Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona (I)
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdyz to tak ctu, rikam si ze bud ja jsem asi idiot, nebo tady nekdo neumi jezdit...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
cau som tu novy takze sry
cital som si cca pol hodku komenty...su tie diesle 1.6D fakt take zle ??
kukal som si toto:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-1-6-d-dpf-drive-summum-leder-navi-rti-xenon-norderstedt-hamburg/175338435.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&negativeFeatures=EXPORT
potrebujem auto s nizkou spotrebou (ktore bude aj pohodlne), kazdy den budem totiz asi jazdit cca 30 km do prace a 30 spat, okrem toho este obcas cez
cele CZ na Slovensko... mam sa bat ?

kukal som si toto:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-1-6-d-dpf-drive-summum-leder-navi-rti-xenon-norderstedt-hamburg/175338435.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&negativeFeatures=EXPORT
potrebujem auto s nizkou spotrebou (ktore bude aj pohodlne), kazdy den budem totiz asi jazdit cca 30 km do prace a 30 spat, okrem toho este obcas cez
cele CZ na Slovensko... mam sa bat ?

-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mrcha ekologická je pěkně vybavená.
Hmmm.
2010, to je jeden z posledních roků osazování tohohle motoru. Tak třeba už je odladěný.
Hmmm.
2010, to je jeden z posledních roků osazování tohohle motoru. Tak třeba už je odladěný.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ci mam fakt radsej rozmyslat nad tym benzinom ?? resp. benzinom a prerabkou na LPG ?? kolko stoji prerabka ? nebude to moc citit na vykone ? danke 

-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Vůz: S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
a kebyze investujem do benzinu 2.0i ten je v pohode ?
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Osvědčené jsou až volví 5ti válce 

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
- Bydliště: Olomouc
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
POZOR při koupi téhle V50
Příklad stáčení kilometrů
inzerát z 18.4. 2013 kde má auto najetých jeste 203tis. za 100 000
a ted ho nabízej pekne omlazeny se 176tis. v olomouci za 118 000
viz:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/13131455?goFrom=list
Příklad stáčení kilometrů
inzerát z 18.4. 2013 kde má auto najetých jeste 203tis. za 100 000
a ted ho nabízej pekne omlazeny se 176tis. v olomouci za 118 000
viz:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/13131455?goFrom=list
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
- Bydliště: Olomouc
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
doplnuju:
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(
tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(
tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
-
Offline
- Příspěvky: 638
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: okr. Vyškov
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tady je to jasný šméčko, ale možný to je. Já jsem dostal služební auto, platí mi i soukromý km a neřeší kolik jich bylo a za půl roku jsme s XC70 najeli asi 500 km. A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místoTomas100 píše:aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D

Má najeto poctivých 93 000 km, tak už se těším na ty kecy o stočeným tachometru... Přece není možný, aby auto z 06 mělo tak málo


_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
viz:ttoommaasseekk píše:Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=39102
Na jednu věc je třeba dát pozor - použije-li se MAGIC se vstřiky FX v kombinaci se systémem Valve Protector od SI-Electronic, MUSÍ se zvolit připojení přímazu až za vstřikovače (byť systém umožňuje zapojení ještě do hadice před vstřikovači s tím, že ty vstřikovače maže a je to prezentováno jako plus - viz stránky výrobce), protože Magic FX mají jinou konstrukci a mají tendenci se tou přísadou zalepovat. Toto je nutno při montáži mít na paměti, protože informace o tom, je jen na jedněch stránkách u českého importéra "jen tak mezi řečí". Pokud se toto nedodrží, tak systém reaguje jako se zalepenými vstřiky - občasné rozsvícení Check Engine, přepnurí do benzínu atd... Po správném přepojení naprostá pohoda, spotřeba okolo 9 - 9.5 litrů LPG (v noci při tempomatových 130 na trase Praha - Příbram a zbytek okolo 100 do Písku). Zvolená nádrž tak vydrží okolo 380 - 400 km (já beru při cca 350).
Ujeto cca 5000 km a pohoda - 1.60 - 1.70 Kč/km - no nekupte to !

_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jestli je to automat, dej vedet pripadny prodej.Shockey píše:A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místo
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12487
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
že někomu stojí za to stočit 26 tisíc :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den všem,
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...)
Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-):
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?
A na závěr - onen stočený benzín 1.8 v Olomouci, co má reálně najeto 204 000km, stál by za hřích?
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=20359
Velmi Vám děkuji za rady!
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...)

Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-):
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?
A na závěr - onen stočený benzín 1.8 v Olomouci, co má reálně najeto 204 000km, stál by za hřích?
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=20359
Velmi Vám děkuji za rady!
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
U těch AAAček pozor tuším, že měli zaplavená auta v Ustí tak je rozváželi do jiných poboček.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za postřeh!
Na to samozřejmě myslím - rád bych pořídil "co nejdřív" - než se dotáhnou zaplaveniny z Neměcka a Rakouska... To druhé (136 000,-) nabízeli již před povodněmi, tak snad zaplacené nebude - počítám, že by se to mělo dát zjistit při kontrole mechanikem...
Na to samozřejmě myslím - rád bych pořídil "co nejdřív" - než se dotáhnou zaplaveniny z Neměcka a Rakouska... To druhé (136 000,-) nabízeli již před povodněmi, tak snad zaplacené nebude - počítám, že by se to mělo dát zjistit při kontrole mechanikem...
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Škoda, že jseš až z Brna jinak bych ti poradil http://polarcars.cz/ je to chlápek co vozí auta na objednávku a než je pustí do provozu tak je pořádně prohlídne.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ale dáme, proto jsem zde!
Vaši (tvoji
) averzi vůči dieselům nebo V50 obecně jsem mezi příspěvky zaznamenal - a ačkoli jsem se snažil projít všechno, některá vlákna mají 20,30 stran a něco mi mohlo uniknout - mohu poprosit o odkaz či vysvětlení ve zkratce?
To, že 2.0D jsou celkem poruchové jsem na fóru zaznamenal, taky vychvalování D5; na posledních stranách ve vláku Volvo V50 zase chválí i 1.6D...
Nutno říct, že spotřeba i ručení je pro mě důležité.
Ale stejně tak jako kvalita a bezporuchovost, rád bych aby to několik desítek měsíců jezdilo bez investice...

Vaši (tvoji


To, že 2.0D jsou celkem poruchové jsem na fóru zaznamenal, taky vychvalování D5; na posledních stranách ve vláku Volvo V50 zase chválí i 1.6D...
Nutno říct, že spotřeba i ručení je pro mě důležité.

_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ta V50 z AAA za 133000 Kč je tam již minimálně půl roku (mám ji jako stránku v oblíbenýchv mém PC), taky jsem chvíli o ní uvažoval... asi před 2 týdny ji slevnili ze 150000 Kč. Takže zaplavená určitě nebude, otázka proč je tam tak dlouho... Mi se líbí moc, ale je v kůži, což já moc nechci!
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To první z AAA má docela prosezené sedačky, ale už je po faceliftu 2007/2008. Ta sedadla by mi asi hodně vadila.
To druhé má naprosto sociální výbavu - žádný tempomat, ani rádio na volantu a jen AC klima (to NENÍ automat, jak je psáno v popise). Navíc mluví holandsky (výzva k servisní prohlídce). Zase ty sedačky jsou barevně super...
A pak možná úplná blbost - pokud neplánuji nic vozit na střeše, tak trvale namontované podélníky mne stojí okolo 0,3 litru na spotřebě (i když u nafty to bude asi méně...)
Nedávno jsem se bavil s majitelem C30 1.6 a jediná výhoda této motorizace je úspornost, jinak je to fakt slabé (i v té C30, což je proti V50 spíše skořápka). Osobně (ale je to velmi !!! subjektivní) bych čekal na benzín a zvážil LPG (ale ne už vestavěné - nádrž má životnost 10 let a když už tam 5 let je, musím jí já za 5 let vyměnit, navíc u plynu bych trval na zařízení, které je v ČR snadno uservisovatelné. Např. holandské Vialle, což je fakt dobrý systém, má v ČR snad jen dva servisy - Praha a HK a nákladnost náhradních dílů je pověstná)
To druhé má naprosto sociální výbavu - žádný tempomat, ani rádio na volantu a jen AC klima (to NENÍ automat, jak je psáno v popise). Navíc mluví holandsky (výzva k servisní prohlídce). Zase ty sedačky jsou barevně super...
A pak možná úplná blbost - pokud neplánuji nic vozit na střeše, tak trvale namontované podélníky mne stojí okolo 0,3 litru na spotřebě (i když u nafty to bude asi méně...)
Nedávno jsem se bavil s majitelem C30 1.6 a jediná výhoda této motorizace je úspornost, jinak je to fakt slabé (i v té C30, což je proti V50 spíše skořápka). Osobně (ale je to velmi !!! subjektivní) bych čekal na benzín a zvážil LPG (ale ne už vestavěné - nádrž má životnost 10 let a když už tam 5 let je, musím jí já za 5 let vyměnit, navíc u plynu bych trval na zařízení, které je v ČR snadno uservisovatelné. Např. holandské Vialle, což je fakt dobrý systém, má v ČR snad jen dva servisy - Praha a HK a nákladnost náhradních dílů je pověstná)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za odpovědi!
S těma autama z AAA to vidím stejně - lepší výbava ale kožený interiér a proseděné sedačky (najeto necelých 200 000? kdo ví) versus základní výbava a hezký interiér (najeto 170 000)... Kůži taky nemusím - tak nevím.
Do toho je k dispozici ten benzín 1.8, najeto 204 000km - co lze čekat od benzínového motoru ve V50 po 200 000km? A co čekat od nafty 1.6 po 200 000km? Čekám, že nicmoc měněno nebude...
S těma autama z AAA to vidím stejně - lepší výbava ale kožený interiér a proseděné sedačky (najeto necelých 200 000? kdo ví) versus základní výbava a hezký interiér (najeto 170 000)... Kůži taky nemusím - tak nevím.
Do toho je k dispozici ten benzín 1.8, najeto 204 000km - co lze čekat od benzínového motoru ve V50 po 200 000km? A co čekat od nafty 1.6 po 200 000km? Čekám, že nicmoc měněno nebude...

_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
- Bydliště: Olomouc
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
U te 1,8 co sem sem daval si zkus zavolat původnímu majiteli a zjistit co nejvic:))(číslo je na tom inzeratu z bazose)
jinak s tim vyberem to mam podobne jako ty:)ale nakonec sem se rozhodl pro benzin (1,8 fordackej nebo 2,4 volvo kterej bych nechal prestavet na lpg)Driv sem byl zarytej ze kokupim V50 nebo S40, ale ted po par mesicich hledani sem usoudil ze vzhledem k te cenove hranici (mam to stejne jako ty) uz se nebranim ani V40 nebo S60.
s 2,0D mam zkušenost v C30.(je pritelkyne, ale za volantem sem porad ja:D) .Na te se zatím po roce a pul nic nemenilo. Jen je problém ze to občas dosti zere(zatím sem nezjistil proc, trochu se bojim ze to bude něco s dpf)
Pak mam ještě zkušenost s D5 ve V70(taky v ni jezdim dosti často) a to je celkem pecka. Nemenilo se nic nez spotrebni věci a to ma najeto 300K.
jinak s tim vyberem to mam podobne jako ty:)ale nakonec sem se rozhodl pro benzin (1,8 fordackej nebo 2,4 volvo kterej bych nechal prestavet na lpg)Driv sem byl zarytej ze kokupim V50 nebo S40, ale ted po par mesicich hledani sem usoudil ze vzhledem k te cenove hranici (mam to stejne jako ty) uz se nebranim ani V40 nebo S60.
s 2,0D mam zkušenost v C30.(je pritelkyne, ale za volantem sem porad ja:D) .Na te se zatím po roce a pul nic nemenilo. Jen je problém ze to občas dosti zere(zatím sem nezjistil proc, trochu se bojim ze to bude něco s dpf)
Pak mam ještě zkušenost s D5 ve V70(taky v ni jezdim dosti často) a to je celkem pecka. Nemenilo se nic nez spotrebni věci a to ma najeto 300K.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Koupě Volva C30 / 2007
co je špatnýho na tý 1,6 a 1,6D?kazdi píše: A urcite bych nebral nejslabsi motory 1.6D/1.6. Optimal mimo mesto je asi 2.0D kdyz se jedna o predfacelift.
Mozna jedna poznamka na konec... C30 v uplnem zakladu (bez kridla, 15 kola) vypada tak trochu divne. Takove nedochudce.
Pokud bys mel nejaky specificky dotaz tak kdyztak PM.
...a prvni prispevek na foru hotovy
v inzerci sou předfejslifty jenom tyhle a 2,0D - co je s nima špatně
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5123
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
Mam C30 2007 1,6d najeto momentálně 221tis.km jezdí denně, dpf a egr vyp už 60tis km. rozvody jsem raději udělal už ted když mam čip nechtěl jsem nic riskovat. tenhle týden jsme museli na stk a vše bylo ok i emise
podvozek prý vubec nevypadá na ty km po českých cestách. osobně bych raději T5 ale kdo by to živil a te 1,6D bych se nebal koupit znovu
škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.

škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]