Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
Prosim o radu při koupi V40
Máme doma taky model 2003 a má už novou masku a tříramenej volant,tak nevím nevím.Taky nepíše jakou auto má kilometráž. Jinak dle mého na foto nevypadá zle.Víš jak to je,na fotkách super,ale v reálu to může být horší.Jedině,že by se ti někdo z blízka zajel mrknout na reál.stav.
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S40 1.8 92 MY06 B4184S
Prosim o radu při koupi V40
To me taky napadlo.. Sam jsem tady novej, tak to tady jeste neznam.
Je tam nekdo znamej kdo nam rekne svuj nazor?
Pripadne diky.
Je tam nekdo znamej kdo nam rekne svuj nazor?
Pripadne diky.
_________________
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosim o radu při koupi V40
Prej nadstandartní výbava.... jestli dobře koukam, tak to má jen manuální klimu 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosim o radu při koupi V40
OT: jediné štěstí, že tu hned nahoře máme důležitý topic "Prosím o radu při koupi ***"
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Online
- Příspěvky: 463
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Prosim o radu při koupi V40
Z toho nadstandartu tam má akorát ty 2 bagy navíc.Jinak je to klasická výbava.Možná polosocka bo manuální klima!!!!!!!!!!!!!!!
A vestavěné rádio má snad každý,kdo si to nepřekope.



A vestavěné rádio má snad každý,kdo si to nepřekope.


_________________
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosim o radu při koupi V40
No z výbavy to nemá snad nic, jen z fotek chybí: automatická klima (jak již padlo výše), palubní PC, vyhřívané sesle, DSA, zadní okna v el., mlhovky. Dále pochybuji, že má tempomat a podobně.. Tříramenný volant a černá maska ani nekomentuju takže model 02 a starší.
A navíc 1din rádio jsem v poface už taky dlouho neviděl
možná ještě nikdy
A navíc 1din rádio jsem v poface už taky dlouho neviděl

_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku 

Naposledy upravil(a) janapet dne 27 kvě 2014 09:15, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Vůz: V50 2.0D model 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Z vlastní zkušenosti mohu pouze podotknout, že tohle auto, ač se (aspoň teda mně) v něm parádně jezdí, má dost stísněné vnitřní prostory (hlavně místo pro nohy na zadních sedačkách) a tragicky malý kufr. Proto doporučuju osobně omrknout, protože na zmiňovanou cestu na dovolenou by to nemuselo být to pravé ořechové. Za mě osobně - je to hezké poježdění pro bězdětný pár, ale už s jedním dítětem při delších cestách je docela utrpení všechno "potřebné" haraburdí do kufru vměstnat. Kdybych měl peněz nazbyt, tak bych rozhodně přesedlal do většího.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
_________________
V50, 2.0D, model 2006
V50, 2.0D, model 2006
-
Offline
- Příspěvky: 3591
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím, jak jsi na tom s dětmi, někdo říká, že je to malé auto, někomu to vyhovuje.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Při dvou dětech bych už taky volil něco většího, ale jinak si myslím, že s rozumem při balení zavazadel by to mohlo stačit. pro čtyři dospělé to už opravdu moc není, hlavně kvůli těm zadním sedadlům
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Budu jezdit tak 80% jen ve dvou - s tříletým synem, tak myslim, že nám to bude stačitDeshi píše:Nevím, jak jsi na tom s dětmi, někdo říká, že je to malé auto, někomu to vyhovuje.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Při dvou dětech bych už taky volil něco většího, ale jinak si myslím, že s rozumem při balení zavazadel by to mohlo stačit. pro čtyři dospělé to už opravdu moc není, hlavně kvůli těm zadním sedadlům

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
co říkáte na toto prosím? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/15704748?goFrom=list
nebo? : https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v50/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v50,frn:2004-01,prx:6001,ful:petrol/pg:vipcar/194454351.html
Neznáte prosím někoho od Vyškova, kdo by mi to české (italské) Volvo omrknul prosím?

nebo? : https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v50/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v50,frn:2004-01,prx:6001,ful:petrol/pg:vipcar/194454351.html
Neznáte prosím někoho od Vyškova, kdo by mi to české (italské) Volvo omrknul prosím?
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...



-
Offline
- Příspěvky: 6075
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neboj, poradí
já nikdy V50 neměl, takže toho moc o nich nevím, ale to co jsi postla, tak jsou 2 hodně rozdílné motorizace. Ta Německá má hodně slušný atmosférický 5 válec od Volva. Tady se nemá prakticky co pokazit a je to držák. Ta česká T5 bude raketa. Nicméně můj názor je, že pokud nebude vylítaná, tak bude s ní radost jezdit. dynamika té T5 bude dvojnásobná oproti té atmosféře, o nějaký ten litr si také více vezme.
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň

Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet

Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň

-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S40II. 2.4 Geartronic
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, ted zrovna jsem řešil něco velmi podobného. Nakonec jsem koupil sedan S40 s atm. pětiválcem 2.4 a převodovkou Geartronik. Zachovalý, málo jetý kousek od Volvo Staiger v Praze. Určitě se vyplatí si zaplatit za předprodejní servis nebo alespoň prohlídku jak píše Haben a ještě bych dodal že je dobré si auto projet Cebií.
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za názor, mám trochu obavy z automatu, jezdila jsem s ním krátce, moc mě to neoslovilo a hlavně servis (pokud se trefím do horšího kousku) mě bude stát dost peněz.petr GT6 píše:Ahoj, ted zrovna jsem řešil něco velmi podobného. Nakonec jsem koupil sedan S40 s atm. pětiválcem 2.4 a převodovkou Geartronik. Zachovalý, málo jetý kousek od Volvo Staiger v Praze. Určitě se vyplatí si zaplatit za předprodejní servis nebo alespoň prohlídku jak píše Haben a ještě bych dodal že je dobré si auto projet Cebií.
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
V70 je krásný vůz, pro dva lidi trochu velký


https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/15722949?goFrom=list
Kdyby byl v benzínu, neváhám ani minutu a jedu ...!!!
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: škoda - škoda..
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za tip a kontakty, určitě to tak chci udělat, nejsem úplně neznalá (bouračku poznámHaben píše:neboj, poradíjá nikdy V50 neměl, takže toho moc o nich nevím, ale to co jsi postla, tak jsou 2 hodně rozdílné motorizace. Ta Německá má hodně slušný atmosférický 5 válec od Volva. Tady se nemá prakticky co pokazit a je to držák. Ta česká T5 bude raketa. Nicméně můj názor je, že pokud nebude vylítaná, tak bude s ní radost jezdit. dynamika té T5 bude dvojnásobná oproti té atmosféře, o nějaký ten litr si také více vezme.
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň

-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
auto fajn, ked je to kamos chod pozriet napravy, rucnu niekde do servisu. raz za zivot auta treba vymenit vvt remenicu, ale nic strasneho.
-
Offline
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravíčko, prosil bych o radu zkusene Volvisty. Dneska jsem se byl podivat na jednu v40, rok vyroby 2001, diesel 75kW. Karoserie super, podvozek taky, stav interieru dobry, ale narazil jsem na dve veci, ktere me zatim od koupe odrazuji. Zaprve kontrolka airbagu se vypina spolecne s kontrolkou imobilizeru (preskrnute auto), je to normalni? Zadruhe citelne vibrace na volantu, u stojícího auta na volnoběhu. Radici paka nevibruje vubec. Mel bych se bat?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Co vím, tak kontrolka airbagu by měla vždy zhasínat samostatně, jinak je možné, že je napojená na jinou. U mě pokud nechám klíček v poloze II, zhasíná jako poslední cca po 6 sekundách, je to tak popsáno i v manuálu. Není místo ve volantu, kde je airbag, měkké?
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nekupuj to, airbag zhasíná poslední, pokud už to je bastlené, tak bych do toho nešel, Volvo chce koupit z první ruky nejlépe, se servisní historií, jinak se ti to vymstí nehorázně.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ona zhasina asi takto... a na 2001 to moze byt trocha inak, ale nemyslim si, kedze mam pristrojovku uz po fejslifte.
-
Offline
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky chlapi, t akhle to rozhodně nezhasínalo. Už jsemse rozhodl, že ten kus brát nebudu.
Neznáte někdo tento kus: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11365288?goFrom=list
Neznáte někdo tento kus: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11365288?goFrom=list
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak to jsem se pobavil. Máme 3 děti (2,5,7), a vejdeme se tam v pohodě.... (v kufru - kočárek, postýlka..)Deshi píše:Nevím, jak jsi na tom s dětmi, někdo říká, že je to malé auto, někomu to vyhovuje.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Při dvou dětech bych už taky volil něco většího, ale jinak si myslím, že s rozumem při balení zavazadel by to mohlo stačit. pro čtyři dospělé to už opravdu moc není, hlavně kvůli těm zadním sedadlům
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50ka je v pohodě, jo je tam znát oproti mé předchozí S60 nebo V70 trochu menší šířka, ale kufr a prostor v zadu je ok, naprosto spokojenost.
Na nohy je v zadu dokonce větší prostor než byl u S60ky.
Na nohy je v zadu dokonce větší prostor než byl u S60ky.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
labanos píše:Díky chlapi, t akhle to rozhodně nezhasínalo. Už jsemse rozhodl, že ten kus brát nebudu.
Neznáte někdo tento kus: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11365288?goFrom=list
Hele tohle taky není dobrej kousek, koukni tady na foru v sekci prodej, zda něco nebude hezkýho.
Něco se servisní knihou, co byla řádně vedena a nebo nejlíp teda od člověka co se o auto staral.
Rozhašený Volvo = úvěr na opravy, v tomto případě klidně i větší než cena ojetiny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé