Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Rozvody v autorizaku te nevyjdou draz jak u neorigo servisu. Tak to zavez v miste bydliste
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14049
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tím bych si nebyl tak jistý.jirka87 píše:Vzduchem to povolit celkem urcite pujde.

Teď naposled co jsem dělal rozvody, tak jsem si přípravek ohnul, jak to bylo utažený. A že nemám zrovna špatnou bouchačku, ale ani si neškrtla.

Matka se dotahuje na 180 Nm.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben : ja ale nebudu delat jen rozvody, ale soucasne i cely pohon - pomocny remeny a komplet kladky. Hadam, ze misto cca 6material a 2 prace bych u Matejky v Olmiku skoncil tak na 10material + 4 prace. Nicmene za zeptani nic nedam. Musim poridit zimaky, dalnicku, zatonovat to, radio nema AUX=pro me katastrofa, dokoupit isofix, vanu do kufru, gumove koberce na zimu....takze tech investic bude jeste vice.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vítej v klubu
Rozvody bych udělal fakt hned a bez odkladu (vodní pumpa, kladky, komplet řemeny...)+minimálně výměnu oleje spolu s filtry olej a vzduch. Ve všech autorizovaných servisech je na rozvody akce dotovaná ze Švédska (ne ta jejich klasická sleva na stáří 20-25% z materiálu a práce) a vychází to cenově lépe než v jakýchkoliv neznačkových servisech (jak psal Haben). Dá se pochopitelně koupit i sada v e-shopu, ale když si to ale nenamontuješ sám (a musíš mít i přípravky) tak tě to ve finále vyjde dráž. To ostatní jsou drobnosti a mohou počkat vyjma toho Isofixu.
Co si pamatuji tak jsi psal, že ti vyhovuje holobyt a najednou je katastrofa když auto nemá AUX
Dobrá zpráva je, že se to dá dodělat (GROM a podobné). Špatnou ale je z důvodů optiky vyšší cena. Nebo doufat, že v brzké době marekbm zprovozní tu svojí BT sadu.

Rozvody bych udělal fakt hned a bez odkladu (vodní pumpa, kladky, komplet řemeny...)+minimálně výměnu oleje spolu s filtry olej a vzduch. Ve všech autorizovaných servisech je na rozvody akce dotovaná ze Švédska (ne ta jejich klasická sleva na stáří 20-25% z materiálu a práce) a vychází to cenově lépe než v jakýchkoliv neznačkových servisech (jak psal Haben). Dá se pochopitelně koupit i sada v e-shopu, ale když si to ale nenamontuješ sám (a musíš mít i přípravky) tak tě to ve finále vyjde dráž. To ostatní jsou drobnosti a mohou počkat vyjma toho Isofixu.
Co si pamatuji tak jsi psal, že ti vyhovuje holobyt a najednou je katastrofa když auto nemá AUX

Naposledy upravil(a) Michl dne 14 říj 2019 07:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jak jsem psal. Rozvody jsou totalni priorita. Zkusim kontaktovat Matejku v Olmiku coby nejblizsi autorizak, ale neverim v cenu do 10K za rozvody+pumpu, a pomocny remen + kladky. Navic je sezona na gumy a tusim, ze mi reknou termin za 14dni a tak dlouho nemuzu cekat.
Me holobyt nevadi. Audio je ale neco uplne jineho. At to ma klidne klicky vepredu a nema klimu, ale konektivita na audio je zaklad. To si necham poradit pozdeji
Zitra to snad prihlasim, pojistim a zajistim si servis
Me holobyt nevadi. Audio je ale neco uplne jineho. At to ma klidne klicky vepredu a nema klimu, ale konektivita na audio je zaklad. To si necham poradit pozdeji
Zitra to snad prihlasim, pojistim a zajistim si servis
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jirko87 napiš si prosím do popisu auto a rok. Když to člověk začně číst od pulky tak přemýšlí co máš za auto 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Warcz - jsme v tématu o S40/V50, takže myslím, že je to v pohodě.
Trocha matematiky pro lidi, kteří by stáli o V50 nebo jiné auto , kde 2.4i 103kw už dostala Euro 4. Hádám, že níže uvedené ceny budou skutečně stejné, avšak s jistotou lze říci, že rozhodně platí pro S40 II a V50.
Zdroj : Autorizovaný servis Matějka Olomouc
Rozvody - sada 5518Kč + 73Kč šroub jedné kladky (nechápu že mají kladky bez šroubů a ten se kupuje zvlášť...)
Vodní Pumpa - 3400Kč (to teda nechápu proč mají "sada rozvodů" a ta neobsahuje pumpu)
Sada pomocného řemene (2ks) 2132Kč a napínáků (2ks) 5034Kč
Termostat - sada termostat, těnění, šrouby (bez domečku/obalu) - 827Kč
Na výše uvedené kromě termostatu je skutečně "dotace" ze Švédska jako balíček se slevou 25% na komplet. Slevu NELZE využít při odběru materiálu.
A na závěr mimo balíčkové ceny - Autobaterie - 520A - 3062Kč (moje vydržela originál 14let...)
Takže mě vychází rozvody v kompletu se vším co se tam točí na 16 157Kč v materiálu, což považuji za naprosto nechutnou cenu. Pokud uvažujeme slevu a práci, tak si myslím, že by se jednalo o částku cca 15-16tis i s výměnou...
Pro info - "balíček" složený z komponentů INA (rozvody) a Gates (řemeny, napínáky a termostat) jste za stejný rozsah dílů na ceně 5864Kč. Výměna - tedy včetně doplnění/výměny chladící kapaliny bude počítám někde okolo 2500Kč v servisu, kde takové věci normálně absolvuji já (cca 400Kč/hod práce)
Trocha matematiky pro lidi, kteří by stáli o V50 nebo jiné auto , kde 2.4i 103kw už dostala Euro 4. Hádám, že níže uvedené ceny budou skutečně stejné, avšak s jistotou lze říci, že rozhodně platí pro S40 II a V50.
Zdroj : Autorizovaný servis Matějka Olomouc
Rozvody - sada 5518Kč + 73Kč šroub jedné kladky (nechápu že mají kladky bez šroubů a ten se kupuje zvlášť...)
Vodní Pumpa - 3400Kč (to teda nechápu proč mají "sada rozvodů" a ta neobsahuje pumpu)
Sada pomocného řemene (2ks) 2132Kč a napínáků (2ks) 5034Kč
Termostat - sada termostat, těnění, šrouby (bez domečku/obalu) - 827Kč
Na výše uvedené kromě termostatu je skutečně "dotace" ze Švédska jako balíček se slevou 25% na komplet. Slevu NELZE využít při odběru materiálu.
A na závěr mimo balíčkové ceny - Autobaterie - 520A - 3062Kč (moje vydržela originál 14let...)
Takže mě vychází rozvody v kompletu se vším co se tam točí na 16 157Kč v materiálu, což považuji za naprosto nechutnou cenu. Pokud uvažujeme slevu a práci, tak si myslím, že by se jednalo o částku cca 15-16tis i s výměnou...
Pro info - "balíček" složený z komponentů INA (rozvody) a Gates (řemeny, napínáky a termostat) jste za stejný rozsah dílů na ceně 5864Kč. Výměna - tedy včetně doplnění/výměny chladící kapaliny bude počítám někde okolo 2500Kč v servisu, kde takové věci normálně absolvuji já (cca 400Kč/hod práce)
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 14 říj 2019 12:00, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
A k cenám dílů si připočti marži toho, kdo ti to bude dělat + jeho práci.
Já dělal na C30 v roce 2018 komplet rozvody, olej, filtry, svíčky a cena mimo autorizák byla 16 200 Kč. Takže i mimo autorizák počítej s cenou rozvodů kolem 12 000 Kč.
Já dělal na C30 v roce 2018 komplet rozvody, olej, filtry, svíčky a cena mimo autorizák byla 16 200 Kč. Takže i mimo autorizák počítej s cenou rozvodů kolem 12 000 Kč.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na rozvody jsou balíčky, kdy Švédsko doplácí materiál atd. Vše je předem daný. Na VEA motor to1 vychází přes 16000kč, ostatní jsou od 9 do 12,5tis dle ročníku a motorizace 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben - Ne.
Díly si můžu dodat sám, případně mi je nechávají za nákup. Mám tam specifické vztahy. Kvůli záruce na celek většinou využívám toho, že díly beru od nich v nákupu a tím mi poskytují záruku na práci i materiál. Při dodání vlastních dílů mi neručí za to, co si dodám. Logicky. Rozvody měvyjdou tak na 8 maximálně za použití kvalitních dílů. A já sady INA/Gates považuji za kvalitní.
Pokud někdo jezdí do neautorizovaného servisu, ke mu naperou ceny z AutoKelly a ještě si na to něco nahodí jako marži, čímž je výsledná cena stejná jako autorizovaný servis... měl by vážně začít přemýšlet na téma "Proč házím peníze do kanálu". Ikdyž je pravda, že znám vola, co si kupoval sadu rozvodů v Kellyně. Je jendo co to byo..Kelly - 7500Kč. Cardo díly za stejnou sadu stejného výrobce, stejné číso dílu - 3200Kč...A to jakože fakt...Nechápu. Kely je posledním místem na planetě, kam bych si šel něco koupit. Ani Elit nemá slušné ceny a InterCars ani po slevě 40%, kterou tam mám taky není nic světobornýho. Jediná výhoda Kelly /Elit/ Intercars je v tom rozvozu a vměně dílů. Ale to já nepotřebuju.
Díly si můžu dodat sám, případně mi je nechávají za nákup. Mám tam specifické vztahy. Kvůli záruce na celek většinou využívám toho, že díly beru od nich v nákupu a tím mi poskytují záruku na práci i materiál. Při dodání vlastních dílů mi neručí za to, co si dodám. Logicky. Rozvody měvyjdou tak na 8 maximálně za použití kvalitních dílů. A já sady INA/Gates považuji za kvalitní.
Pokud někdo jezdí do neautorizovaného servisu, ke mu naperou ceny z AutoKelly a ještě si na to něco nahodí jako marži, čímž je výsledná cena stejná jako autorizovaný servis... měl by vážně začít přemýšlet na téma "Proč házím peníze do kanálu". Ikdyž je pravda, že znám vola, co si kupoval sadu rozvodů v Kellyně. Je jendo co to byo..Kelly - 7500Kč. Cardo díly za stejnou sadu stejného výrobce, stejné číso dílu - 3200Kč...A to jakože fakt...Nechápu. Kely je posledním místem na planetě, kam bych si šel něco koupit. Ani Elit nemá slušné ceny a InterCars ani po slevě 40%, kterou tam mám taky není nic světobornýho. Jediná výhoda Kelly /Elit/ Intercars je v tom rozvozu a vměně dílů. Ale to já nepotřebuju.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
máš specifické podmínky a řekl bych, že jsou až slušně řečeno "hloupí", že ti nechají díly za nákup. Vždyť s tím mají určité náklady (účetnictví, skladové hospodářství...). To že ti pak dají záruku na montáž a díl je jasné - neb je to komplet od nich. Ale i tak, když se ti tam něco zesere, tak z jaké marže vyřeší reklamaci? prostě se chovají hloupě...
Donést jim svoje díly, tak tě pošlou - konkrétně u rozvodů. Takže buď souhlasíš nebo máš smůlu a můžeš jít jinam. Vidíš to moc růžově, navštiv jiný servis jako běžný zákazník.
Donést jim svoje díly, tak tě pošlou - konkrétně u rozvodů. Takže buď souhlasíš nebo máš smůlu a můžeš jít jinam. Vidíš to moc růžově, navštiv jiný servis jako běžný zákazník.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Haben - skutečně místo radosti z "nového" auta a sdílení tohoto pocitu po tak dlouhé době, co jsem zde registrován se musím obhajovat za to, kde dělám rozvody ? To jako fakt ?
Habene, mě není 15let. Nesežral jsem všechnu moudrost světa, ale hloupej nejsem.
Proservisuju v tom servise cca 100 000Kč měsíčně. Loni to bylo 1,6M za rok. Stačí ti toto vysvětlení k tomu, abys to bral jako fakt, že to mám prostě za dobré vztahy, nebo k tomu potřebuješ další podrobnosti a budeš mi nadále argumentovat nějakou nově nalezenou vadou na mém jednání, nebo na jednání servisu ? A ne, není to úplatek. Normálně to musím zaplatit, dostanu fakturu, platím DPH, platba se eviduje v EET. A taková cena platí pouze pro moje auta v mém vlastnictví. Žádný můj kamarád tam za stejných podmínek servisovat přirozeně nemůže.
Edit : měl jsem držet hubu a napsat že si to udělám sám a ne se tady dohadovat o ničem proč jedu, kam jedu, proč mi to nechávají za tolik a tolik...to mě teda fakt překvapuje tyhle diskuze...
Habene, mě není 15let. Nesežral jsem všechnu moudrost světa, ale hloupej nejsem.
Proservisuju v tom servise cca 100 000Kč měsíčně. Loni to bylo 1,6M za rok. Stačí ti toto vysvětlení k tomu, abys to bral jako fakt, že to mám prostě za dobré vztahy, nebo k tomu potřebuješ další podrobnosti a budeš mi nadále argumentovat nějakou nově nalezenou vadou na mém jednání, nebo na jednání servisu ? A ne, není to úplatek. Normálně to musím zaplatit, dostanu fakturu, platím DPH, platba se eviduje v EET. A taková cena platí pouze pro moje auta v mém vlastnictví. Žádný můj kamarád tam za stejných podmínek servisovat přirozeně nemůže.
Edit : měl jsem držet hubu a napsat že si to udělám sám a ne se tady dohadovat o ničem proč jedu, kam jedu, proč mi to nechávají za tolik a tolik...to mě teda fakt překvapuje tyhle diskuze...
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 14 říj 2019 12:21, celkem upraveno 3 x.
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle mě to je všechno o důvěře a u rozvodů 2x. Já se vrátím zase k mé klasické poučce. Jedno auto -> Jeden mechanik. To podle mě funguje úplně nejlépe. Jestli máš někoho kdo ti auto pravidelně servisuje, tak bych ho nechal udělat i rozvody. Pokud dávám auto pokaždé jinam, tak bych volil raději autorizák.
Díval jsem se na moji V70 a za rozvody, vodní pumpu a nové svíčky jsem dával 10 000. Garaž servis kde mi dělají všechno.
Díval jsem se na moji V70 a za rozvody, vodní pumpu a nové svíčky jsem dával 10 000. Garaž servis kde mi dělají všechno.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
a jéje, nějak ti vadí, že jsme tě nepochválili, že máš super vztahy, ceny? tak ano, máš, buď rád. A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody - prosím, jsem totálně blbý při pondělním poledni a nikde to nevidím.
Poslední větou jsi dal najevo, že v afektu jsi mou reakci na tvé házení peněz do kanálu nepochopil. Tak ještě jednou a stručně. NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ.

Poslední větou jsi dal najevo, že v afektu jsi mou reakci na tvé házení peněz do kanálu nepochopil. Tak ještě jednou a stručně. NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
"nějak ti vadí, že jsme tě nepochválili, že máš super vztahy, ceny? tak ano, máš, buď rád." - já jsem si na ty podmínky stěžoval ?
" A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody" - prosímtě a toto jsme napsal kde ? Co to píšeš ? Nic takového nepadlo. To bys musel být úplně mimo, kdybys mi něco takového vytknul. Nechápu kde jsi to vzal.
"NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ." - fakt ? To jsem nevěděl
Ty jsi tady začal řešit, že to je nějaký divný, že se chovají hloupě...Nevidíš do toho a soudíš a hned víš že je to špatně. Pak jsem ti vysvětlil (ikdyž nechápu proč to musím vysvětlovat) a je to doufám teď už v pohodě, pochopitelné a jasné.
Nebylo by lepší se přestat hádat o hovně ? Minimálně já o to nestojím.
" A Že ti vytýkáme, že děláš "někde" u nově koupeného auta rozvody" - prosímtě a toto jsme napsal kde ? Co to píšeš ? Nic takového nepadlo. To bys musel být úplně mimo, kdybys mi něco takového vytknul. Nechápu kde jsi to vzal.
"NE VŠICHNI SMRTELNÍCI MAJÍ NADSTANDARDNÍ VZTAHY V SERVISECH A VŠE Z TOHO PLYNOUCÍ." - fakt ? To jsem nevěděl

Nebylo by lepší se přestat hádat o hovně ? Minimálně já o to nestojím.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Rozvody jsem dělal ve Volvu 2x, na D2 to stálo cca 8.500 Kč a na T5 pak cca 13.000 Kč (má o řemen a kladku víc), obojí včetně práce a s výměnou chladící kapaliny. Večer můžu dohledat faktury.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To není třeba (myslím tím kvůli mě), leda bys to tady chtěl dát jako "tesat do kamene" pro další návštěvníky, nebo zájemce o auto s touto motorizací.
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to jirka87 - užij si nové auto. Nemá cenu dál vést diskuzi, když není možná. Dál na toto téma nereaguji.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: s40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, jak jsou na tom s poruchovostí motory u S40 1.6i z roku 2010? Zvažuji jeho koupi, ale nechtěl bych do toho nějak zahučet
Díky
chtěl jsem se zeptat, jak jsou na tom s poruchovostí motory u S40 1.6i z roku 2010? Zvažuji jeho koupi, ale nechtěl bych do toho nějak zahučet

Díky
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Co jsem postrehl behem vyberu stavajici C30, tak 1,6i trpi na prosakovani oleje kolem krouzku. Staci pry prekrouzkovat a ok. Cena kolem 25 tkc.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je to motor z Fordu Focus. Obecně velmi chválený pokud se bavíme o 74kw a ne o 85kw verzi (pokud se 85kw do S40 vůbec dávala). Ve Focusu II ovšem s tím 5kvaltem na dálnici točí ve 130 4100ot/min. Celkem nepochybuji, že Volvo tam má stejnou převodovku, nevidím důvod, proč by to mělo být jinak.
Pokud byly ježděné zejména dálniční kilometry, může žrát olej. Je to slabý, ale asi lepší volba, než problémová 1.8i. Ty Duratecy obecně měly své neduhy, ale pokud já vím, týkalo se to až 1.8i a 2.0i - více zde : http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=13&t=21278 Je potřeba to přečíst celé, příběh toho uživatele se dost nehezky vyvíjel od slabé spotřeby oleje až po extrémní spotřebu.
Pokud byly ježděné zejména dálniční kilometry, může žrát olej. Je to slabý, ale asi lepší volba, než problémová 1.8i. Ty Duratecy obecně měly své neduhy, ale pokud já vím, týkalo se to až 1.8i a 2.0i - více zde : http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=13&t=21278 Je potřeba to přečíst celé, příběh toho uživatele se dost nehezky vyvíjel od slabé spotřeby oleje až po extrémní spotřebu.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 18 říj 2019 10:49, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle popisu by 1.6i měl být benzínový čtyřválec a motor od Fordu, takže můžeš pohledat i na jejich fóru.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ten odkaz od jirka87 je na moje vlákno na ford klubu, kde je popsaný děj viditelný u 99% Durateců. Známý řeší jejich GO, cena oko 25tis za jeden motor. Dělá i Volví pětiválce, které mají taky své mouchy, ale ne v takové míře.
Aktuálně mám ve Focsu mk2poFl 2010 1.6 74kW a to po ST170 a ST220 je strašný nevýkoný lenoch, který je hlučný až hanba. P1 je líp odhlučněná než Focus, ale stejně ten hluk do kabiny proniká. Nesmyslně vysoké otáčky i motor je celkově hlučnější než býval například u MkI, kde to byl fajn točivý motor a měl i delší převodovku. Rozhodně tenhle motor nedoporučuju, i když spotřeba na poskakování po městě je do 8l a dovoleno jsem zajel i za 5,9l Bosna-Černá hora a zpět.
U mk2 trpí ani na na spotřebu oleje, ale na přidírání pístních čepů. Pak se ozývá další hluk navíc... Pokdu P1 tak s 2.0D nebo 2,4, T5 nebo D5. Nejlíp poslední ročníky s D3.
Aktuálně mám ve Focsu mk2poFl 2010 1.6 74kW a to po ST170 a ST220 je strašný nevýkoný lenoch, který je hlučný až hanba. P1 je líp odhlučněná než Focus, ale stejně ten hluk do kabiny proniká. Nesmyslně vysoké otáčky i motor je celkově hlučnější než býval například u MkI, kde to byl fajn točivý motor a měl i delší převodovku. Rozhodně tenhle motor nedoporučuju, i když spotřeba na poskakování po městě je do 8l a dovoleno jsem zajel i za 5,9l Bosna-Černá hora a zpět.
U mk2 trpí ani na na spotřebu oleje, ale na přidírání pístních čepů. Pak se ozývá další hluk navíc... Pokdu P1 tak s 2.0D nebo 2,4, T5 nebo D5. Nejlíp poslední ročníky s D3.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Sup - ha, jaká náhoda...Lituju tě celým svým bytím. Když jsem to vlákno před týdnem četl, draly se mi skoro slzy do očí za tebe...fakt..
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Za výměnu kroužků i řetězových rozvodů jsem v té době dával 19 500Kč s DPH. Auto pak najelo dalších 90 000km bez spotřeby oleje s výbornou spotřebou benzínu. jezdilo až do minulého měsíce, kdy za novým majitelem někdo nedobrzdil.
Poté téhle opravě na tom autě byl ten motor to nejlepší
Pokud s tím kupující počítá, že vyndá z kapsy skoro 30tis. kč tak to není zlý motor.
Poté téhle opravě na tom autě byl ten motor to nejlepší

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé