Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nasel jsem tohodle mazlika.priznavam ze se mi docela libi stav a hlavne vybava..trosku se mi nelibi ze jsou sundane hagusy ktere potrebuji(netusim zda je prodavajici ma) a nefunkcni cd mechanika.cena si myslim je takova normal..uvital bych nejake nazory k tomuhle konkretnimu autu treba ohledne ceny a toho jak to vypada.doufam ze mi ho nekdo hned nevyfouknete 
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=233190807&asrc=st|sr

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=233190807&asrc=st|sr
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Online
- Příspěvky: 492
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
s 40
Asi taky 

_________________
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
Teď v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: ,mercedes b170,xc60 d3 my17
- Bydliště: Nymburk
s 40
tak díky za rady-a mám zase o čem přemýšlet
asi bude nejlepší se v obou svézt a porovnat coooo?jako rozměrově mě ta s40 stačí-jsme jen 2,někdy vnoučata-ale jen vyjímečně,no uvidím-ještě jednou díky

-
Offline
- Příspěvky: 845
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
některý v50 hagusy neměly, tak si koupíš příčníky ne... nefunkční CD mechanika může bejt cokoliv od vyčištění po novouzedik píše:nasel jsem tohodle mazlika.priznavam ze se mi docela libi stav a hlavne vybava..trosku se mi nelibi ze jsou sundane hagusy ktere potrebuji(netusim zda je prodavajici ma) a nefunkcni cd mechanika.cena si myslim je takova normal..uvital bych nejake nazory k tomuhle konkretnimu autu treba ohledne ceny a toho jak to vypada.doufam ze mi ho nekdo hned nevyfouknete
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=233190807&asrc=st|sr
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
s 40
Zdravím všechny zkušené příznivce volva. Řeším podobný problém jako kolega. Ohlížím se po S40, nakonec jsem se rozhodl pro benzin a nikoli pro diesel, jelikož můj nájezd roční není takový, aby se mi vyplatila dražší údržba a složitější motor náchylnější k poruchám (pokud tomu u volva tak je).Punkexploited píše:Je to Volvo. S40 je koncern VOLVO/Ford. S60 je pohodlnější.
Proto se zeptám: Je to takový problém, že to je koncernové auto s Fordem? Já totiž S60 ani žádný Véčko nehci, rád bych skutečně S40 a konkrétně 1.8 benzin, model 2009. Je to dobrá volba nebo je nějaký důvod se tomu vyhnout a jít třeba do dieselu? A co benzin 1.6?
Díky moc za reakce.
EDIT: Tak jsem četl tu recenzi k Fordu II a tam motor docela chválí... Ve volvu S40 1.8 benzín model 2009 je tedy také Duratec s řetěžovým rozvodem, tj. není potřeba měnit? A jaký je rozdíl mezi 1.8 a 1.8i (někde je uváděn tak, jindy tak)
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1515
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dnes uz snad kazdy motor modernej konstrukcie ma svoje prekliatie. Benzinove duratec, skus si pogooglit volnobezne otacky...
Ale urcite je to ekonomicky lepsia volba ako HDi. Kazdopadne takto mozes skoncit snad kupou trabanta...

-
Offline
- Příspěvky: 845
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tak aby se zase všechno nerelativizovalo, držel bych se toho, co se tady už tak nějak ví, že do těchhle modelů je lepší brát benzín, konkrétně tenhle 1,8 od fordu je super motor, ostatně i 2,0 i 1,6 jsou bezproblémové držáky, a holt ten voln(v)oběh se občas na nich řeší, tak se to vyčistí nebo se dá novej ventil ne.. Tady okolo je spousta starých hranatých plechovek se zanedbanou údržbou, která stojí ještě víc, a stejně se na to kašle.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 262
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jako laik na Volvo se optám proč se vyndavá ten ERG ventil?? Díky za vysvětlení nebo odkaz Petr
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11954
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Neboť spadá do skupiny tzv. ekokurvítek. Jsou to věci, jejich hlavní funkcí je se kazit, umět odstavit auto, případně způsobit, že motor jde dost divně a majitel je pak celý nešťastný, že je něco s motorem.
Stačí tak?
Stačí tak?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nymburk
- Vůz: ,mercedes b170,xc60 d3 my17
- Bydliště: Nymburk
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
takže nejlepší volba je asi 2,4-nebo se pletu?old.fashioned píše:tak aby se zase všechno nerelativizovalo, držel bych se toho, co se tady už tak nějak ví, že do těchhle modelů je lepší brát benzín, konkrétně tenhle 1,8 od fordu je super motor, ostatně i 2,0 i 1,6 jsou bezproblémové držáky, a holt ten voln(v)oběh se občas na nich řeší, tak se to vyčistí nebo se dá novej ventil ne.. Tady okolo je spousta starých hranatých plechovek se zanedbanou údržbou, která stojí ještě víc, a stejně se na to kašle.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nenašel by se někdo v Praze, kdo by se se mnou mohl podívat na Volvo S40, model 2009, 1.6D? Samozřejmě bych to nechtěl zadarmo, ale ocenil bych názor odborníka či člověka, kdo se ve volvech skutečně vyzná a příp. mě odradil od koupě.
Moc děkuji za návrhy a předem za ochotu.
Moc děkuji za návrhy a předem za ochotu.
Naposledy upravil(a) danny_z dne 29 říj 2013 11:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
zdarec..jelikoz jsou v50 2.4i v manualu pomerne nedostatkovy zbozi zacinam zvazovat automat..jaky jsou pro a proti ? vyhody,nevyhody,na co si dat pozor,sere se to ? jit do toho nebo nejit ?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
s 40
K motoru jsem psal příspěvek - je tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=38964 pod mým nickemdanny_z píše:Punkexploited píše:Proto se zeptám: Je to takový problém, že to je koncernové auto s Fordem? Já totiž S60 ani žádný Véčko nehci, rád bych skutečně S40 a konkrétně 1.8 benzin, model 2009. Je to dobrá volba nebo je nějaký důvod se tomu vyhnout a jít třeba do dieselu? A co benzin 1.6?
Díky moc za reakce.
EDIT: Tak jsem četl tu recenzi k Fordu II a tam motor docela chválí... Ve volvu S40 1.8 benzín model 2009 je tedy také Duratec s řetěžovým rozvodem, tj. není potřeba měnit? A jaký je rozdíl mezi 1.8 a 1.8i (někde je uváděn tak, jindy tak)
Auto budu mít za chvíli rok (S40 MY2009) a ujel jsem zatím cca 17000 km, z toho asi 15000 na LPG. Spotřeba je při normální jízdě (cca 15% Praha, Krč-Holešovice - tedy posouvání přes centrum, zbytek Praha-Písek - 50%dálnice, zbytek normál) do 10l LPG (na dálnici, pokud to jde tak tempomat mezi 120 - 130, mimo dálnici do 110), cena vychází okolo 1,80 Kč/km, což bych asi ani s naftou nedokázal (a netrápí mne kurvítka jako DPF apod.)
Motor je na to, že nemá řemen, ale řetěz, velmi tichý - mezi 90 až cca 120 km (okolo 3000 - 4000 ot.) je v autě naprostá pohoda a klid. Podvozek je (jak se všude píše) velmi komfortní a výborně drží i při ostřejším průjezdu zatáček (ale chce to držet pod plynem).
Jediné, co mne trochu zklamalo je audio (mám jen základ) Sice už tady je (od 2008) 6 repráků, takže zvuk je prima, ale CD neumí načíst MP3 a díky vestavěnému handsfree není ani volná pozice AUX pro připojení externího zdroje (pokud není HF, tak je v šuplíku za opěrkou). Soft rádia ještě neumí využívat streamovaní z telefonu přes Bluetoooth, takže pokud chci nějakou externí muziku, volil jsem FMreceiver s paměťovou kartou.
Handsfree je dobré, funguje spolehlivě, ale z nějakého důvodu mám kontakty v seznamu v autě opačně (řadí ne podle příjmení, ale podle jména. Stejně blbě to ukazuje jak u telefonu s Windovs, tak s Androidem.)
Kufr není tak malý, jak vypadá na první pohled, protože do boků má taková vybrání, kam se docela dost vejde (a to mám o cca 5 cm zvednutou podlahu kufru kvůli LPG).
Vzhledem k tomu, že jezdíme vesměs už jen dva, tak je to super, dovolená ve čtyřech dospělých (pokud nejdeme jen s platebními kartami

Váhal jsem mezi S40 a V50 a zvolil jsem S - prostě se mi líbí víc a myslím, že místa ve V50 asi o moc více nebude. Prostě je to menší auto, je třeba to tak brát.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nenašel by se někdo v Praze, kdo by se se mnou mohl podívat na Volvo S40, model 2009, 1.6D? Samozřejmě bych to nechtěl zadarmo, ale ocenil bych názor odborníka či člověka, kdo se ve volvech skutečně vyzná a příp. mě odradil od koupě
Moc děkuji za návrhy a předem za ochotu

Moc děkuji za návrhy a předem za ochotu
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Marra, David Patočka
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji za odpověd i jm252485 za předchozí příspěvek, zkusím SZyoby píše:Marra, David Patočka
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No nevím, po tom co bylo řečeno výše bych 1.6 D považoval za ne zcela optimální volbu (pokud tedy nejde zcela primárně o spotřebu, bude se jezdit hlavně venku ->viz problémy s DPF... a bude dostatečný nájezd km)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já to auto potřebuju hlavně na delší trasy po okolní Evropě, takže mi nakonec přijde diesel lepší volbou než benzín. Benzín jsem zvažoval 1.8 kvůli tomu, že ojetý diesel je obecně náchylnější k poruchám, ale zase tady na fóru i na internetu jsem četl, že 1.6D PSA není špatný motor (ano, někdo ho tu haní, jiný tvrdí, že je ok), takže kdyby na to kouknul zkušený volvista mechanik a potvrdil dobrý stav, třeba bych do toho šel.jm252485 píše:No nevím, po tom co bylo řečeno výše bych 1.6 D považoval za ne zcela optimální volbu (pokud tedy nejde zcela primárně o spotřebu, bude se jezdit hlavně venku ->viz problémy s DPF... a bude dostatečný nájezd km)
Každopádně určitě děkuji za reakci. ještě doplním, že chci auto hlavně na pohodovou jízdu, stačí když to pojede po dálnici do pohody těch 140 km/h, k tomu bude hrát rádio a můj zadek se bude cítit přijemně, víc ke štěstí nepotřebuju

EDIT: Jinak co se týče DPF tak mám potvrzenou výměnu před 20k km přímo z autorizovaného servisu, kam jsem volal na základě servisní knížky.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem se stal čerstvě šťastným majitelem Volva S40 MY09, 1.6 benzín se 100k na hrbu. Rád bych tímto příspěvkem vyjádřil poděkování Davidu Patočkovi za konzultace a zejména pak uživateli martinopel, který ochotně přijel, auto prohlédl, pomohl vyřešit celkem banální problém, ale ušetřil mi spoustu nervů a díky němu vím, co jsem skutečně koupil 

_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny,
hledám ojeté Volvo, nejlépe V50 (S40 II. taky možné). Nájezd mám menší (ročně do 20 000km), ale spíše delší trasy, neposkakuji moc po městě. Doposud jsem hledal auta jiných značek, kromě VW koncernu. (Zdají se mi jako přeceňované, velká poptávka, vše mi přijde podezřelé)
Nejsem velkým příznivcem nafty, protože si myslím, že s mám menším nájezdem tu je stále riziko opravy vstřiků, turba apod. Navíc se bojím, že nafta bude stočená, protože na menší nájezdy (jako můj) si většinou lidé naftu nepořizují (i když, jsme v ČR
)
Do ceny okolo 150 000Kč je na bazarech ale nejvíce 20D verzí. Četl jsem i nějakou chválu, ale pořád jsem nedůvěřivý. Co se týče 2.4i, ten jsem našel v automatu, jak je na tom se spolehlivostí? (automat mi nevadí, spíše naopak) Nebo i 2.4i s LPG...
Omlouvám se za slohovku, ale znáte nějakého člověka z Prahy, co by za nějaký úplatek dokázal říci, jak na tom případně nějaký kousek je?
Děkuju za odpovědi, hezký den
hledám ojeté Volvo, nejlépe V50 (S40 II. taky možné). Nájezd mám menší (ročně do 20 000km), ale spíše delší trasy, neposkakuji moc po městě. Doposud jsem hledal auta jiných značek, kromě VW koncernu. (Zdají se mi jako přeceňované, velká poptávka, vše mi přijde podezřelé)
Nejsem velkým příznivcem nafty, protože si myslím, že s mám menším nájezdem tu je stále riziko opravy vstřiků, turba apod. Navíc se bojím, že nafta bude stočená, protože na menší nájezdy (jako můj) si většinou lidé naftu nepořizují (i když, jsme v ČR

Do ceny okolo 150 000Kč je na bazarech ale nejvíce 20D verzí. Četl jsem i nějakou chválu, ale pořád jsem nedůvěřivý. Co se týče 2.4i, ten jsem našel v automatu, jak je na tom se spolehlivostí? (automat mi nevadí, spíše naopak) Nebo i 2.4i s LPG...
Omlouvám se za slohovku, ale znáte nějakého člověka z Prahy, co by za nějaký úplatek dokázal říci, jak na tom případně nějaký kousek je?
Děkuju za odpovědi, hezký den

_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11954
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
David Patočka, nebo Marra, Martinopel ti jsou schopni za úplatu vybraný kousek čeknout, jsou to borci.
Záleží z kama si a kde si auto vyhlídneš. (od toho je v profilu kolonka bydliště, abys to nemusel furt vypisovat)
Záleží z kama si a kde si auto vyhlídneš. (od toho je v profilu kolonka bydliště, abys to nemusel furt vypisovat)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Doplněno.Urvanej píše:David Patočka, nebo Marra, Martinopel ti jsou schopni za úplatu vybraný kousek čeknout, jsou to borci.
Záleží z kama si a kde si auto vyhlídneš. (od toho je v profilu kolonka bydliště, abys to nemusel furt vypisovat)
Psal jsem Davidovi Patočkovi, ten napsal, ať si V50 nekupuju. Jaký konkrétní problém s V50 je, nevím, ale V70 je pro mě moc velký. Našel jsem teď jednu 1.6 benzin, má cenu o tomhle motoru přemýšlet? Nepotřebuju sportovat, ale přeci jen V50 mi nepřijde nejlehčí, co jsem koukal.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já jsem pár věcí před koupí také diskutoval s Davidem Patočkou, já zase chtěl vysloveně S40 (určitě žádné "V" a ani S60, které se mi prostě nelíbí) a také mi to rozmlouval. Jde o to, že S40 i V50 vychází z Fordu Focus II. Nemyslím si, že by to bylo špatné auto (nejsem automechanik, jen jsem si pár věcí načetl a snažil se pochytit, co se dalo), osobně jsem z toho dostal spíše pocit, že skutečným fandům a mechanikům od Volva vadí, že to není "čistokrevné volvo" a že Ford nebývá zrovna ethalonem spolehlivosti.
Já mám S40 a benzín 1.6 a je pravda, že to není rozhodně na nějaké závodění. Mně jako klidnému řidiči to stačí, po dálnici jezdím 120 km/h s prům. spotřebou 7.0 l, což mi přidje slušné, ve městě se vejdu zpravidla do 8 l. Dá se s tím jet i 140-150 km/h ale spotřeba pak pochopitleně jde dost nahoru, ale zase rozhodně nemám pocit jako u jiných aut, že by se mělo rozpadnout při těch cca 4.500 ot./min v této rychlosti
Hlavně sedačky a podvozek jsou super (ten spolu s DTSC mě už jednou v zatáčce zachránil před škarpou)...
Jinak co se týče dieslu, zase nejsem žádný odborník, ale jelikož jsem o něm i lehce uvažoval a lecos jsem si přečetl, troufám si tvrdit, že za zvážení stojí skutečně jen 2.0D, který by měl být relativně v pohodě, naopak 1.6D je asi cesta do pekel (např. internet je plný C5 s 1.6D s nájezdem 130-150 tis. km a asi vím proč).
Já mám S40 a benzín 1.6 a je pravda, že to není rozhodně na nějaké závodění. Mně jako klidnému řidiči to stačí, po dálnici jezdím 120 km/h s prům. spotřebou 7.0 l, což mi přidje slušné, ve městě se vejdu zpravidla do 8 l. Dá se s tím jet i 140-150 km/h ale spotřeba pak pochopitleně jde dost nahoru, ale zase rozhodně nemám pocit jako u jiných aut, že by se mělo rozpadnout při těch cca 4.500 ot./min v této rychlosti

Hlavně sedačky a podvozek jsou super (ten spolu s DTSC mě už jednou v zatáčce zachránil před škarpou)...
Jinak co se týče dieslu, zase nejsem žádný odborník, ale jelikož jsem o něm i lehce uvažoval a lecos jsem si přečetl, troufám si tvrdit, že za zvážení stojí skutečně jen 2.0D, který by měl být relativně v pohodě, naopak 1.6D je asi cesta do pekel (např. internet je plný C5 s 1.6D s nájezdem 130-150 tis. km a asi vím proč).
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ok, díky. To, že S40/V50 vychází z Focusu beru spíš jako plus. Jednak jsem o Focusu uvažoval (právě kvůli podvozku) a jel jsem s ním, vyhovuje mi to. Takže jestli je S40/V50 podobné, tak jednině dobře. A zadruhé jestli má nějaké společné díly (motor, podvozek), tak zase to rozšiřuje možnosti se servisem. A Focus jako takovej mi přijde jako fajn auto, jen V50 má pro mě navíc daleko hezčí interiér, bezpečnost Volvo (i když by byla stejná jako Focus, přijde mi prostě věrohodnější
)
Benzinu je na bazaru málo, nevadila by mi 2.4i, ale nejsou. 1.6D asi nechci, je jich hodně na bazarech a mají podivné km. 2.0D jsem našel pár soukromých, jedno se mi líbí, ale mám z té nafty obavu
Jako v práci jezdím se starým TDi a zatím funguje, ale benzinu věřím víc

Benzinu je na bazaru málo, nevadila by mi 2.4i, ale nejsou. 1.6D asi nechci, je jich hodně na bazarech a mají podivné km. 2.0D jsem našel pár soukromých, jedno se mi líbí, ale mám z té nafty obavu

Jako v práci jezdím se starým TDi a zatím funguje, ale benzinu věřím víc

_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé