Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Blansko
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Shanim zadni tlumiče na V70 2.5 Turbo AWD...... Koupil sem monroe-reflex ale bohuzel na zadni napravu vubec nepasují. Poradite nekdo? Mam tam jeste originaly....Sachs-Booe Volvo.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Tak chyba je ta, že ty původní tlumiče (Sachs - Boge) jsou Nivomaty, tzn. mají automatickou regulaci světlé výšky za jízdy. Nelze je nahradit za obyčejné, neb se musí vyměnit i pružiny, protože Nivomat zajišťuje také částečně pružení a tím jsou pružiny s Nivomaty velmi měkké a nedají se použít s normálními tlumiči. Jinak výměnu tlumičů u AWD prováděl T-korab, který dával opět Nivomaty a sehnal je za 15.000,- Kč za oba dva ve Volvu. Buď budeš muset ještě přikoupit originál pera, ale protože neznám AWD a podle fotky jsou ty nové Monroe nějaké delší, tak se možná stane, že budeě muset koupit jen a pouze Nivomaty. Více by ti mohl říci nějaký servis Volvo, Marra nebo blackhawk. Tak práci zdar.
a nevěš hlavu, nějak se to vyřeší.


_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Koukám i modrý jsou jako ty moje
Hele nezbyde než kopit nivomaty,protože AWD má vzadu péra jinak uchycený než předokolka a i kdybys koupil nové pružiny,tak je tam prostě nedostaneš, já se s tím měsíc trápil, obvolal kde koho a nakonec ukecal ve volvu slevu, sice to není levné,ale po výměně paráda,ani s těžkym vlekem to není na zemi a s mlácenim vzadu je konec,pohodlíčko maximální... A navíc,životnost origo dílu cca 250tis km,takže je už mám navždy.

_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Blansko
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Tak super, sem nevedel ze tam mam ty Nivomaty...... To pohodli urcite za to stoji..... Diky za vysvetleni. Vyměním za nove a pak dam vedet....
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Jak zjistit, že nivomaty jsou mrtvé? Lze za to považovat skutečnost, že zadek auta přes noc klesne cca o 3cm? Po kolika km se auto zvedne. Má vůbec klesnout? Na jakém principu pracují? Řada otázek na které si sám nedokážu odpovědět.



_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Tak jsem si myslel, že někdo má s nivomaty zkušenosti a poradí a ono nic. Že by se nikdo věci znalý na foru nenašel??CBFranta píše:Jak zjistit, že nivomaty jsou mrtvé? Lze za to považovat skutečnost, že zadek auta přes noc klesne cca o 3cm? Po kolika km se auto zvedne. Má vůbec klesnout? Na jakém principu pracují? Řada otázek na které si sám nedokážu odpovědět.![]()
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 XC
- Bydliště: Zlín
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Jsou stejné tlumiče i na mé xc 70ce?
_________________
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
Zdenda V70 XC 2.5 turbobenzin + LPG Prins VSI/r.v.98
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Jsou vánoce,nivo odborníci se válejí u televize a cpou cukrovím
Já je mám na autě také,v létě jsem je měnil, fungují tak,že v nich mimo kapaliny je ještě plyn a ten se tím drncáním ve dvou částech tlumiče přečerpáva a udržuje stálou výšku,já poznal,že jsou v háji tak,že se mi za jízdy jedna strana auta vydrncala nahoru a druhá zůstala ležet na zemi a nebo se zvedla jen nepatrně a hrozně rychle zase spadla na zem,jinak se to projevovalo jako klasické tlumiče v háji:uskakování v zatáčce,klepání od zadní nápravy... Výměna je docela jednoduchá a je tady i někde popsaná, kažodádně nové tlumiče se za noc taky sfouknou a auto je ráno kufrem na zemi (mám originál volvo tlumiče za skoro 18tis za pár), životnost je dost nekonečná (mám auto z Německa,takže děr moc nezažilo,ale byly tam původní a v háji byly po 280tis km) A v kopiích se mi je asi za měsíc shánění sehnat nepodařilo... Dají se vyměnit za tlumiše z běžného kombi,ale musejí se dát i jiné pružiny (nivomat tím plynem částečně nese váhu auta a pružiny jsou jen podpůrné,takže mnohem měkčí) A to ne u 4kolek,jako mám já,protože ty pružiny jsou tenčí a tak natěsno v držácích a kolem všech těch kravin,co to vzadu má,že jsem se do toho ani nepouštěl a radši koupil origo nové,komfort jízdy skvělý a ani s plným kufrem a vlekem netahá zástěrky po zemi. Co dalšího majitele nivomatů zajímá ?? 


_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Tkorab to krásně popsal. Já jenom doplním, že mi auto po 2 dnech taky na jedné straně trochu klesne, ale není to nic zásadního. Po ujetí 200 m je už zase vše OK. Jinak jsem byl na kontrole tlumičů a tam mi řekli, že mám tlumiče i pružiny naprosto OK. Takže pokud to nelehne za pár minut a auto se pak samo zvedne, tak bych to neřešil. A je pravda, že i když originál Nivomaty stojí 18 000,-, tak jejich výdrž je neporovnatelná s normálními tlumiči. Nejdříve jsem taky uvažoval, že bych tam dal normální, ale teď jsem přesvědčen, že až mi moje nivomatíky odejdou, tak je tam zase namontuji a budu mít klid až do konce životnosti autí.



_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Děkuji za vyčerpávající informace.Už mohu klidně spát, protože nivomaty fungují podle vašich údajů. Ještě jednou díky.
_________________
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
Volvo V70, r.v.1999, motor 2,5TDI-bylo
BMW X5 3.0D r,v.2002 bylo
Volvo XC70 AWD 2.4 D r.v.2005 manuál, bylo
Volvo XC60 D5 151kW r.v.2009
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Statenice
Tlumiče V70 2.5 Turbo AWD
Nivomaty jsem taky měnil, bo mi z jednoho tekl olej.
Honza
Ale to jenom v případě, že máš naložený zadek nebo ne? Mě totiž samo od sebe auto neklesne. Jen jsem si všiml, že pokud ho vzadu naložím, tak se po pár metrech jízdy zvedne (a přitvrdí).TKorab píše:...kažodádně nové tlumiče se za noc taky sfouknou a auto je ráno kufrem na zemi....
Honza
_________________
V70 XC 2.5T (r.v. 2000, 142 kW) - prodáno
2 x Ford Focus 1.6 kombi
V70 XC 2.5T (r.v. 2000, 142 kW) - prodáno
2 x Ford Focus 1.6 kombi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]