Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prostějov
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
zdravím,mám v oku tohoto krasavce https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/s40/7696254 . Bude ho vlastně kupovat otec na tahání cca 500 kg vozíku.Má tato motorizace 1.9 T4 147 kw nějaké "špecifíka" na které bych se měl zaměřit ?
_________________
uvažuji o Volvo S40 T4 1998
uvažuji o Volvo S40 T4 1998
-
Offline
- Příspěvky: 628
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S timhle vykonem neni zadny problemdarko píše:Bude ho vlastně kupovat otec na tahání cca 500 kg vozíku.


_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Velmi zdravím Volvo řidiče,
Rád bych se zařadil mezi vás a uvažuji o koupi ojetiny S40 benzín, 1783cm3, 85kW (najeto něco přes 100 000Km, rok 2002)
Zjišťuji tedy nyní jaké jsou zkušenosti řidičů a narazil jsem na recenzi
http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volvo-s40-v40/9108
, kde píší:
"Pozor si ale dejte na motor 1,8 GDI (navzdory déčku je to benzíňák), pokud na něj někde narazíte. Byl převzatý od Mitsubishi a u nás se nikdy oficiálně neprodával. Byl k tomu dobrý důvod: jeho unikátní přímé vstřikování benzínu bylo stavěné pouze na vysoce kvalitní paliva, která se u nás pohříchu často nenajdou. S českým benzínem není motor ani pružný, ani úsporný a kvůli zanáčení karbonovými usazeninami ani dlouho nevydrží."
Což mě poměrně odrazuje, proto velmi prosím za vaše názory.
Mnohokrát děkuji a přeji hodně zdaru
David
Rád bych se zařadil mezi vás a uvažuji o koupi ojetiny S40 benzín, 1783cm3, 85kW (najeto něco přes 100 000Km, rok 2002)
Zjišťuji tedy nyní jaké jsou zkušenosti řidičů a narazil jsem na recenzi
http://www.autoweb.cz/starsi-auta-recenze/volvo-s40-v40/9108
, kde píší:
"Pozor si ale dejte na motor 1,8 GDI (navzdory déčku je to benzíňák), pokud na něj někde narazíte. Byl převzatý od Mitsubishi a u nás se nikdy oficiálně neprodával. Byl k tomu dobrý důvod: jeho unikátní přímé vstřikování benzínu bylo stavěné pouze na vysoce kvalitní paliva, která se u nás pohříchu často nenajdou. S českým benzínem není motor ani pružný, ani úsporný a kvůli zanáčení karbonovými usazeninami ani dlouho nevydrží."
Což mě poměrně odrazuje, proto velmi prosím za vaše názory.
Mnohokrát děkuji a přeji hodně zdaru

David
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: BRNO
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: BRNO;Nový Lískovec
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Na to jsem taky zvědav .
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 499
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Doporučuji nejdříve nahlédnout sem - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5309. Dále záleží na tom, jestli je údaj 1783 ccm pravdivý, protože v roce 2002 s takovým objemem byl v nabídce jen B4184S2 o výkonu 90 kW. Což je motor od Volva a nikoliv GDI od Mitsubishi.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -![Obrázek]()
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -

Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4093
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Koupit ojetinu S40 - benzin?
GDI má objem 1834cm3
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tišnov
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Pokud to je benzinova 1.8 od Volva tak to bylo moje nejvetsi motorove zklamani v zivote. Auto jezdilo s lehkou nohou se spotrebou moji soucasne 2.4 /8-9litru/ a pritom dynamika motoru a ochota jit do otacek byla pod urovni Punta 1.2
System casovani ventilu ktery v jinych autech opravdu funguje jsem tady vubec nepocitil - mrtvo dole, mrtvo nahore. Chvili jsem jezdil s 2.0 a bylo to vyrazne lepsi pri stejne spotrebe. Berte to jako muj nazor s kterym nemusi nekteri majitele 40citek souhlasit, ale pokud se svezete s 1.8 od Opelu 85 nebo 92kW nebo Mazdou 626/6 1.8 66kW tak zjistite ze existuji lepsi osmnactky a to i ve spotrebe
System casovani ventilu ktery v jinych autech opravdu funguje jsem tady vubec nepocitil - mrtvo dole, mrtvo nahore. Chvili jsem jezdil s 2.0 a bylo to vyrazne lepsi pri stejne spotrebe. Berte to jako muj nazor s kterym nemusi nekteri majitele 40citek souhlasit, ale pokud se svezete s 1.8 od Opelu 85 nebo 92kW nebo Mazdou 626/6 1.8 66kW tak zjistite ze existuji lepsi osmnactky a to i ve spotrebe
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Díky všem za odpovědi.
Názor, že S40 není to pravé Volvo popravdě začínám slýchávat čím dál tím víc, takže nevím nevím jestli do toho půjdu.
Jsem rád, že ten motor je v pohodě a nejedná se o Mitsubishi motor.
Zdravím všechny.
David
Názor, že S40 není to pravé Volvo popravdě začínám slýchávat čím dál tím víc, takže nevím nevím jestli do toho půjdu.
Jsem rád, že ten motor je v pohodě a nejedná se o Mitsubishi motor.
Zdravím všechny.
David
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
Levná V40
Ahoj nebyl to náhodou někdo skouknout? https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/7925902
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1432
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Levná V40
S ko motorem? Když dáš za opravu 15 tak jsi tam za co koupíš funkční auto...a ještě navíc to sraní s tím, myslím že to inzerent vystihuje správně, když si to uděláš doma bo to umíš tak by to mohlo být za dobře, jinak je to normální cena.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Levná V40
Ja osobne by jsem do toho nesel, 98rocnik, nekdo se snazil z toho udelat facelift noveho modelu, kdo vi co to je za sesroubovany auto.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1432
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Levná V40
Jogine ale tak to je jedno, takhle se na to dívat nemůžeš protože na V40 se naroubovat facelift snažil kdekdo...to bych řešil spíš na místě ( proč ho tam rouboval ), ale i tak už takhle od stolu to nevypadá jako výhodná nabídka mno.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Tak se svez v 2.0T nejlepe T4 a poznas co je to pravy orechovi. Jao ja jsme na V40 mel spotrebu 8,5max 9,5L na 100Km a to sem to nesetril, hnal do otacek, tyhle motory nemaji chybu, kam se hrabe blba Octavka s 147Kw? Jo neprejdel jsem ji, ale trapne me ani trochu neujela, no coz ted s S60 T5 si ji davam k obedu, vcera sem zrovna jednu rano potahal kdyz sem za nim jel a pak zacal predjizdet, tak sem jenom koukal, jak se mu chudakovi z totalne vytocenyho motoru zene jenom coud ale zadnej vykon, jo 147Kw neni jako 147Kw treba od Volva.
S40 je vyborna stredni trida, neurazi, ma prijemny design.
Pokud chces neco lepsiho kup jeste novejsi S40 a nebo jdi do S60 rekneme D5 na spotrebu s dobryma jizdinam vlastnostma nebo 2.0T na prumer 2.4T na lepsi svyznejsi prumer a nebo od 2,5T do nejlepsi 2,3T5 s kotlikem pod kapotou, fakt si to dava.
To musis projet, pak zjistis, zda je to auto pro tebe. Ono totiz neznamena krasny auto a krasny pozitek z jizdy. Ono kdyz se to pak v 40Km do zatacky naklani jako kamion neni taky moc prijemny.
S40 je vyborna stredni trida, neurazi, ma prijemny design.
Pokud chces neco lepsiho kup jeste novejsi S40 a nebo jdi do S60 rekneme D5 na spotrebu s dobryma jizdinam vlastnostma nebo 2.0T na prumer 2.4T na lepsi svyznejsi prumer a nebo od 2,5T do nejlepsi 2,3T5 s kotlikem pod kapotou, fakt si to dava.
To musis projet, pak zjistis, zda je to auto pro tebe. Ono totiz neznamena krasny auto a krasny pozitek z jizdy. Ono kdyz se to pak v 40Km do zatacky naklani jako kamion neni taky moc prijemny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Levná V40
Ja jsem ti zdelil muj nazor, kdyz se na to auto podivam, tak z toho nic moc nesrci, hlavn enai jedno foto interieru. je to proste stary naftak, ja by jsem do toho nesel. Holt muj nazor.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Koupit ojetinu S40 - benzin?
V stejne cenove relaci ma na vyber z S40I v turbu a nebo pak S60 v nejakem tom petivalcovem turbu. Bohuzel S40II T5 je cenove od 250 000 vis a pekny kousky nezridka prekracuji 300 000.
Jel jsem v oktavii RS. Odpich solidni (oproti me atmosfere to je jinde
), ale podvozek mi prisel celkem nejisty a to jsem nejel ani moc rychle. O potrebenim to nebylo, mela najeto 30 000 za 2 roky, tj vlastne nove auto ...
Jel jsem v oktavii RS. Odpich solidni (oproti me atmosfere to je jinde

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tišnov
Koupit ojetinu S40 - benzin?
Tak debata se ubira nekam jinam nez miri zajemce o volvokaru. Predpokladam, ze cenova relace 100-130tKc ktera odpovida slusne 40 1.generace neni zrovna srovnatelna s auty za 200-300tKc.
Vzdycky nez jsem si koupil nejake volvo tak jsem pred tim jel i s jinymi variantami a snazil jsem se vybrat optimalni pomer motor/technicky stav a kilometry auta/cena.
U 40 je to asi takhle
1.6 - nejel jsem, je to trochu extoticka motorizace, verim tomu ze dynamika bude slusna ale nahnana kratkyma prevodama takze na dalnic bude zrat jak tank
1.8 GDi - vynechal jsem kvuli tomu, ze se u nas neprodavala a ja chtel auto s puvodem v CR
1.8 90kW - nasel jsem krasavce a majitel, kilometry, bezchybny stav a bohata vybava me dostali, po par mesicich me ale prestal bavit slaboucky a uzrany motor a sla z domu
2.0 atmosfeta - fakt jede vyrazne lip a zere stejne jako 1.8 - skoda vyssi pojistky
2.0 softurbo - muj sen, krasne svezeni se super spotrebou, bohuzel jsem nenasel slusny kus, posledni varianta kde je vykon motoru na hranici s podvozkem
2.0 T4 - ruku na srdce, vynikajici motor, ale auto jej vyuzije jen na rovince, protoze podvozek je sedy prumer
Diesel - jako ojetina mozna dobry pro nekoho co nevi co s penezi, predevsim posledni primovstrikove verze, ktere maji pri vyssim najezdu vyssi investice do auta celkove
Vzdycky nez jsem si koupil nejake volvo tak jsem pred tim jel i s jinymi variantami a snazil jsem se vybrat optimalni pomer motor/technicky stav a kilometry auta/cena.
U 40 je to asi takhle
1.6 - nejel jsem, je to trochu extoticka motorizace, verim tomu ze dynamika bude slusna ale nahnana kratkyma prevodama takze na dalnic bude zrat jak tank
1.8 GDi - vynechal jsem kvuli tomu, ze se u nas neprodavala a ja chtel auto s puvodem v CR
1.8 90kW - nasel jsem krasavce a majitel, kilometry, bezchybny stav a bohata vybava me dostali, po par mesicich me ale prestal bavit slaboucky a uzrany motor a sla z domu
2.0 atmosfeta - fakt jede vyrazne lip a zere stejne jako 1.8 - skoda vyssi pojistky
2.0 softurbo - muj sen, krasne svezeni se super spotrebou, bohuzel jsem nenasel slusny kus, posledni varianta kde je vykon motoru na hranici s podvozkem
2.0 T4 - ruku na srdce, vynikajici motor, ale auto jej vyuzije jen na rovince, protoze podvozek je sedy prumer
Diesel - jako ojetina mozna dobry pro nekoho co nevi co s penezi, predevsim posledni primovstrikove verze, ktere maji pri vyssim najezdu vyssi investice do auta celkove
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Koupit ojetinu S40 - benzin?
No jasny ze T4 vyuzijes nejvic na rovince, ale co na tom, kdo chce machrovat a jezdit rychle do zatacek na nasich silnicich, ja ani s S60 nejezdim zavody do zatacek, na rovince a na dobry silnici si to vokourim, natrhnu, ale dal neriskuju, jediny kde by jsem byl ochoten z toho vytriskat co to da by byl okruh. Ale nase klikaty silnice pekne lemovanymy stromy, to neni nic na jizdu na hranici podvozku.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Vůz: Honda 1.4i/66kw! :)
- Bydliště: Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, co si myslite o tomhle?
http://automodul.idnes.cz/volvo-s40-2-0-d-top-stav-c112424
Bratr to ma rezervovany, a chce si pro to dneska k veceru jet. Samozrejme je to TOP STAV
a 130tis..
Jako 90% vsech ceskych aut r.v 1995-2009 
Na co se zamerit a dat si pozor? Jde poznat v jakym stavu je turbo?
http://automodul.idnes.cz/volvo-s40-2-0-d-top-stav-c112424
Bratr to ma rezervovany, a chce si pro to dneska k veceru jet. Samozrejme je to TOP STAV



Na co se zamerit a dat si pozor? Jde poznat v jakym stavu je turbo?
-
Offline
- Příspěvky: 56
- Registrován: 13 roků
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neph04:Řekl bych že ji mají v nabídce hodně dlouho,tak od února,nemá tempomat a ani palubní pc.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Příspěvky: 628
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neph04: nevypada zle
jestli nutne netrvas na funkcich,ktery mu chybi,jel bych se na nej podivat
Az budes na miste nech si sundat kryt motoru,abys videl jestli nedke neco netece
kdyz ja kupoval auto bylo vse 100% suchy 


Az budes na miste nech si sundat kryt motoru,abys videl jestli nedke neco netece


_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 951
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
koupě Volvo s40 T5
Pisni uzivateli Martines. jeho luxusni S40 T5 stoji nyni v AutoHase za 350k (najezd cca 45tis km)
Tusim ze ma 18" kola, Premium Sound, svetla kuze a Martines je naprosty pedant na stav = nove auto.
Tusim ze ma 18" kola, Premium Sound, svetla kuze a Martines je naprosty pedant na stav = nove auto.

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 156
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
Koupit ojetinu S40 - benzin?
no mam T4, predtim jsem mel 85kw dvoulitrovou lagunu a je to nebe a dudy (stejná spotřeba, výkon úplně jinde)....trvalo mi chvilku než jsem si zvyknul, že musim s plynem velmi opatrně. Nejvetsi problém je, že ten motor je nejrychlejší část auta a občas , když není uplně ideální povrch silnice tak je skoro problém udržet to v kolmém směru:) řekl bych že kolem 2500ot je výkon servírován až s příliš velkou razancí (zřejmě díky tomu má kolikrát lepší čas na 100kmh než jiné silnější vozy). minulej týden se mi stim na vlhkej silnici povedlo do kopce při 140kmh rozblikat prokluz. Se spotřebou je na tom ta 1.9i vcelku dobře, občas se udělá vír v nádrži (okamžitá vylítně i na 25l:), ale když se na to nešlape furt tak mam vyzkoušeno, že dálky i při občasném prohnání jezdim mezi 7-7,5l/100km, Když jsem jednou někoho vezl a jel jsem vyloženě předpisově tak to bylo i za 6,4l. Myslim, že není zas tak těžké tento typ motorizace sehnat, je vcelku častej. Když jsem kupoval, měl jsem výběr ze 3 stejných aut.
co jsem tak zkoumal, tak je to zřejmě jeden z nejpovedenějších nizkooběmových přeplnovaných motorů, co se vyráběly ve větších seriích. Ani po 13letech ten novější motor octavie, co má o 140ccm více, nemá takový kroutak a zrychlení jako tenhle stařeček, který i když mu táhne na 300 000 zatím nevyžadoval žádný zásah.
co jsem tak zkoumal, tak je to zřejmě jeden z nejpovedenějších nizkooběmových přeplnovaných motorů, co se vyráběly ve větších seriích. Ani po 13letech ten novější motor octavie, co má o 140ccm více, nemá takový kroutak a zrychlení jako tenhle stařeček, který i když mu táhne na 300 000 zatím nevyžadoval žádný zásah.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
Koupě V40
Mám tři volva všechny v naftě a nikdy jsem neměl sebevětší problém něco sehnat
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1947
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
Koupě V40
rozhodně dobrá volba, nebál bych se. pokud nepůjde o kus s jinými stovkami km než budou na tachometru neměly by v tom být žádné další velké komplikace.mirda79 píše:Dobrý večer,
rozhodl jsem se koupit V40 1.9 TD 85 kw, r.v. 2002 nebo 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé