Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Cece, dyt jsou tady popsany o tomhle motoru a modelu stranky a stranky, pohledej.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3707
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2 roky starý auto se 150tis km asi fakt stočený nebudeMartinP píše:Co myslíte? Nemá někdo zkušenosti s tímto prodejcem? Co zkontrolovat před koupí? Jak ověřit stav km? Díky moc!
http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=2532&ki=1985&amb=E&odkud=T&ver=1318417424

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Potřeboval bych radu od místních 1,6Dčkařů
Při obhlídce jednoho vozu Volvo V50 1.6D 2005 (MY 2006) jsem zaznamenal úník oleje v oblasti vyznačené na obrázku. Neměl jsem zatím čas prohlížet důkladně možnosti vzniku tohoto průsaku, tipoval bych to ale na EGR ventil, který by se měl v této oblasti nacházet. S tímto typem motoru nemám zkušenosti, proto omluvte můj laický pohled.
Máte někdo ponětí, co by mohlo být skutečnou příčinou, připadně zdali je to u tohoto typu motoru běžné???
PS: Má ta přední hadice co vede do intercooleru být skutečně takto deformovaná? Podle fotek z tohoto typu motoru jsem dospěl k názoru, že ano, ale 100% jistý si nejsem.
Předem díky za názory a odpovědi

Máte někdo ponětí, co by mohlo být skutečnou příčinou, připadně zdali je to u tohoto typu motoru běžné???
PS: Má ta přední hadice co vede do intercooleru být skutečně takto deformovaná? Podle fotek z tohoto typu motoru jsem dospěl k názoru, že ano, ale 100% jistý si nejsem.
Předem díky za názory a odpovědi
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 (86 kW)
V40 2.0T 120kw
U nás v rodině ho má tchán asi 3 roky.
Má o něco větší spotřebu,než mám já,ale je velice spokojený.
Automatu se bál a dnes o něm básní.
Má o něco větší spotřebu,než mám já,ale je velice spokojený.
Automatu se bál a dnes o něm básní.

_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 (86 kW) r.v. 2015
EX:Volvo V40 , 1.8(90 kW)B4184S2 r.v. 2000
Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 (86 kW) r.v. 2015
EX:Volvo V40 , 1.8(90 kW)B4184S2 r.v. 2000
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ahoj všem volvíkům,
hledáme s manželkou vůz (náhradu za pašíka b5 TDI 4x4 který šel z domu) a do oka mi padla v40.
Vím, že má kufr velikosti kastlíku u spolujezdce v passatu, ale má svůj styl, ktarý se mi líbí.
Dnes jsem ve Zlíne při běžných obchůzkách bazarů zahlédl tuhle https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/9130794 .
Bohužel o volvu nevím zatím vůbec nic a tak bych Vás rád požádal o pomoc při výběru.
Jakožto mladí manželé
máme k dispozici jen 60k a nevím, jestli "slušná" v40 není jen nedosažitelný sen.
hledáme s manželkou vůz (náhradu za pašíka b5 TDI 4x4 který šel z domu) a do oka mi padla v40.
Vím, že má kufr velikosti kastlíku u spolujezdce v passatu, ale má svůj styl, ktarý se mi líbí.
Dnes jsem ve Zlíne při běžných obchůzkách bazarů zahlédl tuhle https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/9130794 .
Bohužel o volvu nevím zatím vůbec nic a tak bych Vás rád požádal o pomoc při výběru.
Jakožto mladí manželé


Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Určitě se za 60000Kč dá koupit slušná V40,ale 1,6 ce bych se vyhnul.Optimální motorizace je 2,0 nebo turbíny.Osobně bych však doporučil spíše V70m4xmili4n píše:ahoj všem volvíkům,
hledáme s manželkou vůz (náhradu za pašíka b5 TDI 4x4 který šel z domu) a do oka mi padla v40.
Vím, že má kufr velikosti kastlíku u spolujezdce v passatu, ale má svůj styl, ktarý se mi líbí.
Dnes jsem ve Zlíne při běžných obchůzkách bazarů zahlédl tuhle https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/9130794 .
Bohužel o volvu nevím zatím vůbec nic a tak bych Vás rád požádal o pomoc při výběru.
Jakožto mladí manželé![]()
máme k dispozici jen 60k a nevím, jestli "slušná" v40 není jen nedosažitelný sen.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
páni, to je rychlostmartinopel píše:Určitě se za 60000Kč dá koupit slušná V40,ale 1,6 ce bych se vyhnul.Optimální motorizace je 2,0 nebo turbíny.Osobně bych však doporučil spíše V70m4xmili4n píše:ahoj všem volvíkům,
hledáme s manželkou vůz (náhradu za pašíka b5 TDI 4x4 který šel z domu) a do oka mi padla v40.
Vím, že má kufr velikosti kastlíku u spolujezdce v passatu, ale má svůj styl, ktarý se mi líbí.
Dnes jsem ve Zlíne při běžných obchůzkách bazarů zahlédl tuhle https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/9130794 .
Bohužel o volvu nevím zatím vůbec nic a tak bych Vás rád požádal o pomoc při výběru.
Jakožto mladí manželé![]()
máme k dispozici jen 60k a nevím, jestli "slušná" v40 není jen nedosažitelný sen.

z toho mála co jsem se o volvech naučil je, že v40 do 2000 mají slabší turboropáky. 2.0 se mi líbí, ale přesednout z 5l nafty na 8l benálu by bylo dlouhé zvykání

v70 jsem moc "hezkých" nevyděl..tam hledat jakou motorizaci?
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Záleží jaký bys měl nájezd a na jaké trasy.m4xmili4n píše:
páni, to je rychlost![]()
z toho mála co jsem se o volvech naučil je, že v40 do 2000 mají slabší turboropáky. 2.0 se mi líbí, ale přesednout z 5l nafty na 8l benálu by bylo dlouhé zvykání![]()
v70 jsem moc "hezkých" nevyděl..tam hledat jakou motorizaci?
Ve tvé cenové kategorii připadá v úvahu benzín případně s LPG nebo TDI.V40 TD nebrat,tam jsou motory z Rencku a ne zrovna spolehlivé.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ročně mám tak 12ts. kmmartinopel píše:m4xmili4n píše:
Záleží jaký bys měl nájezd a na jaké trasy.
Ve tvé cenové kategorii připadá v úvahu benzín případně s LPG nebo TDI.V40 TD nebrat,tam jsou motory z Rencku a ne zrovna spolehlivé.
60%město 40% okresky, delší trasy
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na krátké trasy bude asi lepší benzín.m4xmili4n píše:
ročně mám tak 12ts. km
60%město 40% okresky, delší trasy
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
takže http://otomoto.cz/show?id=C20369244? nebo jsou i slabší (ať se žena nebojí, že ji to sežere)martinopel píše:Na krátké trasy bude asi lepší benzín.m4xmili4n píše:
ročně mám tak 12ts. km
60%město 40% okresky, delší trasy
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3707
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na to ježdění po městě a okrskách stačí i 1,8 bez turba... pokud jezdíš spíš pohodu a nejsi závodníkm4xmili4n píše:takže http://otomoto.cz/show?id=C20369244? nebo jsou i slabší (ať se žena nebojí, že ji to sežere)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ten 2litr se mi líbí právě proto, že mám rád ten pocit "zatlačení" do sedadla a vybočení z řady (je mi 23).yoby píše:Na to ježdění po městě a okrskách stačí i 1,8 bez turba... pokud jezdíš spíš pohodu a nejsi závodníkm4xmili4n píše:takže http://otomoto.cz/show?id=C20369244? nebo jsou i slabší (ať se žena nebojí, že ji to sežere)
ten vůz viz. odkaz se mi líbí asi nejvíc. Ikdyž jsem byl vždy zastáncem nafty a spotřeby 5l, zdá se mi mezi benzíny větší výběr..a když bude nejhůř, bude holt z volvíka plynocar

-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3707
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A ten pocit jsi zažil na tom pašíkovi se spotřebou 5 l/100 ? 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
věř tomu nebo ne, ale čipnutá 4x4 jelayoby píše:A ten pocit jsi zažil na tom pašíkovi se spotřebou 5 l/100 ?
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3707
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To se radši s tím benzínem projeď, protože ten placebo efekt rychlé jízdy z kopající koncernové 1,9 asi benzín nedám4xmili4n píše:věř tomu nebo ne, ale čipnutá 4x4 jelayoby píše:A ten pocit jsi zažil na tom pašíkovi se spotřebou 5 l/100 ?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
placebo efekt
dost dobře řečeno. Máš pravdu, dokud do toho nesednu, můžu polemizivat jak chci a ve finále zo může být jinak

-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3707
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jde o to že ta nafta nejede, nakopne a zas nic. U benzínu to trochu jede, zatlačí a tlačí:-) jenže zatlačí až někde ke 3 tis ot., takže při užívání si zatlačení budeš jezdit za 12/100m4xmili4n píše:placebo efektdost dobře řečeno. Máš pravdu, dokud do toho nesednu, můžu polemizivat jak chci a ve finále zo může být jinak

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nehaňte mi tu 1.6... Mě stačí bohatě 

_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43
-
Online
- Příspěvky: 2405
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nemám tucha, za kolik dokáže jezdit 1.6, ale pokud jseš navyklej na dehtovou spotřebu, tak 2.0T tě sežere. Pod devět s tím nepůjdeš. Ale zase je pravda -já občas přesedávám z D5 do 2.0T, a rád tu čtyřicítku provětrám. Je to prostě jinej pocit, než dýzl. D5 je výbornej motor, to sice ano, ale opravdu brzo umře. Ten benzín zahá jak kráva až do konce. Takový tři-a-půl tisíca votáček už je to docela masakrální. Na poměrně težký auto se softTurbem.
-
Offline
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Neřekl bych jezdim 80% jen město krástký pojezdy a mám na 2,0t spotřebu 8,5 litru... Na okreskách se dá jezdit za 7 litrů. Nebo taky za 14 když se na to šlápne
Podle mě se u S/V40 vyplatí turbína.. při klidný jízdě spotřeba jako ostatní benzín ale pokud je třeba ten výkon tam je 


_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Příspěvky: 2405
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano, s tím se dá souhlasit. 2.0T mě vyšla jako nejrozumější volba pro čtyřicítku. Tu spotřebu Ti ukazeje palubák žejo? Zkus to někdy vzít od nádrže po nádrž. Ano,´kdyý se jezdí -NElehkou nohou- to rubínám škodí a přidává na spotřebě, ale tak nějak optimálně na střed, lze se dostat pod tu devítku. Ale v praxi to moc nejde. Alespoň já to prostě neumím 

-
Offline
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
no kdysi jsem zkoušel a palubák ukazoval asi o 0,2 litru víc než byla skutečnost, takže mu v tomhle více méně věřim... teď se zimou jsem se dostal podle PC na 9,1 litru, v létě to je o ten půllitr míň. A to nejezdim na spotřebu, občas na to taky hezky šlápnu 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravim, ma nekdo zkusenosti s benzinovym motorem 2.0 ve V50?
Uvazuji o koupi, ale prakticky jsem o teto motorizaci nic nenasel.
Uvazuji o koupi, ale prakticky jsem o teto motorizaci nic nenasel.
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je to motor od Fordu, dává se do Focusů a Mondeí... Asi celkem spolehlivý motor, na klidnou jízdu stačí, turbo to nemá, není moc, co by se tam kazilo... Ale já už jedině benzín s turbem, mám 2 litr ještě Volvácký motor (bez turba) a stačí to na poklidnou jízdu, spotřeba kolem 10 l. Ten 2.0 ve V50 bude mít spotřebu tak 8.5 - 9. Ale není tady moc lidí co mají ten motor...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé