Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Noaen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 46
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Noaen »

Já to mám tak, světla vypnuté na ovládací, II.poloha klíče, xenon se rozsvítí,nastartují a furt svítí, v tomhle výhodu nevidím.
Mlha mi jde, ale dálka ne ( chvilku mi trvalo než jsem na to přišel ) :ROFL:
Mám to samé na 460-ce už 25 let a nemám problém. Výhoda je v tom že když máš světla na nule tak zapneš klíč do II světla nesvítí nastartuješ rozsvítí se ale pokud budeš mít světla na dvojku tak po zapnutí klíče se světla rozsvítí při startu zhasnou a pak se zase rozsvítí takže pro xenony dvojí start nic moc samozřejmostí je že v nule nedrží dálky a nejde zapnout zadní mlha
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1303
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Hele, fakt nerozumím o čem s těmi světly tady mluvíte? Když mám spímač v poloze vypnuto nebo parkovačky (obrysovky), tak po nastartování hlavní světlomety logicky nesvítí. Když ho mám v poloze hlavních světel nebo natáčení hlavních světel, tak po nastartování světla svítí s tím, že se xenony ještě ve chvilce výškově dorovnají. Mlhovky přední i zadní jdou zapnout už v pozici spínače parkovačky(obrysovky) a pak i v pozicích světla a natáčení světla.
Takže je to asi nějaká verze denního svícení co tam máte nainstalovanou.
Naposledy upravil(a) Michl dne 26 led 2019 20:23, celkem upraveno 2 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1786
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ano, to je oč tu běží.
Takhle to tazatel chce, ne aby mu světla svítila i v poloze "O" (stejně jako mě, ale mě to nevadí).
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1303
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Tak to je fakt divná nainstalovaná tovární varianta. :%)
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Noaen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 46
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Noaen »

Se nechápeme,asi to špatne definuji.Prave nechci, aby mi svítila v poloze 0.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1786
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Noaen píše:Se nechápeme,asi to špatne definuji.Prave nechci, aby mi svítila v poloze 0.
Chápeme se správně.
Shrnul jsem to já i Michl.
Radu, jak problém vyřešit už jsem tu také četl (změna konfigurace).
Tak snad ti to vyjde.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Noaen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 46
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Noaen »

Haben píše:Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.
To co jsem potřeboval, jsem zjistil.
První to zmínil člen Haben, takže díky :)
A štve mě to samé co tebe....
Takže se ho můžu dotázat, na kolik by mě to vyšlo, i popřípadě navýšení výkonu.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od karelvolvo »

Noaen píše:
Haben píše:Mel jsem taky sviceni v poloze 0 a zrusil jsem to. Kdyz jsem stal na miste a chtel mit pustene radio, vetrak, tak mi svitili xenony. To same, kdyz bylo auto napichle na VIDU. Davat svetla na obrysovky = zapominal jsem je na obrysovkach a stejne furt svitili pri poloze II obrysovky a byl zbytecny odber.
To co jsem potřeboval, jsem zjistil.
První to zmínil člen Haben, takže díky :)
A štve mě to samé co tebe....
Takže se ho můžu dotázat, na kolik by mě to vyšlo, i popřípadě navýšení výkonu.
Prostě máte fordy a ty to mají asi tak !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Ale Karle je to dle pozadavku prvniho majitele a my jako soucasni si to prehodime k obrazu svemu a budeme spokojeni
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od karelvolvo »

Haben píše:Ale Karle je to dle pozadavku prvniho majitele a my jako soucasni si to prehodime k obrazu svemu a budeme spokojeni
Prostě třeba V40-ky nebo V70II to mají když už teda mají denní svícení v poloze nula že svítí až nastartuješ ve vašem případě je to samosebou k ho...u to můžeš klíček mít rovnou ve II poloze
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

V poloze II se xenony rozsviti po cca 10 sec od otoceni do teto polohy. Muzes tedy do 10 sec nastartovat, aniz by se xenony zapnuli.
Pokud mas sviceni nastavene i na polohu 0, je to to same.

Je to uplne stejne jako jsem mel ve V70 II - krome te polohy 0, tu jsem tak nastavenou nemel.
Tsk kde je u polohy II rozdil oproti V70?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1303
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Ještě doplňuji: při parkovačkách mi jde zapnout zadní mlhovka jen společně s přední mlhovkou, při hlavních světlech lze zadní mlhovka zapnout i samostatně bez přední.
Víc mne štve, že hoši ve Volvu šetřili v tom, že zadní mlhovka má signalizaci zapnutí kontrolkou v přístrojové desce, ale přední mlhovka tuto signalizaci kontrolkou už nemá.
Ješte víc mne pořád se..re, že přepínač zamknutí/odemknutí auta ve dveřích má osvětlenou jen jednu polohu(zamknutí). Původně jsem myslel, že to mám rozbité, ale je to tak schválně z výroby :%) Nevíte někdo náhodou proč to tak je? V noci v autě to vypadá fakt blbě.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Taky jsem si u zamku dveri tohoto vsiml a potvrzuji, ze je to standard. Jeste bych pochopil, ze se rozsviti zamknuty zamek / odemceny zamek dle stavu, ale to ne. Holt to tak nekdo vymyslel
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Noaen
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 46
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Chrysler 300c 5.7

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Noaen »

Pár stránek jsem tady pročetl a podle zdejších příspěvků je T5 nedostatkovým zbožím, tak kdyby měl někdo zájem o jednu ve V50, tak kdyžtak SZ :)
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995

JindraV
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

No jóóó, no, mlíko je tady :-)
Ano, jsem tu novej, právě jsem se registroval. ňákej Jindra. Jsem tykací, vy kucí doufám taky.
Začínal jsem s Moskvičem 1500, tehdá to bylo oproti škodovkách Š120 zatraceně dobrý svezení. A vydržel!
Pak už jezdím roky na Oplech karavan, nynčko zatím poslední 1,8/16V 85 kW, což je na lehký auto (1040kg) moooc příjemný svezení, krásně táhne.
Ale už roky "šilhám po Volvu, to teda jo.

No a k věci. Dneska jsem potkal inzerát:
Prodám Volvo V40 2,0 T4 1948ccm/147kw r.v. 2001 najeto 297500 km, 1. majitel v ČR (mám ho 6 roků), STK 05/2019, EURO-3, benzín, šedá metalíza, automat, ABS, klimatizace, airbagy, palubní počítač, nastavitelný volant, centrál na dálkové ovládání, dva klíče, elektrická okna, elektrická zrcátka, vyhřívaná zrcátka, vyhřívaná sedadla, potahy-kůže, rádio-CD, ALU kola zimní + letní 70%, střešní nosič, mlhovky, dělená zadní sedadla. VIN: YV1VW37691F756354. Po výměně oleje. Nová autobaterie (6. měsíců). Cena 46k.

Podle fotek krása, kombík (což chci). Koroze prý žádná (ptal jsem se). Cena 46k ujde??

Nemám to daleko, půjdu zkouknout. Na co dat bacha? Kam hlavně kouknout kvůli korozi? Najeto 300k, takže mám se "bát" toho automatu? Nevím, kolik automat vydrží (jasně, podle stylu jízdy, což nemohu soudit). A turbo - to u benzínů moc neodchází? Co ještě... Než k nim dojedu, požádám, ať je to studené, abych slyšel motor za studena a jestli bude i automat za studena správně řadit...
Dík moc!

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4093
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

Koroze se ráda schovává pod plastový kryty prahů a plastový olemování blatníků, pokud tam jsou :-) A když to už vylejzá, je pozdě :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Aubot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 124
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Aubot »

_________________
V40 1.8 85kw , 1998

JindraV
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

[quote="Aubot"]https://auto.bazos.cz/inzerat/100463082/Prodam-Volvo-V40.php

jojo, správně. to je ten "můj" inzerát :-)

Tož co - mám, nemám váhat?? :-) Najeto 300k, automatická převodovka... snad bude v cajku.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13012
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Vypadá na fotkách dobře, zajeď se na něj podívat, prověř olej v automatu jakou má barvu a jestli nesmrdí po spálenině a jak to řadí a pak zkoukni zbytek auta, no a když to bude v cajku, tak není co řešit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5955
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

VB
Offline
Člen VK
Příspěvky: 625
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od VB »

Mne se objevil první puchýř nad pravým zadním kolem uprostřed blatníku. Zkontroluj si plastové tlačítko na řadicí páce, rádo to praská dole v uložení a pak se po zmáčknutí a zařazení D nevrací zpět. Jezdit se s tím dá, ale občas to zazlobilo a auto jelo pouze na první stupeň. Tak zastavit znovu nastartovat a tlačítko po zařazení do D povytáhnout. Nová řadicí páka má stát okolo 3.500,- Kč.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

Jiri.T
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 943
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jiri.T »

No jo no, pudem se na to s Jindrou asi mrknout :D
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

JindraV
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Nové Město na Moravě
Vůz: Opel Astra Caravan 1,8 16V 92 kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od JindraV »

Haben píše:řekl bych to takto, jeď to zkouknout tuto sobotu a dej si testovací jízdu do obce Číchov (u Třebíče). Je to 45 km tam a 45 km zpět. Za tu dobu auto poznáš, když to nevezmeš, majiteli zaplatíš PHM. Takto dlouhá jízda prověří i automat, plně se zahřeje a uvidíš, jak se chová. A proč do obce Číchov a proč tuto sobotu? Protože je tam Volvosraz a bude tam plno lidí, co ví, na co se podívat, jak má auto jet atd. Info o sraze máš zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=66791 Jen je potřeba dorazit buď dříve dopoledne nebo někdy po řekněme 16:00, protože je plánovaný určitý program mimo areál.
Děkuju všem

@Haben, tohle je nááádhernej tip (a přeju, ať se sraz vydaří; kurňa počasí teda hlásí na víkend dóóóst slibný). Jen vědět, že to majitel takhle půjčí. Jasně že projet se dál by bylo supr. Ani to teď ale nebudu zkoušet, protože od soboty do pondělí je odjetej kdesi fuč. Takže tady s Jirkou T. obhlédneme doufám v úterý. Je paráda, že Jirka tohle auto zná. Lepšího rádce s sebou těžko vzít.

Kluci přeju skvělej den,
Jindra

fekete
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 4 roky 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: Snad to bude V40 1.8

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od fekete »

Všechny vás zdravím,
potřeboval bych radu. Potřebuji vybrat auto, stěhuji se do Sofie(cca 1200km) a chtěl bych něco, s čím tam dojedu
a tam využíval občas na cestu do práce(cca 7km) a hlavně na víkendové výlety(10-200km). Určitě benzín, nejlépe kombi,
zatím se mi nejvíce zamlouvá V40 1.8 90kW (pro mě dobrý poměr výkon/kvalita/spotřeba) a mám rovnou dva adepty:
1)Na tomto je toho dost uděláno na podvozku, zároveň ale od majitele vím, že potřebuje rozvody(počítám správně okolo 10k?) a má propadlý potah stropnice, podle dokladů to vypadá na Itálii
https://auto.bazos.cz/inzerat/100015390/Prodam-volvo-V40-18-benzin-kombi-rv2000.php
2)Toto má naopak hotové rozvody a spojku, ale bez dokladu, majitel prý vozí auta z Německa a dělalo se to u něj na dílně, je po FL a jsou k němu druhý kola. Majitel mi sdělil, že na tachometru je 230 000(chybí v inzerátu)
https://auto.bazos.cz/inzerat/99560835/Volvo-V40-18-benzin.php

U toho prvního stříbrného mi připadá, že je koroze pod spojnicí blatníku a prahu u L.P. kola, tudíž se bojím, aby nebyla všude.

Jinak oba prodejci souhlasili s kontrolou v mnou vybraném servisu. Nemám totiž koho sebou vzít.

Můj problém je, že nedokážu objektivně zhodnotit opravy a hodnotu obou aut.

Limit mám cca 80k, nejraději bych vzal auto do 60k a 20k nechal na případný servis, klidně si nechám poradit i jiný model.
Bude to moje první auto tak bych se nerad hned spálil.

Předem moc děkuju

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé