No to auto neznam, ale na prvni pohled to vipada jako hodne peknej kousek za velice dobry peniz. Otazkou je jestli sedi km a zdali nema auto nejake mouchy. Ne fakt na pohled vipada super, dobra vybava a hlavne ze je po faceliftu. Chtelo by to omrknout...
Zdravím, uvažuji nad koupí S40, jaký by jste doporučili motor při nájezdu cca 2000 Km měsíčně (mám na to nějakých 130t Kč, je to reálné ?) ? jde mi hlavně o spolehlivost a rozumnou spotřebu...
Zdravim Vas vsetkych Volvo V50 schova do vacku vacsinu konkurence. Volvo Thorove kladivo. Lidi prosim o radu do meho noveho v50ka. Mam dilemu s motorovym olejem prosim o radu. 5w-30 Shell, Mobil, Castrol ???? S aditivami bez aditiv. Se schvalenim bez schvaleni??? Prosim o radu a skusenosti.
Thor jezdil na Volvo kocaru.
_________________ ...........Volvo V50 2.0D 100kw, 11. 2004 , mistral grun, vse okrem navigace a kuze.
Velmi zdravím Volvo řidiče,
Rád bych se zařadil mezi vás a uvažuji o koupi ojetiny S40 benzín, 1783cm3, 85kW (najeto něco přes 100 000Km, rok 2002)
Zjišťuji tedy nyní jaké jsou zkušenosti řidičů a narazil jsem na recenzi
, kde píší:
"Pozor si ale dejte na motor 1,8 GDI (navzdory déčku je to benzíňák), pokud na něj někde narazíte. Byl převzatý od Mitsubishi a u nás se nikdy oficiálně neprodával. Byl k tomu dobrý důvod: jeho unikátní přímé vstřikování benzínu bylo stavěné pouze na vysoce kvalitní paliva, která se u nás pohříchu často nenajdou. S českým benzínem není motor ani pružný, ani úsporný a kvůli zanáčení karbonovými usazeninami ani dlouho nevydrží."
Což mě poměrně odrazuje, proto velmi prosím za vaše názory.
Doporučuji nejdříve nahlédnout sem - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=5309. Dále záleží na tom, jestli je údaj 1783 ccm pravdivý, protože v roce 2002 s takovým objemem byl v nabídce jen B4184S2 o výkonu 90 kW. Což je motor od Volva a nikoliv GDI od Mitsubishi.
_________________ Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Pokud to je benzinova 1.8 od Volva tak to bylo moje nejvetsi motorove zklamani v zivote. Auto jezdilo s lehkou nohou se spotrebou moji soucasne 2.4 /8-9litru/ a pritom dynamika motoru a ochota jit do otacek byla pod urovni Punta 1.2
System casovani ventilu ktery v jinych autech opravdu funguje jsem tady vubec nepocitil - mrtvo dole, mrtvo nahore. Chvili jsem jezdil s 2.0 a bylo to vyrazne lepsi pri stejne spotrebe. Berte to jako muj nazor s kterym nemusi nekteri majitele 40citek souhlasit, ale pokud se svezete s 1.8 od Opelu 85 nebo 92kW nebo Mazdou 626/6 1.8 66kW tak zjistite ze existuji lepsi osmnactky a to i ve spotrebe
Díky všem za odpovědi.
Názor, že S40 není to pravé Volvo popravdě začínám slýchávat čím dál tím víc, takže nevím nevím jestli do toho půjdu.
Jsem rád, že ten motor je v pohodě a nejedná se o Mitsubishi motor.
Zdravím všechny.
David
S ko motorem? Když dáš za opravu 15 tak jsi tam za co koupíš funkční auto...a ještě navíc to sraní s tím, myslím že to inzerent vystihuje správně, když si to uděláš doma bo to umíš tak by to mohlo být za dobře, jinak je to normální cena.
Jogine ale tak to je jedno, takhle se na to dívat nemůžeš protože na V40 se naroubovat facelift snažil kdekdo...to bych řešil spíš na místě ( proč ho tam rouboval ), ale i tak už takhle od stolu to nevypadá jako výhodná nabídka mno.
Tak se svez v 2.0T nejlepe T4 a poznas co je to pravy orechovi. Jao ja jsme na V40 mel spotrebu 8,5max 9,5L na 100Km a to sem to nesetril, hnal do otacek, tyhle motory nemaji chybu, kam se hrabe blba Octavka s 147Kw? Jo neprejdel jsem ji, ale trapne me ani trochu neujela, no coz ted s S60 T5 si ji davam k obedu, vcera sem zrovna jednu rano potahal kdyz sem za nim jel a pak zacal predjizdet, tak sem jenom koukal, jak se mu chudakovi z totalne vytocenyho motoru zene jenom coud ale zadnej vykon, jo 147Kw neni jako 147Kw treba od Volva.
S40 je vyborna stredni trida, neurazi, ma prijemny design.
Pokud chces neco lepsiho kup jeste novejsi S40 a nebo jdi do S60 rekneme D5 na spotrebu s dobryma jizdinam vlastnostma nebo 2.0T na prumer 2.4T na lepsi svyznejsi prumer a nebo od 2,5T do nejlepsi 2,3T5 s kotlikem pod kapotou, fakt si to dava.
To musis projet, pak zjistis, zda je to auto pro tebe. Ono totiz neznamena krasny auto a krasny pozitek z jizdy. Ono kdyz se to pak v 40Km do zatacky naklani jako kamion neni taky moc prijemny.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE
Ja jsem ti zdelil muj nazor, kdyz se na to auto podivam, tak z toho nic moc nesrci, hlavn enai jedno foto interieru. je to proste stary naftak, ja by jsem do toho nesel. Holt muj nazor.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE
V stejne cenove relaci ma na vyber z S40I v turbu a nebo pak S60 v nejakem tom petivalcovem turbu. Bohuzel S40II T5 je cenove od 250 000 vis a pekny kousky nezridka prekracuji 300 000.
Jel jsem v oktavii RS. Odpich solidni (oproti me atmosfere to je jinde ), ale podvozek mi prisel celkem nejisty a to jsem nejel ani moc rychle. O potrebenim to nebylo, mela najeto 30 000 za 2 roky, tj vlastne nove auto ...
Tak debata se ubira nekam jinam nez miri zajemce o volvokaru. Predpokladam, ze cenova relace 100-130tKc ktera odpovida slusne 40 1.generace neni zrovna srovnatelna s auty za 200-300tKc.
Vzdycky nez jsem si koupil nejake volvo tak jsem pred tim jel i s jinymi variantami a snazil jsem se vybrat optimalni pomer motor/technicky stav a kilometry auta/cena.
U 40 je to asi takhle
1.6 - nejel jsem, je to trochu extoticka motorizace, verim tomu ze dynamika bude slusna ale nahnana kratkyma prevodama takze na dalnic bude zrat jak tank
1.8 GDi - vynechal jsem kvuli tomu, ze se u nas neprodavala a ja chtel auto s puvodem v CR
1.8 90kW - nasel jsem krasavce a majitel, kilometry, bezchybny stav a bohata vybava me dostali, po par mesicich me ale prestal bavit slaboucky a uzrany motor a sla z domu
2.0 atmosfeta - fakt jede vyrazne lip a zere stejne jako 1.8 - skoda vyssi pojistky
2.0 softurbo - muj sen, krasne svezeni se super spotrebou, bohuzel jsem nenasel slusny kus, posledni varianta kde je vykon motoru na hranici s podvozkem
2.0 T4 - ruku na srdce, vynikajici motor, ale auto jej vyuzije jen na rovince, protoze podvozek je sedy prumer
Diesel - jako ojetina mozna dobry pro nekoho co nevi co s penezi, predevsim posledni primovstrikove verze, ktere maji pri vyssim najezdu vyssi investice do auta celkove
No jasny ze T4 vyuzijes nejvic na rovince, ale co na tom, kdo chce machrovat a jezdit rychle do zatacek na nasich silnicich, ja ani s S60 nejezdim zavody do zatacek, na rovince a na dobry silnici si to vokourim, natrhnu, ale dal neriskuju, jediny kde by jsem byl ochoten z toho vytriskat co to da by byl okruh. Ale nase klikaty silnice pekne lemovanymy stromy, to neni nic na jizdu na hranici podvozku.
_________________ Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima GALERIE
neph04: nevypada zle jestli nutne netrvas na funkcich,ktery mu chybi,jel bych se na nej podivat
Az budes na miste nech si sundat kryt motoru,abys videl jestli nedke neco netece kdyz ja kupoval auto bylo vse 100% suchy