960 vs 850

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#51 960 vs 850

Příspěvek od Jarda S40 »

Dali to řekl tak, jak jsem to já cítil a nedokázal formulovat. Souhlasím.

A teď z jiného soudku - jak by asi ten průzkum dopadl zde na fóru??? :lol:

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#52 960 vs 850

Příspěvek od tnemec »

Jarda S40 píše:Já si nehraju, já jsem blbej od narození. Ale je mi jasné, že kdo si kupuje škodovku, tak si potom honí triko jak je to fajn auto. Viz nyní majitelé Oktávií a Fabií. Prostě lidi v určitejch kategoriích si potřebujou něco dokazovat, ne náhodou je na prvním místě Impreza. Tyto "průzkumy" prostě mají nulovou vypovídací hodnotu. Asi jako když před volební síní všichni slovně volje ODS a ve výsledkách vyhraje koalice ČSSD a komunistů. Lidé s levnějšími či staršími auty, kteří nemaj na nové, budou tvrdit, jak je to jejich staré čí levné lepší než to co se teď vyrábí a že právě proto oni nové nechtěj. Ty spory a fandění si do kapsy pamatuju už z dob, kdy majitel trabanta tvrdil s vážnou tváří a zarputilou zuřivostí, že Lada je šmejd a nesmí mu do domu. No nic, moc jsem se rozepsal. Sorry
Myslím, žes to vystihl přesně.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#53 960 vs 850

Příspěvek od rpet »

zrovna predevcirem jsme se s kolegou bavili o tom, ktery auto je pro nasi praci (taxi) to nejprijatelnejsi, a kupodivu z ty debaty vysel jako vitez SuperB a nikoliv me volvo ci jeho prassat. coz mi prijde logicke a potvrzuje to vase nazory: acka umi novyho superba udelat se slevou min. 100kkc v social edisn (ma to snad jen klimu...), ale proc kupovat na tuhle praci nabusenyho krasavce v kuzi ?? servis na kazdym rohu, zakaznici superba vnimaj jako luxusni karu a neni problem ho po trech letech strelit neznalkovi za dost penez (kazdej mistr chce mit doma nejlepsi auto na svete, zejo...)... takze pravda o tom, ktery auto je to IN, bude asi nekde uprostred vasich postrehu... sam jsem zkonstatoval, ze jestli to klapne, tak na praci si klidne poridim od kvasnicky superba a domu si "vratim" 850ku... pro radost...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#54 960 vs 850

Příspěvek od drewid »

Za chvili budem mit to TDi fsici. A jedine co nam zbyde budou nalepky losa nad cerveny icko... 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#55 960 vs 850

Příspěvek od tnemec »

drewid píše:Za chvili budem mit to TDi fsici. A jedine co nam zbyde budou nalepky losa nad cerveny icko... 8)
Někteří z nás maj TDI a Volvo zároveň. Je to vlastně docela vych*ané. Nejlepší na VW v 90. letech byly motory. A zbytek stál za <>. Řešení? Vem dobrý motor a měj ho v dobrém autě :-D
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 331
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#56 960 vs 850

Příspěvek od Bobika »

drewid píše:Za chvili budem mit to TDi fsici. A jedine co nam zbyde budou nalepky losa nad cerveny icko... 8)
Se neboj, čpící derivát ropy - NAFTA mě do auta nesmí. Pokud bude ropa, bude i benzín a pokud budu vlastnit auto, tak jedině spalující benzín. 8) 8)
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#57 960 vs 850

Příspěvek od jarek.krizan »

Bobika píše:
drewid píše:Za chvili budem mit to TDi fsici. A jedine co nam zbyde budou nalepky losa nad cerveny icko... 8)
Se neboj, čpící derivát ropy - NAFTA mě do auta nesmí. Pokud bude ropa, bude i benzín a pokud budu vlastnit auto, tak jedině spalující benzín. 8) 8)
Moje řeč, pokud by náhodou došel benzín, tak si ho budu doma vyrábět sám a nebo biolíh
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#58 960 vs 850

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:Moje řeč, pokud by náhodou došel benzín, tak si ho budu doma vyrábět sám a nebo biolíh
tak az benzin nebude a ty ho budes vyrabet, prodas mi ho pak trochu abych mel do zapalovace? Naftu uz si do auta nekde sezenu:-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 301
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#59 960 vs 850

Příspěvek od karlos »

travex píše:
jarek.krizan píše:Moje řeč, pokud by náhodou došel benzín, tak si ho budu doma vyrábět sám a nebo biolíh
tak az benzin nebude a ty ho budes vyrabet, prodas mi ho pak trochu abych mel do zapalovace? Naftu uz si do auta nekde sezenu:-)
to ale nebudes mit v zime cim topit v kamnech :twisted:
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#60 960 vs 850

Příspěvek od jarek.krizan »

karlos píše:
travex píše:
tak az benzin nebude a ty ho budes vyrabet, prodas mi ho pak trochu abych mel do zapalovace? Naftu uz si do auta nekde sezenu:-)
to ale nebudes mit v zime cim topit v kamnech :twisted:
Když vezmu v úvahu, že technický benzín se dělá z hnědého uhlí, tak asi fakt nebude čím topit v kamnech :D
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 331
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#61 960 vs 850

Příspěvek od Bobika »

travex píše:
jarek.krizan píše:Moje řeč, pokud by náhodou došel benzín, tak si ho budu doma vyrábět sám a nebo biolíh
tak az benzin nebude a ty ho budes vyrabet, prodas mi ho pak trochu abych mel do zapalovace? Naftu uz si do auta nekde sezenu:-)
Naftu neseženeš, protože jestli většina řidičů zblbne a nakoupí si chrochtáky, tak se po naftě jenom zapráší. Ale kdo by chtěl benzín, topit se stím moc nedá, do tanků ani podobných vojenských vozidel Naturál 95 se taky nedá použít, takže benzínu bude dost a dost. :palec: :palec:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#62 960 vs 850

Příspěvek od tnemec »

ale hlavně, že neodbíháme od tématu "960 vs. 850"...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#63 960 vs 850

Příspěvek od jarek.krizan »

tnemec píše:ale hlavně, že neodbíháme od tématu "960 vs. 850"...
Jsem pochopil, že jsme se nějak dohodli, že každý model je o něčem úplně jiném, a je potřeba si to vyzkoušet a rozhodnout.
A ostatní kecy bude muset chudák moderátor smáznout.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#64 960 vs 850

Příspěvek od travex »

karlos píše:
to ale nebudes mit v zime cim topit v kamnech :twisted:
to mne opravdu hodne trapi, zvlast proto, ze namam kamna :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“