Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ta V50 z AAA za 133000 Kč je tam již minimálně půl roku (mám ji jako stránku v oblíbenýchv mém PC), taky jsem chvíli o ní uvažoval... asi před 2 týdny ji slevnili ze 150000 Kč. Takže zaplavená určitě nebude, otázka proč je tam tak dlouho... Mi se líbí moc, ale je v kůži, což já moc nechci!
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 139
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To první z AAA má docela prosezené sedačky, ale už je po faceliftu 2007/2008. Ta sedadla by mi asi hodně vadila.
To druhé má naprosto sociální výbavu - žádný tempomat, ani rádio na volantu a jen AC klima (to NENÍ automat, jak je psáno v popise). Navíc mluví holandsky (výzva k servisní prohlídce). Zase ty sedačky jsou barevně super...
A pak možná úplná blbost - pokud neplánuji nic vozit na střeše, tak trvale namontované podélníky mne stojí okolo 0,3 litru na spotřebě (i když u nafty to bude asi méně...)
Nedávno jsem se bavil s majitelem C30 1.6 a jediná výhoda této motorizace je úspornost, jinak je to fakt slabé (i v té C30, což je proti V50 spíše skořápka). Osobně (ale je to velmi !!! subjektivní) bych čekal na benzín a zvážil LPG (ale ne už vestavěné - nádrž má životnost 10 let a když už tam 5 let je, musím jí já za 5 let vyměnit, navíc u plynu bych trval na zařízení, které je v ČR snadno uservisovatelné. Např. holandské Vialle, což je fakt dobrý systém, má v ČR snad jen dva servisy - Praha a HK a nákladnost náhradních dílů je pověstná)
To druhé má naprosto sociální výbavu - žádný tempomat, ani rádio na volantu a jen AC klima (to NENÍ automat, jak je psáno v popise). Navíc mluví holandsky (výzva k servisní prohlídce). Zase ty sedačky jsou barevně super...
A pak možná úplná blbost - pokud neplánuji nic vozit na střeše, tak trvale namontované podélníky mne stojí okolo 0,3 litru na spotřebě (i když u nafty to bude asi méně...)
Nedávno jsem se bavil s majitelem C30 1.6 a jediná výhoda této motorizace je úspornost, jinak je to fakt slabé (i v té C30, což je proti V50 spíše skořápka). Osobně (ale je to velmi !!! subjektivní) bych čekal na benzín a zvážil LPG (ale ne už vestavěné - nádrž má životnost 10 let a když už tam 5 let je, musím jí já za 5 let vyměnit, navíc u plynu bych trval na zařízení, které je v ČR snadno uservisovatelné. Např. holandské Vialle, což je fakt dobrý systém, má v ČR snad jen dva servisy - Praha a HK a nákladnost náhradních dílů je pověstná)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za odpovědi!
S těma autama z AAA to vidím stejně - lepší výbava ale kožený interiér a proseděné sedačky (najeto necelých 200 000? kdo ví) versus základní výbava a hezký interiér (najeto 170 000)... Kůži taky nemusím - tak nevím.
Do toho je k dispozici ten benzín 1.8, najeto 204 000km - co lze čekat od benzínového motoru ve V50 po 200 000km? A co čekat od nafty 1.6 po 200 000km? Čekám, že nicmoc měněno nebude...
S těma autama z AAA to vidím stejně - lepší výbava ale kožený interiér a proseděné sedačky (najeto necelých 200 000? kdo ví) versus základní výbava a hezký interiér (najeto 170 000)... Kůži taky nemusím - tak nevím.
Do toho je k dispozici ten benzín 1.8, najeto 204 000km - co lze čekat od benzínového motoru ve V50 po 200 000km? A co čekat od nafty 1.6 po 200 000km? Čekám, že nicmoc měněno nebude...

_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: S60 II D5204T3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
U te 1,8 co sem sem daval si zkus zavolat původnímu majiteli a zjistit co nejvic:))(číslo je na tom inzeratu z bazose)
jinak s tim vyberem to mam podobne jako ty:)ale nakonec sem se rozhodl pro benzin (1,8 fordackej nebo 2,4 volvo kterej bych nechal prestavet na lpg)Driv sem byl zarytej ze kokupim V50 nebo S40, ale ted po par mesicich hledani sem usoudil ze vzhledem k te cenove hranici (mam to stejne jako ty) uz se nebranim ani V40 nebo S60.
s 2,0D mam zkušenost v C30.(je pritelkyne, ale za volantem sem porad ja:D) .Na te se zatím po roce a pul nic nemenilo. Jen je problém ze to občas dosti zere(zatím sem nezjistil proc, trochu se bojim ze to bude něco s dpf)
Pak mam ještě zkušenost s D5 ve V70(taky v ni jezdim dosti často) a to je celkem pecka. Nemenilo se nic nez spotrebni věci a to ma najeto 300K.
jinak s tim vyberem to mam podobne jako ty:)ale nakonec sem se rozhodl pro benzin (1,8 fordackej nebo 2,4 volvo kterej bych nechal prestavet na lpg)Driv sem byl zarytej ze kokupim V50 nebo S40, ale ted po par mesicich hledani sem usoudil ze vzhledem k te cenove hranici (mam to stejne jako ty) uz se nebranim ani V40 nebo S60.
s 2,0D mam zkušenost v C30.(je pritelkyne, ale za volantem sem porad ja:D) .Na te se zatím po roce a pul nic nemenilo. Jen je problém ze to občas dosti zere(zatím sem nezjistil proc, trochu se bojim ze to bude něco s dpf)
Pak mam ještě zkušenost s D5 ve V70(taky v ni jezdim dosti často) a to je celkem pecka. Nemenilo se nic nez spotrebni věci a to ma najeto 300K.
_________________
S60 II MY2014 D5204T3
S60 II MY2014 D5204T3
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Koupě Volva C30 / 2007
co je špatnýho na tý 1,6 a 1,6D?kazdi píše: A urcite bych nebral nejslabsi motory 1.6D/1.6. Optimal mimo mesto je asi 2.0D kdyz se jedna o predfacelift.
Mozna jedna poznamka na konec... C30 v uplnem zakladu (bez kridla, 15 kola) vypada tak trochu divne. Takove nedochudce.
Pokud bys mel nejaky specificky dotaz tak kdyztak PM.
...a prvni prispevek na foru hotovy
v inzerci sou předfejslifty jenom tyhle a 2,0D - co je s nima špatně
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
Mam C30 2007 1,6d najeto momentálně 221tis.km jezdí denně, dpf a egr vyp už 60tis km. rozvody jsem raději udělal už ted když mam čip nechtěl jsem nic riskovat. tenhle týden jsme museli na stk a vše bylo ok i emise
podvozek prý vubec nevypadá na ty km po českých cestách. osobně bych raději T5 ale kdo by to živil a te 1,6D bych se nebal koupit znovu
škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.

škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Koupě Volva C30 / 2007
PINĎABC píše:Mam C30 2007 1,6d najeto momentálně 221tis.km jezdí denně, dpf a egr vyp už 60tis km. rozvody jsem raději udělal už ted když mam čip nechtěl jsem nic riskovat. tenhle týden jsme museli na stk a vše bylo ok i emisepodvozek prý vubec nevypadá na ty km po českých cestách. osobně bych raději T5 ale kdo by to živil a te 1,6D bych se nebal koupit znovu
škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.
měl si s tím nějaký problémy - technika je ok? zajímá mně spolehlivost a prostě jestli se to nese.e

já bych právě docela potřeboval 'chtěl bych) něco malýho úspornýho do města a občas na cestu na venkov
něco co bude pohodlný, pojede to v klidu 130 - v klidu znamená fakt, že nebudu slyšet motor (trochu klidně, ale žádnej bordel), proto chci i tempomat no a na ten zbytek do města něco, co se dobře parkuje a malá žere

Ta S60ka je do města moc velká, neobratná a docela rozežraná. Jak je to mimo město neskutečně super auto (pohodlí, spotřeba, komfort atd...) tak ve městě je to jak slon v porcelánu

_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak přiznám, že jsem původně uvažoval o V70 r.v.01 mělo to najeto přes 300tis. i když asi to zas není moc na tento vůz. Nakonec jsem si koupil V50 r.v06 model 07. najeto 158tis. s celkem slušnou výbavou. po prohlídce v servisu mi bylo řečeno že je to zachovalé a slušné auto tak uvidíme jestli budou nějaké problémy.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
co jsem řešil: nový alternátor cca.4000,-daawid píše:PINĎABC píše:Mam C30 2007 1,6d najeto momentálně 221tis.km jezdí denně, dpf a egr vyp už 60tis km. rozvody jsem raději udělal už ted když mam čip nechtěl jsem nic riskovat. tenhle týden jsme museli na stk a vše bylo ok i emisepodvozek prý vubec nevypadá na ty km po českých cestách. osobně bych raději T5 ale kdo by to živil a te 1,6D bych se nebal koupit znovu
škoda jen že to tady není moc uznavaný motor spíš naopak.
měl si s tím nějaký problémy - technika je ok? zajímá mně spolehlivost a prostě jestli se to nese.e
já bych právě docela potřeboval 'chtěl bych) něco malýho úspornýho do města a občas na cestu na venkov
něco co bude pohodlný, pojede to v klidu 130 - v klidu znamená fakt, že nebudu slyšet motor (trochu klidně, ale žádnej bordel), proto chci i tempomat no a na ten zbytek do města něco, co se dobře parkuje a malá žere)
Ta S60ka je do města moc velká, neobratná a docela rozežraná. Jak je to mimo město neskutečně super auto (pohodlí, spotřeba, komfort atd...) tak ve městě je to jak slon v porcelánu))
přední ložiska obě v odstupu jednoho roku za dva ks 6000,-
ložisko nebo nějaký spínač na klima kompresoru 1200,-
rozvody koplet všechny kladky+ pumpa klinový řemen + všechny kladky nebo co se tam dává cca 11000,-
co neřeším: občas se mi rožne ESP mimo provoz omezen výkon motoru, po vypnutí motoru a vyndaní kliče a opětovném nastartování hlaška zmizí a na dignostice žadná chyba není, prý to nemam řešit

hlučnost zaleží na pneu motor neslyším fakt super odhlučněný aerodinamický hluk minimalní spiš žadný neotviram okna.
jinak o auto pečuji tak dostavá pravidelně VIF a servisní interval max 13000km samo mobil1 a nej filtry.
oleje to žere od výměny po vyměnu tak max. 5mm na měrce a to jsem možná ještě přehnal.
spotřeba podle stylu jízdy měřim podle natankováných litů do plna až po okraj min rekord 4.8L max 6.7L po dalnici furt 160 taková pohodová jízda.
Hlavně dobře koupit a pak nezanedbat udržbu

-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Koupě Volva C30 / 2007
Opravdu mas EGR vypnuty? Mel sem za to, ze u motoru s DPF to pryc dat nejde. A taky, s nejvetsi pravdepodobnosti DSTC hlasky budou souviset presne s timhle.PINĎABC píše:co neřeším: občas se mi rožne ESP mimo provoz omezen výkon motoru, po vypnutí motoru a vyndaní kliče a opětovném nastartování hlaška zmizí a na dignostice žadná chyba není, prý to nemam řešitPINĎABC píše:....dpf a egr vyp už 60tis km...je to moc elektroniky
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
Uplně zaslepený není ,ale jeho činost je softverově omezena na minimum. Pravdu díš od té doby co jsem to nechal udělat začly hlášky dstc. není to často tak aby mě to sra..
Nic méně máš nějakou skušenost s tím egrem je třeba občas vyčistit nebo tak něco když jede na minimum?
Nic méně máš nějakou skušenost s tím egrem je třeba občas vyčistit nebo tak něco když jede na minimum?
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Koupě Volva C30 / 2007
No ani sem netusil, ze se jeho cinnost da nejak omezit. Ale cistit by se asi mel preventivne tak jako tak, at se nestane, ze diky bordelu v nem usazenym se zasekne uplne.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
Zvládnu to sám nebo raději nechat odborníkům, kde to najdu přibližně?
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Koupě Volva C30 / 2007
Najdes ho za motorem, kdyz se budes divat zepredu tak napravo, kousek od nej je palivovy filtr. Je to kovova krabicka s plastovym vrchem a kablikem. Jeste sem to ale radsi nezkousel rozebirat, sam bych docela rad vedel jak na to, na 1.6D tu jeste navod neni.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Koupě Volva C30 / 2007
to PINĎABC :
díky za zkušenosti s C30
díky za zkušenosti s C30
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
POHODAdaawid píše:to PINĎABC :
díky za zkušenosti s C30

Až něco pořídíš tak se pochlub!
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5239
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Koupě Volva C30 / 2007
Kouknu na to a když budu mít koule se do toho pustit tak to prubnuTeflon_490 píše:Najdes ho za motorem, kdyz se budes divat zepredu tak napravo, kousek od nej je palivovy filtr. Je to kovova krabicka s plastovym vrchem a kablikem. Jeste sem to ale radsi nezkousel rozebirat, sam bych docela rad vedel jak na to, na 1.6D tu jeste navod neni.


-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim forum! Jsem tu novy, tak mi jen dovolte rict, ze s Volvy a auty obecne mam pramalo zkusenosti. Libi se mi zdejsi atmosfera a vypada to, ze se tu shromazdujou odbornici, tak jsem se rozhodl napsat. Omlouvam se predem, bude se mnou dost mozna chvilema rec jako s primitivem 
Zvazuju koupi Volva, neridim dlouho takze pocitam, ze mu mozna i trochu ublizim a tak bych chtel zacit na necem levnejsim co vydrzi alespon rekneme dva roky (~20 000km), vic od toho nechci. Hledam dobry kompromis v provoznich nakladech a velikosti nakladovyho prostoru a jako rozumna volba mi pripada V40ka v benzinu ~1.9 (diesel se mi pro procteni fora zda dost riskantni, u takhle starych aut by mohl byt benzin v lepsim stavu, co myslite?) kolem roku 2000/2001 rekneme do 50 tisic (s tim, ze do toho jeste po koupi neco narvu). Nac byste doporucili dat si pozor? Jake jsou problemy uvedene motorizace? Jsou jine/lepsi alternativy? Pripadne jake jsou zname vady na techhle modelech? Hodne se u Volv z tyhle doby mluvi o rozvodech, na kolik treba vyjdou nove rozvody na V40?
Co rikate treba na tohle? http://auta.yauto.cz/volvo-v40-volvo-v-40-1595007.html Vim ze je tam malo fotek, ale jak rikam, nevim o tom v podstate vubec nic, cokoliv pomuze.
Diky predem za jakekoliv rady!
Edit: Jeste jedna otazka me napadla. Ten stredni panel mezi zadnimi sedadly u V40 je napevno nebo se da vyndat/sklopit?

Zvazuju koupi Volva, neridim dlouho takze pocitam, ze mu mozna i trochu ublizim a tak bych chtel zacit na necem levnejsim co vydrzi alespon rekneme dva roky (~20 000km), vic od toho nechci. Hledam dobry kompromis v provoznich nakladech a velikosti nakladovyho prostoru a jako rozumna volba mi pripada V40ka v benzinu ~1.9 (diesel se mi pro procteni fora zda dost riskantni, u takhle starych aut by mohl byt benzin v lepsim stavu, co myslite?) kolem roku 2000/2001 rekneme do 50 tisic (s tim, ze do toho jeste po koupi neco narvu). Nac byste doporucili dat si pozor? Jake jsou problemy uvedene motorizace? Jsou jine/lepsi alternativy? Pripadne jake jsou zname vady na techhle modelech? Hodne se u Volv z tyhle doby mluvi o rozvodech, na kolik treba vyjdou nove rozvody na V40?
Co rikate treba na tohle? http://auta.yauto.cz/volvo-v40-volvo-v-40-1595007.html Vim ze je tam malo fotek, ale jak rikam, nevim o tom v podstate vubec nic, cokoliv pomuze.
Diky predem za jakekoliv rady!
Edit: Jeste jedna otazka me napadla. Ten stredni panel mezi zadnimi sedadly u V40 je napevno nebo se da vyndat/sklopit?
Naposledy upravil(a) zlc dne 18 črc 2013 12:50, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12659
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Po zkušenostech bych šel po dvoulitru po roce 2000 kvůli převodovce, neni tam renault. Případně jakkoliv starý LPT.
U všeho slabšího je rencek a před 2000 i u dvoulitru. Převovky s píčou maj několik variant se stále stejnou nemocí.
U všeho slabšího je rencek a před 2000 i u dvoulitru. Převovky s píčou maj několik variant se stále stejnou nemocí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kromě mišáský 1,8, ale tam je zas napikaču motorUrvanej píše:Po zkušenostech bych šel po dvoulitru po roce 2000 kvůli převodovce, neni tam renault. Případně jakkoliv starý LPT.
U všeho slabšího je rencek a před 2000 i u dvoulitru. Převovky s píčou maj několik variant se stále stejnou nemocí.

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobra rada, diky!!
1.8 mi prisla na takhle velky auto uz slaba no...
Takze treba neco takovyhleho? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629?goFrom=list
Jak je to u Volv s kilometrama, neni 350k precejen uz trochu moc?
1.8 mi prisla na takhle velky auto uz slaba no...
Takze treba neco takovyhleho? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/12507629?goFrom=list
Jak je to u Volv s kilometrama, neni 350k precejen uz trochu moc?
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
já jen doplním článek k V40, přečti si, docela zajímavé informace k V40 před faceliftem a po faceliftu, k motorům atd.: http://www.svedsketanky.cz/index.php/clanky/4-clanek/16-volvo-s40v40
Pomáhal jsem sestře na Vánoce 2012 vybírat auto, viděli jsme několik V40 a jednoznačně jsme hledali auto po faceliftu, s benzínem 2,0 atmo nebo 2,0 LPT (LPT už jede velice hezky, atmo chce točit). Nakonec sestra skončila u S60, ale to kvůli dobré nabídce.
Pomáhal jsem sestře na Vánoce 2012 vybírat auto, viděli jsme několik V40 a jednoznačně jsme hledali auto po faceliftu, s benzínem 2,0 atmo nebo 2,0 LPT (LPT už jede velice hezky, atmo chce točit). Nakonec sestra skončila u S60, ale to kvůli dobré nabídce.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Super clanek, diky! Bohuzel se mi nejak nechteji nacist obrazky, mohlbyste nekdo postnout fotky, jak vypada V40 pred a po faceliftu?
Diky moc!
Diky moc!
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V60 '13 D3
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mimochodem nad tou S60 jsem taky uvazoval, trochu mi vadi provedeni sedan protoze obcas potrebuju neco odvezt. Vejde se (da se nacpat kufrem) do S60 po sklopeni sedacek treba kolo?
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No mně se taky fotky nenačtou, škoda.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná
Bude ještě více změn, na středovém panelu, jiný gril, možná i budíky, ale to nevím z hlavy. Foto nedávám, abych neporušil autorská práva někoho, kdo je má na webu
K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
Před faceliftem:
- je na předním nárazníku ochranná lišta po celém obvodu i pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken u ruční brzdy
- mřížkované světla
Po faceliftu:
- je na předním nárazníku ochranná lišta přerušená pod SPZ
- jsou ovladače elektrického otevírání oken ve dveřích
- pozdější ročníky po facelifu již mají čirá, ale první ještě myslím taky vroubkovaná
Bude ještě více změn, na středovém panelu, jiný gril, možná i budíky, ale to nevím z hlavy. Foto nedávám, abych neporušil autorská práva někoho, kdo je má na webu

K S60: nacpat kolo tam asi nacpeš, ale shodit sedlovku a přední kolo a bude to drbačka. Kufr je jakž takž veliký, ale nakládací prostor je užší. To raději na střechu.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé