Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#3476 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nejdřív se zkusil proplach, to nepomohlo. Potom se zkoušela i mechatronika, taky nic. A nakonec šla teda celá "nová" převodovka (měli jsme štěstí, že zrovna byla k dispozici starší dobrá). Jinak na konci života předchozí převodovky to vypadalo tak, že při dobržďování pořádně kopla a spadla do nouzáku. Další den po odstavení auta zase chvilku "fungovala" (kopání, prokluz při řazení) a pak se to celý opakovalo. Převodovka se měnila v autě s nájezdem skutečných 200k km (nejedná se o V70 co mám v podpisu, ale o jiný kus v rodině). Nechci teda odrazovat od koupě, jenom píšu zkušenost s podobným chováním převodovky, která je ale jiného typu. Kopání určitě normální není a může to být loterie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#3477 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak ani to, že byla měněná za údajně novou nic nezaručuje. Doporučuju projet tenhle topic https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=64039 Shodou okolností výměna za novou taky před 80k km
#3478 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dik, to jsem uz projel pred casem.. Mate me to, ze ta prevodovka se vubec nechova, jako by byla pred smrti. Naopak, radi zcela lehce, zadny prokluz, kickdown bezproblemu, nicmene je tam tato nenormalita. Mne by ani nevadilo pocitat s tim, ze jde o zavadu, ale chtel bych tusit pripadnou investici. No babo rad.
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#3479 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasný, klidně to může fungovat v pohodě. Třeba by se na to dala domluvit sleva a kdyby klekla, tak se holt opraví. Jestli je to jinak hezký auto, tak proč ne. Klidně to může jezdit ještě dlouho celkem bez problému. Ale jak píšeš, je to spíš věštění, jak se to bude chovat po čase
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3480 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A kde se to auto nachází? Že by jsi to vzal k někomu, kdo Volva dělá a posoudí.
#3481 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to v Brne. Zitra jeste zkusim zavolat do Olomouce do servisu automatickych prevodovek, jestli si nebudou pamatovat. A pak uz je to asi proste jen risk..
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3482 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak s tím zajeď do Kobylnic - Auto Ambo. Ať si to projedou a prohlédnou a řeknou svůj názor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 278
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
#3483 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim našel jsem na prodej autičko nezná někdo, nebo není někoho od tud.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#3484 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, potřeboval bych zjistit, zda lze tlumiče typu Four C v S80 nahradit klasickými tlumiči? Neřešil jste někdo? V žádném tématu jsem doteď takovou diskuzi nenašel, případně pošlete link. Díkes
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 306
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#3485 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím,
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3486 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
První co by muselo dolů jsou přední folie.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3487 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takhle na první pohled vypadá fakt pěkně.ivanvanata píše:Zdravím,
co myslíte...
https://auto.bazos.cz/inzerat/87718371/Volvo-XC90-Rychle-jednani-sleva.php
potřebuju ještě jedno volvo, chtěl jsem placatý (S80) ale tahle xc nevypadá úplně blbě jen ta cena... neviděl jste někdo reálně?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3488 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zjistit VINko a podle něj, kolik mělo ve dvou letech. Jestli mělo 20, tak je to dobrej kup. Jestli pade, tak asi ne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#3489 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
odkaz nefungujethorusk píše:Zdravim Vas kolegovia. Mal by som zaujem kupit S60 konkretne tento exemplar. https://www.autobazar.eu/volvo-s60-d3-m ... 73738.html
Velmi by som ocenil nejake rady na co si dat pozor pri kupe a na co sa zamerat, pripadne ci nemate nejake ine informacie o tomto kuse.
Dakujem Vam.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#3490 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Poraďte - jakou může mít cenu XC90 r.v. 2008 D5,najeto cca 230 000km,pohledově super stav,prohlídka asi možná nebude - zajímá mě za kolik je to dobrá koupě i s případnými průsery
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3491 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ďábel je ukryt v tomto posledním detailu.zedik píše:... za kolik je to dobrá koupě i s případnými průsery
Jestli je např. takové auto byť jen bez údržby automatu, 4kolky a hřebene řízení - můžeš v tom zahučet klidně za 150tis., a to jsem možná optimista. Co je pak "dobrá cena"? Bez prohlídku (někým hodně znalým) kupuješ zajíce v pytli.
Shodou okolností mám info o autě, které má všechny tyto průsery prokazatelně vyřešené, jinak je to dobře udržované a i pěkně vypadající auto.
Když přijedeš, prohlédneš (a budeš mít zakryté tacho), budeš juchat. Koupíš za dobrou cenu kolem 180tis. Avšak nesmí ti vadit, že <spoiler>auto má najeto 4xxxxxkm</spoiler>.
Tak si vyber. Opět -- co je to dobrá cena?
Když tak kontakt po SZ (auto je v Brně).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#3492 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx: Jak píšeš,je to firemní auto co půjde do prodeje v exekuci - cenu odhaduju okolo 120 000kč.Ale je to risk, i tak jsem o tom přemýšlel
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Šumvald
- Vůz: Mazda 3 BK 2.0MZR-CD
#3493 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny, prosím o radu ohledně koupě Volva V70 2. generace.
Hledám levné, prostorné auto, v kterém by se dalo i třeba jednu noc přespat někde na horách a padlo mi do oka právě toto Volvo. Nevím ale, na co si u koupě dát pozor, jaké motory vyhledávat apod.
Celkem by se mi líbila motorizace 2.0T 132kw. Výkon by stačil a myslím že do nějakých 9l/100km bych se mohl vejít. Jak je to s tímto motorem? Není to nějaká "výsernice"? Jaké jiné benzinové motory byste doporučili?
Děkuji za rady.
Hledám levné, prostorné auto, v kterém by se dalo i třeba jednu noc přespat někde na horách a padlo mi do oka právě toto Volvo. Nevím ale, na co si u koupě dát pozor, jaké motory vyhledávat apod.
Celkem by se mi líbila motorizace 2.0T 132kw. Výkon by stačil a myslím že do nějakých 9l/100km bych se mohl vejít. Jak je to s tímto motorem? Není to nějaká "výsernice"? Jaké jiné benzinové motory byste doporučili?
Děkuji za rady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3495 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2.0T je taky fajn motorizace - těch 132kW (nebo s čipem o něco více) to pěkně jede i ve V70II. Před rokem jsem to přivezl švagrovce, spotřebu mají pod 8l/100km (auto je manuál). Bezva auto.
Ani těch 2.5T nejezdí mnoho, obecně pěkný benzín budeš chvíli hledat - žádný není propadák.
Hledej auta po faceliftu (jsou novější, obvykle dobře vybavená a obecně je platforma P2 už dobře vychytaná).
/PL
Ani těch 2.5T nejezdí mnoho, obecně pěkný benzín budeš chvíli hledat - žádný není propadák.
Hledej auta po faceliftu (jsou novější, obvykle dobře vybavená a obecně je platforma P2 už dobře vychytaná).
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3496 Dotazy před koupí XC90
Ahoj, chtěl bych v dohledné době pořídit XC 90 a vzhledem k délce výroby a spoustě drobných faceliftů bych si chtěl vyjasnit několik věcí, které mi nejsou z inzerátů zřejmé:
1) jak jsou na tom s výdrží automaty u dieselové verze D5 136kW? S vyšší spotřebou cca o litr oproti manuálu počítám, ale po kolika kilometrech je potřeba něco dělat s převodovkou?V současnosti mám BMW e46, kde byl z výroby točivý moment 410 Nm a převodovka měla nešťastně provozní limit 400 Nm, takže pravidelně musela jít převodovka na výměnu měniče za nový někde okolo 180 tkm. Rád bych tedy věděl, jestli mě něco takového bude čekat také, anebo jestli má Volvo tohle u tohoto modelu vychytanější. Popřípadě jestli třeba byly za začátku výroby nějaké problémy a potom od nějakého roku už byly skříně odolnější...
2) o kolik (pokud vůbec) je menší kufr u 7-místné verze oproti 5-místné verzi? 7 míst nepotřebuju, primární je pro mě velký kufr, takže mě zajímá, jestli se mám na 7-místná auta úplně ve výběru vykašlat... Anebo popřípadě jestli de z té 7-místné udělat 5-místná odebráním těch dvou sedaček?
3) bývají problémy se střešním oknem? Zase ze zkušenosti s BMW se ucpávaly odtokové kanálky a pak zatékalo do interiéru. Popřípadě jestli jsou nějak notoricky poruchová, nebo způsobují skřípání atd?
4) U aut, co měly uvedené ve výbavě xenony, jsem viděl kousky s klasickou čočkou, na které jsem zvyklý, ale i auta, co měly normálně ostřikovače světel a neměly regulaci výšky sklonu světla, ale měly klasickou parabolu. Předpokládám tedy, že obojí je origo a měnilo se to taky od nějakého roku? Pokud ano, doporučili byste jeden systém před tím druhým co do svítivosti?
5) Ohledně těch světel mě ještě zajímá možnost natáčení světel do zatáček - funguje spolehlivě?
6) Poslední dotaz je spíš obecný - je opravdu výhra najít starší auto s nízkým nájezdem (typicky například 2008 pod 100 tkm) s tím, že co se týče předpokládaných nákladů, tak se budou hlásit až podle kilometrového nájezdu? Anebo prostě nějaké věci budou potřeba vyměnit ve stejnou chvíli u stejně starého auta co má najeto 250 tkm i 100 tkm? nevím jestli se vyjadřuju úplně srozumitelně, ale jde mi o to, jestli má cenu připlatit třeba 3 tisíce UER za auto, co má na tachometru půlku...
Předem díky za jakékoliv rady a odpovědi. Se značkou nemám zatím žádnou zkušenost a nerad bych v něčem naletěl
1) jak jsou na tom s výdrží automaty u dieselové verze D5 136kW? S vyšší spotřebou cca o litr oproti manuálu počítám, ale po kolika kilometrech je potřeba něco dělat s převodovkou?V současnosti mám BMW e46, kde byl z výroby točivý moment 410 Nm a převodovka měla nešťastně provozní limit 400 Nm, takže pravidelně musela jít převodovka na výměnu měniče za nový někde okolo 180 tkm. Rád bych tedy věděl, jestli mě něco takového bude čekat také, anebo jestli má Volvo tohle u tohoto modelu vychytanější. Popřípadě jestli třeba byly za začátku výroby nějaké problémy a potom od nějakého roku už byly skříně odolnější...
2) o kolik (pokud vůbec) je menší kufr u 7-místné verze oproti 5-místné verzi? 7 míst nepotřebuju, primární je pro mě velký kufr, takže mě zajímá, jestli se mám na 7-místná auta úplně ve výběru vykašlat... Anebo popřípadě jestli de z té 7-místné udělat 5-místná odebráním těch dvou sedaček?
3) bývají problémy se střešním oknem? Zase ze zkušenosti s BMW se ucpávaly odtokové kanálky a pak zatékalo do interiéru. Popřípadě jestli jsou nějak notoricky poruchová, nebo způsobují skřípání atd?
4) U aut, co měly uvedené ve výbavě xenony, jsem viděl kousky s klasickou čočkou, na které jsem zvyklý, ale i auta, co měly normálně ostřikovače světel a neměly regulaci výšky sklonu světla, ale měly klasickou parabolu. Předpokládám tedy, že obojí je origo a měnilo se to taky od nějakého roku? Pokud ano, doporučili byste jeden systém před tím druhým co do svítivosti?
5) Ohledně těch světel mě ještě zajímá možnost natáčení světel do zatáček - funguje spolehlivě?
6) Poslední dotaz je spíš obecný - je opravdu výhra najít starší auto s nízkým nájezdem (typicky například 2008 pod 100 tkm) s tím, že co se týče předpokládaných nákladů, tak se budou hlásit až podle kilometrového nájezdu? Anebo prostě nějaké věci budou potřeba vyměnit ve stejnou chvíli u stejně starého auta co má najeto 250 tkm i 100 tkm? nevím jestli se vyjadřuju úplně srozumitelně, ale jde mi o to, jestli má cenu připlatit třeba 3 tisíce UER za auto, co má na tachometru půlku...
Předem díky za jakékoliv rady a odpovědi. Se značkou nemám zatím žádnou zkušenost a nerad bych v něčem naletěl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3497 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1) podle kilometrů, je dobré, když je olej po 80tis měněný
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3498 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je tu někdo, kdo umí získat info podle VINu v německu prodávaného auta? Km ve dvou, případně dalších letech?
Pokud ano, prosím na SZ
Pokud ano, prosím na SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 19
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC 70
#3499 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za rychlou reakci!Romulusw píše:1) podle kilometrů, je dobré, když je olej po 80tis měněný
2) kufry jsou stejné, třetí řada sedaček nic nezabírá
3) šíbr mám a je bez problémů
4) mám dojem, že "čočky" začaly po roce 2007
5) nevím
6) kilometry nikdy nemáš jisté, tak se na ně nevaž (zvláště u nafťáků), teoreticky "časem" mohou zpuchřet všechny gumy (třeba u manuálu když odejde těsnění na pístku spojkového ložiska, tak to je vyndat agregát, kvůli gumičce za pár stovek), ale jinak mě nic nenapadá, co by se kazilo bez ježdění
1) Ohledně servisu oleje v převodovce je mi jasné, že náplň není doživotní a budu hledat auta se serviskou, ve které ta výměna byla zaznamenána. To už jsem se poučil ze současného automatu Spíš mi šlo ale o to, jestli jsou ty automaty dimenzované dostatečně. Prostě když má auto 400 Nm, tak jestli má skříň limit 500 Nm anebo 380 Nm a dá se čekat repase i při pravidelné výměně oleje...
2) To mi pak ale nejde do hlavy, jak je využitý prostor u 5-dveřové verze, když ty sedačky nemá? To má nějakou schránku pod podlahou kufru kterou 7-místná nemá?
4) Svítí lépe paraboly nebo čočky? je mi jasné, že čočky vypadají moderněji, ale například u halogenů svítí auta s klasickýma parabolama líp, než ty s čočkama a na pořádné světlo v noci si dost potrpím...
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3500 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Toto se týkalo jen T6 200kw verze, kdy almara (4st GM automat) nebyla na výkon motoru připravená. U 5 nebo 6 stupňových automatů není takový problém. Problém jsou nedělané výměny oleje a škoda navíc je, že nelze měnit filtr převodovky.Cromoly píše: 1) Ohledně servisu oleje v převodovce je mi jasné, že náplň není doživotní a budu hledat auta se serviskou, ve které ta výměna byla zaznamenána. To už jsem se poučil ze současného automatu Spíš mi šlo ale o to, jestli jsou ty automaty dimenzované dostatečně. Prostě když má auto 400 Nm, tak jestli má skříň limit 500 Nm anebo 380 Nm a dá se čekat repase i při pravidelné výměně oleje...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136527 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1574 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous