Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#227 Rozborka bufíku - návod
Ja matici navaroval. Taky mi rupla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#228 Rozborka bufíku - návod
Co se týká té "zátky" v trysce - netuším, k čemu tam je (na okrasu?), ale pokud je membrána v pořádku, tak přes ní žádný tlak ani palivo neprochází a i ta zátka by měla být v suchu.
Naopak - pokud má membrána díru, tak palivo se tlačí přes ni a tahle zátka stejně nic neudrží.
Měl jsem kdysi MY02 z Dánska - benzín - tam byla membrána skrznaskrz prožraná dánským benzínem a ten pak chcal i přes tu zátku a hořelo to všude kolem. Bylo potřeba vyměnit membránu, což takový problém není, horší je zapertlovat celý ten regulátor tlaku zpět - bez přípravku skoro nemožné. Ať je to jak chce, tady bych nešetřil a koupil celý ten subsystém nový. Dostaneš současně jak novou trysku tak i membránu, motorek, vrtulku -- a je šance, že to vydrží déle než půl sezóny. Sice je to balík peněz, ale zde si zahráváme s ohněm. Beze srandy - pár nekontrolovaně hořících bufíků jsem viděl, od té doby k nim mám velký respekt.
/PL
Naopak - pokud má membrána díru, tak palivo se tlačí přes ni a tahle zátka stejně nic neudrží.
Měl jsem kdysi MY02 z Dánska - benzín - tam byla membrána skrznaskrz prožraná dánským benzínem a ten pak chcal i přes tu zátku a hořelo to všude kolem. Bylo potřeba vyměnit membránu, což takový problém není, horší je zapertlovat celý ten regulátor tlaku zpět - bez přípravku skoro nemožné. Ať je to jak chce, tady bych nešetřil a koupil celý ten subsystém nový. Dostaneš současně jak novou trysku tak i membránu, motorek, vrtulku -- a je šance, že to vydrží déle než půl sezóny. Sice je to balík peněz, ale zde si zahráváme s ohněm. Beze srandy - pár nekontrolovaně hořících bufíků jsem viděl, od té doby k nim mám velký respekt.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#229 Rozborka bufíku - návod
Mohu potvrdit, mám foto jedné pěkné XC90 po požáru co jsem viděl v AV.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#230 Rozborka bufíku - návod
Do P2 stojí komplet hořák s prací v autorizáku kolem 8-9 tis Kč, což není zase tolik vzhledem k tomu, jakou parádu to udělá a že má člověk větší bezpečí.Jakub Svoboda píše:Mohu potvrdit, mám foto jedné pěkné XC90 po požáru co jsem viděl v AV.
Osobně jsem také dal raději nový hořák při dostavbě Webasta do mé XC70III.
Důležité je taky sledovat, jak se topení chová a při anomálii typu kouř/zvuk zpozornět a řešit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#231 Rozborka bufíku - návod
Do P3 jen hořák cca 5500Kč - origo Webasto. Ve Volvu tě stáhnou o cca 11tis. bez práce za úplně stejný identický díl - který je jen přebalený od Webasto. Ale je v krásné modré krabičce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
#232 Rozborka bufíku - návod
Tak matku jsem nechal přivařit. Koupil jsem nové vodní čerpadlo.
Bufík jsem celý vyčistil motorek ventilátoru taky vše jsem poskládal a namontoval spatky .Ventilátor jede Vodní čerpadlo jede ale zas mi nezačne cvakat palivové čerpadlo tak já už nevím. Chci se zeptat u přímého startu spustí se bufik za každé venkovní teploty nebo je to nějak omezene?
Bufík jsem celý vyčistil motorek ventilátoru taky vše jsem poskládal a namontoval spatky .Ventilátor jede Vodní čerpadlo jede ale zas mi nezačne cvakat palivové čerpadlo tak já už nevím. Chci se zeptat u přímého startu spustí se bufik za každé venkovní teploty nebo je to nějak omezene?
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#233 Rozborka bufíku - návod
Max 15 stupňů, pak už jenom led na teplotní čidlo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#234 Rozborka bufíku - návod
Nevím, ale někdo tu psal, že si přímým startem pouštěl bufík i v létě při dvaceti stupních.
Nicméně diagnostikou by to mělo jít kdykoliv.
Nicméně diagnostikou by to mělo jít kdykoliv.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#235 Rozborka bufíku - návod
U P3 jsem ho při více jak 15 st. Nespustil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#236 Rozborka bufíku - návod
Ja poustel v lete ale bylo mezi 15-20 C
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
#237 Rozborka bufíku - návod
Díky za odpovědi . Tak teplotou to asi nebude.
Když jsem to skoušel bylo 8 tak jsem to zkusil schladit na 4 a stejnak nešlo . Ten buf prostě semnou nechce kamarádit . To jsem zvědav co to bude tentokrát že se nechce rozjet palivová pumpa.
Když jsem to skoušel bylo 8 tak jsem to zkusil schladit na 4 a stejnak nešlo . Ten buf prostě semnou nechce kamarádit . To jsem zvědav co to bude tentokrát že se nechce rozjet palivová pumpa.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#238 Rozborka bufíku - návod
Pokud je naftové čerpadlo v pořádku, může být špatný snímač přehřátí bufíku.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#239 Rozborka bufíku - návod
Jsem na tom podobně. Bufík se roztočí, ale nechytne. Palivové čerpadlo necvaká. Budu se tomu zítra věnovat přes diag.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#240 Rozborka bufíku - návod
Na C30 s Eberspacherem to stejne. Proste 2x se roztoci ventilator a slus. Ale palivova pumpa musi byt ok, neb pres diag funguje a VIDA hlasi Faulty Signal ventilatoru.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#241 Rozborka bufíku - návod
Zkusit rozebrat motorek ventilátoru na prvočinitele a řádně vyčistit a promazat. Ale nevím jestli to u C30 půjde.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#242 Rozborka bufíku - návod
Jak mi psal Hajnej asi dnes řádí bufíkový virus, který napadá Eberspacher.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#243 Rozborka bufíku - návod
S C30 si hraje uz 4 mesice servisak. Motorek jiz 2x rozebran, vycisten, nove uhliky, nova loziska a stale vysledek, ze se blizi jaro a zena nebufikuje
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#244 Rozborka bufíku - návod
Jednotku někdo kontroloval? Jestli není sežraný tišťák?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#245 Rozborka bufíku - návod
Jednotka byla total vyplavena. Tu opravoval a ta uz je ok.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#246 Rozborka bufíku - návod
Měl by jsi možnost půjčit si někde jinou na vyzkoušení?
Jinak mě napadá ještě kabeláž a nebo pak nový motorek, no.
Jinak mě napadá ještě kabeláž a nebo pak nový motorek, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#247 Rozborka bufíku - návod
To je vec servisaka. On to zvladne. Akorat vymena za nove dily by byla asi stejne draha, ale vyrazne rychlejsi. Rikal, ze sestavi novy motorek a da ho tam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#248 Rozborka bufíku - návod
Jo a kabelaz delal taky novou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#249 Rozborka bufíku - návod
Aha, já myslel, že už po opravě jednotky dávno bufíkuješ.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#250 Rozborka bufíku - návod
ano, měl jsme to v listopadu v plánu...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek