Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#126 Rozborka bufíku - návod
VIDA ukáže počet otáčok ventilátora v horáku? Ak áno, tak pozri v celom rozsahu, od začiatku do konca, koľko točí. Mal som s tým problém na jednom Webasto kúrení a pomohlo len sledovať na grafe počet otáčok a porovnať to s druhým horákom.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#127 Rozborka bufíku - návod
Trysku jsem profoukl podle návodu nafta z ní šla jemným paprskem nezostřikovala se na všechny strany, skusil jsem zvednout otáčky ventilátoru, je to pořád stejné, spíš mám strach, že po těch třech letech nečinnosti asi něco v trysce odešlo.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#128 Rozborka bufíku - návod
Otáčky podle VIdy za provozu ukazovaly 7950-8000 tak to kolísalo po vypnutí spadly na 4000 při vyfukování bufíku
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#129 Rozborka bufíku - návod
A to si sa ešte pár dňami ponúkal na servis kúrení a teraz nevieš čo s tým
Ja tiež neviem presne čo s tým a neber to ako rýpanie a ani nepíšem v zlom. Ale toto sú prípady, kedy to jednoducho chce skúsenosti, veľa skúseností a dostatok náhradných dielov a výmenu spôsobom, vymením, vyskúšam, vylúčim a idem ďalej. Lebo je iné ak sa so svojím budeš aj týždeň babrať ale zákazník to chce mať rýchlo a isto.
Otáčky sa mi zdajú byť ok ale neviem to celkom posúdiť, koľko má byť. Webasto mi točí s novou RJ na plný výkon cca 9.800 ot/min. a na polovičný výkon asi 5.300 ot/min.. So staršou RJ to bolo menej. Tým vetrákom to u teba asi nebude.
Ja tiež neviem presne čo s tým a neber to ako rýpanie a ani nepíšem v zlom. Ale toto sú prípady, kedy to jednoducho chce skúsenosti, veľa skúseností a dostatok náhradných dielov a výmenu spôsobom, vymením, vyskúšam, vylúčim a idem ďalej. Lebo je iné ak sa so svojím budeš aj týždeň babrať ale zákazník to chce mať rýchlo a isto.
Otáčky sa mi zdajú byť ok ale neviem to celkom posúdiť, koľko má byť. Webasto mi točí s novou RJ na plný výkon cca 9.800 ot/min. a na polovičný výkon asi 5.300 ot/min.. So staršou RJ to bolo menej. Tým vetrákom to u teba asi nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#130 Rozborka bufíku - návod
Jo opravdu jsem se unáhlil, člověk občas něco přepálí a nedomyslí do konce. Ty otáčky 8000 jsou dle VIDY maximální, spíš si myslím že bude v háji ta tryska tři roky nejela možná vyschla a popraskala ta membrána a začala prpouštět , skusím asi výměnu té trysky.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#131 Rozborka bufíku - návod
OK, to beriem, už si to vysvetlil a tvoj prístup sa mi páči, že si to zvážiltokacek píše:Jo opravdu jsem se unáhlil, člověk občas něco přepálí a nedomyslí do konce.
To však nevylučuje, že sa tomu nebudeš možno venovať neskôr, časom, keď práve v tom skúsenosti získaš.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#132 Rozborka bufíku - návod
j, já měl uhlíky motorku ventilátoru v takovém bordelu, že se mu moc nechtělo
no a odkud to bere údaj o otáčkách? asi to nebude měřit otáčky že?, ale jen je dopočítávat, takže pokud tam bude něco špatně na těch uhlících, tak to může ukazovat docela správné hodnoty, ale otáčky můžou být jiné?
no a odkud to bere údaj o otáčkách? asi to nebude měřit otáčky že?, ale jen je dopočítávat, takže pokud tam bude něco špatně na těch uhlících, tak to může ukazovat docela správné hodnoty, ale otáčky můžou být jiné?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#133 Rozborka bufíku - návod
Motorek byl venku, jak jsem dělal tu vrtulku, nechal jsem ho proměřit a odzkoušet servisákem, jede na 100Procent. je slyšet jak krásně nabíhá , začíná jít do otáček a hučet jak se zapálí nafta. Z výfuku taky krásně fučí
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#134 Rozborka bufíku - návod
Nechal jsi uz bufik projet ten hodinovy cyklus? Jak dlouhe ckly bufik jel a kolik? Aby nebyl jen zasrany. Behem toho hodinoveho cyklu by se mohl vypalit dostatecne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#135 Rozborka bufíku - návod
Jo a mas 100% spravne slozenou tu upadlou misku a ten 4 zubec?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#136 Rozborka bufíku - návod
Ten hodinový cyklus nejel, nechal jsem ho jet do 90stupňů podle Vidy to bylo cca 20-25minut, pak jsem jel několikrát s autem do uplného zahřátí až se sám vypnul. ta hodina provozu se dá nastavit ve Vidě?To bych ještě mohl skusit nechat ho pořádně projet.
Vrtulka a vše kolem ní je složeno přesně podle fotek co jsem našel tady - vrtulka ta zůstala na šroubku, jen očištěna, takže je jak má být, pak spodní miska - prohnutím nahoru a na ní je ten klobouček kam stříká tryska.
Vrtulka a vše kolem ní je složeno přesně podle fotek co jsem našel tady - vrtulka ta zůstala na šroubku, jen očištěna, takže je jak má být, pak spodní miska - prohnutím nahoru a na ní je ten klobouček kam stříká tryska.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#137 Rozborka bufíku - návod
To ti nepomůže. Podle mě je kaput tryska.tokacek píše:To bych ještě mohl skusit nechat ho pořádně projet.
.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#138 Rozborka bufíku - návod
Asi to bude ta tryska odpoledne jsem to nastartoval, trošku začoudil při startu a pak jel super. Ted asi před půl hodkou opět start a už zase hulí, ta tryska si asi dělá co chce, takže řeším druhou trysku. Má někdo na prodej, popřípadě nějaký kontakt za dobrou cenu. ( jak ten bufík tři roky nejel, tak asi vyschla tu guma v té membráně a popraskla a ted to tam někde asi protíká)
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#139 Rozborka bufíku - návod
Pokud nema hajnej, kup ve volvu. Ty ceny jdou vsude stejne, plus minus
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#140 Rozborka bufíku - návod
Když už to budeš mít zase venku, zkontroloval bych i uhlíky motorku ventilátoru, ať to za týden neděláš znova. Akorát rozdělání motorku vyžaduje trochu "síly" a ohýbání, nejsou tam šrouby...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#141 Rozborka bufíku - návod
A keď to už budeš mať vonku, vymeň pred sezónou všetko čo máš možnosť, budeš mať pokoj.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#142 Rozborka bufíku - návod
Motorek byl venku, jak jsem dělal tu vrtulku, nechal jsem ho proměřit a odzkoušet servisákem, jede na 100ProcentTod2 píše:Když už to budeš mít zase venku, zkontroloval bych i uhlíky motorku ventilátoru, ať to za týden neděláš znova. Akorát rozdělání motorku vyžaduje trochu "síly" a ohýbání, nejsou tam šrouby...
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#143 Rozborka bufíku - návod
Tak dneska konečně dorazila nová tryska, objednával jsem přímo ve Volvu ( obvolal jsem několik), bohužel všude stejná odpověd, bez práce nejde prodat, takže dojed do Volva práce cca.1500KČ, cena trysky 2850, sleva servisu na trysku 10-20pocent dle servisu kam bych jel. Plus cesta což pro mě bylo nejblíže 100Km ta a 100zpět to je cca 500Kč.
Nakonec ve čtvrtek objednano uznámeho co má prodejnu ND, bohužel s cenou nedokázal nic udělat - 2800 včetně poštovného. Ve čtrvrtek namontuji a dám sem info jak to jede.
Nakonec ve čtvrtek objednano uznámeho co má prodejnu ND, bohužel s cenou nedokázal nic udělat - 2800 včetně poštovného. Ve čtrvrtek namontuji a dám sem info jak to jede.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#144 Rozborka bufíku - návod
Tady si ji můžeš koupit na dálku: https://eshop.autopalace.cz/produkt/V.3731100
Nebo u Kučery o fous dráže: http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Topeni-klimatizace-XC90/Stabilni-topeni-ohrev-sedadel/Regulator-tlaku-topeni.html?listtype=search&searchparam=3731100
Nebo u Kučery o fous dráže: http://www.dily-volvo.cz/Volvo-1/XC90/Topeni-klimatizace-XC90/Stabilni-topeni-ohrev-sedadel/Regulator-tlaku-topeni.html?listtype=search&searchparam=3731100
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#145 Rozborka bufíku - návod
Dneska provedena výměna trysky, bufík trošku zahulil při prvním startu, ted už jen trošku čmudne při startu a pak z něj jde pouze teplo. Povedlo se, tak že ted mě čeká dálkové ovládání. Dík všem za rady a pomoc.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#146 Rozborka bufíku - návod
dálkové ovládání?
no to ale stejně napřed potřebuješ soft od D5T5
no to ale stejně napřed potřebuješ soft od D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#147 Rozborka bufíku - návod
Jo jo jiné řešení asi není, nechám to asi až po vánocích. Navíc do Volva to mám z Jeseníku trochu z ruky, nejblíž je 100km vzdálený Olomouc.
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 78
- Příspěvky: 179
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jeseník
- Vůz: XC90 D5 120kw
- Bydliště: Jeseník
#148 Rozborka bufíku - návod
Hledal jsem vzadu v podběhu jestli tam nemám AEM modul, ten tam bohužel není, ale je tam toto, poradí mi někdo co to je?
- Přílohy
-
- ecu.jpg (41.98 KiB) Zobrazeno 735 x
_________________
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
Volvo XC90 D5 120kW R.V. 2004
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#149 Rozborka bufíku - návod
Parkovaci senzory dle mne. Vlevo vzadu, ze?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#150 Rozborka bufíku - návod
j, parkovací čidla
AEM by měl být vpravo
AEM by měl být vpravo
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek