Jak jistě někteří z vás ví, tak jsem měl problémy s jízdou na Benzín. Řešil jsem to v jiném topiku a vyřešil jsem, ale o to mi nejde.
Když jsem hledal závadu u ventilu na vratném benz. potrubí tak jsem odpojil (za běhu motoru na LPG - směsovací systém) podtlakovou hadičku která vede ze sání na právě zmiňovaný ventil. Jakmile to začalo přisávat vzduch tou hadičkou do sání, tak se celkem dost zvedli otáčky. Asi z 900 na 1500. V podstatě bych si myslel že mám vyměnit vzduchový filtr, ale otáčky byly stejné i při odpojeném filtru a sání vzduchu přímo z atmosféry.
Znamená to tedy že motor má málo vzduchu nebo že pokud dodávám vzduch přímo před vstřiky do té směsovací komory tak dochází k lepšímu smíšení vzduchu s plynem a tím k ekonomičtější jízdě? Mě by zajímalo jaký by to mělo vliv pokud bych tu hadičku nechal delší dobu odpojenou, a jezdil jen na lpg (protože pro provoz na benzín musí být zapojená)?
To že to zvýší otáčky mne právě dosti pobuřuje, Neznamená to že to přidá plynu, tedy LPG?
Já si myslím že by to nemělo mít vliv na množství vpouštěného LPG do systému. Řídící jednotka na Benzín je přeci odpojená a nemůže tedy mít vliv na míchání? Spotřeba je kolem 10až11l/100km. ony to delší tratě nejsou, řekněme 20 max. 40 km v kuse.
Ikdyž momentálně v teď v zimě nechávám zahřát motor než někam jedu.Startuji tedy na benzín a po chvíli až vidím že se srovnaly otáčky tak přepnu na LPG a nechávám rozmrazit okna a ohřát vnitřek, takže spotřeba je momentálně vyšší. Myslím že to až zas tak hrozné se spotřebou není. ale pokud by tímto šla skrotit tak bych byl rád.
