940 vs. 850 kombi

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#26 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

:razz: :razz: :razz: Nádhera. Nebyl by k tomu i příběh?

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#27 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

dali píše::razz: :razz: :razz: Nádhera. Nebyl by k tomu i příběh?
Příběh.... No já vím, jen to, že komunisté jejich rodině vše znárodnili, jediné co celou dobu zůstalo v rodině je tenhle Bentley. Je to snad nejkrásnější auto co znám, má prostě něco nepopsatelného, už když vedle něj stojíš tak to cítíš ;-) Benzín to není :!: Jo a vše je původní stav :palec:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

Slintám čím dál víc! Neměl bys odkaz na článek kde je tohle konkrétní auto nafocený a popsaný? Pochybuju že by na takovej skvost nebyla někde recenze. Co jsem vygooglil tak je to asi 3,5 litre kolem roku 1935? Mě by úplně stačil E-type Jaguár Série I s 6válcem, celkem je i penězi zaplatitelnej, ale co jsem vyčet, tak na normální ježdění je daleko jistější a pořád taky dostupnější volba P1800.

derek

#29 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od derek »

hoffi píše:.Už jsem si všiml,že tu je spousta volvistů,co musí mít hodně koní pod kapotou,ale ne každý musí za každou cenu předjíždět a pokořovat dotěrný ochcávky
jj, takovej jsem i já...mít motor, když je potřeba a plachty když fouká :mrgreen:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#30 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od wickey »

tak to jo, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa :o :o :o :o :o :o :o
a z prvni ruky..

Njn, i kdyz ja jsem na Rollse (jednou bych chtel jako veterana Phantoma I, II nebo III) - taky zaplatitelne, ale jen pro lip vydelavajici - kolem 50.000 USD

Kazdopadne treba takovej Silver Spirit 1982 za 5300 liber je mazec

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=013

Uz lamu tatinka :) - at mame veterana v rodine (spis takoveho Youngtimera)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#31 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od drewid »

wickey píše: Uz lamu tatinka :) - at mame veterana v rodine (spis takoveho Youngtimera)
Ser na lamani tatinka, nebud jako ja a zkus si na to nasetrit/nakrast sam :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#32 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od wickey »

vzdyt zkousim, jen nejde zatim (takove sumy) - holt neprodavam robertky jak nekdo :mrgreen: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#33 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od drewid »

No a ze mi to sype... Ale alespon se s mladou nenudime. Skoda ze tam v sortimentu nejni ten celokozeny komplet Gimpa z Pulp Fiction :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#34 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od wickey »

jeeeee, ten bych si vzal take jeden :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#35 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

drewid píše:No a ze mi to sype... Ale alespon se s mladou nenudime. Skoda ze tam v sortimentu nejni ten celokozeny komplet Gimpa z Pulp Fiction :mrgreen: :mrgreen:
A co takhle švédská mašinka co si objednal Frank Drebin v Bláznivý Střele? :mrgreen:

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#36 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

dali píše:Slintám čím dál víc! Neměl bys odkaz na článek kde je tohle konkrétní auto nafocený a popsaný? Pochybuju že by na takovej skvost nebyla někde recenze. Co jsem vygooglil tak je to asi 3,5 litre kolem roku 1935? Mě by úplně stačil E-type Jaguár Série I s 6válcem, celkem je i penězi zaplatitelnej, ale co jsem vyčet, tak na normální ježdění je daleko jistější a pořád taky dostupnější volba P1800.
Dali, bohužel myslím, že článek nikde žádný nebude, je to r.v. 1938. Jo E-type je skvělé auto, ale poslední modely se mi již nelíbí. Nevím jak je to s normálním ježděním, ale E-typem stejně normálně jezdit nebudeš. Já byl vždy rozhodnutý pro Porsche 911, nejkrásnější jsou 2.4 a 2.7, ale od roku 77 se karosérie začali zinkovat a také se začal používat třílitr, který má mnohem lepší chlazení, napínáky rozvodů atd. Takže 911 SC je jasná volba :!:
No a pak je spoustu aut, které bych rád v garáži....BMW 3.0 CSI, P1800 ES (nakonec koupím tu) a další.
Přílohy
78_SC_M.jpg
78_SC_M.jpg (2.79 KiB) Zobrazeno 462 x
911-S-67_M.jpg
911-S-67_M.jpg (3.6 KiB) Zobrazeno 468 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#37 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

No mě se vždycky líbily roztažený blatníky Turba. Ale ustát 930 bez čtyřkolky, na to člověk musí bejt Pan řidič, takže zbejvá 993 Turbo, poslední vzduchem chlazený, jenže to už jsme zase na 50000 eurech a mít je tak si za ně můžeš nadělat spoustu jiný radosti.

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#38 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od LukášM »

dali píše:No mě se vždycky líbily roztažený blatníky Turba. Ale ustát 930 bez čtyřkolky, na to člověk musí bejt Pan řidič, takže zbejvá 993 Turbo, poslední vzduchem chlazený, jenže to už jsme zase na 50000 eurech a mít je tak si za ně můžeš nadělat spoustu jiný radosti.
Co vím tak na 911 ať je to jakákoliv musíš být extra driver, jinak to auto prostě nezvládneš!!! A co teprve Lancia Stratos :shock: Turbo je :palec:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

LukášM píše: Co vím tak na 911 ať je to jakákoliv musíš být extra driver, jinak to auto prostě nezvládneš!!!

No ale u atmosféry přece jen nemáš ten kopanec ranýho turba následující po obrovský díře, kterej tě pošle do hodin kdykoli tomu mimo přímku neuváženě přišlápneš.
LukášM píše:A co teprve Lancia Stratos :shock: Turbo je :palec:
Stratos neni turbo, ale za to má motor 2,4V6 Ferrari Dino uloženej uprostřed. Lancia 037 má turbo čtyřválec.

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#40 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od tnemec »

Pánové, jel jsem 930 Turbo a nikdy v životě jsem neměl tak jasný a zřetelný pocit, že se mě to auto snaží zabít... to je něco mimo kategorie... a turbo kopanec je jen první problém. Většina řidičů zemřela, až když nezvládli efekt, kdy se extrémně zpomalí kola (což způsobí podobný efekt, jako zatažení ruční brzdy) při překročení horní hranice účinnosti turba.

Zkrátka poprvé to kopne v nějakých 2000 otáčkách a musí se rovnat přetáčivý smyk a podruhé to ztratí trakci (vinou skokově zpomalených kol) v nějakých 4000 ot., což málokdo čeká. Je to bestie.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Nižbor

#41 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od jojo »

Volvo for life 930 for death...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#42 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od dali »

jojo píše:Volvo for life 930 for death...
Pozor, neplést 930 s 940 z jinýho topiku! :mrgreen: :oops:

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#43 940 vs. 850 kombi

Příspěvek od jarek.krizan »

Je to šíleně of topic, ale vidím že je tu víc lidí co mají zkušenosti s výkonnými vozy, a nemusí si neustále dokazovat v běžném provozu, že umí.
Já nevím jestli jsem dobrý řidič ( ale snad jo, kromě svého prvního auta jsem nic nerozbil ). Je fakt, že člověk se musí s autem první sžít, jinak jde o hubu. Když budu hodnotit, jen ty auta, co mají výkon nad 300 k a co jsem měl to štěstí si je vyzkoušet, tak to byla Corvette asi 680 k - krátký krok plynového pedálu a každý neopatrný dotyk znamená jízdu dveřma napřed a mimo to má taky dost malý rejd., zato ničím nepopsatelný sound motoru, Masserati biturbo - to auto ale spíš umíralo než jezdilo, Ferrari F 40 s tím jsem se jen opatrně svezl ( majitel seděl vedle mne - potřeba větší ovládací síly, kór když je potřeba rychlý manévr, jde řízení hodně ztuha, Lotus 2000 460 k pokud by tam nebyly dobré sedáky a 4 bodové pásy, tak by si člověk připadal v kokpitu jak pipongový míček. Všechny tyto vozy požadují už určité zkušenosti a vlastní rafinérku, nebo tučné konto. koně chtějí dostat nažrat, pokud se po nich chce nějaký výkon. Chevrolet baštil s lehkou nohou asi 24 l , Masserati 35 l , F 40 nevím a Lotus 45 l. palubní měl pouze Chevy a Lotus a př sportovní jízdě Chevy až 140 l a Lotus 120 l samozřejmě na 100 km ne na minutu. :lol:
Svézt se s Porsche je zatím jen sen, ale třeba jednou vyjde. Jinak kdo mě zná ví že jezdím pomalou, klidnou jízdou v rámci předpisů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“