Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dekuji za nabidku. Slo by se pripadne zastavit v patek? Pripadne jak casove? A auto bych tam musela nechat nebo je realne to zkouknout, rici si a zatim odjet, nez se domluvi dalsi postup na zaklade zjistenych chyb?
-
Offline
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Poslal jsem kontakt do SZ ale Maree si ji ještě nepřečetla, tak pokud tě to trápí máš tam na mě číslo.
-
Offline
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Auto od Mareee jsem načetl a níže posílám chronologicky výpis chyb.
Po umytí v myčce se Mareee auto nešlo nastartovat a tudíž zůstalo v garážích na čerňáku. Přes noc asi vyschla vlhkost a když jsme se sešli u auta už běželo.
Vyčetl jsem závady a bylo jich poměrně hodně. Když auto běželo změřil jsem napětí na baterce a bylo tam cca 12,3V (kontrolka dobíjení nesvítila), když jsem rozsvítil světla tak interiérové lampičky začali poblikávat, ale po chvíli to ustalo a na baterce už jsem naměřil 14,4V. Prošel jsem chyby, zapojil odpojený egr a dostali jsme se do koncového stavu. Vzhledem k omezenému času už jsem neměl prostor to dál zkoumat. Doporučil jsem začít kontrolou altíku jestli není před smrtí (byli tam nějaké chyby přepětí). Možná někdo elektro znalejší doporučí další postup.
Po umytí v myčce se Mareee auto nešlo nastartovat a tudíž zůstalo v garážích na čerňáku. Přes noc asi vyschla vlhkost a když jsme se sešli u auta už běželo.
Vyčetl jsem závady a bylo jich poměrně hodně. Když auto běželo změřil jsem napětí na baterce a bylo tam cca 12,3V (kontrolka dobíjení nesvítila), když jsem rozsvítil světla tak interiérové lampičky začali poblikávat, ale po chvíli to ustalo a na baterce už jsem naměřil 14,4V. Prošel jsem chyby, zapojil odpojený egr a dostali jsme se do koncového stavu. Vzhledem k omezenému času už jsem neměl prostor to dál zkoumat. Doporučil jsem začít kontrolou altíku jestli není před smrtí (byli tam nějaké chyby přepětí). Možná někdo elektro znalejší doporučí další postup.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dekuji moc Vapikovi!
Jakmile bude opraven alternator, hodim sem zpravu, jak to vypada.
Jakmile bude opraven alternator, hodim sem zpravu, jak to vypada.
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Fajn, ze jsi poslechla a jela hned na origo diagnostiku. Potvrzuje se, ze forum funguje.
Ac ten vycet chyb vypada desive, verim, ze to ve finale budou ze 2-3 nejake chyby, ktere takto ovlivni cele auto.
At to vyjde na prijatelne penize a pak dela auto jiz jen radost.
Ac ten vycet chyb vypada desive, verim, ze to ve finale budou ze 2-3 nejake chyby, ktere takto ovlivni cele auto.
At to vyjde na prijatelne penize a pak dela auto jiz jen radost.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50
-
Offline
- Příspěvky: 2386
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem včera dostal info od Mareee, že po repasi altiku vše funguje jak má. Tak to tady dávám pro generace budoucí
.

-
Offline
- Příspěvky: 2102
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jaké jsou motory 1.8 v S40/V50? Má smysl ho brát, nebo je to shít? Případně na co si dát pozor?
-
Offline
- Příspěvky: 279
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- Bydliště: Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud vím, tak jsou to fordi olejnicky, žádná skvělá pověst.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahojte, čo to tu tak čítam tak tu haníte tie forďácke motory a to aj 1.6 ale čo počúvam a čítam tak práve ta 1.6 benzín je spolahlivá nie je to tak? Aspoň vo fordoch focus je to odporúčaná motorizace.
Chcem sa spýtať ak tu niekto jazdí na C30, rozmýšlam či by to bolo schúdne druhé auto do rodiny
. Znamená to že by som na tom musel voziť deti ráno do škol(k)y, viete si to predstaviť ako únosné to nastupovanie a vystupovanie každý deň? 
Ja som coupe nikdy nemal ale hovorím si že by to asi bol prúser a za chvílu by ma z toho *****
máte niekto s takýmto provozem skúsenosť?
Není to teda dotaz moc technického rázu ale snáď nevadí
Chcem sa spýtať ak tu niekto jazdí na C30, rozmýšlam či by to bolo schúdne druhé auto do rodiny


Ja som coupe nikdy nemal ale hovorím si že by to asi bol prúser a za chvílu by ma z toho *****

Není to teda dotaz moc technického rázu ale snáď nevadí

-
Offline
- Příspěvky: 279
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- Bydliště: Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
1.6 benzin je cajk. Pry to moc nejede (po městě ale pohoda) , ale s tim se asi pocita. Dotaz na c30 neumim zodpovědět.
Jistota je v tomhle v50.
Jistota je v tomhle v50.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jasne, istota by bola V50 ale najsť slušnú v benzíne 1.6 alebo 2.4 atmo je celkem problém a za druhé sa mi C30 líbi 
proto ak by niekto mal takúto praktickú skúsenosť tak by som bol rád ... nicmene zatial sa teda snažím sa presvedčiť že je to na vozenie detí kravina
(samozrejme máme v rodite primárne auto kombík
)

proto ak by niekto mal takúto praktickú skúsenosť tak by som bol rád ... nicmene zatial sa teda snažím sa presvedčiť že je to na vozenie detí kravina


-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Omega 2.6 V6, Mazda 6 2.5i
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
https://auto.bazos.cz/inzerat/158554307/prodam-volvo-c30-puvod-cz-2majitel-servisni-kniha.php
Neshledavam krome vzdalenosti k autu zadny viditelny problem. I cena mi prijde solidni. Na solidni auto bych jel klidne s penezma vlakem tam, autem zpatky...
Neshledavam krome vzdalenosti k autu zadny viditelny problem. I cena mi prijde solidni. Na solidni auto bych jel klidne s penezma vlakem tam, autem zpatky...
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
mám praktickou zkušenost s C30 a vozením děti do školy - tedy přesněji manželka má tuto zkušenost.
Když pomineme to, že jsme měli 2,4i (na toto je daná motorizace fakt zbytečnost, moc to žere, městský provoz tomu taky nesedí - myšleno v horizontu 3 let), tak ty 3 dveře jsou fakt nepříjemné. To byl taky hlavní důvod, proč pak šlo auto z domu. Manželku prostě nebavilo zastavit těsně před trolejbusem na zastávce, děti, rychle ze zadních sedadel přes přední dveře ven, pak se natahovat, aby sedadlo sklopila. Navíc byla obě přední sedadla v elektrice, takže než to sedadlo odjelo dopředu, to byly drahocenné sekundy. Pozitivum však bylo, že pak opěradlo stačilo zase hodit do klasické polohy a sedadlo se zasunulo samo na do předvolené vzdálenosti. Je to fakt opruz. Pokud máte jedno dítě a budete jej vozit vepředu, ok, pak do C30 běžte. Jinak sny o C30 nechej sny...
Když pomineme to, že jsme měli 2,4i (na toto je daná motorizace fakt zbytečnost, moc to žere, městský provoz tomu taky nesedí - myšleno v horizontu 3 let), tak ty 3 dveře jsou fakt nepříjemné. To byl taky hlavní důvod, proč pak šlo auto z domu. Manželku prostě nebavilo zastavit těsně před trolejbusem na zastávce, děti, rychle ze zadních sedadel přes přední dveře ven, pak se natahovat, aby sedadlo sklopila. Navíc byla obě přední sedadla v elektrice, takže než to sedadlo odjelo dopředu, to byly drahocenné sekundy. Pozitivum však bylo, že pak opěradlo stačilo zase hodit do klasické polohy a sedadlo se zasunulo samo na do předvolené vzdálenosti. Je to fakt opruz. Pokud máte jedno dítě a budete jej vozit vepředu, ok, pak do C30 běžte. Jinak sny o C30 nechej sny...
-
Offline
- Příspěvky: 4150
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jirka87 píše: ↑04 říj 2022 13:52 https://auto.bazos.cz/inzerat/158554307/prodam-volvo-c30-puvod-cz-2majitel-servisni-kniha.php
Neshledavam krome vzdalenosti k autu zadny viditelny problem. I cena mi prijde solidni. Na solidni auto bych jel klidne s penezma vlakem tam, autem zpatky...


-
Offline
- Příspěvky: 4150
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji za názor ! Niečo také som potreboval počuť aby som dostal rozumHaben píše: ↑04 říj 2022 14:10 mám praktickou zkušenost s C30 a vozením děti do školy - tedy přesněji manželka má tuto zkušenost.
Když pomineme to, že jsme měli 2,4i (na toto je daná motorizace fakt zbytečnost, moc to žere, městský provoz tomu taky nesedí - myšleno v horizontu 3 let), tak ty 3 dveře jsou fakt nepříjemné. To byl taky hlavní důvod, proč pak šlo auto z domu. Manželku prostě nebavilo zastavit těsně před trolejbusem na zastávce, děti, rychle ze zadních sedadel přes přední dveře ven, pak se natahovat, aby sedadlo sklopila. Navíc byla obě přední sedadla v elektrice, takže než to sedadlo odjelo dopředu, to byly drahocenné sekundy. Pozitivum však bylo, že pak opěradlo stačilo zase hodit do klasické polohy a sedadlo se zasunulo samo na do předvolené vzdálenosti. Je to fakt opruz. Pokud máte jedno dítě a budete jej vozit vepředu, ok, pak do C30 běžte. Jinak sny o C30 nechej sny...



-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No asi tak, asi som to len potreboval počuť ešte od niekoho


-
Offline
- Příspěvky: 4150
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ber to tak, že spolujezdcovo sedadlo by se nezastavilo
, ale zase když to vezmeš, děcka si už sednou samy, to máš o 1/2 problému méně
Každopádně jak jsme se už bavili, jedničková S60 bude lepší volba


Každopádně jak jsme se už bavili, jedničková S60 bude lepší volba

-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hele, jako jo, jde to. U nás děti už uměly otevírat zezadu i dveře. Dokázaly se natáhnout dopředu po kličce. Uměly si samy i odjet sedadlem. Ale ta aktovka na zádech, to jsi se bál, aby něco nepodrápaly. Žena ve finále jezdila tak, že přední sedadlo bylo po nastoupení dětské posádky odklopené dopředu a posunuté na max dopředu, aby se jeho manipulací děti nezdržovaly. Zaklopila si jej, až děti vysedly.
Když jelo jedno dítě, sedělo vepředu a cajk.
Jinak dětem se vzadu líbilo, moc líbilo. Měly to jako takový bunkr, kór když byla zatmavená okna.
Ve finále, jak píšeš, budeš první měsíce nadšený, i rok, ale po 3 leech už fakt budeš upřednostňovávat praktičnost před stylovkou. Teď žena rozváží dětí historikem, Volvem 940. Vzadu je místa hafo, děti mají svoje dveře a ač zpočátku byla děcka ze starého krámu nadšená, tak teď už se začínají stydět (holt 5. a 7. třída a puberta jede v plném proudu). No a to má výhodu, děti jdou do školy už raději samy
Když jelo jedno dítě, sedělo vepředu a cajk.
Jinak dětem se vzadu líbilo, moc líbilo. Měly to jako takový bunkr, kór když byla zatmavená okna.
Ve finále, jak píšeš, budeš první měsíce nadšený, i rok, ale po 3 leech už fakt budeš upřednostňovávat praktičnost před stylovkou. Teď žena rozváží dětí historikem, Volvem 940. Vzadu je místa hafo, děti mají svoje dveře a ač zpočátku byla děcka ze starého krámu nadšená, tak teď už se začínají stydět (holt 5. a 7. třída a puberta jede v plném proudu). No a to má výhodu, děti jdou do školy už raději samy

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12486
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tvl jak koukám na ty C30, tak spousta jich má manuální klimu a nemá tempomat... masakrrrr.
-
Offline
- Příspěvky: 279
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
- Bydliště: Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
na českým trhu jo, no... je to bída. to samý v50... když jsem po nich koukal 3 roky nazpět, bylo tu málo těch, který měly tempomat
Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.

Když koukneš ale třeba do Švédska, nenajdeš jedinou v50 bez tempomatu. Možná dovezenou.
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To je pravda


No jo S60 je určite o chlup praktickejšia

-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To s tým bunkrem to ma práve taky napadlo jako plus že by sa im to mohlo líbitHaben píše: ↑05 říj 2022 06:32 Hele, jako jo, jde to. U nás děti už uměly otevírat zezadu i dveře. Dokázaly se natáhnout dopředu po kličce. Uměly si samy i odjet sedadlem. Ale ta aktovka na zádech, to jsi se bál, aby něco nepodrápaly. Žena ve finále jezdila tak, že přední sedadlo bylo po nastoupení dětské posádky odklopené dopředu a posunuté na max dopředu, aby se jeho manipulací děti nezdržovaly. Zaklopila si jej, až děti vysedly.
Když jelo jedno dítě, sedělo vepředu a cajk.
Jinak dětem se vzadu líbilo, moc líbilo. Měly to jako takový bunkr, kór když byla zatmavená okna.
Ve finále, jak píšeš, budeš první měsíce nadšený, i rok, ale po 3 leech už fakt budeš upřednostňovávat praktičnost před stylovkou. Teď žena rozváží dětí historikem, Volvem 940. Vzadu je místa hafo, děti mají svoje dveře a ač zpočátku byla děcka ze starého krámu nadšená, tak teď už se začínají stydět (holt 5. a 7. třída a puberta jede v plném proudu). No a to má výhodu, děti jdou do školy už raději samy![]()



No to mi říkej, syn sa začína stydet už teraz jak ho vozím v rezavej V40-ke


-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: V70 P2 MY05, 2.4 B5244S 135kW (D5T5)+LPG
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mne by ta výbava ani nevadila, bolo by to druhé auto do rodiny na odvoz decek pár km + 10 km do práce ... ale na druhú stranu jo, od takového zajimavejšieho auta už by jeden očekával aspoň takovú výbavu ako tempoman...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé