Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5854
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To ti snad porad ti, co 40ky maji. Ja jen vim,ze je u facelliftu lepsi antikorozni ochrana,vylepsena tuhost karoserie atd. zkus http://www.svedsketanky.cz Tam je clanek o historii V40.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
po par rocnej pauze sa chcem zase vratit k Volvu (resp Fordovolvu).
Hladam Volvo V50, diesel, bud 2.0, alebo 1.6, podla stavu.
Co si myslite napr o tomto: http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-edition-1-id3859641.html
Dakujem za kazdu radu.
po par rocnej pauze sa chcem zase vratit k Volvu (resp Fordovolvu).
Hladam Volvo V50, diesel, bud 2.0, alebo 1.6, podla stavu.
Co si myslite napr o tomto: http://volvo-v50.autobazar.eu/16-d-edition-1-id3859641.html
Dakujem za kazdu radu.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11996
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutovalUrvanej píše:Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem

_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Online
- Radní
- Příspěvky: 3708
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nesmíš koupit vrakmkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dajme tomu, ze to bola mladeznicka nerozvaznost, ale bolo to v tej dobe pozehnane stalicami tohto forayoby píše:nesmíš koupit vrakmkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval

takze teraz sa nechcem nechat ukecat na nejaky velky silny motor a kludne sa uskromnim a radsej si necham poradit nad konkretnymi V50 a nie, ze ma tu teraz ukecate, ze si radsej mam kupit 760 GLX

A po predchadzajucich skusenostiach som ochotny do toho vyberu auta investovat viac casu aj penazi, vecer sa nakontaktujem aj na martinaopla, uvidime.
Kazdopadne mam moznost mat to auto prihlasene jak na Slovensku, tak v Cesku a Rakusku (prechodny pobyt), pripadne nie je problem doviezt to z Nemecka.
Co som prechadzal interaty na Slovensku, podla VIN a kontroly originality su to skoro uplne vsetko nejake smeliny. Neni problem V50 z roku 2008 s najazdom 140 tisic a nejakou zahodou sa stratila serviska.
V cesku som schopny zistit o tom aute este menej, kedze nemate kontrolu originality. Vo volvo servise mi podla VIN nie su schopny povedat nic, vraj to nemaju prepojene centralne.
No a v Nemecku to uz zacinaju byt podobne vraky, ako u nas, par aut som si vyhliadol a potom som zistil, ze bazarista je turek, bulhar, rus a podobne.
Alebo potom druhy extrem, ist do prevereneho auta od dilera, napr. http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=225652109&cd=634928734580000000, ale ta cena je extremna.
Takze uz fakt neviem, kde auto kupit, aby som nebol zase za uplneho debila.

_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Respektive. Povodny plan bol kupit Focus, ale V50 sa mi pacia viac. Potrebujem combi, ale aby bolo co najmensie, s V70 by som mal v meste problem s parkovanim, priatelka detto.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí 

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Volal som do AUTO PALACE BRNO S.R.O. (oficialny diler)pitris píše:Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí
Povedali mi, ze podla VIN nedokazu zistit vobec nic, ze ani original servisy nemaju tie udaje prepojene. Ze mam zistit, kde to servisovali a volat tam.
Ak je to tak, ze ma oklamali, tak fakt nechapem ten pristup. Este ani nemam auto a uz viem, kam servisovat nikdy nepojdem. Dobre PR.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Napisal som, uvidim, dam vediet.pitris píše:No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11996
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách
Je to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali. 
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách


Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
760 GLX som mal s intercoolerom a bolo to skvele auto, no doba pokrocila.Urvanej píše:No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkáchJe to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali.
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX
Ako je to s nakupom ojazdeneho auta je mi jasne, len sa tentokrat chcem pokusit tie rizika minimalizovat. Napriklad Fordisti mi odporucali dieselovy 2.0, tu sa dava prednost 1.6.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 744GLE(86) 854T5(94) 944t(91) S60T5(04)
- Bydliště: Bratislava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
cau kacica
ja ti len chcem povedat, ze ta S70 sa k nam zase vratila a majitel po tebe bol rovnaky hnup ako ty, pretoze cele co tomu chybalo, bolo odvetranie klukovky. motor aj turbo su fit a auto uz ma noveho, velice spokojneho majitela (ktoremu rozbili jeho predoslu S70).
ale kludne si kup fordku, hlavne ze frajda bude spokojna. akurat tu potom nepis, ze nechces auto, ktore stoji kazde dva mesiace v servise
BTW: GL, GLE, GLT pri sedmach som bezne videl, GLX nikdy, nemotate to trosicku?

ale kludne si kup fordku, hlavne ze frajda bude spokojna. akurat tu potom nepis, ze nechces auto, ktore stoji kazde dva mesiace v servise

BTW: GL, GLE, GLT pri sedmach som bezne videl, GLX nikdy, nemotate to trosicku?
_________________
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm
Krava: 744 GLE (1986), D24, M47, 405 kkm - docasne odhlasena
Kybel: 854 T5 (1994), B5234T, cca 250 kkm
Silovlk: 944 turbo (1991), B230FT, M46, 245 kkm
Cukrik: S60 T5 (2004), B5234T3, 270 kkm
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Igac, lenze kym som ten "trivialny" problem nasiel, musel som do toho auta nastrielat 60 tisic, co bola v tej dobe polovica hodnoty. Je to ine, ked si ty svoje stare auticko mozes ist sam servisovat a ine je, ked som to ja musel furt vozit k Jeanovi.
BTW neviem. Ja som mal prve tusim 760 GLE a potom druhe bolo s intercoolerom a mam zafixovane, ze GLX. uz su to roky
BTW neviem. Ja som mal prve tusim 760 GLE a potom druhe bolo s intercoolerom a mam zafixovane, ze GLX. uz su to roky
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak po dnesnej diskusii s martinopel to vyzera, ze forum sekciu (a nielen) V50 opustim. 

_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Len info pre buducich zaujemcov -- v Brnenskom Auto palace tvrdili, ze podla VIN sa neda zistit nic, lebo DB nie su prepojene. Ked som dnes volal do Svencaru, zapisali si VIN a zachvilu zavolali naspet a povedali mi, kde sa auto predalo, v akej vybave a co sa delalo pocas garancnych servisov (plus km pri poslednej garancke).
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já ti to říkal, je to jen o ochotě servisu... 

_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No 1.6 bude pěkná lemra, já měl 1.8 i 2.0 a stačilo to jakž takž na jízdu a to to nijak nehoním... Předjíždění nic moc a s 1.6 bych měl i strach... Raději bych aspoň 1.8, ale ideální je 2.0T motor super, spotřeba stejná jako 2.0 bez turba a o litr větší než 1.8... Což za to myslím určitě stojí.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvky: 2394
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já s 1.6 jel, když jsem hledal čtyřicítku pro moju. Ale jako ee. Postupně sem seděl ve všem, včetně GDI, a zastavil jsem se až na 2.0LPT. Jede to solidně, spotřeba bude patrně stejná jako ta atmo. Na druhou stranu - ta 1.6 bude asi žrát něco méně - kolik? Jarda z Brna má myslím 1.6. Ale každý má svůj styl jízdy, třeba to někomu může stačit. Těžko říct, mě už přijde všechno jako salát, a bez turbíny jezdím vyloženě s odporem (fokus 1.6
-to byl můj poslední zážitek - sem myslel, že do kopce snad nedojedu).



-
Offline
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Měl jsem 1,6 ky dvě ,spotřeba asi kolem 7l na 100 ,ale s lehkou nohou ,jinak když je naložená a ještě ji naložíš tak si vezme víc jak dvoulitr , neměřil jsem to jen hrubý odhad ,jde o to co od ní očekáváš .
Jinak jsem měl r.v.1998 třikrát Španělsko bez problémů .
Motor ti vydrží dost ,ale jak bylo řečeno je to línější na rozjezdy jinak spolehlivá pokud se o ní budeš starat,ale to je asi s každým autem.
S italem 850 93kW jsem jel tento rok Portugalsko a spotřeba taky okolo 7-8l/100km - pohoda jízda ,ale naloženej jak kráva .
V kopcích mi ji bylo líto ,ale vydržela a má najeto 290000km.
Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 7500km.
Když si vezmeš silnější budeš mít spotřebu určitě při zatížení lepší než s 1,6 motorem.
Jinak jsem měl r.v.1998 třikrát Španělsko bez problémů .
Motor ti vydrží dost ,ale jak bylo řečeno je to línější na rozjezdy jinak spolehlivá pokud se o ní budeš starat,ale to je asi s každým autem.
S italem 850 93kW jsem jel tento rok Portugalsko a spotřeba taky okolo 7-8l/100km - pohoda jízda ,ale naloženej jak kráva .
V kopcích mi ji bylo líto ,ale vydržela a má najeto 290000km.
Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 7500km.
Když si vezmeš silnější budeš mít spotřebu určitě při zatížení lepší než s 1,6 motorem.
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 07 úno 2013 08:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5164
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
příště nejezdi přes Aljašku je to kratšíPetr.Chrpa píše: Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 75000km.

_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To víš ,že jsem i bloudil a něco najel navíc 
Tu nulu navíc jsem už odmáz - nereálné
i když s orientací přes GPS někdy možné 

Tu nulu navíc jsem už odmáz - nereálné


_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Chlapi, máte někdo zkušenost, zda se do V50 po sklopení zadních sedaček vejdou 2 jízdní kola pro dospělé? O Mondeu, o kterém taky uvažuju se v klidu vejdou, ale auto je to o dost větší... A střešní nosič nechci...
Díky
Díky
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nekupuj V50!!!lada.dac píše:Ahoj všem,
chtěl bych tímto poprosit o radu ohledně koupě V50. Dlouhá léta jsem příznivcem této značky a momentálně se rozhoduji o koupi svého prvního Volva (do teď jsem měl Škodofky na LPG - spokojenost). Jelikož mám omezený rozpočet (cca. 150t) narazil jsem na V50 rok 2004-2006. Nejvíce vozů je 2.0D, pak něco málo 1.6D a občas nějaký benzín. U benzínové varianty bych se přiklonil spíše k vozu na LPG (osobně mám velmi dobré zkušenosti s LPG). Otáka tedy zní: Jaký motor je podle vás spolehlivější? Na co si dát při koupi V50 kolem 150t Kč pozor (hodně aut z inzerátů je dovoz D a I). A ještě jedna drobnost: mají všechny V50 v základní výbavě palubní počítač?
Děkuji.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé