Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Dovoz ze Svedska = 15 000 kc prostrednikovi, ktery to koupi. Svedi nechteji moc mimo SWE prodavat. 4 000 kc za letenky pro dva. 3 000 kc za mosty v Dansku ci za trajekt. 8 000 kc za projety benzin. No a pak uz jen drazsi dovozova STK. Odmenou jsou svedske znacky, ktere ti zustanou. Tak hura do toho.
Naposledy upravil(a) Haben dne 08 led 2019 19:17, celkem upraveno 2 x.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Neni to kombik, ale levny provoz benzinu na plyn a za tretinovou cenu. Jako prechodne auto, proc ne.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67377
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Jop. Už jsem si to okouknul, Švédsko by bylo na takové auto zbytečné. Musím to nějak promyslet a někde hold udělat ústupek. Nebo počkat, zda se neusměje štěstí :). Ale rozhodně si nekoupím auto, který se mi nelíbí :D.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 508
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od lkopcansky »

ak sa nemýlim, tak do S40/V50 sa dávali dva typy kože. Tá šedá/sivá eko koženka a klasická koža, ktorá by mala čo to vydržať. Nikdy som nevlastnil S40/V50, skôr to mám napozerané z inzerátov...
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol - tatko Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
S60 2,4i Premium MY04 Mobil - sestra

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

dle mne je pravá kůže buď šedá nebo černá. Alespoň v C30 máme šedé z pravé kůže.
kůže 1.JPG
kůže 2.JPG
Ta zatracená eko-kůže je v té černo-bílé kombinaci či černá.
eko 1.JPG
eko 2.JPG
No a pak jsou ještě textilní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Kožené sedačky

Příspěvek od Michl »

Tak aby to bylo ještě trochu zamotanější:
„Kožené sedačky“ osazované do výbavy Summum jsou z reálné kůže (bytelné a poměrně tlusté) jen na vrchní straně podsedáku, opěradla a hlavové opěrky. Zbytek tzn. boky a záda přestože vypadají velice podobně (mají i stejný povrchový dekor) tak jsou jen z koženky stejné tloušťky (patrné je to když potah stáhnete a zkouknete zespoda) a tady hoši z Volva trochu šetřili. Odstíny kůže se dodávaly v různých barvách (černá, šedá, krémová, hnědá,…)
Zmiňovaná problematická ekokůže-koženka se montovala jen do nižších výbav (např. Momentum…). U krásné dvoubarevné výbavy R-Design si už ale nejsem jistý zda jde o reálnou kůži v kombinaci s koženkou nebo jen o čistou syntetiku.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »


Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Takovouto kuzi lze opravit. Ale pokud je v takovem stavu, tak bud to ma moc nalitano nebo se o to nikdo nestaral
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Tak jsem zkusil poptat jednu firmu na dovoz z Německa. Přišla zajímavá odpověď:

Děkujeme za Váš dotaz.

Protože nám nejde jen o obchod, ale také o dobrý pocit, tak si dovoluji Vám 14 letou V50 s 2.4i rozmluvit jako lichou investici, byť ten vůz znám, byl dobrý, ale jeho časy jsou ty tam.
Vřele Vám doporučuji uvažovat v rozmezí obsahu motoru 1.6-1.8 benzín Škoda, Ford, VW, když máte takto posazený rozpočet.

Bylo by rozumné sáhnout po co nejmladším voze, ať se s tím servisně netrápíte.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14006
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Ono často mladší neznamená lepší. :wink:
Proto jsme ti zde doporučovali V70I nebo V70II.
Sice jsou to auta stará, ale ještě poctivě dělaná, takže vydrží více než ty moderní křápy. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

To je V50 takový šrot, že mi všichni doporučují jiná auta? To pardon, ale fábii u mě doma nechci vidět. Vybíral jsem V50, protože nevypadá zle, jak jste sami psali 2.4i je spolehlivý a na to moje občasný poježdění by mohla stačit. V70 v této cenové relaci by neprošla přes mojí drahou polovičku a mě taky není po chuti. Chápu, že se současným rozpočtem to není na velký vyskakování, ale nikde jsem se nedočetl, že by V50 byla nespolehlivé auto.
Naposledy upravil(a) Andayon dne 11 led 2019 22:38, celkem upraveno 1 x.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14006
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Bohužel ano, i když je tu i pár spokojených uživatelů, kteří s ní neměli nikdy problém.
Jenom malý výčet problémů: spínačky, ohnuté ojnice, elektronika, elektrika, DPF, poškozený interiér v některých výbavách, atd...
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Andayon píše:To je V50 takový šrot, že mi všichni doporučují jiná auta? To pardon, ale fábii u mě doma nechci vidět. Vybíral jsem V50, protože nevypadá zle, jak jste sami psali 2.4i je spolehlivý a na to moje občasný poježdění by mohla stačit. V70 v této cenové relaci by neprošla přes mojí drahou polovičku a mě taky není po chuti. Chápu, že se současným rozpočtem to není na velký vyskakování, ale nikde jsem se nedočetl, že by V50 byla nespolehlivé auto.
Třeba já na Padíka nedám dopustit.

Ale to je tak, když je V50 s 5ti válcem, jsou majitelé spokojení.
Když však mají naftu od Forda, tak už tak štěstím nezáří.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Taky bych Radka upresnil. Motor 2,4i bude ok, jen ve meste pocitej kolem 12 litru. U 2,4i ohnute ojnice, problemy s DPF nehrozi. Interier bude ok, kdyz vezmes kuzi ci latku. Spinacka delala problem jen u nekterych rocniku a byla na to myslim i svolavacka.
Co se tyce elektroniky, asi kus od kusu.

A to ze ti doporuci dovozce VW , Skoda ci Ford jeste nic neznamena. To taky mize naznacovat jen jejich orientaci na tyto vozy a Volvu vi prd, tak si nelajznuj ti neco vybrat.
No a ta V50 by musela byt z roku 2004 ci uplne z kraje 2005. Tedy hned ty prvni kusy, kde muze byt vice problemu
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Takže, když to shrnu: 2006 2.4i má větší šanci, že bude v pohodě. Že si vezme 12 litrů, s tím počítám. Až dostavíme, tak bych to asi hodil do LPG nebo prodal. Myšlenka, že se jim to možná jen nechce přivést mě taky napadla.

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Andayon píše:Takže, když to shrnu: 2006 2.4i má větší šanci, že bude v pohodě. Že si vezme 12 litrů, s tím počítám. Až dostavíme, tak bych to asi hodil do LPG nebo prodal. Myšlenka, že se jim to možná jen nechce přivést mě taky napadla.
V50 s 2.4i a LPG?
Hmmm, tak to bych nechtěl.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 216
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zedik »

V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

zedik píše:V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6070
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

LPG bych se nebal, 2,4i s nim problemy nema. Ale chapu, ze nekomu LPG nepasuje. Ja taky nebudu v me C30 davat plyn, neb se mi to nevyplsti, ale jezdit s ni 20 tkm rocne, uz bych silne zvazoval
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 216
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zedik »

ttoommaasseekk píše:
zedik píše:V50 2,4i + LPG je naprosto dokonalá kombinace.Proč bys to nechtěl? Já s tím nemám problém a jezdím s tím posledních 5 let a cca 110 000km.
Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

zedik píše:
ttoommaasseekk píše:Kdo chce opici, musí mít na banány.
A krmit opici něčím jiným, aby mě nesežrala moc banánů mi přijde divné.
Prostě můj názor.
Jezdím s Padíkem za 11 kolem Prahy a do Prahy a o plynu jsem nikdy neuvažoval.
Kdyby byl tvůj názor nečím podloženej,jako že třeba to není vhodné pro ty motory nebo něco odchází tak to beru.Ale LPG je špatně protože si to myslím je trošku hloupej názor.V té 2,4 je to naprosto bezproblémovej provoz a za těch 5 let mého ježdění dělá ta úspora na plynu víc než cenu celého auta.
Někdo nepije pivo také jen kvůli tomu, že mu nechutná. A nemá přeci hloupý názor.
Tohle je můj názor a ty s ním smiř.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

zedik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 216
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
Bydliště: Plzeň

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od zedik »

Já se jen ptal proč je plyn u tohodle motoru špatně..dozvěděl jsem se,že protože proto :D
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Michl »

Ať si každý koupí co mu vyhovuje a k čemu chce auto hlavně používat.
V50 je určitě povedené auto. Má skvělý podvozek původem od Fordu, bezpečnostní prvky Volvo na vysoké úrovni (daní za tuto bezpečnost jsou opticky široké sloupky, stísněnější vnitřní prostor a malé kapsy u předních resp. žádné kapsy ve dveřích zadních) a podle mne i velice podařený design interiéru i exteriéru. Kdo říká, že to tak není, tak v ní možná ani neseděl. Mě ale tenhle koncept obratného auta s komunikativním řízením a pevným držení v zatáčkách maximálně vyhovuje a proto jsem si pořídil nedávno druhý kus. Nic proti větší V70 nebo S80 (také mají povedený podvozek na platformě P3 od Fordu), ale toto jsou především pohodlná dálniční auta na dlouhé cestování a V70 resp. i její derivát XC70 auta s obrovským kufrem, ale vzhledem k většímu rozvoru už jsou trochu neohrabanější a houpavější. Pokud potřebuješ auto na kratší cesty s průměrným kufrem ve své třídě, pak je V50 dobrou volbou.
A i kufr po shrnutí resp. ještě lépe po vyjmutí celé rolety se dostane do použitelné velikosti, znám auta co mají zatmavená skla a tuto roletu nevozí vůbec. Sklopením zadních opěradel se zvětší objem kufru i na stěhování objemného nákladu.
V50 jsou i dnes na silnicích v ČR nebo Evropy poměrně často k vidění (na rozdíl třeba od sourozence S40II nebo menší C30 resp. C70II na stejné podvozkové platformě P1). Servisní náklady na tohle auto jsou docela v pohodě, velká část spotřebních dílů je nahraditelná v druhovýrobě příp. i na vrakovištích. V50 se vyráběla v belgickém Gentu v letech 2004-2012 (FL proběhl v 2007), takže jich docela dost jezdí v Belgii a Holandsku a i tam se dá něco vybrat. Uváděl jste možnost vozíku na stavbu, tak např. u auta z Holandska s tažným zařízením bych byl opatrnější pro tamní zálibu tahat velké karavany a možný utahaný motor.
S motory to tady už bylo nakousnuto: malé choulostivější čtyřválcové diesely (1,6D a 2,0D) jsou původem od PSA a když se o ně původní majitel staral, tak problémy nemají a odvděčí se ti opravdu luxusní spotřebou. Větší odolné pětiválce 2,4D a D5 jsou od Volva a ty už mají dobrou pověst. Dieselové motory je potřeba občas protáhnout na delší jízdu (45-60 minut) aby došlo k opakované regeneraci zaplněného DPF, jinak je to možný zdroj chyb . Stejné je to u benzínů, malé choulostivé čtyřválcové benzíny 1,6, 1,8 příp. 2,0 jsou původem od Fordu a větší pětiválce 2,4i nebo T5 jsou už zase od Volva. V roce 2010 došlo ke změně a úpravě malé dieselové 1,6D na osmiventilovou D2 a dále k náhradě čtyřválcové 2,0D zmenšenými verzemi pětiválcového volvího motoru D5 s označením D3 nebo D4 (obě mají obsah 2,0 a liší se jen výkonem resp. i počtem turbodmychadel). Všeobecně platí, jak už zde bylo tisíckrát napsáno, že hrozně záleží na tom jak se o auto původní majitel staral a mnohdy je to i trochu loterie na dobrý kus. Pokud mohu radit, vybíral bych co nejmladší kus s doložitelnou servisní historií, údaj na tachometru je jen číslo.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Andayon
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Vůz: Přemýšlím o S60/V60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Andayon »

Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.

ttoommaasseekk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1670
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Andayon píše:Děkuji moc za shrnutí :).
Na nájezd jsem ani nekoukal, preferoval jsem servisní historii, jak píšete. Pár dní jsem teď přemýšlel a také došel k závěru, že nejlepší bude vzít co nejnovější vůz a sledovat hlavně servis. Bohužel tyto aspekty vyloučili jakékoliv Volvo ze hry a podívám se asi prozatím jinde.
No, po zkušenostech co mám preferuji Volvo.
Je to srdcová záležitost.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé