Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#1 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Nazdar volvisti, strýko si kúpil nedávno XC70 D5 automat r.v. 2005 ak si dobre pamätám. Obrátil sa na mňa či mu neporadím niečo pred tým, než bude musieť siahnuť hlbšie do kapsy. Popíšem problém: po zohriatí je pri prudšom brzdení citíť pri podraďovaní a na koniec aj pri vyradení nepríjemné škubnutie. Prevodový olej dal vymeniť, ale nemá pocit, že by sa to nejak znatelne zlepšilo. Je ešte niečo čo by mohol skúsiť? Čo som čítal, tak ludia ešte spomínajú preplach. Má to šancu na úspech? Respektíve ako správne spraviť preplach a čo by to stálo spraviť poriadne.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
no a jakým způsobem ten olej teda měnil, když tedy ne proplachem?
proplach v podstatě znamená, že novým olejem vytlačuješ ten starý a spotřebuješ řádově tak 10 až 15l oleje
no a pokud se olej předtím vůbec neměnil, tak s takhle vyměněným jezdit třeba 2tisíce a udělat to znova
ale většinou to nepomůže a je potřeba repas
proplach v podstatě znamená, že novým olejem vytlačuješ ten starý a spotřebuješ řádově tak 10 až 15l oleje
no a pokud se olej předtím vůbec neměnil, tak s takhle vyměněným jezdit třeba 2tisíce a udělat to znova
ale většinou to nepomůže a je potřeba repas
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#3 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
1. za jizdy nevyrazovat!!!
2. nez sahnout do kapsy, tak udelat proplach (budto sam nebo si to nechat udelat). Navody jsou zde na foru i na youtubu
3. myslim si, ze manualni podrazeni je vzdy citit, kor kdyz se u nej brzdi..zalezi pri jakych otackach.
4. me to kope taky, ale proste ne tak, abych z toho mel blbej pocit. Pro jistotu jsem si zajel za odbornikem (pan Patocka) ten to projel a rekl, at dal jezdim, ze to je v poradku, ale ze se mozna casem uvidime
2. nez sahnout do kapsy, tak udelat proplach (budto sam nebo si to nechat udelat). Navody jsou zde na foru i na youtubu
3. myslim si, ze manualni podrazeni je vzdy citit, kor kdyz se u nej brzdi..zalezi pri jakych otackach.
4. me to kope taky, ale proste ne tak, abych z toho mel blbej pocit. Pro jistotu jsem si zajel za odbornikem (pan Patocka) ten to projel a rekl, at dal jezdim, ze to je v poradku, ale ze se mozna casem uvidime
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#4 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Mozna mimo, ale podobny jev - to citeni podrazovani pri brzdeni, posledni rok hlavne v lete pocituji u TipTronicu (skoda) take, ale prevodovka radi jak ma, a vypada to, ze by to mola delat spise vule vnitrnich kloubu na poloosach anebo nejake silentbloky.
Vyrazeni stojiciho vozu z D na N podle mne musi byt vzdy znat.
Vyrazeni stojiciho vozu z D na N podle mne musi byt vzdy znat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#5 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Ok, pri vyradení chápem, a samozrejme nevyraďuje za jazdy. Čo sa týka tej výmeny oleja, zistím ako prebehla. Poviem mu tiež nech skontroluje silentbloky na prevodovke a ten postup na preplach si tu nájdem. Ešte nejaké rady?
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Docela by mě zajímalo jestli někomu odešel automat úplně ( přestal jet ) a jestli mu to předtím kopalo, nebo se to nějak jinak projevovalo. Jestli to není normální stav těch automatu, nebo to je právě začátek jejich konce. Mě to kopne když nastartuju a hned tam hodím Dčko. Když chvilku počkám a nechám to zahrát ( cca 5-10s ) tak to jde v pohodě.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#7 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Inak ja som si na v70 2006 v automate cez diagnostiku dal prevodovku do zakladneho nastavenia a zmenili sa reakcie na plyn a to ako dlho drží otáčky. Tak skús možno to. Mne bolo povedane že na prevodovke odchádzajú dve veci hlavne a to mechatronika to je sklbanie pri radení a hydromenič to je kolísanie otáčok alebo že auto nedrží v kopci a má problém s rozjazdom.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#8 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Pred dvoma dňami mi strýko volal, že tiež dosť pomohol reset adaptácií. Spravil som to pokusne rovno. Nič iné sa asi z nastavení cez Vidu nedá spraviť, alebo áno?
Inak hovoril mi, že na výmene oleja už bol v krátkych intervaloch 3 krát od kúpy auta. Takže vypadá, že o to je postarané. Už len dúfať, že sa to po tom resete nebude nejak rýchlo zhoršovať...
Inak hovoril mi, že na výmene oleja už bol v krátkych intervaloch 3 krát od kúpy auta. Takže vypadá, že o to je postarané. Už len dúfať, že sa to po tom resete nebude nejak rýchlo zhoršovať...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#9 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Kopání se řeší v rozvaděči.
Buďto oprava, nebo výměna za nový.
Záleží na přesných příznacích konkrétní převodovky, takže popis, ani video z telefonu nepomůže.
Myslím, že je tady dosti uživatelů, kteří mají podobnou proceduru již za sebou, a řadí bez kopanců.
Buďto oprava, nebo výměna za nový.
Záleží na přesných příznacích konkrétní převodovky, takže popis, ani video z telefonu nepomůže.
Myslím, že je tady dosti uživatelů, kteří mají podobnou proceduru již za sebou, a řadí bez kopanců.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#10 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Nič nefunguje večne. Dík všetkým za rady. Ak poznáte niekoho na Slovensku, prípadne poblíž hraníc, čo rieši automaty, napíšte mi prosím kontakt. Časom sa servisu aj tak nevyhne...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#11 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
vraj je dobry autolabs ruzomberok... robili mechatroniku nedavno na s60mali to na stranke fb... vraj vedia len niektorym ludom sa nepaci ze pouzivaju ravenol (mne to je jedno olej niekto musi vyrobiť) a celkom dlho sa unich caka... ja som im volal koli vymene oleja na xc90 a v70 lebo vraj pouzivaju az 12l oleja pokial nejde cisty z prevodovky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#12 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Díki, odovzdám, najlepšie tak, aby to nepočula prevodovka a rovno sa z fleku nepotentovala
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Pro milovníky předsudků.......Ravenol plně vyhovuje požadavkům výrobce.
Každý dobrý servis, a ten na automatické převodovky především, si musíš zasloužit delší čekací dobou.
Každý dobrý servis, a ten na automatické převodovky především, si musíš zasloužit delší čekací dobou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
A delší vzdáleností
Když už do toho budeš rvát takový prachy, tak si zvaž, zda se ti nevyplatí si udělat výlet až do Práglu za Davidem. Je dobrý vědět, že aspoň někde je servis, kde něco fakt umí udělat správně.
Když už do toho budeš rvát takový prachy, tak si zvaž, zda se ti nevyplatí si udělat výlet až do Práglu za Davidem. Je dobrý vědět, že aspoň někde je servis, kde něco fakt umí udělat správně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#15 Kopanie od automatu po zohriatí pri podraďovaní/vyradení
Hlavne Ravenol jako jeden z mala plni i normu pro novejsi prevodovky a ma relativne dobre reseno overeni proti pajcovani oleju.David Patočka píše:Pro milovníky předsudků.......Ravenol plně vyhovuje požadavkům výrobce.
Každý dobrý servis, a ten na automatické převodovky především, si musíš zasloužit delší čekací dobou.
Na olejeforu celkove na Ravenol jsou dobre ohlasy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13 Odpovědi
- 1386 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 34 Odpovědi
- 2342 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 1 Odpovědi
- 428 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlado82
-
- 28 Odpovědi
- 2338 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 13 Odpovědi
- 1775 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kuko28