není to vůbec problém. V50 s motorem 2,4 je nejlepší co můžeš mít. Já při nájezdu 185 t dolejvám 1l oleje za 5000 km 5w-40, kterej je skoro zadarmo a pohoda. Spojková sada se setrvačníkem cca 25 tisíc vč. práce a mám to asi na furt. Tlumiče Sachs jednou za život. Motor - přinejhorším komplet oprava za 50, ale nevim proč by se mi to mělo stát, motor jenom jezdí. Ale tu poloosu snad vyměníš taky jenom jednou. Jestli ti vadí řádově tisícikorunový rozdíly (viz spojková sada), tak to fakt nemá cenu ...jirka87 píše:Jasný. Taky jde o četnost poruch/opotřebení. Nevadí mi dát za poloosu 10 000Kč, pokud ji vyměním jednou za 300 000Km že jo..(příklad)
Jde o to, že ono to není tak docela Volvo...A jsem zvyklý dělat věci precizně a aftermarketové díly beru ty lepší. Spojku určitě SACHS, než LUK Repset, tlumiče určitěch Sachs, než Kamoka nebo co...Rozhodně Lemforder než Febi...Starline jsem nedal na auto nikdy nic...Díly měním v páru a je mi fuk, jestli ta druhá kost je OK. Měním levou, takže dávám i pravou, neřeším. Ale je rozdíl dát za poloosu stejné značky na auto na stejné platformě cca 3000Kč nebo 7000Kč (a ne, nejsou zaměnitelné...samozřejmě kvůli rozdílnosti v motoru a převodovce). Pokud bychom uvažovali 1.8i FoFo vs V50, je možné, že by ta poloosa byla totožná a hledat to teď nebudu.
A pokud tady místní člen píše, že vlastně ani ten blok 2.4i není stejný se zbytkem Volv, protože mu přibyly nějaký držáky (posunuly se jinam) a v případě kakastrofy se musí shánět právě a jen ten blok z 40/50ky, tak to slušně redukuje servisovatelnost, protože těch aut je v ČR skutečně málo. Totéž převodovka atd....
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nemusí, dokonce ani nemusí ven náprava (rám pod motorem) jako u V70.jirka87 píše:Mě straší zástavba relativně velkého 5válce do tak malého prostoru. Bojím se, aby při případné výměně spojky, které je ve 180-200Tkm podle mě na pořadu dne nemusel ven motor.

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdo se bojí, se*e v koutě.
Já se Volva nebojím, na naopak jsem s cenami spokojen a dostupnost ND z ČR či PL není problém.
Pětiválec je skvělá volba, kór ten s turbem....
Já se Volva nebojím, na naopak jsem s cenami spokojen a dostupnost ND z ČR či PL není problém.
Pětiválec je skvělá volba, kór ten s turbem....

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Old.fashioned - pravda tak. S mym najezdem znamena,ze tlumic driv prorezne durch, nez by odesel opotrebenim
50 bych za opravu motoru fakt nedal, kdyz auto stoji 100. To teda ani omylem:-) a tvou spotrebu oleje, pokud jezdis normalne a ne "furtplnej" povazuju ja osobne za dost velkou. Tolik oleje mi nezral ani zadny 20lety diesel. Jen mam nervozitu z protikorozni ochrany, protoze tech rezavych s prominutim kurev jsem mel doma uz dost a neni auto na kterem bych nemusel resit ze se mi propada zvedak, ma to ohnile rohy dveri apod, pritom pri nakupu to vypadalo vsechno fakt dobre. Co mel kamarad 60/70/xc90 tak to me jednoznacne presvedcilo, ze to jsou skvele osetrena auta. U poloVolva si tim nejsem tak jisty
Raolsa : MOC diky, to pomohlo.
Tomasek: ok, ale ja ziju taky jinyma vecma, nez investicema do auta. Mam v zivote vyssi cile, nez opravovat SVOJE vraky. Opravovat je cizim me tesi
nebo jinak to reknu..ne cile, to mi nevadi, ale spis casova investice do tohoto hobby ted neni na poradu dne.

Raolsa : MOC diky, to pomohlo.
Tomasek: ok, ale ja ziju taky jinyma vecma, nez investicema do auta. Mam v zivote vyssi cile, nez opravovat SVOJE vraky. Opravovat je cizim me tesi

Naposledy upravil(a) jirka87 dne 08 říj 2019 20:03, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No vidíš, já neopravuji, já jezdím.jirka87 píše:Old.fashioned - pravda tak. S mym najezdem znamena,ze tlumic driv prorezne durch, nez by odesel opotrebenim50 bych za opravu motoru fakt nedal, kdyz auto stoji 100. To teda ani omylem:-) jen mam nervozitu z protikorozni ochrany, protoze tech rezavych s prominutim kurev jsem mel doma uz dost a neni auto na kterem bych nemusel resit ze se mi propada zvedak, ma to ohnile rohy dveri apod, pritom pri nakupu to vypadalo vsechno fakt dobre. Co mel kamarad 60/70/xc90 tak to me jednoznacne presvedcilo, ze to jsou skvele osetrena auta. U poloVolva si tim nejsem tak jisty
Raolsa : MOC diky, to pomohlo.
Tomasek: ok, ale ja ziju taky jinyma vecma, nez investicema do auta. Mam v zivote vyssi cile, nez opravovat SVOJE vraky. Opravovat je cizim me tesi
Popravdě, neměl jsem jedinou závadu za 100.000km. Jen běžná a preventivní údržba.
Padíka jsem domů přivezl ve 30.000km a je to stále skvělé auto.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobraaaaa, tak ja na ni zitra brnknu. Hadam ze zas tak rychle to nezmizi
ta cena neni kdovi jaka...kilo za 15letou plecku s 200 na hrbu a temer 2.5 obsahem bezneho smrtelnika nijak nelaka

-
Offline
- Příspěvky: 5856
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S tvym pristupem, kdy na kazdem autu, na kazde motorizaci, neco najdes a hledas v cenove relaci, v jake hledas, tak promin, ale to je jen ztrata casu. Nic takoveho neexistuje.
Proste se smir s tim, ze je riziko, ze se ti neco pokazi, zrezne a zahucis v tom.
Proste se smir s tim, ze je riziko, ze se ti neco pokazi, zrezne a zahucis v tom.
-
Offline
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Taky nechápu proč si nenechal toho Sharana !!Haben píše:S tvym pristupem, kdy na kazdem autu, na kazde motorizaci, neco najdes a hledas v cenove relaci, v jake hledas, tak promin, ale to je jen ztrata casu. Nic takoveho neexistuje.
Proste se smir s tim, ze je riziko, ze se ti neco pokazi, zrezne a zahucis v tom.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 405tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 760tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 234tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 260tkm
V70 D5 2002 stříbrná 405tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 760tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 234tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 260tkm
-
Offline
- Příspěvky: 848
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tve naroky na auto myslim neodpovidaji realite dnesniho trhu. Pokud kupujes starou volvo plecku, ktera nebyla dostatecne zainvestovana, pocitej s tim, ze zainvestujes ty. Kazdopadne pocitej s vlastnosti techto motoru, ze trochu zerou olej. Ale pokud ti pripada moc i to, ze pokud najedes rocne vic nez 8t, tak musis dolejvat, tak bez od toho.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Otázkou je jak vypadá v reálu s těmito přiznanými km, třeba by to mohla být po udělané spojce slušná koupě (xenony to asi nemá, má to jen ostřikovače a v interiéru nexenonový spínač):
https://auto.bazos.cz/inzerat/108564148/Volvo-V50-24i.php
Tahle s faceliftem už je dražší, ale také nevypadá zle a manželka by tě za Blis určitě pochválila:
https://auto.bazos.cz/inzerat/110257910/v50-24i-koupcz156tkm125kw2007.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/108564148/Volvo-V50-24i.php
Tahle s faceliftem už je dražší, ale také nevypadá zle a manželka by tě za Blis určitě pochválila:
https://auto.bazos.cz/inzerat/110257910/v50-24i-koupcz156tkm125kw2007.php
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
karelvolvo : Protože Sharan byl sobeckej povoz pouze pro mě. A to teď není na pořadu dne. Můj půlroční syn v tom nikdy nejel, manželka možná 3x. Bylo to výhradně moje auto na výlety a dovolené, kam jezdím sám.
Michl : vím o nich. Komunikuju teď ještě s jedním člověk nabídku, která je někde mezi tvými 2 uvedenými. Jak kilometry, tak cenou.
Dořešil někdo tohle do zdárného konce ? : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=61665
Michl : vím o nich. Komunikuju teď ještě s jedním člověk nabídku, která je někde mezi tvými 2 uvedenými. Jak kilometry, tak cenou.
Dořešil někdo tohle do zdárného konce ? : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=61665
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Odbočka: ta prachovka na fotce je spadlá a doraz by takhle být neměl vidět.jirka87 píše:Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
Nivomat je tlustší než normální tlumič. Podle téhle fotky to já nepoznám, protože je na autě nemám. Třeba odpoví zkušenější.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nivomat z padesátky by měl být tohoto vzhledu : https://cdn.proxyparts.com/parts/100029/1211236/large/87eae98d-6566-4166-8006-b1404a13abb1.jpg
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nebo taky takhle, net musí brát člověk s rezervou.jirka87 píše:Nivomat z padesátky by měl být tohoto vzhledu : https://cdn.proxyparts.com/parts/100029/1211236/large/87eae98d-6566-4166-8006-b1404a13abb1.jpg
https://auto.bazos.cz/inzerat/109580902/nivomat-volvo-v50.php
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle těch fotek to ale bez záruky vypadá jako moje obyčejné zadní tlumiče (bez nivomatu).jirka87 píše:Prodejce odpověděl fotkou. Předpokládám, že vzhledem k absenci "harmoniky" a celkové tlušťky tlumiče se toto nedá ani omylem nazývat Nivomatem a tedy mnou zamýšlený kus má obyčejný tlumič pérování, je tomu tak ?
Díky
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hm...Pravda.
Auto Cardion Brno na základě VIN to rozlousknul za nás. Není to NIVO. Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak obyčejný tlumič ve Volvu (holý = bez podožky/uložení, bez dorazu) je za 3500Kč/ks.
Auto Cardion Brno na základě VIN to rozlousknul za nás. Není to NIVO. Jinak kdyby to někoho zajímalo, tak obyčejný tlumič ve Volvu (holý = bez podožky/uložení, bez dorazu) je za 3500Kč/ks.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Poslední prosba. Auto nemá ISOFIX. Je skutečně reálně možné tam domontovat toto ?
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Je to přesně ono a práce na 5 minut (2 šrouby do připravené díry).jirka87 píše:Poslední prosba. Auto nemá ISOFIX. Je skutečně reálně možné tam domontovat toto ?
https://shop.autoambo.cz/eshop-autoambo/eshop/1-1-Nove-dily/-4-/5/63-ISOFIX-uchyty-Volvo
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mě jde jen o to, aby se nezjistilo, že některá auta tu přípravu měla a jiná ne. A vzhledem k tomu, že prodejce říká "ono to vypadá, že by to mohlo jít" tak se raději ptám. Možnost se svářečkou předem odmítám, to je prostě nedůstojné celkového mého postoje k bezpečnosti děcka i přesto, že ten svár, pokud by byl proveden dobře by vydržel víc, jak ten šroub.
-
Offline
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Isofix montáž
https://www.volvopartshop.com/ekmps/shops/tmsvolvo/resources/Other/fitting-instructions-31439072.pdf
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Potreboval bych prosim info o vymene rozvodu na s40/v50 s motorizaci 2.4i 103kw. Neresim interval, ale to, zda se meni (a to doufam) rozvody normalne bez vytazeni motoru pripadne nejakeho harakiri typu - popustit napravnici atd. Protoze ten petivalec je tam fakt neskutecne naprcanej a Haynes manual zatim nemam.
+ Prosim o info ohledne MIRNEHO podtlaku ve viku ventilu. Motor si prede velmi spokojene a je velmi tichy oproti kamaradove s60, ktera trosku cvrlika od ventilu, ale po otevreni hrdla na doplneni oleje na viku ventilu je evidentni, ze tam je drobny podtlak. Obaval jsem se opacneho problemu, ale ani z merky, ani z vika ventilu nefouka. Chod motoru se nijak nemeni pokud zavickuju/odvickuju viko ventilu.
Svicky co jsem tak koukal jsou zabetonovany pod sanim
No...zkratka mam holcici auto s klucicim motorem. Tak uvidime jak nam to spolu pujde.
P.s: nedokazu si predstavit tu bidu s 1.6i nebo 1.8i. ten petivalec je pro to auto uplne akorat a to jsem klidny ridic.
+ Prosim o info ohledne MIRNEHO podtlaku ve viku ventilu. Motor si prede velmi spokojene a je velmi tichy oproti kamaradove s60, ktera trosku cvrlika od ventilu, ale po otevreni hrdla na doplneni oleje na viku ventilu je evidentni, ze tam je drobny podtlak. Obaval jsem se opacneho problemu, ale ani z merky, ani z vika ventilu nefouka. Chod motoru se nijak nemeni pokud zavickuju/odvickuju viko ventilu.
Svicky co jsem tak koukal jsou zabetonovany pod sanim

No...zkratka mam holcici auto s klucicim motorem. Tak uvidime jak nam to spolu pujde.
P.s: nedokazu si predstavit tu bidu s 1.6i nebo 1.8i. ten petivalec je pro to auto uplne akorat a to jsem klidny ridic.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podtlak tam musí být, jinak by jsi měl problém.
Rozvody normálně vyměníš, ale musíš si podložit nebo vyvěsit motor, protože musíš vymontovat držák motoru.
Rozvody normálně vyměníš, ale musíš si podložit nebo vyvěsit motor, protože musíš vymontovat držák motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diky Raolso. Ja rozvody sam delat urcite nebudu.jsem sice mechanik s maturitou, ale rozvody jsem delal naposledy pred 15lety a to jsem mel jeste navic motor ve stojanu. Zkusim kontaktovat Martina Opela, ale popravde se celkem bojim s tim nekam jezdit. Auto ma 180Tkm a rozvod podle me original. A hlavne to chci udelat hned po vikendu a v pripade Lichnova odkud se nemam jak dostat bych tam na to chtel i cekat, coz tezko...ten ma svoji prace dost
V servisu kam normalne jezdim jsou zodpovedni kluci a delaji veci tak, jak JA CHCI. Ale tenhle motor tam podle me nikdy nemeli. (D5ku jo) Dost pochybuju ze na to maji aretacni pripravky, pokud jsou treba. Takze bud Martin, nebo musim sehnat Haynese. Chci to vsechno presne jak ma byt. Ted se bavim o utahovacich momentech.
Remenici jsem na e-shopu videl, ale jestli je to 2hmotova jako na nafte si nejsem jistej. Mam ji menit taky o pokud se nevrti a nehazi?
Jinak rozvodova sada jsem si rikal jako vsude INA i s pumpou a pomocne remeny sadu s napinakem od Gatese. Svicky se asi prastim pres kapsu a koupim Volvo.
V servisu kam normalne jezdim jsou zodpovedni kluci a delaji veci tak, jak JA CHCI. Ale tenhle motor tam podle me nikdy nemeli. (D5ku jo) Dost pochybuju ze na to maji aretacni pripravky, pokud jsou treba. Takze bud Martin, nebo musim sehnat Haynese. Chci to vsechno presne jak ma byt. Ted se bavim o utahovacich momentech.
Remenici jsem na e-shopu videl, ale jestli je to 2hmotova jako na nafte si nejsem jistej. Mam ji menit taky o pokud se nevrti a nehazi?
Jinak rozvodova sada jsem si rikal jako vsude INA i s pumpou a pomocne remeny sadu s napinakem od Gatese. Svicky se asi prastim pres kapsu a koupim Volvo.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 12 říj 2019 20:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No hlavně musíš mít přípravek na povolení středové matice, bez něj to nejde, respektive povolit by to možná slušnou bouchačkou šlo, ale utáhnout na moment už ne.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé