



Edit:ta spotřeba reálná je, údaj "město" záleží po jakém městě jezdíš
no nevim, jestli je to v SRN levnější - určitě tam najdeš dřív nebo pozdějc přesně konfiguraci, jakou chceš, což se ti tady třeba ani několik let nepovede (při současným alespoň trochu ověřitelným legálním původu a akceptovatelným stavu), ale pokud připočítáš související poplatky, seš v tom min. mírně za víc. Já to ale tak dělám, kupuju jen v Německu, který je pořád lepším trhem než u nás, a mám přesně to co chci, a těch pár procent nákladů navíc se mi snad vrátí v ušetřených opravách, který bych platil při nákupu na zdegenerovaným zmrdotrhumireksm píše:Tak já nehledám jen výlučně v Německu. I tady koukám, jenže pokud je to nějaký dobrý kousek tak stojí víc, než je můj rozpočet. A kromě tady nabídek lidí z fora jsem zatím nikde pěkné nenašel, zase když už kupuju takový auto, tak ho chci se vším všudy. Možná je to totální blbost, ale chci i třeba ostřikovače světel + stěrače. Nějak se mi to na tom Volvu líbí a prostě to k tomu patří, i když to člověk využije možná párkrát za rok. Rád bych i aby to mělo xenony a tempomat a určitě manuální převodovku a taky aby to nemělo kožený sedačky. Takže skloubit tohle dohromady je trochu problém a zatím co jsem se díval, tak v tom Německu vyjdou takto vybavený auta levněji, navíc třeba s polovičním nájezdem. Nemusím mít auto nutně hned, ale alespon do měsíce bych to chtěl mít vyřízené.
s jakýma autama a motorama to teda porovnáváš?mireksm píše:Tak neříkám, že na to občas rád nešlápnu, ale vyloženě závodník nejsem. Jak už sem psal, nejde mi o rychlost ale spíš abych když jedu 120 a příjde prudkej táhlej kopec, tak aby to stále 120 jelo, popřípadě bude-li dvouprodý abych využil situace a předjel loudaly. A pak hlavně při předjíždění, to mě doposud na každým autě co jsem vlastnil vadilo nejvíce, že musím podřadit a doufat, že to zrychlí za maximálního vytočení motoru
Jestli by tohle odpovídalo motoru bez turba, pak bych asi turbo nutně mít nemusel.
Pokud je u kolečka větráku poloha AUTO, měl by mít automat. klimu. Rozdíl mezi manuální a automatickou je v tom, že manuál fouká pořád stejně jednou nastavenou teplotu (a ta se dá nastavit kolečkem teploty) a nic neřeší, takže se občas musí ručně upravit (podle toho, jak se mění teplo venku a tím i v kabině), zatímco automat vyhodnocuje teplotu v kabině sám a podle potřeby fouká víc nebo míň a teplejší nebo studenější vzduch.mireksm píše:Pánové ještě jedna otázka, jak rozeznám manuální od automatické klimy (r.v.2003). Protože co jsem se díval na sauto, tak všechny mají stupně kolem toho kolečka. A druhý dotaz, když to nema knoflík na seřízení sklonu světel, znamená to, že to má xenony nebo to není pravidlo?
Ne tak docela, ovladni sklonu svetel z kabiny nebylo v nekterych statech dlouho povinne, treba ve Francii stacilo ovladani pod kapotou nebo pod svetly a u nas na byla pri dovozu vyjimka. Ale nastaveni nejake byt musi, budto primo u svetel nebo z kabiny.mireksm píše:Aha, díky. Takže když by to xenony nemělo a kolečko na štelování světel také ne, tak je to možný úkaz toho, že to bylo bourané a xenony tam už nevrátili?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé