Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Narvik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 118
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Verona (I)
Vůz: V40 1.8 BiFuel

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Narvik »

Kdyz to tak ctu, rikam si ze bud ja jsem asi idiot, nebo tady nekdo neumi jezdit...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...

pesinko2468
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Vůz: S40

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pesinko2468 »


ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Mrcha ekologická je pěkně vybavená.
Hmmm.
2010, to je jeden z posledních roků osazování tohohle motoru. Tak třeba už je odladěný.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

pesinko2468
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Vůz: S40

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pesinko2468 »

ci mam fakt radsej rozmyslat nad tym benzinom ?? resp. benzinom a prerabkou na LPG ?? kolko stoji prerabka ? nebude to moc citit na vykone ? danke 8)

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.

LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.

Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

pesinko2468
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Vůz: S40

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pesinko2468 »

a kebyze investujem do benzinu 2.0i ten je v pohode ?

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Osvědčené jsou až volví 5ti válce :D
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Tomas100
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
Bydliště: Olomouc

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Tomas100 »

POZOR při koupi téhle V50

Příklad stáčení kilometrů

inzerát z 18.4. 2013 kde má auto najetých jeste 203tis. za 100 000
volvo (1).png

a ted ho nabízej pekne omlazeny se 176tis. v olomouci za 118 000
viz:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/13131455?goFrom=list
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11

Tomas100
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
Bydliště: Olomouc

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Tomas100 »

doplnuju:
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(

tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11

Shockey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 638
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: okr. Vyškov

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Shockey »

Tomas100 píše:aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Tady je to jasný šméčko, ale možný to je. Já jsem dostal služební auto, platí mi i soukromý km a neřeší kolik jich bylo a za půl roku jsme s XC70 najeli asi 500 km. A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místo :unknown:
Má najeto poctivých 93 000 km, tak už se těším na ty kecy o stočeným tachometru... Přece není možný, aby auto z 06 mělo tak málo :fool: :)
_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum

jm252485
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jm252485 »

ttoommaasseekk píše:Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.

LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.

Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
viz:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=39102

Na jednu věc je třeba dát pozor - použije-li se MAGIC se vstřiky FX v kombinaci se systémem Valve Protector od SI-Electronic, MUSÍ se zvolit připojení přímazu až za vstřikovače (byť systém umožňuje zapojení ještě do hadice před vstřikovači s tím, že ty vstřikovače maže a je to prezentováno jako plus - viz stránky výrobce), protože Magic FX mají jinou konstrukci a mají tendenci se tou přísadou zalepovat. Toto je nutno při montáži mít na paměti, protože informace o tom, je jen na jedněch stránkách u českého importéra "jen tak mezi řečí". Pokud se toto nedodrží, tak systém reaguje jako se zalepenými vstřiky - občasné rozsvícení Check Engine, přepnurí do benzínu atd... Po správném přepojení naprostá pohoda, spotřeba okolo 9 - 9.5 litrů LPG (v noci při tempomatových 130 na trase Praha - Příbram a zbytek okolo 100 do Písku). Zvolená nádrž tak vydrží okolo 380 - 400 km (já beru při cca 350).
Ujeto cca 5000 km a pohoda - 1.60 - 1.70 Kč/km - no nekupte to ! :-)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1793
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Shockey píše:A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místo :unknown:
Jestli je to automat, dej vedet pripadny prodej.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12487
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

že někomu stojí za to stočit 26 tisíc :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Gluteus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno / Hodonín
Vůz: V50 T5 MY04

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gluteus »

Dobrý den všem,
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...) :)

Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-):
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?

A na závěr - onen stočený benzín 1.8 v Olomouci, co má reálně najeto 204 000km, stál by za hřích?
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=20359

Velmi Vám děkuji za rady!
_________________
Volvo V50, T5, MY04, , chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, , 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, , 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není

Pegos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 274
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Pegos »

U těch AAAček pozor tuším, že měli zaplavená auta v Ustí tak je rozváželi do jiných poboček.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

Gluteus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno / Hodonín
Vůz: V50 T5 MY04

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gluteus »

Díky za postřeh!
Na to samozřejmě myslím - rád bych pořídil "co nejdřív" - než se dotáhnou zaplaveniny z Neměcka a Rakouska... To druhé (136 000,-) nabízeli již před povodněmi, tak snad zaplacené nebude - počítám, že by se to mělo dát zjistit při kontrole mechanikem...
_________________
Volvo V50, T5, MY04, , chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, , 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, , 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není

Pegos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 274
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Pegos »

Škoda, že jseš až z Brna jinak bych ti poradil http://polarcars.cz/ je to chlápek co vozí auta na objednávku a než je pustí do provozu tak je pořádně prohlídne.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW

GDPR_user

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od GDPR_user »

A nedají si říct a nedají.

Gluteus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno / Hodonín
Vůz: V50 T5 MY04

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gluteus »

Ale dáme, proto jsem zde! :oops:

Vaši (tvoji :) ) averzi vůči dieselům nebo V50 obecně jsem mezi příspěvky zaznamenal - a ačkoli jsem se snažil projít všechno, některá vlákna mají 20,30 stran a něco mi mohlo uniknout - mohu poprosit o odkaz či vysvětlení ve zkratce? :oops:
To, že 2.0D jsou celkem poruchové jsem na fóru zaznamenal, taky vychvalování D5; na posledních stranách ve vláku Volvo V50 zase chválí i 1.6D...
Nutno říct, že spotřeba i ručení je pro mě důležité. :( Ale stejně tak jako kvalita a bezporuchovost, rád bych aby to několik desítek měsíců jezdilo bez investice...
_________________
Volvo V50, T5, MY04, , chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, , 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, , 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není

pitris
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Ta V50 z AAA za 133000 Kč je tam již minimálně půl roku (mám ji jako stránku v oblíbenýchv mém PC), taky jsem chvíli o ní uvažoval... asi před 2 týdny ji slevnili ze 150000 Kč. Takže zaplavená určitě nebude, otázka proč je tam tak dlouho... Mi se líbí moc, ale je v kůži, což já moc nechci!
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

jm252485
Offline
Příspěvky: 154
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jm252485 »

To první z AAA má docela prosezené sedačky, ale už je po faceliftu 2007/2008. Ta sedadla by mi asi hodně vadila.

To druhé má naprosto sociální výbavu - žádný tempomat, ani rádio na volantu a jen AC klima (to NENÍ automat, jak je psáno v popise). Navíc mluví holandsky (výzva k servisní prohlídce). Zase ty sedačky jsou barevně super...
A pak možná úplná blbost - pokud neplánuji nic vozit na střeše, tak trvale namontované podélníky mne stojí okolo 0,3 litru na spotřebě (i když u nafty to bude asi méně...)

Nedávno jsem se bavil s majitelem C30 1.6 a jediná výhoda této motorizace je úspornost, jinak je to fakt slabé (i v té C30, což je proti V50 spíše skořápka). Osobně (ale je to velmi !!! subjektivní) bych čekal na benzín a zvážil LPG (ale ne už vestavěné - nádrž má životnost 10 let a když už tam 5 let je, musím jí já za 5 let vyměnit, navíc u plynu bych trval na zařízení, které je v ČR snadno uservisovatelné. Např. holandské Vialle, což je fakt dobrý systém, má v ČR snad jen dva servisy - Praha a HK a nákladnost náhradních dílů je pověstná)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Gluteus
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno / Hodonín
Vůz: V50 T5 MY04

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gluteus »

Díky za odpovědi!

S těma autama z AAA to vidím stejně - lepší výbava ale kožený interiér a proseděné sedačky (najeto necelých 200 000? kdo ví) versus základní výbava a hezký interiér (najeto 170 000)... Kůži taky nemusím - tak nevím.

Do toho je k dispozici ten benzín 1.8, najeto 204 000km - co lze čekat od benzínového motoru ve V50 po 200 000km? A co čekat od nafty 1.6 po 200 000km? Čekám, že nicmoc měněno nebude... :(
_________________
Volvo V50, T5, MY04, , chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, , 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, , 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není

Tomas100
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
Bydliště: Olomouc

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Tomas100 »

U te 1,8 co sem sem daval si zkus zavolat původnímu majiteli a zjistit co nejvic:))(číslo je na tom inzeratu z bazose)

jinak s tim vyberem to mam podobne jako ty:)ale nakonec sem se rozhodl pro benzin (1,8 fordackej nebo 2,4 volvo kterej bych nechal prestavet na lpg)Driv sem byl zarytej ze kokupim V50 nebo S40, ale ted po par mesicich hledani sem usoudil ze vzhledem k te cenove hranici (mam to stejne jako ty) uz se nebranim ani V40 nebo S60.


s 2,0D mam zkušenost v C30.(je pritelkyne, ale za volantem sem porad ja:D) .Na te se zatím po roce a pul nic nemenilo. Jen je problém ze to občas dosti zere(zatím sem nezjistil proc, trochu se bojim ze to bude něco s dpf)
Pak mam ještě zkušenost s D5 ve V70(taky v ni jezdim dosti často) a to je celkem pecka. Nemenilo se nic nez spotrebni věci a to ma najeto 300K.
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11

daawid
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 144
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

Koupě Volva C30 / 2007

Příspěvek od daawid »

kazdi píše: A urcite bych nebral nejslabsi motory 1.6D/1.6. Optimal mimo mesto je asi 2.0D kdyz se jedna o predfacelift.

Mozna jedna poznamka na konec... C30 v uplnem zakladu (bez kridla, 15 kola) vypada tak trochu divne. Takove nedochudce.

Pokud bys mel nejaky specificky dotaz tak kdyztak PM.

...a prvni prispevek na foru hotovy 8)
co je špatnýho na tý 1,6 a 1,6D?

v inzerci sou předfejslifty jenom tyhle a 2,0D - co je s nima špatně
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5123
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Koupě Volva C30 / 2007

Příspěvek od PINĎABC »

Mam C30 2007 1,6d najeto momentálně 221tis.km jezdí denně, dpf a egr vyp už 60tis km. rozvody jsem raději udělal už ted když mam čip nechtěl jsem nic riskovat. tenhle týden jsme museli na stk a vše bylo ok i emise :) podvozek prý vubec nevypadá na ty km po českých cestách. osobně bych raději T5 ale kdo by to živil a te 1,6D bych se nebal koupit znovu
škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]