Sebe titulování je sice dobré ale pravidla říkají něco jiného.
Cituji 20. Zákaz politických, sprostých a vulgárních projevů; rasové, náboženské, sexuální a jiné diskriminace a porušování platných zákonů České republiky.
Tak na to bacha.
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
ale zpět k mému problému...jaký motor by jste mi teda doporučili...jak jsem uvedl plánuji cca 15 -20 tis km/rok plus, mínus. Sem tam delší cesta - dovča, konference a tak. nejsem agresivní řidič takže na to jak se říká nešlapu jak divý Spotřebu bych asi nechtěl moc velkou (takže ten můj odkaz na T5 je trochu mimo), cca kolem 6-8 l na 100. Co je pro mne prioritní je výdrž motoru, z mých příspěvků výše jasně vyplývá, že nemám moc tušení co se aut týče a tak u mne nepřichází v úvahu jakékoliv domácí "šťourání se" v autě. Prostě a jednoduše potřebuji auto do kterého nebudu rvát prachy horem, dolem a co mi ještě tak max 100 tisíc/km vydrží do 200tisíc.
Ezio píše:Ahoj, potřeboval bych od Vás pomoct s výběrem auta. Auto bych chtěl z Německa, vybírám mezi Avensis a Volvo S40/V50, všechny s motorem 1.8 Benzin. Pro Volvo hraje víc design, pro Toyotu spolehlivost. Oba modely se dají sehnat kolem roku 2005-2006 a natotečno 50-80 000km. Poraďte mi, už mi z toho jde hlava kolem. Jinak potřebuju hlavně, aby mě to dovezlo z práce a do práce, chtěl bych taky cestovat po evropě, jsem sám, maximálně s přítelkou
Ezio píše:chtěl jsem jen poradit, podvozek focus, motor peugeot-ford, jestli vydrží a nejsou s ním třeba problémy + Váš názor na výběr. Volvo se mi líbí
Na podvozek Focus jsem všeobecně registroval pouze chválu - jedna z opravdu mála podařených záležitostí od Forda, k motorům se ti vyjádří určite jiní, ale nepředpokládám žádná zásadní negativa
Dle meho nazoru je motor 1.8 na tunu a pul tezke auto malo, pojede az od vyssich otacek - vyssi spotreba, klidne srovnatelna i s objemnejsimi motory. 1.8 benzin je tusim od fordu, ale teoreticky se muze jednat i o pozustatek z doby S40/V40. Ale 100% to nevim. Pokud pomineme tuto nejistotu, tak od Volva jsou vsechny petivalce (benzinove 2.4, 2.4i, T5 a naftove D5). Petivalce plati za velmi spolehlive.
S benzinovymi motory od fordu zkusenosti nemam, ale pokud je 1.8 od nej, tak se davala do mondea a focusu a asi i mazdy 3 a 6, takze nejake informace muzete najit i na forech danych znacek.
flaksy píše:Dle meho nazoru je motor 1.8 na tunu a pul tezke auto malo, pojede az od vyssich otacek - vyssi spotreba, klidne srovnatelna i s objemnejsimi motory. 1.8 benzin je tusim od fordu, ale teoreticky se muze jednat i o pozustatek z doby S40/V40....
benzínové motory do S40/V40 byly všechny VOLVO (až na pár výjimek od Mitsubishi), jinými slovy: nenakažené Fordem !!!
Lachtan: no jo, ale to je k S40/V40 ne S40/V50 ... ze jsou u S40/V40 vsechny benz az na to misivbusi gedeicko od volva, to vime Nicmene jsem ted hledal dal a vypada to, ze u S40/V50/C30 jsou 1.6, 1.8, 2.0 fordi motory ... tj jak jsem psal na ten dotaz, vice infa na ford / mazda forech. Totiz co vim, tak co tu jsou S40/V50 a jsou v benzinu, tak jsou to jen volvi petivaly, tj to panovi moc nenapovi ...
Jo a jen osvetlim todle:
flaksy píše:Dle meho nazoru je motor 1.8 na tunu a pul tezke auto malo, pojede az od vyssich otacek - vyssi spotreba, klidne srovnatelna i s objemnejsimi motory. 1.8 benzin je tusim od fordu, ale teoreticky se muze jednat i o pozustatek z doby S40/V40....
= jsou od fordu, pokud by se vsak jednalo o motory shodne s predchozimi v S40/V40, tak nejsou od fordu ...
Já mám S40 r.v.99 šestnáctku (co mám v podpise) měla 180000 najeto ale zatím žádná investice mimo toho , že já nechávám udělat rozvody u každého auta co koupím
Ono do každého auta po koupi něco vrazíš (teda když si nekoupíš nové). Ale asi ti jde o to, aby jsi nekoupil nějaký šrot, nebo začarovaný kus. Máš nějaký odkaz na to tvoje vyhlídnuté?
_________________ Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
raolsa píše:Ono do každého auta po koupi něco vrazíš (teda když si nekoupíš nové). Ale asi ti jde o to, aby jsi nekoupil nějaký šrot, nebo začarovaný kus. Máš nějaký odkaz na to tvoje vyhlídnuté?
Zkusím ti napsat svůj názor. Takže prvně se mi nezdá rok 1999 model 2000 jak tam píšou, protože tyto modely už měly čirou optiku. Taky ty "knoflíky" na cirkulaci vzduchu, klimy a pod. jsou dle mě z modelů tak do r. 1997. Měl jsem přesně tento typ, ale V40 tzn. 1999/model 2000, 1.8, 90kW a měl jsem tam čirou optiku, blinkry také, jiné ty "knoflíky"... Teď mám 2.0 V40 rok 1998 a mám tam ty samé "knoflíky", ale bez čiré optiky. A po faceliftu od 2000/2001 se dávala úplně jiná přístrojovka. Co se týče spolehlivosti mě nikdy nezklamalo, na kombík ale výkon nic moc, nevím jak u sedanu. Spotřeba v městě tak kolem 9 litrů na 100 km, průměr kolem 8.3 l/100km. Ale tohle jsem měl u V40. Nikdy se mi nestalo, že by mě někde nechalo viset... měnil jsem pouze nutné věci, jako filtry, rozvody, brzdy a pod... ceny jak u čeho, dneska už to šlo dolů, když nepůjdeš přímo do Volva, ale koupíš někde na netu, tak myslím, že to není o mnoho dražší než koncern a pod. A někdy i levnější.
pitris píše:Zkusím ti napsat svůj názor. Takže prvně se mi nezdá rok 1999 model 2000 jak tam píšou, protože tyto modely už měly čirou optiku. Taky ty "knoflíky" na cirkulaci vzduchu, klimy a pod. jsou dle mě z modelů tak do r. 1997.
Vzhledem k tomu, že mám auto vyrobené 10.1999, čili taky model 2000 a původně tam čirá optika nebyla i ovladače ventilace vypadají shodně, nevidím zrovna v tomto žádný problém.
Akorát je to má spíš nižší výbavu (chybí tempomat, palubní poč., mlhovky, zadní okna v el., atd.)
_________________ Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Tak jsem poctive prelouskal vsech 23 stranek tohodle topicu, na neco jsem odpoved nasel, na mnohe ne, takze si dovolim se zeptat.
Chystame se koupit nasemu mladymu V40 2.0 z '98, najeto 170 tisic, sekvencni lpg z roku 2008, po druhem majiteli.
Zajima me:
1. kdy jsou na rade rozvody u tohoto najezdu?
2. kolik je priblizne zivotnost spojky, pokud je puvodni?
3. je tam neco, co si zaslouzi mimoradnou pozornost u tohoto modelu?
4. kolik to ma seriove airbagu?