Spotřební zboží !!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
Vážení stále častěji slýchám "názor lidu", že na Slovensku je to správně a že auta starší 10 let na silnici nepatří.
Ktomu ještě citát ze zpráv a jsem zhrozen:
"V automobilovém tisku běží debaty o skrytých poškozeních nosné struktury havarovaných vozů. Odstartoval je německý magazín AutoBild svou reportáží, v níž ukázal, že ani zkušený technik nepoznal, že havarovaný vůz má kromě deformační zóny poškozený i skelet karoserie. Odhalilo to až detailní prozkoumání skeletu za použití drahého přístrojového vybavení.
Tyto debaty mohou urychlit plány na zpřísnění norem pro technické prohlídky starších vozů. Objevují se dokonce extrémní hlasy volající po tom, aby auta měla povinně stanovené datum "doporučené spotřeby". "
co z tym budeme robit !!!
Ktomu ještě citát ze zpráv a jsem zhrozen:
"V automobilovém tisku běží debaty o skrytých poškozeních nosné struktury havarovaných vozů. Odstartoval je německý magazín AutoBild svou reportáží, v níž ukázal, že ani zkušený technik nepoznal, že havarovaný vůz má kromě deformační zóny poškozený i skelet karoserie. Odhalilo to až detailní prozkoumání skeletu za použití drahého přístrojového vybavení.
Tyto debaty mohou urychlit plány na zpřísnění norem pro technické prohlídky starších vozů. Objevují se dokonce extrémní hlasy volající po tom, aby auta měla povinně stanovené datum "doporučené spotřeby". "
co z tym budeme robit !!!
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Spotřební zboží !!!
V čechach je prům.stáří aut kolem 14 let,na slovensku to asi bude ještě o něco víc.Tak to tedy nevím co stím chcou nadělat.Bude "štraik".
Nebo že by vám tím nenápadně avizovali 100% zvýšení platů?
Nebo že by vám tím nenápadně avizovali 100% zvýšení platů?

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
NO TO NE nejdřív musím na své dvojce najet svých 900 000 tkm !!!




_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Spotřební zboží !!!
O tom se blafe už léta. Já bych se toho akutně nebál...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
's me zase uklidniljojo píše:O tom se blafe už léta. Já bych se toho akutně nebál...

Zrovna se mi vzpomnelo, ze jsem se na schuzi zapomnel zeptat na podminky klubove testace
pokud by se muj wágen dalo klasifikovat
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
lookens píše:'s me zase uklidniljojo píše:O tom se blafe už léta. Já bych se toho akutně nebál...![]()
Zrovna se mi vzpomnelo, ze jsem se na schuzi zapomnel zeptat na podminky klubove testace
pokud by se muj wágen dalo klasifikovat
Myslim ze 25 let nebo starsi to musi byt, v puvodnim stavu bez jakychkoliv vylepsovaku a novinek, a podle veteranske formulace ve "vzacne zachovalem stavu" (coz samozrejme zalezi na subjektivnim posouzeni). Pak zalezi taky v jaky nalade zrovna bude tvuj kontakt v pojistovne.

_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
podrobnosti se myslim daji najit treba tady: http://www.fkhv.cz/
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Spotřební zboží !!!
Ja bych to videl jako nenapadny tlak koncernů. Doufam, ze jim to nevyjde, i kdyz doufam, ze za par let ve starym aute jezdit nebudu, pokud se nebude jednat o veteranalookens píše:Vážení stále častěji slýchám "názor lidu", že na Slovensku je to správně a že auta starší 10 let na silnici nepatří.
Ktomu ještě citát ze zpráv a jsem zhrozen:
"V automobilovém tisku běží debaty o skrytých poškozeních nosné struktury havarovaných vozů. Odstartoval je německý magazín AutoBild svou reportáží, v níž ukázal, že ani zkušený technik nepoznal, že havarovaný vůz má kromě deformační zóny poškozený i skelet karoserie. Odhalilo to až detailní prozkoumání skeletu za použití drahého přístrojového vybavení.
Tyto debaty mohou urychlit plány na zpřísnění norem pro technické prohlídky starších vozů. Objevují se dokonce extrémní hlasy volající po tom, aby auta měla povinně stanovené datum "doporučené spotřeby". "
co z tym budeme robit !!!

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Spotřební zboží !!!
U nas im to vyslo.... Zaujimave je ze, na Slovensku je zasa vseobecny nazor ze v Cechach je vsetko lepsie... Holt susedov travnik je vzdy zelensi.lookens píše:Vážení stále častěji slýchám "názor lidu", že na Slovensku je to správně a že auta starší 10 let na silnici nepatří.
Ktomu ještě citát ze zpráv a jsem zhrozen:
"V automobilovém tisku běží debaty o skrytých poškozeních nosné struktury havarovaných vozů. Odstartoval je německý magazín AutoBild svou reportáží, v níž ukázal, že ani zkušený technik nepoznal, že havarovaný vůz má kromě deformační zóny poškozený i skelet karoserie. Odhalilo to až detailní prozkoumání skeletu za použití drahého přístrojového vybavení.
Tyto debaty mohou urychlit plány na zpřísnění norem pro technické prohlídky starších vozů. Objevují se dokonce extrémní hlasy volající po tom, aby auta měla povinně stanovené datum "doporučené spotřeby". "
co z tym budeme robit !!!
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Spotřební zboží !!!
Dost podstatná podmímka je rok v. do 1980. Uvažuje se že se bude navyšovat 1:2 tzn. každé dva roky o rok takže lehkým výpočtem zjistíš že máš ještě šestnáct let čas.lookens píše:zapomnel zeptat na podminky klubove testace
pokud by se muj wágen dalo klasifikovat
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Spotřební zboží !!!
myslím, že letos je to 1982 a starší
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 245 GL
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
1. Tyto Zásady se v ostatních ustanoveních řídí příslušnými platnými zákony a vyhláškami - např. vyhl.č.355/2006 Sb. + příloha č.6, Metodický pokyn č.2/2006 vydaný MD ČR., Postupem pro testování historických vozidel vydaný FKHV, Technickým kodexem FIVA apod. (Dokumenty jsou dostupné na http://www.vcc.cz)
2. Dobová specifikace historických vozidel dle FIVA:
1. pravidlo pro rok 2007 - vozidlo vyrobené před více jak 24 lety ( v roce 1983 a dříve)
2. pravidlo pro rok 2008 - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety ( v roce 1983 a dříve)
3. pravidlo pro rok 2009 - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety ( v roce 1984 a dříve)
4. pravidlo pro rok 2010 a následující - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety a dříve
2. Dobová specifikace historických vozidel dle FIVA:
1. pravidlo pro rok 2007 - vozidlo vyrobené před více jak 24 lety ( v roce 1983 a dříve)
2. pravidlo pro rok 2008 - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety ( v roce 1983 a dříve)
3. pravidlo pro rok 2009 - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety ( v roce 1984 a dříve)
4. pravidlo pro rok 2010 a následující - vozidlo vyrobené před více jak 25 lety a dříve
_________________
245GL,1982,D24
245GL,1982,D24
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
Takze mam zkratka cas a kdo vi co by se muselo delat s tou lpg upravou.
Nezbyva nez verit ze koncerny neprotlaci a jeste nejaky cas si budu svou investici do dvojky odepisovat ze stastne ujetych km ...
totez preji i Vam a diky
Nezbyva nez verit ze koncerny neprotlaci a jeste nejaky cas si budu svou investici do dvojky odepisovat ze stastne ujetych km ...
totez preji i Vam a diky

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
Zbytečný starosti, když kouknete jak dvojky mizí, tak neni na těch pár posledních potřeba nějaká norma.....ukažte mi, kolik dvojek je z let 1976 - 78 jako mám já ?!
_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
Hendrix píše:Zbytečný starosti, když kouknete jak dvojky mizí, tak neni na těch pár posledních potřeba nějaká norma.....ukažte mi, kolik dvojek je z let 1976 - 78 jako mám já ?!

foto rychle sem :tlesk:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
copak, copaaak ??......
Ze by zaujal prostredni panylek me GLE verze, ktery se do toho blbyho avataru nevesel cely a musel jsem tak ubrat sve luxusne bajecne prepinace, ktere uz dneska do auta nikdo neda, protoze by byly na tech pet let co auta jezdi zbytecne drahy ??...

Ze by zaujal prostredni panylek me GLE verze, ktery se do toho blbyho avataru nevesel cely a musel jsem tak ubrat sve luxusne bajecne prepinace, ktere uz dneska do auta nikdo neda, protoze by byly na tech pet let co auta jezdi zbytecne drahy ??...

_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
-
Offline
- Příspěvky: 533
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Spotřební zboží !!!
Moje řeč,
ostatně proto si myslím, že se auta sekaj jako u baťi cvičky a volvo asi není výjimkou.
Hlavně úsporně a rychle nový model :prace:
Je pravda že ten panel studuju už dobrých pár týdnů, protože podobný jsem naposled viděl v 1987 v dědově dvojce než ji vyměnil za dieslovou
ostatně proto si myslím, že se auta sekaj jako u baťi cvičky a volvo asi není výjimkou.
Hlavně úsporně a rychle nový model :prace:
Je pravda že ten panel studuju už dobrých pár týdnů, protože podobný jsem naposled viděl v 1987 v dědově dvojce než ji vyměnil za dieslovou

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Spotřební zboží !!!
Vím o jedné z 1975 :tlesk: :tlesk: :tlesk: :tlesk:Hendrix píše:Zbytečný starosti, když kouknete jak dvojky mizí, tak neni na těch pár posledních potřeba nějaká norma.....ukažte mi, kolik dvojek je z let 1976 - 78 jako mám já ?!
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
...tak ta 1975 by me docela zajimala....vubec totiz netusim, co by to mohlo byt, pokud vim, tak dvojky sjizdely z linek az 1976.....??!!
Jinak nejakou fotku hodim asi o weekendu, jsem nyni dosti zaneprazdnen.....pokud by Te, Lookens, zajimala nejaka podrobnost na tom panelu nebo cemkoli jinym, dej vedet a ja Ti to poslu via forum nebo mail...
Brzy jedu do Stockholmu, kdybyste vedeli o nejakym vrakovisti kolem, dejte vedet, neco bych mohl pokoupit...mimochodem, doufam, ze ocenite, ze Stockholm jsme si vybrali jako cil nasi svatebni cesty...

Jinak nejakou fotku hodim asi o weekendu, jsem nyni dosti zaneprazdnen.....pokud by Te, Lookens, zajimala nejaka podrobnost na tom panelu nebo cemkoli jinym, dej vedet a ja Ti to poslu via forum nebo mail...
Brzy jedu do Stockholmu, kdybyste vedeli o nejakym vrakovisti kolem, dejte vedet, neco bych mohl pokoupit...mimochodem, doufam, ze ocenite, ze Stockholm jsme si vybrali jako cil nasi svatebni cesty...

_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Spotřební zboží !!!
Moc těma očiskama nekoulej, bylo to už v roce 1974, jak praví bible Volva.Hendrix píše:...tak ta 1975 by me docela zajimala....vubec totiz netusim, co by to mohlo byt, pokud vim, tak dvojky sjizdely z linek az 1976.....??!!![]()

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
Aha, a nemels tu svoji dvasestdvojku na servisu u Marry ? Nejaka stribrna se tam tuhle poflakovala a Augustyn se s ni dal do reci...konecne ty servisni stojany vypadaly, tak jak maj, stribrna 262C v metle na jednom a vedle svetle modra metla 244GLE vedle.......vypadaly stejne dobre, jako kdyz se potka Oldsmobile Delta 88 a Oldsmobile Regency oba 1978... 

_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Spotřební zboží !!!
nene já mám tmavě modrou do fialova.Hendrix píše:Aha, a nemels tu svoji dvasestdvojku na servisu u Marry ? Nejaka stribrna se tam tuhle poflakovala a Augustyn se s ni dal do reci...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Spotřební zboží !!!
no jo, kdyk Cesky Budejovice....uz to vidim....taky uz je mi jasny, jakou mas, byls na minisrazu dvojek u Adama v Petrove...
_________________
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
Volvo 244 GLE , B21E, 3q auto, kuze, 1978 - Augustýn
Buick Electra Park Avenue 3,8 V6, 4q auto, mikroplys, 1988 - Dita
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Spotřební zboží !!!
To nebrání tomu aby už párkrát u Marry stálaHendrix píše:no jo, kdyk Cesky Budejovice....

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 2015
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Spotřební zboží !!!
Když oni i ty Dvojky začínaj bejt spotřební zboží! Dneska jsem rozdělal přední nápravu a našel utrženej jeden silenblok ramene. A to prosím jen po 17 letech provozu a najetejch necelejch 300 kkm! Dovedete si představit, kolik jich budu muset vyměnit třeba ve 400 kkm? Možná všechny 3 zbývající! Aspoň že je na spodku ještě vše zachovalé, beze stop koroze a šrouby šly krásně povolit. Taky je třeba vyzdvihnout, že na tu výměnu stačí povolit 4 šrouby a silenblok jde vylisovat i nalisovat ve svěráku za použití příslušných podložek. Všechny kovové součásti jsem namazal grafitkou, takže doufám, že za dalších 17 let a 300 kkm to půjde zase hladce rozdělat. Přece jen mi už bude cca 70 let a sil už asi mít moc nazbyt nebudu.