Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Atmo S/V40 alespoň nemají dvouhmotu tzn. levnější servis.
U V70 už máš dvouhmotu, ale tam bych se přikláněl spíše k automatu (pokud je v dobrém stavu a byl pravidelně měněn olej), každopádně do tvého rozpočtu se vleze pouze jedničková a tam už bude problém s prokázáním servisní historie.

Ve tvém případě bude vycházet lépe V40, ale opravdu se zaměř na tu korozi v jakém je rozsahu, kde se nachází (jestli není na neobvyklých místech a auto nebylo bourané).
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

din
Offline
Příspěvky: 91
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od din »

Zdar, když bych to vztáhl k mojí V40, tak nejvíc reznou blatníky v úrovni prahů a část pod plastovým bočním prahem. Jsou tam trochu nešťastné kapsy, kde se drží lupení a vlhkost a je to jen otázka času, kdy to vykvete. Zkontroluj si také brzdové trubky. Myslím si ale, že na 18 let staré auto to není nic strašného. Spíš bych se v tvém případě bál toho motoru a převodovky od Renaultu. Ohledně dalších věcí co jsem řešil tak stojí za zmínku zatuhávající se zadní třmeny (nevrací se ručka, přibržďují se kola a následně zahřívají...lze koupit levné repase) a praskání pružin v posledním závitu (hlavně na zadku, vyplatí se koupit kvalitnější pružiny-Kyby mi drží zatím pět let).
Zdraví Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Jo a ještě bacha na přední brzdové hadičky, které se nešťastným umístěním odírají.. výměna, ale pár korun.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Díky moc za rady. Jsem fakt zvědavý co objevím :D .

Jaký je vlastně největší problém těch renault motorů a převodovek? Tady na fóru jsem četl, že ty motory nejsou uplně špatné, na jiných stránkách zas lidi říkají, že si na ně dávat pozor...

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

to auto je ok, len sa patri ocakavat velky servis pri 300k km (spojka, dvojhmota, turbo, ulozenia, dutiny) hrdza zalezi od kusu. predne blatniky (sa tazko zhanaju) potom prahy (ale to uz by som take auto nekupoval). Motor treba skontrolovat ci nedymi (pod nalievacim hrdlom je hadica, ktora sa odpoji, a nemalo by tade dymit jak z Liazky, trocha je ok) prevodovka je volvacka, nebyva problem...

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Díky, kolik takový velký servis může cca stát (mimo autorizák)?

EDIT: Tak jsem se na to byl podívat a bylo to hodně velké zklamání.

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Ahoj, mohl by mi prosím někdo přes VIN pomoct dohledat historii auta? Našel jsem jednu moc hezkou S40II akorát je to "podezřele ideální" - auto po celolaku, a z cebie jsem vyčetl jenom že tam bylo 2x poškození za 3000 a 1400 eur z éry prvního majitele. Druhý majitel to prý prověřoval při koupi a tvrdí, že to byl jenom ťukanec na předním nárazníku, zrcátko a pak zadní nárazník. Auto je původem z čr, tak snad by to šlo nějak dohledat...

vin zde: YV1MS214262173523

Předem moc děkuju za čas a ochotu!

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14151
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Já ti nevím, celolak kvůli ťukanci???? :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od gigy »

Ahoj, podobně jako kolega výše, i já si chci koupit nové auto, a ideálně Volvo ( máme ho v rodině a od té doby mi přijdou všechny ostatní auta jako takový skořápky, když porovnám oktávku z roku 2000 a V70 ze stejnýho roku). Proto, hlavně z bezpečnostních důvodů, chci Volvo.
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí. :)
Kuba
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

drady
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od drady »

Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3590
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Deshi »

drady píše:Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady
Komfort mezi S40 a S60 bude určitě rozdílný, navíc, pokud by byla S40 na těchhle kolech. Konkrétně u této S40 bych asi nevěřil kilometrům, pokud nejsou věrohodně doložené. Auto cca 18 let staré v plynu a má najeto jen 180tis km?? Mě to zní podezřele. Někdo, kdo najede cca 10tis km by plyn do auta neřešil.....
Za tohle bych určitě cca 50tis Kč nedal.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

drady
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od drady »

Dakujem. hej, je to podozrivo malo na ten rocnik, LPG tam nie je od nova, vraj bol montovany cca pre 2-3 rokmi. Je to dost penazi, ale to sa da este skresat. Ale som zvedavy, ci je to spolahlivy motor alebo skor nebezpecny co sa udrzby tyka

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,

drady
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Senec, Slovensko
Vůz: Subaru outback

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od drady »

kwiko píše:obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,
to sa stane aj na inych vozoch/motoroch a nemusi byt ani LPG :wink:

Gondil
Offline
Příspěvky: 408
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: XC 90 D5 AWD '09

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gondil »

Ahojte uvazujem o kupe V40I alebo V50 s benzinovym motorom s potencialom prerobenia na LPG ak by som nakoniec jazdil viac. Keby si mate vybrat medzi V40 1.gen s benzinovou 1.8 alebo 2.0 (cca 2002-2004) a V50 2.0(F), 2.4i ci T5 popripade 1.8(F) (2005-2008). Do coho by ste sli a preco? Napr. bracho ma celkom odhovara od V40, ze uz je to dost stare a ze tie motory su vacsi zruti ako napr. tie novsie vo V50. Navyse pri veku auta sa uz vraj moc neoplati ani prerabka na LPG. Vase nazory? Myslim po technickej/motorickej, bezpecnostnej ci udrzbovej stranke. Sympatie k dizajnu by sme mohli dat bokom :green: Auto nepotrebujem na zavodenie, len normalne presuny (do prace alebo s rodinou) no nechcem zase aby to dychcalo do mierneho kopca. Najviac predpokladane su kratsie trasy povedzme do 50km (aj preto benzin).
Mozno nejake rady na co si dat pozor pri tychto motorizaciach (pozriem samozrejme aj tuto temu len je dlha tak mito bude asi trochu trvat :D) Popripade nejake odporucanie kde hladat lebo mam taky pocit ze tychto benzinakov je zalostne malo.
_________________
[+] XC90 D5 AWD R-Design, 7 miest, 136KW, AT
Obrázek
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - Obrázek
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

V40 2,0 100kW (2,0T 120kW)
V50 2,4i, T5 jelikož se jedná o volví R5 (vykoupeno ale vyšší cenou).
Záleží na tvém rozpočtu.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

Gondil
Offline
Příspěvky: 408
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: XC 90 D5 AWD '09

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gondil »

Nejaky dovod? Pozeram ze ty mas napr. V40 1.8 a predtym si mal V40 2.0 100KW. Preco teda odporucas 2.0?
Ake problemy maju V50 2.0? Je mi jasne ze volvo R5 je volvo a hento len PSA ale na druhu stranu sa podstatne tazsie zhanaju tie volvacke motory. Potom tiez 2.4i alebo T5, T5 bude asi zivsie ale zase su mozne problemy s turbom ci sa mylim? Ak by si mas vybrat medzi tymi 2 motormy tak ktory by si volil? Ci ide len o vykon?
_________________
[+] XC90 D5 AWD R-Design, 7 miest, 136KW, AT
Obrázek
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - Obrázek
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Důvod výměny je jednoduchý. Předtím byla V40 2,0 moje hlavní auto, pak S60 2,5T.
Teď mám jako hlavní S80 4,4 a V40 1,8 mám jen jako pracovní auto u kterého mi je motor ukradený.

U S/V40 je 1,6 i 1,8 málo (na popojížďky po městě určitě stačí, ale není to žádná sláva).
U V50 nemám s PSA motory 1,6; 1,8 a 2,0 zkušenosti, ale prý docela dost žerou olej.
Proto bych pokud možno vždy preferoval volví R5.
Pokud nechceš turbo tak běž do 2,4i, tento motor se dával i do starší P2 platformy S60, V70II, S80 a až na škrtící klapku Magneti Marelli se jedná o opravdu bezproblémový motor. Doma ho máme ještě v S60.
Pokud chceš výkon tak určitě T5, který bude ale na servis logicky o něco nákladnější.. vždy samozřejmě záleží na daném kusu a když natrefíš na špatný kousek tak se může stát, že 1,8 tě vyjde na servisu dráž než T5.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1680
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od IgorS »

Určite je dobre, že Nosound89 ti spomenul aj 2,4i motor. :good:
Totiž, ak nevyžaduješ až takú športovú razanciu od motora a záťah turba, tak toto je skvelý Volvo 5 valcový atmosférický motor. Má skvelý zvuk a poskytuje dostatočný výkon na jazdu aj plného auta. Najpodstatnejšia je jeho jednoduchosť a spoľahlivosť oproti zložitejším ale výkonejším 5 valcovým motorom, pre ktoré je táto 2,4i v podstate akoby základom na nadstavbu pre turbo verzie. Máme ho na S60 vo verzii 125 kW a sme mu radi.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61263&start=37
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Gondil
Offline
Příspěvky: 408
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: XC 90 D5 AWD '09

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Gondil »

Diki chalani, prave nad tou 2.4i som premyslal i ked som cital na roznych miestach ze to nema dobry tah oproti T5. Ale ja osobne si myslim ze az tolko od toho nebudem ocakavat. Ako bolo by super keby to vie promptne pridat pri obiehani, co nebude asi take ako pri T5 ale myslim ze pri hmotnosti V50 by to nemusel byt az taky problem. Teraz uz len ho niekde zohnat v slusnom stave a za prijatelnu sumu. Zatial mi to pride ako utopia pretoze benzinakov je ako safranu, jedine ze by mi bol niekto ochotny doviezt zo Svedska tam ich je ako tak dost i ked povacsinou 1.8F, 2.0F :/
_________________
[+] XC90 D5 AWD R-Design, 7 miest, 136KW, AT
Obrázek
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - Obrázek
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Shenkyy
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Shenkyy »

Zdravím, pokukuji po Volvu V50 2.4i nebo T5. Četl jsem tu, že to jsou bezproblémové motory. Auto bude sloužit na cestu do práce a zpět, cca 60km za den, dá se s těmito motory při předpisové jízdě dostat pod 10l? Někde jsem zahlédl, že by se do nich měl dávat 98 oktan? Co je na tom pravdy? Teoreticky by se do výběru vešla ještě V70 2.4T.. Děkuji za odpovědi.

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

2,4i spotřeba dálka 7 - 7,5 l žádný strachy
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Shenkyy
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Shenkyy »

To by bylo parádní..stačí 95 oktan?

carlito
Offline
Příspěvky: 33
Registrován: 10 roků
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od carlito »

Shenkyy píše:To by bylo parádní..stačí 95 oktan?

určitě
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska

Shenkyy
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Hatín
Vůz: Vybírám

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Shenkyy »

Díky za odpověď. Je mi jasné, že T5 pojede mnohem lépe, ale na dojíždění do práce asi bohatě stačí výkonem a pružností ta 2.4, že? Údržba na tom taky bude asi levněji..

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé