XC90 V8 úprava LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 XC90 V8 úprava LPG
Rád bych oživil a sumarizoval toto téma.
Může se to zdát jako zvrhlost dát LPG do V8, nicméně, pokud chci tento motor provozovat nemám jinou možnost.
Hledám naprosot ultimátní úpravu zajišťující 100% implementaci LPG. Cena není v rámci rozumných mezí omezena.
Doporučte. Rád bych se dozvěděl maximum možného a následně realizoval.
Díky Dan
Může se to zdát jako zvrhlost dát LPG do V8, nicméně, pokud chci tento motor provozovat nemám jinou možnost.
Hledám naprosot ultimátní úpravu zajišťující 100% implementaci LPG. Cena není v rámci rozumných mezí omezena.
Doporučte. Rád bych se dozvěděl maximum možného a následně realizoval.
Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 XC90 V8 úprava LPG
V létě jsem to řešil tu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=53376
Ještě bych sesumíroval co se týče emulace tlaku benzínu - jsou v podstatě 4 možnosti:
- emulátor (můj případ, Landi Renzo, funguje bez problému)
- přístřik benzínu (jeden válec musí jet uplně na benzín)
- natáhnutí vratky do nádrže (to myslim dělá Jean?)
- ok2ucx psal že už to snad umí pořešit softwarově
Ještě bych sesumíroval co se týče emulace tlaku benzínu - jsou v podstatě 4 možnosti:
- emulátor (můj případ, Landi Renzo, funguje bez problému)
- přístřik benzínu (jeden válec musí jet uplně na benzín)
- natáhnutí vratky do nádrže (to myslim dělá Jean?)
- ok2ucx psal že už to snad umí pořešit softwarově
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#3 XC90 V8 úprava LPG
peter cz píše:V létě jsem to řešil tu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=53376
Ještě bych sesumíroval co se týče emulace tlaku benzínu - jsou v podstatě 4 možnosti:
- emulátor (můj případ, Landi Renzo, funguje bez problému)
- přístřik benzínu (jeden válec musí jet uplně na benzín)
- natáhnutí vratky do nádrže (to myslim dělá Jean?)
- ok2ucx psal že už to snad umí pořešit softwarově
Ahoj, moje subjektivní reakce:
- nevím
- měl jsem v Magic 4, instalace byla strašlivá, ale toto jediné fungovalo.
- od Jeana jsem měl v S80. Šlapalo to, ale přišlo mi to jako strašná laborace a i sám Jean byl asi nakonec překvapen, že to fungovalo ... (mír, Jeanovi instalace mám rád a všem doporučuji),
- prosím o reakci, jak to funguje.
V XC90 V8 jsem měl Magic4. Instalace byla jediným důvodem prodeje. Vždy mi vše přišlo metodou pokus - omyl. Každý byl po telefonu a mailu ten největší odborník a v reálu si drbal hlavu a vymýšlel kolo.
Hledám suveréní řešení, které nebude amatérská alternativa, ale skutečně předimenzovaná profi zástavba. Nebude potřeba přemýšlet "proč to nejede" na plyn apod.
Díky za pochopení. D.
p.s.: na dotaz. Najedu 60 - 75 tis/rok. Mohu mít D5, nebo LPG. Nebo nějakou soudobou žížalu,co jezdí za 7l benzínu ... ale, kdo by to chtěl? D.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#4 XC90 V8 úprava LPG
na svk bazosi je xc90 v8 s lpg skus mu zavolat a popytat sa na to
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#5 XC90 V8 úprava LPG
Zase LPG, já bych to tam asi nedával.........
Je ti jasné, že pokud chceš sundat hlavy motoru, protože se propálilo letité těsnění, tak musí
celý agregát ven? Takže tam za cca 36 000,- dáme plyn, najedeme 10t km. a dáme 40 000-. následně za opravu.
Asi tak by se to mohlo zdárně vyvíjet.
Zatím většina plynových V8 skončila s uvařenou zadní hlavou.
Minimálně z pěti V8 jsme LPG demontovali, aby se jim to nestalo taky.
Jsi si jistý, že tvoje LPG bude lepší a tohle se ti nestane?
Je mi fuk, kdo kolik najezdil se svým Volvem na LPG, a kdo se chce hádat, ale vždy je to sázka do loterie.
Ovlivní to :
Stav ojetého motoru, kam se LPG montuje
Použitý druh zařízení
Kvalita montáže
Odborné seřízení, resp.software
Povaha uživatele, resp. jeho pravá noha
Proměnlivá kvalita paliva
A často opomíjené výměny svíček a HLAVNĚ olej v motoru.
Každý si myslí, že čistý olej u LPG motoru se nemusí měnit, ale to je omyl.
U LPG se zkracuje naopak životnost oleje na polovinu, viz. články na LPG foru.
A přeji všem krásné Vánoce
Je ti jasné, že pokud chceš sundat hlavy motoru, protože se propálilo letité těsnění, tak musí
celý agregát ven? Takže tam za cca 36 000,- dáme plyn, najedeme 10t km. a dáme 40 000-. následně za opravu.
Asi tak by se to mohlo zdárně vyvíjet.
Zatím většina plynových V8 skončila s uvařenou zadní hlavou.
Minimálně z pěti V8 jsme LPG demontovali, aby se jim to nestalo taky.
Jsi si jistý, že tvoje LPG bude lepší a tohle se ti nestane?
Je mi fuk, kdo kolik najezdil se svým Volvem na LPG, a kdo se chce hádat, ale vždy je to sázka do loterie.
Ovlivní to :
Stav ojetého motoru, kam se LPG montuje
Použitý druh zařízení
Kvalita montáže
Odborné seřízení, resp.software
Povaha uživatele, resp. jeho pravá noha
Proměnlivá kvalita paliva
A často opomíjené výměny svíček a HLAVNĚ olej v motoru.
Každý si myslí, že čistý olej u LPG motoru se nemusí měnit, ale to je omyl.
U LPG se zkracuje naopak životnost oleje na polovinu, viz. články na LPG foru.
A přeji všem krásné Vánoce
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#6 XC90 V8 úprava LPG
Ahoj, četl jsem, jsi praktik a vidíš důsledky.
Já mám 2 možnosti:
- nechat si o tom zdát
- risknout to.
Proč? Najedu ročně 70t. km. Mohu to řešit následovně:
A) D3 - D5: A zase choulostivé motory, moderní diesel, řada rizik
B) V8 / T6, benzín: při průměru 14,5 litrů/100 km v XC90 náklady na palivo cca. 350 tis. Kč/rok
C) V8 / T6, LPG: průměr 16 - 18 litrů/100 km.
D) benzín 2,0i, něco na úrovni 2,0T, manuál, spotřeba 9l/100 km
E) VW na operák s motorem 110 kW 2,0TDi.
Můžeme dát anketku co je nej .... já osobně vylučuji Var. E) ...... moc toho nezbyde. Nechci 2 velká auta v režimu práce / víkend. Takže jezdím s D4 Polestar, kochám se a po očku OPĚT koukám na V8, ale také na benzínové auto s manuálem.
S přáním krásných svátků vánočních.....
Dan
p.s.: p. Formánek měl (možná ještě má) XC90V8, LPG (asi Magic).... jeden z těch levných systémů za 25.... Najeto 500t.km. Motor na GO, ale po 0,5 mil. km.
Já mám 2 možnosti:
- nechat si o tom zdát
- risknout to.
Proč? Najedu ročně 70t. km. Mohu to řešit následovně:
A) D3 - D5: A zase choulostivé motory, moderní diesel, řada rizik
B) V8 / T6, benzín: při průměru 14,5 litrů/100 km v XC90 náklady na palivo cca. 350 tis. Kč/rok
C) V8 / T6, LPG: průměr 16 - 18 litrů/100 km.
D) benzín 2,0i, něco na úrovni 2,0T, manuál, spotřeba 9l/100 km
E) VW na operák s motorem 110 kW 2,0TDi.
Můžeme dát anketku co je nej .... já osobně vylučuji Var. E) ...... moc toho nezbyde. Nechci 2 velká auta v režimu práce / víkend. Takže jezdím s D4 Polestar, kochám se a po očku OPĚT koukám na V8, ale také na benzínové auto s manuálem.
S přáním krásných svátků vánočních.....
Dan
p.s.: p. Formánek měl (možná ještě má) XC90V8, LPG (asi Magic).... jeden z těch levných systémů za 25.... Najeto 500t.km. Motor na GO, ale po 0,5 mil. km.
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 19 pro 2018 20:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 XC90 V8 úprava LPG
Není B a C stejný?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 XC90 V8 úprava LPG
David umí vždy potěšit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#9 XC90 V8 úprava LPG
Je úplně jedno jestli nafta nebo plyn dva tři měsíce to nějak přežiješ !!!!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#10 XC90 V8 úprava LPG
Ahoj, pravdu máš .... opraveno.raolsa píše:Není B a C stejný?
Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#11 XC90 V8 úprava LPG
Nemáš pravdu. Držím se. Aktuální XC70 je se mnou od 30.8., najeto 19 tis. km. A já se ptám: "KDO Z VÁS TO MÁ"...karelvolvo píše:Je úplně jedno jestli nafta nebo plyn dva tři měsíce to nějak přežiješ !!!!!
Pravda je, že si zatím všechna auta pamatuji, žádné mě nezklamalo a kdyby to šlo, budu hromadit a všechna si nechám ... Asi diagnóza.
D.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#12 XC90 V8 úprava LPG
Co to způsobuje ? Takže když mam normální interval 15 000 tak měnit po 7 500 ? Snažím se to jenom pochopit.David Patočka píše: Každý si myslí, že čistý olej u LPG motoru se nemusí měnit, ale to je omyl.
U LPG se zkracuje naopak životnost oleje na polovinu, viz. články na LPG foru.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#13 XC90 V8 úprava LPG
Ahoj, já jsem na doporučení u LPG měnil po 10 000km.Warcz píše:Co to způsobuje ? Takže když mam normální interval 15 000 tak měnit po 7 500 ? Snažím se to jenom pochopit.David Patočka píše: Každý si myslí, že čistý olej u LPG motoru se nemusí měnit, ale to je omyl.
U LPG se zkracuje naopak životnost oleje na polovinu, viz. články na LPG foru.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#14 XC90 V8 úprava LPG
To nezachrání ani přístřik benzinu? Případně (zda to jde) to třeba od 4 tis ot. přepnout jen na benzin? Protože jinak jsem vážně znejistěl, zda to z auta taky nevyhodit.David Patočka píše:
Zatím většina plynových V8 skončila s uvařenou zadní hlavou.
Minimálně z pěti V8 jsme LPG demontovali, aby se jim to nestalo taky.
Jsi si jistý, že tvoje LPG bude lepší a tohle se ti nestane?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 XC90 V8 úprava LPG
Ja bych to zas tak zle nevidel, dle me je to o vicero faktorech...
Nase V8 v LPG ma aktualne najeto 400kkm.
Zaklad je mit vse v poradku, jakmile neco dela neplechu na benzin, tak na LPG ji bude(az na vyjimky) delat tez.
Honim ji na krev... Ale zas jsou pro me samozrejmosti jako dekarbonizace(jak spalovaci prostor, tak olejova cast), a obecne proplach/cisteni motoru, 5W50 RallyFormula.
To same vycisteni chladici soustavy, plus pouzivani G13ky. Privstik benzinu(samozrejme 100oct. a v nem VIF) od 4.100ot... Olej po 15k...
Takze za me bych tam LPG s klidnym svedomim dal... Vim, ze nemas problem a ses zvyklej investovat do stavu a udrzby, takze bych se toho nebal...
Landi Renzo vyjde na V8 hadam tak 37-40k... Plus by se dalo polemizovat samozrejme o FlashLube, ale osobne ho na zadnym Volvu nemam/nemel...
Nase V8 v LPG ma aktualne najeto 400kkm.
Zaklad je mit vse v poradku, jakmile neco dela neplechu na benzin, tak na LPG ji bude(az na vyjimky) delat tez.
Honim ji na krev... Ale zas jsou pro me samozrejmosti jako dekarbonizace(jak spalovaci prostor, tak olejova cast), a obecne proplach/cisteni motoru, 5W50 RallyFormula.
To same vycisteni chladici soustavy, plus pouzivani G13ky. Privstik benzinu(samozrejme 100oct. a v nem VIF) od 4.100ot... Olej po 15k...
Takze za me bych tam LPG s klidnym svedomim dal... Vim, ze nemas problem a ses zvyklej investovat do stavu a udrzby, takze bych se toho nebal...
Landi Renzo vyjde na V8 hadam tak 37-40k... Plus by se dalo polemizovat samozrejme o FlashLube, ale osobne ho na zadnym Volvu nemam/nemel...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#16 XC90 V8 úprava LPG
s XC90 bych nechtel jezdit 70tis km rocne. To auto nema pohodlne sedadla a clovek se musi na rizeni moc soustredit.
LPG jen za predpokladu ze budu tankovat aspon po 500-600km jinak pri tomto najezdu uz je to tankovani opruz.
70tis km uz je strasne moc osobne bych chtel naklady PHM/1km mit v tomto priprade pod 2Kc. tzn 6-7litru nafty nebo 12litru LPG. A to je u techto aut problem u vsech.
LPG jen za predpokladu ze budu tankovat aspon po 500-600km jinak pri tomto najezdu uz je to tankovani opruz.
70tis km uz je strasne moc osobne bych chtel naklady PHM/1km mit v tomto priprade pod 2Kc. tzn 6-7litru nafty nebo 12litru LPG. A to je u techto aut problem u vsech.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 XC90 V8 úprava LPG
Přesně tak. Tankování LPG dvakrát týdně po 100l jsem si užíval skoro dva roky a nebylo to nic moc. Nejdřív jsem jezdil jednou za dva dny, než jsem domontoval dalších 50l. Těsně než jsem změnil práci, tak to bylo ani ne jednou za tejden, protože V70II s D5.
A to jsem jezdil průměrně "jen" 150km denně, takže cca 35 za rok. Teď tankuju 40l jednou za 14 dní, páč to mam do práce kousek
Takže z výše uvedeného výběru, ač příznivce benzínu a sám jezdim teď krabicí se spotřebou 13l, bych setrval u D5. V čem to bude, to už je na vkusu každého soudruha.
A to jsem jezdil průměrně "jen" 150km denně, takže cca 35 za rok. Teď tankuju 40l jednou za 14 dní, páč to mam do práce kousek
Takže z výše uvedeného výběru, ač příznivce benzínu a sám jezdim teď krabicí se spotřebou 13l, bych setrval u D5. V čem to bude, to už je na vkusu každého soudruha.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#18 XC90 V8 úprava LPG
Při takovym nájezdu bych uvažoval o velké nádrži na zahradě a po každé jízdě "nakonektit"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#19 XC90 V8 úprava LPG
Tos rovnou mohl přijet na benzinku a jednou stranou tlačit LPG a druhou Benzín
Měl jsi při takovém nájezdu s LPG problémy ?
Měl jsi při takovém nájezdu s LPG problémy ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
#20 XC90 V8 úprava LPG
hmm, je třeba být ve střehu, kdo hledá XC70 bude mít brzy šanciDanniel74 píše:Aktuální XC70 je se mnou od 30.8., najeto 19 tis. kmkarelvolvo píše:Je úplně jedno jestli nafta nebo plyn dva tři měsíce to nějak přežiješ !!!!!
D.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#22 XC90 V8 úprava LPG
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 XC90 V8 úprava LPG
Jestli chceš, můžeš převzít leasing..... Co Ty na to??
_________________
S90 B5
S90 B5
#24 XC90 V8 úprava LPG
já spíš hledám V60 pro ženu, tak zatím počkám, co pořídíš
ale díky
ale díky
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 XC90 V8 úprava LPG
Jestli to bylo na mě, tak s LPG problém nebyl žádnej, páč to bylo na PRV a podtlakWarcz píše:Tos rovnou mohl přijet na benzinku a jednou stranou tlačit LPG a druhou Benzín
Měl jsi při takovém nájezdu s LPG problémy ?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek