..::Philip::.. píše:mam 1.6 ve V50 a s 2.0 jsem ve V50 take jezdil
dynamika +- stejna do rychlosti 160km/h. maximalku s 1.6 mam kolem 205km/h.
spotrebu mam +- 5,5 na kratkych trasach ted v zime, pres lete 5 (stejne trasy).
na dlouhe trasy (150km a vice) i 3,8l - 4,3l (leto/zima)
maximalni spotreba byla 6,5-7l (mesto, -10)
ja osobne 2.0 zavrhnul, kdyz uz tak D5
PS: 1.6 ani nalozena neni snek. zkratka ekonomicky dobre jedouci vuz
No,ptz jsem pred tydnem jezdil ve V50ce s 2.0D nemuzu urco rict,ze dinamika je stejna (a to mam chip) auto s timto motorem tahne pekne uz cca od 1600rpm.,ale na druhou stranu je o poznani tezzsi na redek a hur se ovlada.Suma,sumarum po svezeni dvoulitrem vubec nelituju,ze mam 1.6D urco bych nemenil
spotreba na dalku:kdyz pojedes nenalozenej na dalku dostanes se na neco pres 1tkm na nadrz,coz je pri zbytku nafty v nadrzi (dojezd 0km,v nadrzi cca 4-5l) neco nad 4,5l,to se da
mesto v zime: 6,5-7l je jen dle PP,ale realnese to urco bude blizit 8l
Ahoj kolegové volváci,
protože jezdím S80, chtěl bych pro dceru taky Volvo povoz. Tohle vlákno jsem celé poctivě pročetl a protože více hlav více ví, požádal bych vás o názor na tuhle nabídku: http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10461238
Je mi milejší inzerovaných 205 tis. km - snad poctivých, ale nemám žádnou referenci na tenhle autobazar, taky nevím, jak to je doopravdy se servisní knížkou. Není ta cena podezřele nízká? Neřeknou fotky vám, kteří tato auta znáte, něco víc?
Nevíte o slušné V40 v podobné cenové relaci?
Díky za odpověď.
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Je to socka výbava a jeden z prvních ročníků, navíc před rozvody - asi i proto ta cena.
Jinak asi platí to, co je zde psáno již několikrát - chce to pořádně prohlédnout mechanikem (nej. s diagnostikou) a to vč. servisky (+ dotaz do uvedeného servisu)
Jinak k té V40. Poslal jsem prodejci dotaz, zda je vedena serviska do současného stavu km, kdy byla poslední prohlídka, kolik bylo majitelů a jaká je země původu. Na kolik kaček přijde výměna rozvodů? Doporučuješ takové auto?
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
georg píše:Lachtane, zdravím tě - ještě pořád ultralajtíš? Podívej se na http://www.avzo-nd.cz
Málo a mizerně - není na to čas, nebo počasí, nebo prachy - věčný boj
georg píše:Jinak k té V40. Poslal jsem prodejci dotaz, zda je vedena serviska do současného stavu km, kdy byla poslední prohlídka, kolik bylo majitelů a jaká je země původu. Na kolik kaček přijde výměna rozvodů? Doporučuješ takové auto?
Tak uvidíš co ti odpoví - může to být dobrá koupě i načasovaná past - takhle těžko říct, ale zase za ty prachy... (mě přišly rozvody (kompletní) na cca 11.000,-)
Zkontroluj si, zda je tažné zapsané v TP
To Georg: V tomhle bazaru jsem kupoval auto já, km mám stočený. Většina aut je dotažená z Itálie, občas se tam objeví i dost nemocný kousky, který jim tam leží pěkně dlouho. Pokud bys chtěl, jsem ochoten se na auto o tomto víkendu podívat, budu kousek od něj.
To Lachtan: zase taková socka to není ne? Má klimu, údajně 4 bagy, okýnka bezšvihadlový, dálkáč, je v hadru - pro někoho spíše výhoda...myslím že na čtyřicítku z raného roku výroby slušné.
Tak mi mejlem odpověděli - auto je z Itálie, serviska má poslední záznam v roce 2000 při 32tis. km, v ČR je jediný majitel od roku 2005. Docela jsem zchladnul, ale asi by to chtělo vidět.
Tů ondra.palas: v sobotu vyrazíme asi tak jako tak (u Brna je ještě jedna V40), jestli znáš tyhle auta, rád bych využil tvých zkušeností - pokud to tedy není nějaký problém.
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
To Georg: no asi není problém, se na něj podívat společně, nejsem žádnej mechanik, ale třeba bych byl něco platnej. Mám stejnej motor, kupoval jsem ve stejným bazaru.
Kontakt na mě: 732516415
Potřeboval bych ale vědět, cca v kolik hodin by to bylo, nemívám pořád u sebe telefon o víkendu.
Kdyby bylo VINko, možná by se dala vyšťourat nějaká informace o km...
Jo ještě je to závislý na tom, jak dopadnu zejtra v servisu se světlama, jestli mi je neudělají, tak nikam nepojedu
ondra.palas píše:To Georg: no asi není problém, se na něj podívat společně, nejsem žádnej mechanik, ale třeba bych byl něco platnej. Mám stejnej motor, kupoval jsem ve stejným bazaru.
Kontakt na mě: 732516415
Potřeboval bych ale vědět, cca v kolik hodin by to bylo, nemívám pořád u sebe telefon o víkendu.
Kdyby bylo VINko, možná by se dala vyšťourat nějaká informace o km...
Jo ještě je to závislý na tom, jak dopadnu zejtra v servisu se světlama, jestli mi je neudělají, tak nikam nepojedu
Díky za kontakt, nevím, zda to bude nakonec aktuální. V sobotu dopoledne máme domluvený "rande" v Rajhradu - je tam V40 z Rakouska, 1997, 1,8 16V, 155tis. km se serviskou, po prvním majiteli. Pojedeme nejdřív tam a možná do toho Znojma ani nepojedeme. I tak díky za ochotu.
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
To Georg: jestli je možnost mít auto s "jasnou" historií, tak to bude lepší kauf. Upřímně tahle bazarová není žádná voňavka a ani ten bazar už mi nejsou tak sympatický jako dřív. Chodívám tam čumět docela často, jen tak ze zvědavosti když mám čas. Typickej tuctovej velkej bazar, kterej se navenek tváří, jako přehlídka toho nejlepšího...
Tak jsme se byli v sobotu podívat na tohle: https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/7816296#carMenu
Má to servisku, poslední záznam ve 2008 při 123 tis. km - včetně výměny rozvodů. Jeví se po technické stránce v dobré kondici, má to nějaké vzhledové mouchy.
Dnes to mělo technickou, zítra bude vystavený čistopis TP. Platit bych jej měl ve středu nebo ve čtvrtek.
Teď otázka: dá se např. podle VIN zjistit historie auta v Rakousku? Řeknou mi nějaké info ve Volvu? Jde mi hlavně o skutečně najeté km a o případnou "reklamaci" vůči prodejci.
Díky za odpověď nebo radu.
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Ahoj, těžko posuzovat, jaká motorizace ti bude víc sedět. Já mám jednaosmičku, jezdím většinou sám nebo ve dvou, takže mi to stačí. S naloženým autem už to není žádná sláva. Já jezdím za cca 8,3/100, někde je tu topic se spotřebama, nebo mrkni na https://www.spritmonitor.de/
Nejlepší by asi bylo si projet obě dvě motorizace, zjistíš co ti víc sedí. Těžko doporučit, každej jezdí jinak, jiné trasy, prázdný auto/plný...
To auto v druhým odkazu je klasickej dotaženej Talián s typickými českými bazarovými km
Shodou okolností jsem asi před měsícem seděl v tom autě z prvního odkazu. Slovy bazárníka "áááá pán doktór", chtěl mi tím asi naznačit, že předchozí majitel byl doktor. Jestli je to dobře nebo špatně, to já nevím. Nicméně v tom odkazu je země původu Německo, tak si vyber. Všiml jsem si začínající rzi na zadním blatníku a vzpěře nárazníku, což bych u volva nečekal, myslel jsem že v antikorozní ochraně je volvo na špici. V kufru byly čtyři plechové disky, příjemný bonus. Řekl bych, že stav odpovídá ceně, nicméně hledám dál.
Kosa205 píše:Shodou okolností jsem asi před měsícem seděl v tom autě z prvního odkazu. Slovy bazárníka "áááá pán doktór", chtěl mi tím asi naznačit, že předchozí majitel byl doktor. Jestli je to dobře nebo špatně, to já nevím. Nicméně v tom odkazu je země původu Německo, tak si vyber. Všiml jsem si začínající rzi na zadním blatníku a vzpěře nárazníku, což bych u volva nečekal, myslel jsem že v antikorozní ochraně je volvo na špici. V kufru byly čtyři plechové disky, příjemný bonus. Řekl bych, že stav odpovídá ceně, nicméně hledám dál.
neznám... ale hodnotíc podle sebe je to plus.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Nebo spíš Tě odhadl na doktóra! Nevím, zda je to pořád tak aktuální, ale jednu dobu se mě zdálo, že co doktor-to volvo. A mám s filmů takovej dojem, že v jůesej to platí stopro.
Je to tak doktore? Kolipa máš kolegů s volvem? Nebo je to samý Das Auto?
georg píše:Tak jsme se byli v sobotu podívat na tohle: https://www.sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v40/7816296#carMenu
Má to servisku, poslední záznam ve 2008 při 123 tis. km - včetně výměny rozvodů. Jeví se po technické stránce v dobré kondici, má to nějaké vzhledové mouchy.
Dnes to mělo technickou, zítra bude vystavený čistopis TP. Platit bych jej měl ve středu nebo ve čtvrtek.
Teď otázka: dá se např. podle VIN zjistit historie auta v Rakousku? Řeknou mi nějaké info ve Volvu? Jde mi hlavně o skutečně najeté km a o případnou "reklamaci" vůči prodejci.
Díky za odpověď nebo radu.
Sám sobě cituji příspěvek a dávám na vědomí, že citovaná V40 je doma, na značkách, po výměně náplní a všech filtrů a hlavně včera po diagnostice v T6R. Diagnostika nenačetla žádnou chybu a počet ujetých km z ŘJ sedí s tachometrovými - necelých 150 tis.. Rozvody byly vyměněny ve 123 tis. km v roce 2005 - potvrzeno servisem, kontaktovali jsme je mejlem podle razítka v servisní knížce. Auto je ve výborném technickém stavu, vzhledově ja na tom hůře (oděrky, škrábance, ťuknutý zadní nárazník, ...). S největší pravděpodobností to auto tak poslední rok stálo někde v kopřivách.
_________________ Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Volvo S60 2,0 (MY2011, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan ex Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW) ex Volvo S40 1.6i (MY2008) ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat) ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat