Turbo do 2.0T - ale jaké?

Moderátor: wickey

This topic is 2 years a 11 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Marek píše:Uz je to nejakej patek zpatky,tak snad si na vsechno vzpomenu.kdyz napises na SZ mail dohledam i nejake foto.
Kdyz vynecham designove upravy a to,ze se rovnal blok i hlava atd..
Upravy byly:
- kN vlozka + upravenej airbox (sani je za blinkrem)
- turbo 14T s upravenym sacim vstupem a jinym actuatorem
(Odpada nutnost MBC,tlak jde v sirokem rozsahu naladit rovnou na turbu)
- ostrik colleru vodou
- BOV Greedy
- 3' vyfuk (downpipe i kat serie)
- iridiove svicky
- upravene zapalovaci civky (dost odchazeji)
- 3,5bar regulator tlaku paliva
- podvozek VMS
- kotouce i desticky VMS
- pancerove brzdove hadice
- vyztuhy mezi tlumicema
- budiky tusim byly tlak turba,tlak oleje,EGT
- shiftlight
- Metaltec (at si kdo chce co chce rika,me to funguje)
- zabte me,ale vic si asi ted narychlo nevzpomenu .. :-)

A svete div se,cele to naprosto bez problemu jezdilo na LPG s programovatelnou jednotkou Landi Renzo ...
Super,díky,mail kvetos.smolka@seznam.cz písneme si tam.at to tady neplevelime;)

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2767
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Leuven - Belgie
Vůz: V40 D2 88kW MY2017

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od tomasss »

Prdlajz mail, pekne to tu plevelte, at si taky pocteme :good:
_________________
Je: V40 D2 6q 88kW MY2017, 740TURBO B204GT M46 147kW
Bylo: 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 740TURBO B204GT M46 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

tomasss píše:Prdlajz mail, pekne to tu plevelte, at si taky pocteme :good:
To je přístup:) jen škoda že v mých dalších tématech nikdo nepřispívá.Shanim díly;)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Na T4ku mam doma jeste navic ostry vačky,kdyby někdo chtěl...
:evil:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Tak po úspěšne sezóně s T4 B4204T5 pokukuju po větším turbu. Bud hybrid 14T/16T nebo cely 19T,motor zatím kovář nechci, s větším vyfukem,vstriky,IC pocitam. Target hp 270ps.

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Poradí někdo?

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Se seriovejma strevama pocitej tak 250-270k max.
Na upravy je o neco lepsi B4194T. Jde hlavne o hlavu,je pevnejsi a neni VVT...
Mel jsem V40 s cca 240-250k - 16T ...
Muzu poradit i s ruznejma vecma cemu se vyvarovat. :-) ..
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

No Povidej..u toho 19t je prostor do budoucna. Co svody? Někdo vymysli z s60r a zaslepi jeden válec . A vim ze mám horší motor...:) napřed stejně ted půjdu na brzdu.

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

19T se uz bude hure roztacet,pokud to tedy bude cista 19T vcetne vyfukoveho kola...
Na 300+ by bylo idealni si slozit hybrida 19T/14T ...
Ta by natlacila dobrej potencial a i by se rychle sebrala odspodu...
Jinak pokud nebudes chtit predelavat svody,tak stejnak budes muset pouzit vyfukovou cast 14T...
Ale k tomu musis mit i kovanej motor.Takze auto bude silne jak na motor,tak na tlak...
16 i 19 maji jinou prirubu.Coz znamena uz hybrida koupit,nebo si koupit 2turba a nechat sam slozit.
S60R je uplne neco jineho,tam je KKK K26 .
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Hybrida složí v reme Strakonice. Ale co me teď zajímá, auto ted tlačí 0.9 -1.0 baru,je možný pres mbc nebo acuator na turbu dat bezpečných 1.3 bar? Dle UK for to zvládne i origo jednotka se vstriky.

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Ano.
1.2-1.3baru je na B4194T odzkouseno.
U tveho motoru asi nejspis taky bez problemu.
Jedine co je potreba trochu hlidat je EGT - teplota vyfukovych plynu a vymen urcite seriovy BOV. Ten na turbu zaslepit a misto nej dat jinej - regulovatelnej nekam na hadice (idealne to "U"cko cooler-klapka) ...
Duvod je prosty - seriovy je delany na 1bar.Kdyz pridas,zacne se priotvirat a ty budes strasne pretacet turbo,aby jsi nafoukal pozadovany tlak.A s tim je spojeno to EGT. :-) ..
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

Děkuji moc za rady a rychlou reakci.zatím to tak nechám než nasporim kacky na větší turbo a balík úprav.takže na acuatoru nastelovat(jak? ) větší tlak,bov(jaká znacka-nechci fake china kopie) a zaslepim origo bov...to by mohlo dat cca 240koni.

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Marek »

Vyndat zavlacku,sundat aktuator, povolit kontra-matku (pokud teda po tech letech pujde) a tak o 1-2 otacky pootocit. Ted nevim jestli ven,nebo dovnitr. Nemam to pred sebou,tak si nevybavuju... Jinak BOV jsem mel Greedy style,na Superbu Forge DualPort a na Mazde HKS... Vsechny fungovaly dobre,zvukove me nejvic zaujal HKS,ale to je o vkusu kazdeho z nas... :-)
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Květoš
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V40 T4 yellow

Re: Turbo do 2.0T - ale jaké?

Příspěvek od Květoš »

díky....ale ja asi potřebuju recirkulační.:)
This topic is 2 years a 11 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“