
PALIVO: Zavzdušnění paliva
- Autor
- Zpráva
PALIVO: Zavzdušnění paliva
Nedavno jsem vyjel nadrz u meho Volva s40 - 2.0 D,pres noc stalo v garazi a ted ho nemuzu za boha nastartovat
.Vim,ze to byla absolutni hovadina,ale co mam ted delat?Podotykam,ze parkuju v podzemni garazi a nevyjedu ven..Dekuji predem za vase rady..

-
Offline
- Příspěvky: 1997
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Musíš odvzdušnit palivový systém, ale bohužel tento motor neznám, tak ti neřeknu jak. Obecně by tam mělo být ruční čerpadlo nafty, asi na filtru a nějaké odvzdušňovací šrouby. Asi na filtru a čerpadlu. Tak ty bys povolil a čerpal ručním čerpadlem, áž z nich přestane vytékat vzduch s naftou a půjde jen čistá nafta. Pak bys teptve startoval. Je vhodné , ale ne nutné, taky při startování povolit trubičky u vstřiků a nechat je povolené, pokud se také neodvzdušní. Více ti bohužel neporadím, snad někdo jiný.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
Pri vymene filtru se mi prihodilo pravdepobne neco podobneho na S40. Pri pohledu ze predu na motor je umisten na prave zadni strane hned vedle blatniku. Obepina ho pomerne tlusty plech, takze vypada jako valec s cepici. Ta je tvorena malym stiskatelnym tlacitkem. Toto tlacitko je pohonem cerpadla. Pri stisni se roztaci a cerpa naftu do filtru. Zalil jsem filtr po okrajek nafou, zasrouboval ho a zacal jsem cerpat. Bylo jeste nutne z boku-blize k predku vozu, odsroubovat odzdusnovaci sroub a ten pri tomto cerpani drzet a poustet. Cele to trvalo tak ctvrt hodiny.
S pozdravem Martin
S pozdravem Martin
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5825
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 918
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha
s ctyricitka mi nestartuje
Pokud jsi to ještě neodvzdušnil, vyměň ten palivovej filtr. S vyjetim nádrže se do filtru dostane dost úsad, co zbejvaj na dně nádrže a měl bys problém se startovánim za chvilku zase zpátky, hlavně pokud bys jel někam na hory a auto nechal stát dýl venku.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Diky chlapi za vase rady,auto uz zase v pohode startuje jako predtim..Dotankovat jsem asi celkem 30 litru nafty,aby byl dostatecnej tlak.Pak jsem povolil 2 odvzdusnovaci srouby u cerpadla a pak jsem 2x nastartoval,pak je zase utahl,a pak jsem startoval asi 6x,nez vsechny bubliny z hadice zmizely a pak to konecne chytlo..
Jeste jednou diky.

-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
Start do kopce-zapadání nafty
Harry: přesunuto z Start do kopce-zapadání nafty
Pokud auto zastavim do kopce-predek je vise nez zadek i treba maleho a chci rano nastartovat, auto naskakovalo, ale nekdy po chvili chcipne a pak nedstartovat tak snadno nejde. Zatimco, kdyz si stoupnu obracene tak se nestava, ze bych nenastartoval. Uvazuji o vadnem cerpadle, ale nevim jestli je tam jen jedno nebo je jeste jedno v nadrzi a taky nevim, jak bych mel poznat, zenektere z nich ma poruchu. Taky nevim, jestli pri techto mrazech to neni normalni, ze je nafta tak ztuhla, ze se i pri dobrych cerpadlech do motoru dostava hure.
Predem diky za kazdou radu.
Martin
Pokud auto zastavim do kopce-predek je vise nez zadek i treba maleho a chci rano nastartovat, auto naskakovalo, ale nekdy po chvili chcipne a pak nedstartovat tak snadno nejde. Zatimco, kdyz si stoupnu obracene tak se nestava, ze bych nenastartoval. Uvazuji o vadnem cerpadle, ale nevim jestli je tam jen jedno nebo je jeste jedno v nadrzi a taky nevim, jak bych mel poznat, zenektere z nich ma poruchu. Taky nevim, jestli pri techto mrazech to neni normalni, ze je nafta tak ztuhla, ze se i pri dobrych cerpadlech do motoru dostava hure.
Predem diky za kazdou radu.
Martin
_________________
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
S40, F8Q T D4192T, rok vyroby 1997, 66kW, 1870 cm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5825
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Start do kopce
Nevim jak ty, ale já mám před filtren zpětnej ventil.Martin Capek píše:Predem diky za kazdou radu.
Martin
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1997
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Určitě zapadá nafta. Stačí někde dirka v hadičce a je to špatně. Zkontroloval bych všecky hadičky a pak by se vidělo co a jak. Může to být klidně i taková ptákovina jako je víčko nádrže.
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Rokycany
-
Offline
- Příspěvky: 171
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Padani nafty
sloupec nafty se neudrzi v potrubi a klesne dolu z5 do nadrze.... Je to z duvodu ze ti netesni ten z5nej ventil a nebo je nekde netesnost v potrubi - kudy tam vnika vzduch a gravitace potvora stahne naftu go nadrze a v potrubi se udela vzduchova bublina. Takze ti to chytne,na zbytek nafty co je jestže u motoru, pak prijde bublina a zdech.... Pak motas motas motas aby cerpadlo vyhnalo tu bublinu a pak to teprve chytne.....
sloupec nafty se neudrzi v potrubi a klesne dolu z5 do nadrze.... Je to z duvodu ze ti netesni ten z5nej ventil a nebo je nekde netesnost v potrubi - kudy tam vnika vzduch a gravitace potvora stahne naftu go nadrze a v potrubi se udela vzduchova bublina. Takze ti to chytne,na zbytek nafty co je jestže u motoru, pak prijde bublina a zdech.... Pak motas motas motas aby cerpadlo vyhnalo tu bublinu a pak to teprve chytne.....
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 394
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
na 100pro je to padanie nafty,skontrolovat popripade vymenit vsetky prepadove hadicky od vstrekov a tiez velky naftovy filter ci tesni a uz len skusat
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
PALIVO: Zavzdušnění paliva
Možná tip pro Vás (již jsem to psal v MOTOR Studeny štart)
Asi před třemi roky jsem si nechal v Dekomu v Pardubicích vyměnit palivový filtr, od té doby jsem ujel cca 27 tis. km.
Nyní jsem měl podobné problémy se studenými starty. Když se podařilo nastartovat, tak z výfuku modrý dým. Až se motor ohřál, bylo vše OK i starty. Měl jsem i dost drahé myšlenky. Viníkem byla padající nafta. Následující platí pro kovové palivové filtry! Způsobila to zpuchřelá membrána pod víčkem filtru. Vyřešili jsme to se šikulou opravářem tak, že jsme koupili jen nové víčko s pumpičkou, rozpertlovali jsme staré a zapertlovali nové. Samozřejmě jsme vypláchli i filtr. Shodli jsme se, že není možné, aby membrána tak rychle zpuchřela. V současné době je vše OK. Zároveň tedy i "díky" :mrgreen: autorizovanému servisu. :mrgreen:
Asi před třemi roky jsem si nechal v Dekomu v Pardubicích vyměnit palivový filtr, od té doby jsem ujel cca 27 tis. km.
Nyní jsem měl podobné problémy se studenými starty. Když se podařilo nastartovat, tak z výfuku modrý dým. Až se motor ohřál, bylo vše OK i starty. Měl jsem i dost drahé myšlenky. Viníkem byla padající nafta. Následující platí pro kovové palivové filtry! Způsobila to zpuchřelá membrána pod víčkem filtru. Vyřešili jsme to se šikulou opravářem tak, že jsme koupili jen nové víčko s pumpičkou, rozpertlovali jsme staré a zapertlovali nové. Samozřejmě jsme vypláchli i filtr. Shodli jsme se, že není možné, aby membrána tak rychle zpuchřela. V současné době je vše OK. Zároveň tedy i "díky" :mrgreen: autorizovanému servisu. :mrgreen:
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé