Měli by mi poslat lepší fotky. Nemá prý hotové rozvody ( ve 160 tis. není to pozdě?) a prý co to mají (ujeli s tím 40 tis.km) to má při nízkých otáčkách při stání na semaforu zvuk jako diesel/ chrčí. Prý ani v servisu nevěděli, co to je. Myslíte, že to auto má vůbec cenu řešit? Mohlo by to být něco vážného? Na cenu nekoukejte, tu už jsem usmlouval o dost níže .
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
Chlapi a nevítě někdo něco o tomto? (Praha Východ) http://auto.bazos.cz/inzerat/27637980/Volvo-V40-20i-rok-2004.php Má na výměnu zadní světlo a jsou ťuklý páté dveře, je to ale 2004 a 120 km, zdá se mi ale podezřele nízká cena. Před půl rokem prý byly dělány brzdy a filtry. Dá se na origoš diagnostice zjistit, jestli je to stočený? Nevím co by mohla státa takováto oprava, plech a lak by mě někdo udělal, ale světlo sem nikde na netu nenašel, mám počítat cca 3 tisíce?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
km sa zistit moc nedaju, zadne svetla sa daju kupit iba origo volvo, takze si aj pouzivane drzia cenu. takze to bude stat asi viacej. zozen si niekoho v prahe kto sa vo volach vyzna. moze klepotat variator motora. a ta lava predna smerovka sa tiez netvari zdravo.
Pánové ještě jedna otázka, jak rozeznám manuální od automatické klimy (r.v.2003). Protože co jsem se díval na sauto, tak všechny mají stupně kolem toho kolečka. A druhý dotaz, když to nema knoflík na seřízení sklonu světel, znamená to, že to má xenony nebo to není pravidlo?
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
ked mas stupne tak je automaticka klima. ale po roku 2001 je to skoro jedno. je to uz len vec panelu a jednej hadice.
ked neni kolecko tak to malo/ma mat xenony.
mireksm píše:Pánové ještě jedna otázka, jak rozeznám manuální od automatické klimy (r.v.2003). Protože co jsem se díval na sauto, tak všechny mají stupně kolem toho kolečka. A druhý dotaz, když to nema knoflík na seřízení sklonu světel, znamená to, že to má xenony nebo to není pravidlo?
Pokud je u kolečka větráku poloha AUTO, měl by mít automat. klimu. Rozdíl mezi manuální a automatickou je v tom, že manuál fouká pořád stejně jednou nastavenou teplotu (a ta se dá nastavit kolečkem teploty) a nic neřeší, takže se občas musí ručně upravit (podle toho, jak se mění teplo venku a tím i v kabině), zatímco automat vyhodnocuje teplotu v kabině sám a podle potřeby fouká víc nebo míň a teplejší nebo studenější vzduch.
_________________ bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020):C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
Aha, díky. Takže když by to xenony nemělo a kolečko na štelování světel také ne, tak je to možný úkaz toho, že to bylo bourané a xenony tam už nevrátili?
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
mireksm píše:Aha, díky. Takže když by to xenony nemělo a kolečko na štelování světel také ne, tak je to možný úkaz toho, že to bylo bourané a xenony tam už nevrátili?
Ne tak docela, ovladni sklonu svetel z kabiny nebylo v nekterych statech dlouho povinne, treba ve Francii stacilo ovladani pod kapotou nebo pod svetly a u nas na byla pri dovozu vyjimka. Ale nastaveni nejake byt musi, budto primo u svetel nebo z kabiny.
_________________ bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020):C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
mireksm píše:budu hledat 2,0 a nejlépe s turbem. Jen se chci zeptat uživatelů, zda se vyplatí si raději počkat a shánět s turbem? jestli je to takový rozdíl?
Rozdil tam samozrejme je, ale radim se v obou motorizacich project a vyzkouset charakter atmosferickyho i preplnovanyho motoru...ze ma vetsi vykon je hezka vec, ale nelinearni prubeh vykonu ne kazdymu vyhovuje...
No tak jsem se dnes projel ve výše uvedeném V40 a za krásných 48.000,-. Cena opravdu odpovídá stavu . Kromě bouchlých zadních dveří odřené dvoje boční dveře plus lehce ťuklé, jak psal kwiko, směrovka byla plná vody. Levé přední světlo absolutně nelícovalo s nárazníkem, politý sedačky a po zahřátí na volnoběh v motoru cosi chrčelo. Už když jsem ho viděl mě bylo jasné, že to není to Volvo pro mě . Každopádně sme ho projeli, byl sem tam s mechanikem. Vlastně poprvé sem jel ve V40 a nějak mám smíšené pocity, ten motor absolutně netáhhnul (nevím, jestli je to vadou motoru nebo to tak prostě je, ale výkon dvoulitru si představuji jinak). Docela mě překvapila poměrně velká stísněnost prostoru. Jsem zvyklej z Oktávky že mám před sebou letiště (myšleno větší palubní desku), tady mi to nějak přišlo, že jsem moc namačklý na čelní okno + výplně dveří se mi zdají moc úzké, ani se mi tam nevešla pomalu ruka. Nadruhou stranu, v tak pohodlném autě jsem asi nikdy nejel. Jeli jsme opravdu přes tankodrom a absolutně nebyla znát žádná díra, měkoučký, nádrhera. V pohodlnosti se to nedá srovnávat s Oktávkou. Ale prostorově by mě asi více seděla větší V70. No každopádně musím hledat dál a koukám už i na dieslové V70. Třeba se jednou dočkám.
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
mireksm píše:No tak jsem se dnes projel ve výše uvedeném V40 a za krásných 48.000,-. Cena opravdu odpovídá stavu . Kromě bouchlých zadních dveří odřené dvoje boční dveře plus lehce ťuklé, jak psal kwiko, směrovka byla plná vody. Levé přední světlo absolutně nelícovalo s nárazníkem, politý sedačky a po zahřátí na volnoběh v motoru cosi chrčelo. Už když jsem ho viděl mě bylo jasné, že to není to Volvo pro mě . Každopádně sme ho projeli, byl sem tam s mechanikem. Vlastně poprvé sem jel ve V40 a nějak mám smíšené pocity, ten motor absolutně netáhhnul (nevím, jestli je to vadou motoru nebo to tak prostě je, ale výkon dvoulitru si představuji jinak). Docela mě překvapila poměrně velká stísněnost prostoru. Jsem zvyklej z Oktávky že mám před sebou letiště (myšleno větší palubní desku), tady mi to nějak přišlo, že jsem moc namačklý na čelní okno + výplně dveří se mi zdají moc úzké, ani se mi tam nevešla pomalu ruka. Nadruhou stranu, v tak pohodlném autě jsem asi nikdy nejel. Jeli jsme opravdu přes tankodrom a absolutně nebyla znát žádná díra, měkoučký, nádrhera. V pohodlnosti se to nedá srovnávat s Oktávkou. Ale prostorově by mě asi více seděla větší V70. No každopádně musím hledat dál a koukám už i na dieslové V70. Třeba se jednou dočkám.
Připojuju se k popisu od Mireksm a mužu jen potvrdit vnější poznatky. Dneska jsem se na tu V40 byl taky kouknout a projet. Co jsem zjišťoval, tak zadní lišta se světlama by nová vyšla na cca 5-6tis. Na oknech je rok ´03, pravý zadní (myslim) a čelní je ´04. Tah motoru mi přišel celkem v pohodě, chrčení je nejspíš někde z horní přední části motoru. Těžko říct, občas to dělalo v cca 5ti vteřinovejch intervalech. S vyššíma otáčkama to mizí.
A teď to nejošemetnější.
Velmi ochotný servis ve Štěrboholech, kde bylo auto skutečně koupeno a taky servisováno mi sdělil, že bylo cca dva týdny zpátky řešeno pojišťovnou jako totální škoda. Chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s tím, jak tyhle věci fungujou? Je možný, že by třeba oprava těch máčklých zadních dveří+odstávajícího předního nárazníku byla vyčíslena značkovym servisem na takovou částku, aby na to majitel uhrál totálku? Říkali, že tam byla hnutá i jakási nosná část atp., ale buď je to hodně dobře opravený, a nebo to nebylo tak dramatický... Lak mi přišel netknutej. Zase když si to spojim s tim jinym rokem na zadnim okýnku a tou cenou, kilometrama, tak je to takový zvláštní...
Celý to auto nějak smrdí. Prodejce tvrdil, že majitelovi naopak pojišťovna neuznala pojistnou událost a jestli sem to správně pochopil, napsaly škodu 100.000,- a od majitele to odprodali ?? To jsem moc nepochopil. V neděli neměl prodejce u sebe jedinej papír od toho auta, ani tu údajně vyplněnou servisku. Na počet km se mi to auto zdálo dost zdevastovaný, a to prodejce do telefonu říkal, jak je to auto výjimečně zachovalé a až na dveře v pořádku, na místě už to byly běžné oděrky z ježdění po Praze, ale já po Praze jezdím taky, na autě mám pomalu jednou tolik a oděrky žádné . Rozhodně ne takové. Kamarád mechanik, co tam byl se mnou si myslím, že v servise pojišťovně sundali nárazníky a zřejmě je pod tím něco špatně. Dostalo to určitě větší ránu, než je uváděno. Nehledě na to, že umístění promáčklin mě trochu nesedí s čumákem Fábie, která do toho měla ťuknout. To by ta Fábie musel stát o půl metru výše. Od takovýho auta ruku pryč, ale to modrý R bylo pěkné že? jestli ses na to byl dívat na stejném místě Údajně jediný manuál v ČR.
_________________ Snad brzy Volvo V40...?
Škoda Felicia GLX 1,3 MPi 55KW, r.v. 98, červená rally, plná výbava
Bylo: Škoda Octavia 1,6 MPi 75KW, elegance, r.v.2001, černá metalíza
No normálně to prej funguje tak, že když škoda přesáhne 50% odhadovaný tržní ceny auta, je to totálka. A majitel se ho na vlastní náklady zbaví, sešrotuje, rozprodá na díly jako vrak, někdo známej to odkoupí a zase uvede do provozu ... Nebo se ho zbaví pojišťovna, resp. likvidátor si pak auto "nechá" a dá ho např. do dražby. Aspoň takle nějak mi to bylo popisovaný.
Každopádně mi prodejce v neděli odpoledne tvrdil, že tam nikdo nebyl. Serviska teda vypadala jak kdyby byla tak třikrát otevřená a měl jí "jenom" tý tenký průhledný košilce. Jestli byl majitel tak svědomitej, že s autem jezdil do značkovýho, tak bych předpokládal, že bude mít i servisku v origo deskách Neni v ní žádnej záznam o výměně blinkru, čelního skla, bočního okna...
Velkej techničák už má (po telefonu), je tam psanej majitel a oni to pak po tom "pražskym ťukanci" od majitele koupili jako totálku na firmu a teď to prodávaj.
Jinak to rko jsem zahlíd hned, ale nějak jsem ho nezkoumal. Vypadá krásně, hnedka mi padlo do oka už skrz plot
Pojišťovny se jistí jednoduchým fíglem - v momentě, kdy předpokládaná cena opravy převýší časovou hodnotu vozidla (to je aktuální hodnota vozidla v době pojistné události), pojistnou událost řeší tak, že vezmou tu časovou hodnotu, odečtou cenu vraku a rozdíl vyplatí (a chápe se to jako "totálka"). To je základní postup a propočet havarijního pojištění. Někde se dá připlatit různými doplňky na zvýšení té částky, ale obecný princip je tento. Jedině v případě krádeže (a pokud policie případ odloží) tak se vyplácí suma, na kterou je vozidlo pojištěno (obvykle pořizovací hodnota vozidla - nového jen v případě, že ho majitel jako nové pojišťuje). Proto je docela ošemetné pojišťovat havarijně starší auta, protože i malá rána může stát tolik, že se oprava (z pohledu pojišťovny) nevyplácí a řeší se jako "totálka". Vše je zde velmi "gumové", protože v zásadě záleží na způsobu odhadu likvidátorem (co se musí měnit, co se opraví, kde a jak se lakuje a zejména určení té časové hodnoty auta) a dává to prostor pro nejrůznější manipulace. Výhoda u havarijního pojištění tak zůstává pro novější auta (hrubým odhadem do 6 - 8 let stáří), kdy se při opravě neodpočítává amortizace dílů a hradí se i škoda, způsobená vlastní vinou (na rozdíl od likvidace ze zákonné pojistky).
_________________ bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020):C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
Jj takhle mi vyřešili to moje auto (Citroena). Likvidátor odhadnul cenu auta na 14000,-kč, z toho odpočítal 2800,- kč za díly které lze použít a zbytek 11200,- kč mi poslali na účet. Přitom jenom za lakování poškozených dílů by dali 16000,-kč. Takže "totálka".
Auto jsem opravil z dílů co jsem měl doma zadarmo a už zase vesele jezdím.
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Buďme rádi, za to co tu máme. V Californii, když se auto pojišťovnou označí jako totálka, ho už nelze vrátit do provozu a vzhledem k tomu, že tam na všechno maji tabulky, tak se běžně stává, že krabice co v nich je nalito pár desítek tisíc dolarů končí na vrakáči, protože majitel nemá nervy to přehazovat do jinýho auta
zdravim,chtel jsem mistni staromilce poprosit o radu pri koupi.
moje vysnene volvo je V50 (ted bude vlna kritiky,vim,chapu,ocekavam ) ,snad bude kritika mirnejsi kdyz poznamenam ze chci 2.4 nebo 2.4i v benzinu.bohuzel je jich jako safranu at uz u nas nebo v nemecku.planuju spis dovoz z duvodu ze u nas jsou srovnatelny rocniky s nizsi cenou zahazne o 100 000km s mensim najezdem .je mi jasne ze je za tim jen vyjimecne stastna ruka bazarniku pri dovozu a to ze to nedelaji pro penize ale pro stesti kupujiciho
tedy..na co konkretne si dat pozor u teto motorizace? popr.kdybyste nekdo vedel o nejake pekne hodte i odkaz .jsem limitovanej cenou okolo 140 000kc coz urcite neni moc ale prijde ze v te cene by snad neco mohlo jit sehnat .diky vsem za vsechny prinosny rady a postrehy at uz pozitivni nebo negativni
zedik píše:zdravim,chtel jsem mistni staromilce poprosit o radu pri koupi.
moje vysnene volvo je V50 (ted bude vlna kritiky,vim,chapu,ocekavam ) ,snad bude kritika mirnejsi kdyz poznamenam ze chci 2.4 nebo 2.4i v benzinu.bohuzel je jich jako safranu at uz u nas nebo v nemecku.planuju spis dovoz z duvodu ze u nas jsou srovnatelny rocniky s nizsi cenou zahazne o 100 000km s mensim najezdem .je mi jasne ze je za tim jen vyjimecne stastna ruka bazarniku pri dovozu a to ze to nedelaji pro penize ale pro stesti kupujiciho
tedy..na co konkretne si dat pozor u teto motorizace? popr.kdybyste nekdo vedel o nejake pekne hodte i odkaz .jsem limitovanej cenou okolo 140 000kc coz urcite neni moc ale prijde ze v te cene by snad neco mohlo jit sehnat .diky vsem za vsechny prinosny rady a postrehy at uz pozitivni nebo negativni
vzhledem k tomu, že ses rozhodl pro z hlediska údržby a poruchovosti velmi pravděpodobně nejlepší motorizaci, jakou můžeš můžeš u tohohle modelu mít, poradil bych ze své zkušenosti asi jen, to, co nejlépe zjistit na místě stav auta a pořádně ho projet, zjistit opotřebení, jestli táhne bez cukání - lépe delší zkušebku (u prvních ročníků odcházejí čidla tlaku paliva, výměna v autorizáku cca 4000), a pak podle toho jak na tom (finančně) budeš, řešit i další kritéria - ne/bouranost, servisní historie, opotřebení interiéru, jehož části se dají vyměnit atd. Taky záleží na výbavě jakou požaduješ - s plnou výbavou jich je málo a cena dost stoupá. Po koupi doporučuju v autorizáku mj. nechat i vyjet podle VINu, jestli byla měněná spínačka, a pokud ne, preventivně bych ji tam nechal vyměnit, stojí to cca 4500, a odcházej často, a překvapení na dovolený nestojí za to.
hezký den,uvažuju o koupi s40 nebo v50,a protože jsem volvo ještě neměl,prosím zkušené o radu-jakej motor vybrat-jezdím docela hodně město ale sem tam i delší cesty,upřednostňuju benzín ale netrvám na něm,slyšel jsem chválu na benzínové 2,4,ale trochu se bojím spotřeby.díky všem,který mě něco doporučej nebo poraděj,ještě dodám že mám rád v autě tichoučko a nejsem žádnej závodník
Pro tento dotaz je tady https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=9045
Asi bych Volil S60 a nebo V70. S40 / V50 je vlastně Ford Focus II. Kvalitní podvozek,motory atd.
1.8 a 2.0 benzin jsou FORD/MAZDA http://uloz.to/xAF8Bhn/focus-ii-ojetiny-pdf
V odkaze je recenze focusu a jeho motoru.
Osobně bych volil 2.4 benzin. Jde hlavně o ten krasnej zvuk 5-ti válce. Spotřeba bude kolem 10,5l /100 km