940 vs. 850 kombi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#26 940 vs. 850 kombi
Nádhera. Nebyl by k tomu i příběh?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#27 940 vs. 850 kombi
Příběh.... No já vím, jen to, že komunisté jejich rodině vše znárodnili, jediné co celou dobu zůstalo v rodině je tenhle Bentley. Je to snad nejkrásnější auto co znám, má prostě něco nepopsatelného, už když vedle něj stojíš tak to cítíš Benzín to není :!: Jo a vše je původní stavdali píše: Nádhera. Nebyl by k tomu i příběh?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#28 940 vs. 850 kombi
Slintám čím dál víc! Neměl bys odkaz na článek kde je tohle konkrétní auto nafocený a popsaný? Pochybuju že by na takovej skvost nebyla někde recenze. Co jsem vygooglil tak je to asi 3,5 litre kolem roku 1935? Mě by úplně stačil E-type Jaguár Série I s 6válcem, celkem je i penězi zaplatitelnej, ale co jsem vyčet, tak na normální ježdění je daleko jistější a pořád taky dostupnější volba P1800.
#29 940 vs. 850 kombi
jj, takovej jsem i já...mít motor, když je potřeba a plachty když foukáhoffi píše:.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#30 940 vs. 850 kombi
tak to jo, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa
a z prvni ruky..
Njn, i kdyz ja jsem na Rollse (jednou bych chtel jako veterana Phantoma I, II nebo III) - taky zaplatitelne, ale jen pro lip vydelavajici - kolem 50.000 USD
Kazdopadne treba takovej Silver Spirit 1982 za 5300 liber je mazec
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=013
Uz lamu tatinka - at mame veterana v rodine (spis takoveho Youngtimera)
a z prvni ruky..
Njn, i kdyz ja jsem na Rollse (jednou bych chtel jako veterana Phantoma I, II nebo III) - taky zaplatitelne, ale jen pro lip vydelavajici - kolem 50.000 USD
Kazdopadne treba takovej Silver Spirit 1982 za 5300 liber je mazec
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=013
Uz lamu tatinka - at mame veterana v rodine (spis takoveho Youngtimera)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 548
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#31 940 vs. 850 kombi
Ser na lamani tatinka, nebud jako ja a zkus si na to nasetrit/nakrast samwickey píše: Uz lamu tatinka - at mame veterana v rodine (spis takoveho Youngtimera)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#32 940 vs. 850 kombi
vzdyt zkousim, jen nejde zatim (takove sumy) - holt neprodavam robertky jak nekdo
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 548
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#33 940 vs. 850 kombi
No a ze mi to sype... Ale alespon se s mladou nenudime. Skoda ze tam v sortimentu nejni ten celokozeny komplet Gimpa z Pulp Fiction
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#34 940 vs. 850 kombi
jeeeee, ten bych si vzal take jeden
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#35 940 vs. 850 kombi
A co takhle švédská mašinka co si objednal Frank Drebin v Bláznivý Střele?drewid píše:No a ze mi to sype... Ale alespon se s mladou nenudime. Skoda ze tam v sortimentu nejni ten celokozeny komplet Gimpa z Pulp Fiction
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#36 940 vs. 850 kombi
Dali, bohužel myslím, že článek nikde žádný nebude, je to r.v. 1938. Jo E-type je skvělé auto, ale poslední modely se mi již nelíbí. Nevím jak je to s normálním ježděním, ale E-typem stejně normálně jezdit nebudeš. Já byl vždy rozhodnutý pro Porsche 911, nejkrásnější jsou 2.4 a 2.7, ale od roku 77 se karosérie začali zinkovat a také se začal používat třílitr, který má mnohem lepší chlazení, napínáky rozvodů atd. Takže 911 SC je jasná volba :!:dali píše:Slintám čím dál víc! Neměl bys odkaz na článek kde je tohle konkrétní auto nafocený a popsaný? Pochybuju že by na takovej skvost nebyla někde recenze. Co jsem vygooglil tak je to asi 3,5 litre kolem roku 1935? Mě by úplně stačil E-type Jaguár Série I s 6válcem, celkem je i penězi zaplatitelnej, ale co jsem vyčet, tak na normální ježdění je daleko jistější a pořád taky dostupnější volba P1800.
No a pak je spoustu aut, které bych rád v garáži....BMW 3.0 CSI, P1800 ES (nakonec koupím tu) a další.
- Přílohy
-
- 78_SC_M.jpg (2.79 KiB) Zobrazeno 462 x
-
- 911-S-67_M.jpg (3.6 KiB) Zobrazeno 468 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#37 940 vs. 850 kombi
No mě se vždycky líbily roztažený blatníky Turba. Ale ustát 930 bez čtyřkolky, na to člověk musí bejt Pan řidič, takže zbejvá 993 Turbo, poslední vzduchem chlazený, jenže to už jsme zase na 50000 eurech a mít je tak si za ně můžeš nadělat spoustu jiný radosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#38 940 vs. 850 kombi
Co vím tak na 911 ať je to jakákoliv musíš být extra driver, jinak to auto prostě nezvládneš!!! A co teprve Lancia Stratos Turbo jedali píše:No mě se vždycky líbily roztažený blatníky Turba. Ale ustát 930 bez čtyřkolky, na to člověk musí bejt Pan řidič, takže zbejvá 993 Turbo, poslední vzduchem chlazený, jenže to už jsme zase na 50000 eurech a mít je tak si za ně můžeš nadělat spoustu jiný radosti.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39 940 vs. 850 kombi
LukášM píše: Co vím tak na 911 ať je to jakákoliv musíš být extra driver, jinak to auto prostě nezvládneš!!!
No ale u atmosféry přece jen nemáš ten kopanec ranýho turba následující po obrovský díře, kterej tě pošle do hodin kdykoli tomu mimo přímku neuváženě přišlápneš.
Stratos neni turbo, ale za to má motor 2,4V6 Ferrari Dino uloženej uprostřed. Lancia 037 má turbo čtyřválec.LukášM píše:A co teprve Lancia Stratos Turbo je
#40 940 vs. 850 kombi
Pánové, jel jsem 930 Turbo a nikdy v životě jsem neměl tak jasný a zřetelný pocit, že se mě to auto snaží zabít... to je něco mimo kategorie... a turbo kopanec je jen první problém. Většina řidičů zemřela, až když nezvládli efekt, kdy se extrémně zpomalí kola (což způsobí podobný efekt, jako zatažení ruční brzdy) při překročení horní hranice účinnosti turba.
Zkrátka poprvé to kopne v nějakých 2000 otáčkách a musí se rovnat přetáčivý smyk a podruhé to ztratí trakci (vinou skokově zpomalených kol) v nějakých 4000 ot., což málokdo čeká. Je to bestie.
Zkrátka poprvé to kopne v nějakých 2000 otáčkách a musí se rovnat přetáčivý smyk a podruhé to ztratí trakci (vinou skokově zpomalených kol) v nějakých 4000 ot., což málokdo čeká. Je to bestie.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
#41 940 vs. 850 kombi
Volvo for life 930 for death...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#42 940 vs. 850 kombi
Pozor, neplést 930 s 940 z jinýho topiku!jojo píše:Volvo for life 930 for death...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#43 940 vs. 850 kombi
Je to šíleně of topic, ale vidím že je tu víc lidí co mají zkušenosti s výkonnými vozy, a nemusí si neustále dokazovat v běžném provozu, že umí.
Já nevím jestli jsem dobrý řidič ( ale snad jo, kromě svého prvního auta jsem nic nerozbil ). Je fakt, že člověk se musí s autem první sžít, jinak jde o hubu. Když budu hodnotit, jen ty auta, co mají výkon nad 300 k a co jsem měl to štěstí si je vyzkoušet, tak to byla Corvette asi 680 k - krátký krok plynového pedálu a každý neopatrný dotyk znamená jízdu dveřma napřed a mimo to má taky dost malý rejd., zato ničím nepopsatelný sound motoru, Masserati biturbo - to auto ale spíš umíralo než jezdilo, Ferrari F 40 s tím jsem se jen opatrně svezl ( majitel seděl vedle mne - potřeba větší ovládací síly, kór když je potřeba rychlý manévr, jde řízení hodně ztuha, Lotus 2000 460 k pokud by tam nebyly dobré sedáky a 4 bodové pásy, tak by si člověk připadal v kokpitu jak pipongový míček. Všechny tyto vozy požadují už určité zkušenosti a vlastní rafinérku, nebo tučné konto. koně chtějí dostat nažrat, pokud se po nich chce nějaký výkon. Chevrolet baštil s lehkou nohou asi 24 l , Masserati 35 l , F 40 nevím a Lotus 45 l. palubní měl pouze Chevy a Lotus a př sportovní jízdě Chevy až 140 l a Lotus 120 l samozřejmě na 100 km ne na minutu.
Svézt se s Porsche je zatím jen sen, ale třeba jednou vyjde. Jinak kdo mě zná ví že jezdím pomalou, klidnou jízdou v rámci předpisů.
Já nevím jestli jsem dobrý řidič ( ale snad jo, kromě svého prvního auta jsem nic nerozbil ). Je fakt, že člověk se musí s autem první sžít, jinak jde o hubu. Když budu hodnotit, jen ty auta, co mají výkon nad 300 k a co jsem měl to štěstí si je vyzkoušet, tak to byla Corvette asi 680 k - krátký krok plynového pedálu a každý neopatrný dotyk znamená jízdu dveřma napřed a mimo to má taky dost malý rejd., zato ničím nepopsatelný sound motoru, Masserati biturbo - to auto ale spíš umíralo než jezdilo, Ferrari F 40 s tím jsem se jen opatrně svezl ( majitel seděl vedle mne - potřeba větší ovládací síly, kór když je potřeba rychlý manévr, jde řízení hodně ztuha, Lotus 2000 460 k pokud by tam nebyly dobré sedáky a 4 bodové pásy, tak by si člověk připadal v kokpitu jak pipongový míček. Všechny tyto vozy požadují už určité zkušenosti a vlastní rafinérku, nebo tučné konto. koně chtějí dostat nažrat, pokud se po nich chce nějaký výkon. Chevrolet baštil s lehkou nohou asi 24 l , Masserati 35 l , F 40 nevím a Lotus 45 l. palubní měl pouze Chevy a Lotus a př sportovní jízdě Chevy až 140 l a Lotus 120 l samozřejmě na 100 km ne na minutu.
Svézt se s Porsche je zatím jen sen, ale třeba jednou vyjde. Jinak kdo mě zná ví že jezdím pomalou, klidnou jízdou v rámci předpisů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 181 Odpovědi
- 16154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 37 Odpovědi
- 3659 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 3 Odpovědi
- 1365 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 25 Odpovědi
- 1366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 46 Odpovědi
- 2159 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Výska