Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
já ze svý zkušenosti doporučuju klidně jít i do dobře udržovaný v40 i před FL s benzínovým motorem min. 1,8, těžko generalizovat o nějakých převodovkách, když se vysere, no tak si jí na vrakárně koupíš za pár litrů a jedeš dál, a ještě ušetříš oproti FL. Zrovna ohledně takhle "starých" aut už je podle mně základní rada - jít do lepšího kusu, třeba i staršího, než zásadně redukovat možnosti odkazem na špatný zkušenosti u svýho auta nebo podobně hrubě nereprezentativního vzorku.
Nedávno mi říkal člověk z autorizáku, že servisovali nějakou firemní flotilu starých v40 a co ty vydrželi, to dlouho neviděli, 400t nájezd normálně.
Nedávno mi říkal člověk z autorizáku, že servisovali nějakou firemní flotilu starých v40 a co ty vydrželi, to dlouho neviděli, 400t nájezd normálně.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No ja zrovna koukam, ze ty V40ky po faceliftu ve dvoulitru se po bazarech moc nevidej, a kdyz, tak uz jsou cenove trochu vejs nez jsem si predstavoval. Jestli je nova prevodovka opravdu otazka par tisic, tak bych se toho mozna nebal. Jsou v Praze nebo okoli nejaky rozumny servisy, kde to kolem tech par tisic opravdu udelaj? (Ackoliv nato je tu mozna jina sekce, co...)
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diky moc, podle tohodle popisu uz to jde docela dobre odhalitHaben píše:No mně se taky fotky nenačtou, škoda.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná

To mi zni, jako ze S60 neni uplne pro meHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.

-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
...
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 18 črc 2013 15:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
za pár tisíc jí seženeš určitě na vrakárnách (pohledej - Mlčechvosty, AVdily.cz a další), ale já bych si spíš tipnul, že o převodovce to fakt nebude. A když svítí kontrolka motoru, tak to dobrej servis nemělo a šel bych se podívat jinam.zlc píše:No ja zrovna koukam, ze ty V40ky po faceliftu ve dvoulitru se po bazarech moc nevidej, a kdyz, tak uz jsou cenove trochu vejs nez jsem si predstavoval. Jestli je nova prevodovka opravdu otazka par tisic, tak bych se toho mozna nebal. Jsou v Praze nebo okoli nejaky rozumny servisy, kde to kolem tech par tisic opravdu udelaj? (Ackoliv nato je tu mozna jina sekce, co...)
V podstate jediny, co jsem nasel v tyhle oblasti je tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629 ale pisou, ze sviti kontrolka motoru, to mi docela smrdi.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to může být s tou kontrolkou naopak dobře
. Vem s sebou někoho z Prahy, kdo se ve Volvech vyzná (Marra, David Patočka), oni zjistí co tomu je, určitě usmlouvají cenu a za ušetřené peníze to opravíš nebo i levněji. Nebo si dej požadavek na nákup tady na fóru, někdo by se mohl ozvat. Chce to čekat, pokud máš možnost, ono se něco objeví., Já bych to před faceliftu nešel, dle toho článku, co jsme postoval je více změn, které nejsou na pohled vidět, ale ovlivňují jízdní vlastnosti, bezpečnost.
U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.

U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nebo taky nevyzjistí, odhadnou, a seš v tom za to samý co stálo auto.Haben píše:to může být s tou kontrolkou naopak dobře. Vem s sebou někoho z Prahy, kdo se ve Volvech vyzná (Marra, David Patočka), oni zjistí co tomu je, určitě usmlouvají cenu a za ušetřené peníze to opravíš nebo i levněji. Nebo si dej požadavek na nákup tady na fóru, někdo by se mohl ozvat. Chce to čekat, pokud máš možnost, ono se něco objeví., Já bych to před faceliftu nešel, dle toho článku, co jsme postoval je více změn, které nejsou na pohled vidět, ale ovlivňují jízdní vlastnosti, bezpečnost.
U V40, co jsem vypozoroval se připrav na zatékání kolem zadního stěrače, "padající" zadní nárazník, sem tam nějakou rez kolem podběhů, na 5. dveřích. Jinak ničeho extra bijícího do očí jsem si při laickém prolézání bazarů na autech nevšiml.

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Old.fashioned: problém je právě těch "pár" tisíc. A to, že když zrovna potřebuješ M5p, tak všude maji jen M3p i když tvrdí opak...
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nevim, prostě mi přijde trapný na tomhle trhu při koupi stařičký v40 zazdít veškerej předFL jenom kvůli tomu že si měl na hovno převodovku a někde psali že někdo taky. Kdybys tu udělal anketu, komu se na s40/v40 vysrala, tak bys byl asi jedinej (vycházim z toho, že na tomhle fóru jsem přečet všechno co tu bylo napsáno za posledních 7 let, a fakt si jinýho nepamatuju, ale může být další - +1?Urvanej píše:Old.fashioned: problém je právě těch "pár" tisíc. A to, že když zrovna potřebuješ M5p, tak všude maji jen M3p i když tvrdí opak...
Generalizovat na základě jedný zkušenosti: ano, moje to byla jedna zkušenost, ale jinak je pokažená renckovatá převodovka dost běžná závada.
Svítící kontrolka motoru může bejt kravina, David Patočka je kousek, neni problém za nim s tim sjet a načíst.
Malá rada, pokud jedete testovací jízdu s V40 s rencčí skříní, tak to vyskládejte na 5tku a pak začněte houpat plynem, jakmile vyskočí kvalt, ruce pryč, může to bejt počínající problém. Na druhou stranu to neni nic co se nedá opravit, ale takovejch věcí je...
Občas je přehnaná snaha o objektivitu výrazně mimo mísu, hlavně u jedinců, kteří to maji těžce v paži.


Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 18 črc 2013 15:31, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Čeče, ona ta 40 na tom nebude o moc líp, tuším že starýho favorita jsem tam nacpal, ale většího treka jsem musel upravitHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jj sundat přední kolo radši, aby se nic neušpinilo/nepodřeloyoby píše:Čeče, ona ta 40 na tom nebude o moc líp, tuším že starýho favorita jsem tam nacpal, ale většího treka jsem musel upravitHaben píše: K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
přední kolo si myslím, že bych musel sundat i ve V70 I, můžu dnes zkusit
. Ale ten malý vstupní prostor u S60 udělá hodně a dokáže otrávit - možná by tam člověk ani sám kolo nedostal, kdyby neměl pomocníka, co kolo popotahoval za sedadlama. Takže pokud do auta rvát kolo tak V40, V70 nebo starší krabice. Pokud kolo na střechu, osobně bych volil S60, která se mi více líbí a je to "větší kus auta".

-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak pro info, do V70 I dostanu kolo v pohode bez sundavani cehokoli. Vesly by na sebe i 2 kola. Mluvim o horskem pro 170 cm postavu. Takze i do V40 dle me kolo bez odmaslovani dostanes, ikdyz to bude uz tesne
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Super, diky moc za info.
Musim rict, ze z toho mam trochu hlavu jak balon, ale mam co jsem chtel
Diky moc za tip ohledne Davida Patocky, to se bude jeste urcite hodit. Jen moc nevim, co si muzu v takovym bazaru dovolit. Myslite, ze me po dohode nechaji v ramci zkusebni jizdy proste hodit auto do servisu na diagnostiku?
Cekat mi nevadi, tak si holt zkusim pockat na tu spravnou V40ku s dvoulitrem po faceliftu, precejenom pokud se lze riziku s prevodovkou vyhnout, tak tim lip. A nejsem zrovna typ cloveka, co by se bavil objizdenim vrakovist.
Ocenuju i informaci s vyskakovanim rychlosti, jak jsem rikal, je to moje prvni a takovyhle veci proste nevim.
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
Musim rict, ze z toho mam trochu hlavu jak balon, ale mam co jsem chtel

Cekat mi nevadi, tak si holt zkusim pockat na tu spravnou V40ku s dvoulitrem po faceliftu, precejenom pokud se lze riziku s prevodovkou vyhnout, tak tim lip. A nejsem zrovna typ cloveka, co by se bavil objizdenim vrakovist.
Ocenuju i informaci s vyskakovanim rychlosti, jak jsem rikal, je to moje prvni a takovyhle veci proste nevim.
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2 Haben: ona ta 40 má taky blbě tvarovanej vstup do kufru. Holt vrata V70 jsou geniální 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S Davidem se dá asi domluvit, i že s diagnostikou pojede s tebou. A pokud se prodejce bude cukat, když budeš chtít zajet na kontrolu do servisu, tak ruce pryč.zlc píše: Diky moc za tip ohledne Davida Patocky, to se bude jeste urcite hodit. Jen moc nevim, co si muzu v takovym bazaru dovolit. Myslite, ze me po dohode nechaji v ramci zkusebni jizdy proste hodit auto do servisu na diagnostiku?
Ohledne toho zatekani kolem sterace, tomu moc nerozumim. Kam presne ta voda natece? Do auta nebo do dveri? Da se nato nejak normalne pri prohlidce prijit?
Ta voda zateče do sklepa kufru k rezervě (stačí zvednou dekl spodku kufru a uvidíš, ale pokud o tom prodejce ví a vodu vytře, prd poznáš. Snad že ten sklep bude nápadně čistej

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S tou vodou je to tak, jak pise Yoby. Ale vse je opravitelne, treba Libre zde z fora měl problem, ze mu zatekalo kolem gumy dveri, takze vymenil a je klid.
A pokud ti nekdo neumozni prohlidku ve vybranem servise nebo napichnout na doVezenou diagnostiku, tak se s nimi rozloucit.
A pokud ti nekdo neumozni prohlidku ve vybranem servise nebo napichnout na doVezenou diagnostiku, tak se s nimi rozloucit.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jo, mate pravdu. Zkusim do toho servisu zavolat, jsem zvedav co mi reknou.
A diky za vyjasneni ty vody!
A diky za vyjasneni ty vody!
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim opet forum, mam jeste jednu zvidavou otazku.
Stale vybiram V40ku, kolem roku 2001. Bavil jsem se o tom pred par dny se znamym a on zaryte tvrdi, ze Volvum z tehle doby vypadava elektronika a to dost fatalnim zpusobem - vysadi palubni pocitac, vypnou posilovace v prubehu jizdy, atd. Pokousel jsem se tu hledat neco o podobnych potizich ale nic jsem nenasel. Mate nekdo podobne zkusenosti? Pripadne na zaklade ceho se podobne podezreni muze zakladat? Lze tomu predejit? Lze to diagnostikovat v servisu?
Diky!
Stale vybiram V40ku, kolem roku 2001. Bavil jsem se o tom pred par dny se znamym a on zaryte tvrdi, ze Volvum z tehle doby vypadava elektronika a to dost fatalnim zpusobem - vysadi palubni pocitac, vypnou posilovace v prubehu jizdy, atd. Pokousel jsem se tu hledat neco o podobnych potizich ale nic jsem nenasel. Mate nekdo podobne zkusenosti? Pripadne na zaklade ceho se podobne podezreni muze zakladat? Lze tomu predejit? Lze to diagnostikovat v servisu?
Diky!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A známý to má podložený čím? agentura JJP ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A znamej jezdi v cem? Koncern?
@yoby: JJP?
@yoby: JJP?

-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mam takove podezreni, proto se ptamyoby píše:A známý to má podložený čím? agentura JJP ?

-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No ve vsem moznym, hlavne saaby, volvo samozrejme nemel, takze JPP, ted je otazka, kdo je ta P.Narvik píše:A znamej jezdi v cem? Koncern?
@yoby: JJP?

-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No to nam prave vysvetli yoby...zlc píše:
...takze JPP, ted je otazka, kdo je ta P.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No jo, pozdní hodina, doplňování tekutin po parném dnu a takhle to dopadáNarvik píše: No to nam prave vysvetli yoby...

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé