Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Endak
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Duchcov
Vůz: V50, 2007, 1.8 92kw, lpg

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Endak »

paramilitar píše:
Endak píše:Nespěchám, vybírám vždy radši déle. Potřebuju spolehlivé auto,ikdyž vím, že se to nedá nikdy zaručit :no:
Teď jsem našel ještě tohle:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234615793&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&fuels=LPG&scopeId=C&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=33&pageNumber=1

Ale s nákupem aut takhle v zahraničí zkušenosti už vůbec nemám.

Nekoukal jsi tohle?
https://www.sbazar.cz/martin.hrevus/detail/21486755-volvo-v50-1892kwprvni-majitel-rok-vyroby-2007najeto
Děkuji za postřeh. Na inezrát jsem odpověděl a prý je "všechno" v pořádku, akorát motor bere olej, ale že prý je to normální. Mně se to nezdá. Vím, že tyto motory s tím mají problémy, ale uvádět to jako normální mi nepřijde. Ještě jsem se ptal, kolik to žere a jestli byly dělané rozvody. Co si myslíte vy?

GDPR_user Ověřený

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od GDPR_user »

olivar píše:Dobrý den, jsem žena :-) ale moc se mi líbí V50, v mém okolí mi všichni tohle auto rozmlouvají, ale já ho prostě potřebuji (chápete). Vybrala jsem si čistě podle vzhledu a jednomu svezení (a protože je to Volvo). Mám pár trapných dotazů, jakou motorizaci byste mi doporučili (fórum jsem si prolítla, ale stejně z toho nejsem moudrá )- Praha - popojíždění do práce, ale několikrát do roka i cesta za rodinou na Valašsko a taky za Evropským dobrodružstvím. Kde případně takový vůz obstarat. Bazary typu AAA jsem zavrhla už na začátku, ikdyž tam mají levné vozy (asi stočené - bourané???) . Případně jestli je někdo z Prahy a za úplatu by byl ochotný něco omrknout. Předem díky a přeji hezký den.
Benzín 2,4

xhugos
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: V60 OR

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od xhugos »

olivar píše:Dobrý den, jsem žena :-) ale moc se mi líbí V50, v mém okolí mi všichni tohle auto rozmlouvají, ale já ho prostě potřebuji (chápete). Vybrala jsem si čistě podle vzhledu a jednomu svezení (a protože je to Volvo). Mám pár trapných dotazů, jakou motorizaci byste mi doporučili (fórum jsem si prolítla, ale stejně z toho nejsem moudrá )- Praha - popojíždění do práce, ale několikrát do roka i cesta za rodinou na Valašsko a taky za Evropským dobrodružstvím. Kde případně takový vůz obstarat. Bazary typu AAA jsem zavrhla už na začátku, ikdyž tam mají levné vozy (asi stočené - bourané???) . Případně jestli je někdo z Prahy a za úplatu by byl ochotný něco omrknout. Předem díky a přeji hezký den.
Ahoj, také bych koupil motor 2.4, kdyby byl k sehnání za rozumnou cenu. Já si obě V50 nechal dovézt (Belgie/Lucembursko), protože v ČR je to samej vykuk a hlavně, díky nízkým příjmům je u nás podceněný servis i výbava..i stav silnic. Záleží tedy na Tvém rozpočtu.
_________________
V60 2.4D MY2015....
V50 2.0D MY2009....
V50 2.0D MY2008....

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5962
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

Když se o auto staráš, tak to tak hrozné není, ale co u ojetiny nevíš, tak jak se k tomu kdo choval před tebou. D5, volvo 5 válec, je spolehlivější, ale je jich málo a stojí více. Znám lidi, co mají ty "prokleté" 1,6D a najeli s tím bez jediného problému an motoru 160 000 km (konečný stav 280 000 km)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

karelvolvo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2155
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od karelvolvo »

Jakub Herold píše:Ahoj, přemýšlím o koupi V50. Jezdím denně asi 70km, převážně mimo obec a proto sem myslel na naftu. Pročítal jsem fórum a měl bych otázku ohledně zavrhovaných motorů D1.6 a D2.0. Co jsem prohledával inzeráty na webech, tak je tam V50 s tímto motorem nabízena asi nejvíce. Opravdu jsou tak poruchové a nespolehlivé? Zaujalo mě třeba toto - https://www.sbazar.cz/davicar/detail/22323882-volvo-v50-20-d-136ps-r2008-facelift-n-stk. Jaký na to máte názor?

Díky za jakoukoliv odpověď.
Na 1.6 se vyprdni a když 2.0 tak bez DPF když už tak jen půl problémů
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm

Nosound89 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4168
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Jak psal Haben, když V50 a chceš opravdu naftu tak se podívej po D5. Je jich málo, ale jsou.
Za sebe bych se díval z hlediska nákladů spíše po benzínovém 5 válci a hodil do LPG.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5962
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Haben »

2,4 i v LPG bude jezdit levneji jak D5 a zvuk toho petivalce je pekny
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nosound89 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4168
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Přesně tak, naši mají tuto 2,4i s LPG v S60, chip na 135kW, výfuk od Simonse a je to pecka.
Nafta se tomu nemůže rovnat.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

huntsmann
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Nové Město nad Metují
Vůz: V50 T5 AWD
Bydliště: Východní Čechy

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od huntsmann »

Ahoj,
k tvému dotazu:

1) Je rozdíl mezi elektrickýma a s manuálním posunem nebo jsou tvarově stejné?
Myslím, že elektrické jsou stejné jako manuální (mám elektrickou u řidiče a manuální u spolujezdce) - parádní gauče, ani u mé A6 nejsou zdaleka tak pohodlné a to to mám na vzduchové podvozku :-D

2) Lze sklopit přední spolujezdcovo opěradlo dopředu skrz přepravu větších předmětů?
Ano

3) Mají vždy zadní i tu integrovanou dětskou sedačku nebo je to vázané k nějaké výbavě?
Jestli myslíš takový ten skládací podsedák ze zadních sedaček, tak to nemají všechny - já to nemám (ale klasická sedačka tam podle mě jde)

4) Zarazilo mě, že některé 50tky nemají střešní lyžiny :shock: To považuju na kombíku zvlášť u těch menších jako samozřejmost.. Lze je doufám dodatečně dodělat..?
Tak s tímhle jsi mě dostal, já je tam mám tak jsem to nikdy neřešil, ale kdybych si měl tipnout tak si nemyslím, že by šlo dodělat. Pokud je neměla z výroby, tak tam musej chybět díry. Opravte mě někdo pokud nemám pravdu :oops:

5) Je u T5 v kombinaci s automatem nějaká známá past? Ať už nějaká známá bolest nebo třeba špatně se schánějící díly?
Ano, je to trochu specifikum, ale povětšinou stejný s ostatníma V50. Já se setkal s pravou poloosou, pro automat je delší než pro manuál, pro T5 má jiný počet zubů než pro zbytek a pro AWD je také jiná než pro FWD.


No kdyby jsi měl chuť chvíli pohovořit napiš mi zprávu. Zvažuju prodej své T5 AWD v automatu (zvažuju to už dlouho ale furt se mi do toho nechce protože to auto mám rád :-))
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)

Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.

huntsmann
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 57
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Nové Město nad Metují
Vůz: V50 T5 AWD
Bydliště: Východní Čechy

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od huntsmann »

Jo, nebyla to nejrychlejší odpověď :-D
_________________
Nyní: Volvo V50 T5 AWD
Bylo: Nebylo :-)

Členům VolvoKlubu nabízím provedení diagnostiky přes VIDA-DICE.

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9863
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od hajnej »

Pro kamarádku řešíme koupi V50. Mohl by mi někdo mrknout na historii? YV1MW204292454823
https://www.tipcar.cz/inzerat/volvo-v50-16i-73-kw-cz-14630627.html
Předem děkuju.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2616
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ok2ucx »

Bez bodov, žádná dohledatelná historie :x

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9863
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od hajnej »

další informace
koupeno v CZ, první majitel, nehavarované, servisní knížka, koupeno nové v ČR, I majitel, servisní knížka;
Děkuji.
Tak to by mě zajímala ta serviska. Že by si někdo koupil nový vůz a hned chtěl přijít o záruku. Čuchám čuchám poděl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Zdravím,

chystám se pořídit si první auto, ideálně volvo (resp. skorovolvo 8) ).

Našel jsem jedno V40 2003 1.9 75kw a chystám se na něj jít podívat. Má český původ, takže to vypadá nadějně. Problém je, že v posledním protokolu z STK má "povrchová koroze kabiny, karoserie, nebo nástavby vozidla". Před nedávnem jsem také zvažoval jednu mazdu, kterou jsem nakonec kvůli nadměrné korozi nevzal. Jak je na tom v40, četl jsem že dost reznou, ale jak moc zlé to může být? Jak rychle se to může šířit a na co se hlavně dívat?

Každopádně za jakékoliv rady a tipy na co si dát u obhlídky pozor (nejenom koroze) budu moc vděčný!

Nosound89 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4168
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Jaký je důvod, že chceš V40? Cena? Design?
Nechceš se podívat spíše po V70 ať už první či druhou generaci?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

V tomto případě cena - do 50k, abych měl rezervu na servis a případné opravy. A hodně v70, které jsem viděl v dostupném okolí jsou s automatem - preferoval bych manuál.

Nosound89 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4168
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Atmo S/V40 alespoň nemají dvouhmotu tzn. levnější servis.
U V70 už máš dvouhmotu, ale tam bych se přikláněl spíše k automatu (pokud je v dobrém stavu a byl pravidelně měněn olej), každopádně do tvého rozpočtu se vleze pouze jedničková a tam už bude problém s prokázáním servisní historie.

Ve tvém případě bude vycházet lépe V40, ale opravdu se zaměř na tu korozi v jakém je rozsahu, kde se nachází (jestli není na neobvyklých místech a auto nebylo bourané).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

din
Offline
Příspěvky: 91
Registrován: 12 roků
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od din »

Zdar, když bych to vztáhl k mojí V40, tak nejvíc reznou blatníky v úrovni prahů a část pod plastovým bočním prahem. Jsou tam trochu nešťastné kapsy, kde se drží lupení a vlhkost a je to jen otázka času, kdy to vykvete. Zkontroluj si také brzdové trubky. Myslím si ale, že na 18 let staré auto to není nic strašného. Spíš bych se v tvém případě bál toho motoru a převodovky od Renaultu. Ohledně dalších věcí co jsem řešil tak stojí za zmínku zatuhávající se zadní třmeny (nevrací se ručka, přibržďují se kola a následně zahřívají...lze koupit levné repase) a praskání pružin v posledním závitu (hlavně na zadku, vyplatí se koupit kvalitnější pružiny-Kyby mi drží zatím pět let).
Zdraví Din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

Nosound89 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4168
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Nosound89 »

Jo a ještě bacha na přední brzdové hadičky, které se nešťastným umístěním odírají.. výměna, ale pár korun.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Díky moc za rady. Jsem fakt zvědavý co objevím :D .

Jaký je vlastně největší problém těch renault motorů a převodovek? Tady na fóru jsem četl, že ty motory nejsou uplně špatné, na jiných stránkách zas lidi říkají, že si na ně dávat pozor...

kwiko Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1474
Registrován: 17 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od kwiko »

to auto je ok, len sa patri ocakavat velky servis pri 300k km (spojka, dvojhmota, turbo, ulozenia, dutiny) hrdza zalezi od kusu. predne blatniky (sa tazko zhanaju) potom prahy (ale to uz by som take auto nekupoval). Motor treba skontrolovat ci nedymi (pod nalievacim hrdlom je hadica, ktora sa odpoji, a nemalo by tade dymit jak z Liazky, trocha je ok) prevodovka je volvacka, nebyva problem...

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Díky, kolik takový velký servis může cca stát (mimo autorizák)?

EDIT: Tak jsem se na to byl podívat a bylo to hodně velké zklamání.

nabelekm
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: Zatím žádný

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od nabelekm »

Ahoj, mohl by mi prosím někdo přes VIN pomoct dohledat historii auta? Našel jsem jednu moc hezkou S40II akorát je to "podezřele ideální" - auto po celolaku, a z cebie jsem vyčetl jenom že tam bylo 2x poškození za 3000 a 1400 eur z éry prvního majitele. Druhý majitel to prý prověřoval při koupi a tvrdí, že to byl jenom ťukanec na předním nárazníku, zrcátko a pak zadní nárazník. Auto je původem z čr, tak snad by to šlo nějak dohledat...

vin zde: YV1MS214262173523

Předem moc děkuju za čas a ochotu!

raolsa Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13262
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od raolsa »

Já ti nevím, celolak kvůli ťukanci???? :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

gigy Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 502
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od gigy »

Ahoj, podobně jako kolega výše, i já si chci koupit nové auto, a ideálně Volvo ( máme ho v rodině a od té doby mi přijdou všechny ostatní auta jako takový skořápky, když porovnám oktávku z roku 2000 a V70 ze stejnýho roku). Proto, hlavně z bezpečnostních důvodů, chci Volvo.
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí. :)
Kuba
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé