...a jistě se v Praze najde více lidí, kteří by mohli pomoci.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Na V50 a ještě 2.0D (tipu dle pravděpodobnosti) to bude chtít "doprovod".
Haben má recht, zkus kluky co postoval. Kdybys hodil odkaz přímo na auto a nebyl celej pokakanej strachy, že ti ten super kauf někdo vyfoukne, tak se tu třeba najde někdo, kdo ho už viděl a nepoženeš se ze štatlu až do Práglu pro nic za nic.
tak benzín by nemusel mít záludnosti jako francouzské diesly. Ale i tak spoj se s Marrou nebo Davidem - pokud budou moci, tak pro klid duše to bude určitě přínosné, případně, pokud něco objeví, tak tím sníží pro tebe nákupní cenu nebo se vyhneš nějakým vydařeným překvapením
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
alkin píše:Dik panove. Ja už ho videl (i jsem v nem seděl) a uz mam overeno vše ohledně pravnich věcí, smlouvy, atd. Víceméně hledám někoho pro finální předávku. Někoho znalého kdo nebude mít z natěšenosti "klapky na očích". Jak jsem psal, můj dvorní mechanik na poslední chvíli nemůže.
Jen chci přidat svůj poznatek... Měl jsem V40 1.8 benzín 90 kW a musím říct, že to fakt bylo hodně líné a když jsme jeli ve 4 do Chorvatska a plný kufr, tak byl problém vyjet prudší kopec... A nejsem žádný závodník!
Jinak jsem byl s autem mooc spokojený, ale tohle mě hodně štvalo. Jen ať víš a počítáš s tím.
pitris píše:Jen chci přidat svůj poznatek... Měl jsem V40 1.8 benzín 90 kW a musím říct, že to fakt bylo hodně líné a když jsme jeli ve 4 do Chorvatska a plný kufr, tak byl problém vyjet prudší kopec... A nejsem žádný závodník!
Jinak jsem byl s autem mooc spokojený, ale tohle mě hodně štvalo. Jen ať víš a počítáš s tím.
prostě klasickej problém benzínu nemá krouťák ! Mám 460TD 66kw a koupil jsem na díly benzínovou komplet pojízdnou 1.8 také 66kw a prostě jako jedeto ale nic moc turbo tomu chybí, to samo V70 D5 120kw a V70 2.4i 125 kw nesrovnatelné !!
Kdyz to tak ctu, rikam si ze bud ja jsem asi idiot, nebo tady nekdo neumi jezdit...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...
potrebujem auto s nizkou spotrebou (ktore bude aj pohodlne), kazdy den budem totiz asi jazdit cca 30 km do prace a 30 spat, okrem toho este obcas cez
cele CZ na Slovensko... mam sa bat ?
doplnuju:
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(
tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Tomas100 píše:aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Tady je to jasný šméčko, ale možný to je. Já jsem dostal služební auto, platí mi i soukromý km a neřeší kolik jich bylo a za půl roku jsme s XC70 najeli asi 500 km. A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místo
Má najeto poctivých 93 000 km, tak už se těším na ty kecy o stočeným tachometru... Přece není možný, aby auto z 06 mělo tak málo
Na jednu věc je třeba dát pozor - použije-li se MAGIC se vstřiky FX v kombinaci se systémem Valve Protector od SI-Electronic, MUSÍ se zvolit připojení přímazu až za vstřikovače (byť systém umožňuje zapojení ještě do hadice před vstřikovači s tím, že ty vstřikovače maže a je to prezentováno jako plus - viz stránky výrobce), protože Magic FX mají jinou konstrukci a mají tendenci se tou přísadou zalepovat. Toto je nutno při montáži mít na paměti, protože informace o tom, je jen na jedněch stránkách u českého importéra "jen tak mezi řečí". Pokud se toto nedodrží, tak systém reaguje jako se zalepenými vstřiky - občasné rozsvícení Check Engine, přepnurí do benzínu atd... Po správném přepojení naprostá pohoda, spotřeba okolo 9 - 9.5 litrů LPG (v noci při tempomatových 130 na trase Praha - Příbram a zbytek okolo 100 do Písku). Zvolená nádrž tak vydrží okolo 380 - 400 km (já beru při cca 350).
Ujeto cca 5000 km a pohoda - 1.60 - 1.70 Kč/km - no nekupte to !
_________________ bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020):C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
Dobrý den všem,
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...)
Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-): http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0 http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?
Díky za postřeh!
Na to samozřejmě myslím - rád bych pořídil "co nejdřív" - než se dotáhnou zaplaveniny z Neměcka a Rakouska... To druhé (136 000,-) nabízeli již před povodněmi, tak snad zaplacené nebude - počítám, že by se to mělo dát zjistit při kontrole mechanikem...
_________________ Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Škoda, že jseš až z Brna jinak bych ti poradil http://polarcars.cz/ je to chlápek co vozí auta na objednávku a než je pustí do provozu tak je pořádně prohlídne.
_________________ Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Vaši (tvoji ) averzi vůči dieselům nebo V50 obecně jsem mezi příspěvky zaznamenal - a ačkoli jsem se snažil projít všechno, některá vlákna mají 20,30 stran a něco mi mohlo uniknout - mohu poprosit o odkaz či vysvětlení ve zkratce?
To, že 2.0D jsou celkem poruchové jsem na fóru zaznamenal, taky vychvalování D5; na posledních stranách ve vláku Volvo V50 zase chválí i 1.6D...
Nutno říct, že spotřeba i ručení je pro mě důležité. Ale stejně tak jako kvalita a bezporuchovost, rád bych aby to několik desítek měsíců jezdilo bez investice...
_________________ Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není