře na kapotě
2-0.jpg
2-0.jpg (85.35 KiB) Zobrazeno 9593 x
2) Vyjmout lišty v nárazníku – použijte dlouhý plochý šroubovák – zasuňte jej opatrně ze strany od registrační značky a postupně je odehněte – nejde to snadno, je potřeba více zabrat, ale já naštěstí nic nezlomil. Až se část lišty odehne, tak ji postupně vycvakněte celou. Zepředu pod lištami uvidíte po 1 otvoru v nárazníku, kde je ukryt šroub. Použijte ráčnu s hlavicí 12. Pokud Vám šrouby spadly do nárazníku, v klidu, s nárazníkem pak zatřepete a šrouby vypadnou.
1.jpg
1.jpg (72.74 KiB) Zobrazeno 9593 x
2.jpg
2.jpg (66.25 KiB) Zobrazeno 9593 x
3) Nahoře v předních podbězích je 1x šroub s torx 25 v každém podběhu, vyšroubujte je. Nýtky ponechejte.
1-1.jpg
4) Zespodu v podběhu je plastový nacvakávací čudlík, vyjměte jej – opět 1x čudlík v každém podběhu
1-2.jpg
5) Doporučuji si před nárazník dát nějakou větší hadru, na kterou nárazník položíte – lépe se vysouvá (nasouvá) nárazník ve dvou, ale i v jednom to zvládnete.
6) Teď už stačí na každé straně mírně odehnout nárazník ve vrchní a spodní části a vysunout jej směrem dopředu
7) Odpojte konektory mlhovek a ostřikovače světel – máte-li
8- Nyní pod levým blatníkem vidíte bufík
3.jpg
POSTUP DEMONTÁŽE BUFÍKU:
1) Zepředu vidíte celkem 4 hadice. Hadici číslo 2 neodpojujte, ta se vrací nazpátek do bufíku. Vytáhněte konektor č. 4 – to je žhavící svíčka – jde to snadno.
4.JPG
4.JPG (83.09 KiB) Zobrazeno 9593 x
2) Připravte si kbelík a korky od vína. Budete odpojovat hadice č. 1 a 3. V nich je nemrznoucí kapalina. Pokud chcete jen bufík vyndat a vyčistit a během toho s autem nejezdit, pak stačí povolit hlínkové pásky a gumové hadice vysoukat z trubek bufíku a zakrokovat. Pomozte si malým šroubovákem. Pokud by jste ale chtěli s autem bez bufíku jezdit, pak je potřeba např. železnou trubičku propojit hadice, stáhnout pořádně objímkami – chladící okruh tím máte vyřešený :)
5.jpg
5.jpg (114.4 KiB) Zobrazeno 9593 x
3) Odšroubujte zepředu bufíku mezi hadicemi pomocí ráčny s nástavcem černý šroub č. 10
6-0.jpg
6-0.jpg (61.78 KiB) Zobrazeno 9593 x
4) Dejte auto na hever, stačí, aby „povyrostlo“ o 20 cm a lehněte si pod přední podběh. Vezměte ráčnu s hodně dlouhými nástavci a odšroubujte červeně označené šrouby a povolte zeleně označený šroub (velikost č. 10). Dole u dna bufíku směrem k motoru je jeden šroub, odšroubujte jej. Nahoře uvidíte kovovou konzoli, povolte mírně šroub, který je více nahoře – zeleně označený (aby se dalo s konzolí poté otáčet). Nyní zcela odšroubujte šroub na konzole, co drží bufík (červeně označený). Nyní je bufík zcela odšroubován a drží jej jen háček nad konzolí, přívod nafty, elektrický kabel k řídící jednotce
6.jpg
6.jpg (56.8 KiB) Zobrazeno 9593 x
5) Zvedněte bufík o 2 cm výše a pak s ním mírně posuňte směrem ven (k blatníku) . tím uvolníte ten háček.
7-0.jpg
7-0.jpg (109.04 KiB) Zobrazeno 9593 x
na tady tomto ten háček visí
7-1.jpg
7-1.jpg (116.87 KiB) Zobrazeno 9593 x
6) Bufík si postavte například na bedbu od nářadí a nahoře u blatníku uvidíte konektor. Konektor drží na plastových čudlíkách v blatníku, vycvakněte jej a stáhněte si jej co to jen jde do místa, které uvolnil bufík. Vyšprtněte z konektoru ty plastové čudlíky, na kterých konektor vysel. Pod nimi je potřeba zmáčknout výstupek, použijte dostatečně široké kleště. Po zmáčknutí se konektor sám rozpojí.
7) Z vrchu do bufíku do měděné trubičky vede nafta. Oddělejte spona pásku a vysuňte hadici ven. Zadělejte ji šroubkem č. 6. Nyní je bufík zcela volný a můžete jej vyjmout.
8.jpg
Přílohy
9.jpg
Naposledy upravil(a) Haben dne 23 úno 2015 16:07, celkem upraveno 1 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Haben »

pokračování, nelze vložit do jednoho příspěvku více fotek

POSTUP ROZEBRÁNÍ BUFÍKU:

1) Povolte 2 šrouby č. 10, které drží řídicí jednotku – není potřeba je úplně vyšroubovat. ŘJ odsuňte stranou
9.jpg
2) Odšroubujte šroub držící kovovou hadici sání (ta co jde navrch bufíku)
3) Za konzolu bufíku bufík připevněte do svěráku
4) Odšroubujte kryt kabelů a trysky nafty
10.jpg
5) Odšroubujte 3 torx šrouby č. 30 po obvodu vrchní části bufíku. Vrchní plechový kryt vytáhněte
11.jpg
11.jpg (106.14 KiB) Zobrazeno 9592 x
6) Odšroubujte plochým klíčem č. 22 žhavící svíčku. Klíčem č. 9 odpojte červený kabel. Klíčem č. 8 odpojte černý kabel. Případně za dráty vytáhněte teplotní čidlo – pozor po jeho vyndání Vám může vystříknout chladící kapalina ven. Nicméně stejně se Vám chladící kapalina bude různě z těla bufíku vylívat při manipulaci.
12.jpg
7) Šroubovákem začněte pomalu páčit v dírách po šroubcích od vrchního krytu směrtem nahoru, jakoby jste chtěli ten černý talíř vytlačit ven. Jde to ztuha, ale jde to, postupně střídejte jednotlivé díry, až nebudou 2 díry přístupné, stačí páčit nebo poklepávat v té jedné díře. Po chvíli dostanete ven celý „cedník s motorkem a tím černým „talířem“ – vrtulkou. Nebo můžete zkusit táhnout za ten černý plastový talíř.
8- Odšroubujte 3 šrouby torx č. 20 držící ten cedník od velké dírkované misky
13.jpg
13.jpg (91.59 KiB) Zobrazeno 9592 x
9) Chytněte do kleští z jedné strany ten xhran pod kovovou vrtulkou a z druhé strany nad černou vrtulí. Odšroubujte tu část, kde je kovová vrtulka. Možná Vám to půjde povolit i bez kleští.
14.jpg
14.jpg (120.13 KiB) Zobrazeno 9592 x
10) Vezměte kladívko a větší hřebík a vyťukejte ven přes velkou dírovanou misku západku na obrázku
15.jpg
11) Tím jste se dostali až k samotnému motorku, vidíte sensor plamene a vstřikovací trysku.
12) Sensor plamene očistěte vatou, trysku propylakoholem a vše zbylé také zbavte nečistot. Pokud je vše v pořádku, můžete opačným způsobem bufík složit. Pokud je něco poškozené, je potřeba to sehnat jeté nebo nové.

To co často zlobí je propouštějící membrána v trysce. Prostě ta gumová membrána steří a pak teče nafta mimo trysku až Vám shoří bufík a vypadá to třeba takto:
buf.jpg
buf.jpg (101.2 KiB) Zobrazeno 9592 x
motorek.jpg
motorek.jpg (105.19 KiB) Zobrazeno 9592 x
Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
tryska.jpg
tryska.jpg (57.73 KiB) Zobrazeno 9592 x
embrana.jpg
embrana.jpg (81.71 KiB) Zobrazeno 9592 x
Děkuji všem, kdo mi před rozebráním a během rozebírání bufíku radili nebo pomáhali: hajnej, Tommi, martinopel, ok2ucx...

Pozn.: Berte prosím na vědomí, že vše děláte na vlastní zodpovědnost a riziko.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2621
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od ok2ucx »

Super návod, ke kterému není co dodat. Snad jen zdůraznit, že bufík je krám, ve kterém hoří palivo a jakákoli chyba může být pro vašeho miláčka poměrně dost fatální.
Haben píše:- Hodně času a pevné nervy
S tím časem to možná není až tak zlé. Poprvé to chvilku trvá, až budete tahat bufíka ven potřetí, k trysce se dostanete i za méně než 30 minut :-)

Jo a bez diagnostiky se zablokovaným bufíkem nehnete.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#4 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Haben »

Ano souhlasim, Pavle. Hori v tom nafta, tak to do jiste miry muze byt pro auto nebezpecne...
Odblokovani bufiku pres origo diagnostiku. Jen se trochu divim, ze me kdyz shorel motorek a bufik nejel a mel jsem urcite vice nez 30 neuspesnych startu, tak se mi bufik neblokl a po oprave mi zase bez origo diagnostiky jede :%)
Nicmene verim, ze tem, kdo chce preventivne vycistit bufik nebo potrebuje vymenit nekterou z komponent, tak navod pomuze.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 399
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: V70II D5 02
Bydliště: Bratislava

#5 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Drak3n »

Ja som minule leto rozobral ten svoj a bola to ina makacka ! Pricinou bolo, ze z neho tiekla nafta- pricina, padnuta vrtulka. Nasledne som to zmontoval a siel na diagnostiku, fungovalo to ako nove, no vrtulka mi opat odpadla, lebo som ju slabo dotiahol :( Je na to nejaky trik ako to najlepsie utiahnut ? Pamatam sa, ze skrutka isla do tej trubkovitej casti motorceka a to sa tazko dotahovalo...
Bufik bol inac aj po rokoch vo vnutri v celkom dobrom stave, len som vycistil nejake sadze.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#6 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Haben »

Vrtulku jsem dotahl oproti cerne plastove turbine v ruce, co to slo. Pokud se ti povoluje, natrel bych zavit trochou barvy ci laku na nehty a utahl
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:
Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
tryska.jpg
embrana.jpg
Na spodním konci trysky jde vidět, že tam chybí zúžení. Tryska bývá nejčastější příčinou zablokování bufíka, protože nedávkuje tak, jak má a seznzor vyhodnotí jako chybu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#8 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od pepa.paur »

Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme :)
Haben píše: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral? :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#9 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Nebylo by dobrý to přesunout do FAQ?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 5892
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#10 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Haben »

pepa.paur píše:Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme :)
Haben píše: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral? :)
K membráně se dostaneš tak, že odehneš ten černý kovový plech, který jde celý kolem trysky. Jde to hodně těžko. Ale pak jej zase bez přípravku těžko zahneš. Ideálně to někomu svěřit, kdo to dělá, třeba Hajnej ti to vyřeší. Podmínkou ale je, že na konci trysky je taková čepička, foto nemám - není to prostě rovně uříznuté, ale takové zaoblené s menším průměrem díry.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 889
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#11 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od pepa.paur »

Díky, bohužel už to mám složený a v autě, ten šroub vrtulky jsem zalepil, ale je tam asi dost teplo.
Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme :)
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#12 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od hajnej »

pepa.paur píše:Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme :)
Tryska se ideálně zkouší přes diagnostiku a sleduje se, jaký dává proud a zda někde sákne.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#13 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od paiu »

Pánové můj bufik asi odsloužil.
Přílohy
IMG_20181028_151833.jpg
IMG_20181028_151833.jpg (64.01 KiB) Zobrazeno 5970 x
IMG_20181028_151457.jpg
IMG_20181028_151457.jpg (67.61 KiB) Zobrazeno 5970 x
IMG_20181028_151429.jpg
IMG_20181028_151429.jpg (56.98 KiB) Zobrazeno 5970 x
IMG_20181028_151531.jpg
IMG_20181028_151531.jpg (48.82 KiB) Zobrazeno 5970 x
IMG_20181028_151516.jpg
IMG_20181028_151516.jpg (44.07 KiB) Zobrazeno 5970 x
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od raolsa »

Proč dosloužil? Koupíš za 10 kKč celý nový vnitřek + kabeláž a jede se dál. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 81
Příspěvky: 2871
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#15 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Tod2 »

no pořád lepší takhle bufík, než celé auto
pokud je těleso v pořádku, tak ho tu někdo sháněl
nebo sežeň co je v háji, ono to půjde...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5061
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#16 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Na bazosi celý za 6ku, nebo zde v inzerátu byl také
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#17 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od hajnej »

paiu píše:Pánové můj bufik asi odsloužil.
A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#18 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od paiu »

hajnej píše:
paiu píše:Pánové můj bufik asi odsloužil.
A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?
to je nálezový stav po koupi auta, nebyl na to čas , tak se to furt odložila oprava a tet jak jsem si nechal vyměnit pístní kroužky, turbo ,vstřiky atd. pak jsem si řekl ať se mi na ten bufík podívá, a to tam bylo, na bazoši je jeden za 6000 jsem s panem v kontaktu, ale nevím jestli to má cenu koupit jiný a nebo opravit ten můj
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#19 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od hajnej »

Vnitřek stojí ve Volvu kolem 8 tis a máš na roky klid. Ale kabel zkus někde z použitýho kusu. Ty prachy jsou za to hrozný:
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=3731393&odeslat=+&trideni=1
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#20 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od paiu »

_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 81
Příspěvky: 2871
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#21 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Tod2 »

Dobrá cena, pokud ukáže v chodu. Což by mne zajímalo, jak udělá.
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 61
Příspěvky: 9858
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#22 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od hajnej »

Tento inzerent ma topení v nabídce pravidelně. Nebál bych se toho.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

paiu
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 205
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: XC 90 D5 AWD '06

#23 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od paiu »

Tak to asi půjdu do toho, vidím že tam má ještě jednu takže se tím asi zabývá.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5061
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#24 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Jakub Svoboda »

a nebo zde i s kabeláží

EDIT: upraven správný odkaz

https://allegro.pl/volvo-s60-v70-s80-2-4b-webasto-ogrzewanie-00-04-i7436252895.html
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 30 říj 2018 13:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 81
Příspěvky: 2871
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#25 Rozborka bufíku - návod

Příspěvek od Tod2 »

to z allegra je jen řídící jednotka...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“