Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, nevšimnul jsem si tohoto tématu, tak to sem dávám znova:
Právě řeším, že Zafiru (se kterou jsem narozdíl od jiných spokojený) vyměním za něco lepšího. No a rozhodovali jsme se dlouho mezi V50 a V70 (máme velkýho psa, takže zatím jediné kritérium ). Nakonec to vypadá, že V50 s motorem 2.0D, r.v. 2004 - 2005, výbava min. Momentum, ale když se zadaří tak samo Summum. Chtěl bych, aby to mělo najeto tak max. 130 - 150 tis. km, cena tak do 350 000. Je to reálné? Jen mě trochu děsí prostor ve V50, hlavně na zadních sedadlech.
Teď mám zrovna nabídku od kamaráda na V70 2.4 D5 (r.v. 12/05), najeto 130 tis., výbava Momentum, interiér v černé kůži, barva černá met., automat za cca 320 000. Je to dovoz z IT, ale přímo z Volva, kde je auto na protiúčet za nové. Je to dobrá cena? Mám projitých x-stránek s bazarama atd., už jsem z toho KO, můžete mi poradit? Volvo jsem nikdy neměl, ale je to můj sen, takže si doufám letos šupnem pod stromek.
Máte někdo zkušenost s firmou, co dováží Volva a Saaby a jsou od Židlochovic u Brna (na tipcars mají v podpisu ŠVÉDSKÉ VOZY). Dneska se tam jedem podívat a rozhodnout mezi V50 a V70. Můžete mi někdo dát reference?
Díky za pomoc
Právě řeším, že Zafiru (se kterou jsem narozdíl od jiných spokojený) vyměním za něco lepšího. No a rozhodovali jsme se dlouho mezi V50 a V70 (máme velkýho psa, takže zatím jediné kritérium ). Nakonec to vypadá, že V50 s motorem 2.0D, r.v. 2004 - 2005, výbava min. Momentum, ale když se zadaří tak samo Summum. Chtěl bych, aby to mělo najeto tak max. 130 - 150 tis. km, cena tak do 350 000. Je to reálné? Jen mě trochu děsí prostor ve V50, hlavně na zadních sedadlech.
Teď mám zrovna nabídku od kamaráda na V70 2.4 D5 (r.v. 12/05), najeto 130 tis., výbava Momentum, interiér v černé kůži, barva černá met., automat za cca 320 000. Je to dovoz z IT, ale přímo z Volva, kde je auto na protiúčet za nové. Je to dobrá cena? Mám projitých x-stránek s bazarama atd., už jsem z toho KO, můžete mi poradit? Volvo jsem nikdy neměl, ale je to můj sen, takže si doufám letos šupnem pod stromek.
Máte někdo zkušenost s firmou, co dováží Volva a Saaby a jsou od Židlochovic u Brna (na tipcars mají v podpisu ŠVÉDSKÉ VOZY). Dneska se tam jedem podívat a rozhodnout mezi V50 a V70. Můžete mi někdo dát reference?
Díky za pomoc
-
Offline
- Příspěvky: 1305
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Reference nemám,ale nech se obojím svézt a myslim,že sám uznáš,že V70 je ta správná volba.I s ohledem na psa.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 je podle me dustojna alternativa, ale musi se vzit v potaz jedna vec. Zafira je MPV, ale V50 je normalni kombi. Takze nebude tak prakticky zalozene, jako zafira. Pro pejska mu podle me kufr stacit bude, to by problem nebyl. Pokud mate na vysku tak jako ja kolem 180cm, tak vzadu bude mista dost a v pohode si tam stejne velka osoba sedne. Kozene sedacky jsou vynikajici a pohdlne. Je to jako sedet v obyvaku, zadna unava, proste parada. S odkladacimi prostory to je trosku horsi. Pokud nejste kramar, tak vam vystaci. Kapsy ve dverich jsou male, tak mozna na penezenku, mobil, nejake drobne veci. Kalisky na piti na stredovem panelu se nejlepe hodi pro nejakou tlustsi plechovku ci kelimek (ten velky) od kafe. Vysoke lahve prekazi lehce pri razeni (u me pri sekvencni volbe prevodu), ale da se na to zvyknout. V loketni operce je dost mista na mobil, klice, tasticku s CD atp. Prihradka pred spolujezdcem je hodne prostorna, pokud nemate DVD navigaci, pak je sice stale velmi hluboka, ale take nizka. Do zadni strany operadel prednich sedadel se da dat velmi mnoho map a autoatlasu. Predni dve sedacky a prostredni zadni ma kapsicku na nejake mensi veci, napr reflexni vestu. Za stredovou konzoli je relativne velke misto pro odlozeni veci, ktere nepotrebujete za jizdy (hure se za ni za jizdy saha, ale take to neni zadny velky problem). Do zadni loketni operky lze pro deti umistit hodne bonbonku ci cokoladicek, pokud za jizdy rady mlsaji 
Dalsi vyhodou V50 predstavuje moznost poridit ji i s integrovanymi detskymi autosedackami (vysuvna cast sedaku zadnich sedadel). Sice se to malo vidi, ale u V50 to neni takovy problem sehnat jako u S40 (v Nemecku jsem par takovych aut obou rad videl, vice vsak prave ty V50, coz je Vase volba).
Nicmene uvidite sam, az si V50 a V70 prohlidnete na miste (samozrejme V70 je vetsi s vetsim zavazadlovym prostorem i mistem uvnitr vozu), o kterem jste se zminoval. Zalezi na Vasich osobnich narocich. Motor 2.0D je dobry a plne pro auto dostacuje, u V70 bych pak volil vznetovy petivalec.

Dalsi vyhodou V50 predstavuje moznost poridit ji i s integrovanymi detskymi autosedackami (vysuvna cast sedaku zadnich sedadel). Sice se to malo vidi, ale u V50 to neni takovy problem sehnat jako u S40 (v Nemecku jsem par takovych aut obou rad videl, vice vsak prave ty V50, coz je Vase volba).
Nicmene uvidite sam, az si V50 a V70 prohlidnete na miste (samozrejme V70 je vetsi s vetsim zavazadlovym prostorem i mistem uvnitr vozu), o kterem jste se zminoval. Zalezi na Vasich osobnich narocich. Motor 2.0D je dobry a plne pro auto dostacuje, u V70 bych pak volil vznetovy petivalec.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na velkého psa je kufr V50 opravdu malý. Psa sice nemám, ale vozím tam spoustu věcí a často musím sklopit sedačky. Velikost jde nejlíp popsat tak, že pokud do zavazadlovýho prostoru člověk postaví vedle sebe příčně čtyři pneu na discích, vyjde mu to bez sklopení sedaček tak fousově, že se tam už nic dalšího ani omylem nevejde. Jen na jedné ze stran zbude cca 15 cm mezera. Ale na výšku i hloubku je to akorát. Takže velký pes by měl myslím smůlu.Lumpy píše:Ahoj, nevšimnul jsem si tohoto tématu, tak to sem dávám znova:
Právě řeším, že Zafiru (se kterou jsem narozdíl od jiných spokojený) vyměním za něco lepšího. No a rozhodovali jsme se dlouho mezi V50 a V70 (máme velkýho psa, takže zatím jediné kritérium ). Nakonec to vypadá, že V50 s motorem 2.0D, r.v. 2004 - 2005, výbava min. Momentum, ale když se zadaří tak samo Summum. Chtěl bych, aby to mělo najeto tak max. 130 - 150 tis. km, cena tak do 350 000. Je to reálné? Jen mě trochu děsí prostor ve V50, hlavně na zadních sedadlech.
Teď mám zrovna nabídku od kamaráda na V70 2.4 D5 (r.v. 12/05), najeto 130 tis., výbava Momentum, interiér v černé kůži, barva černá met., automat za cca 320 000. Je to dovoz z IT, ale přímo z Volva, kde je auto na protiúčet za nové. Je to dobrá cena? Mám projitých x-stránek s bazarama atd., už jsem z toho KO, můžete mi poradit? Volvo jsem nikdy neměl, ale je to můj sen, takže si doufám letos šupnem pod stromek.
Máte někdo zkušenost s firmou, co dováží Volva a Saaby a jsou od Židlochovic u Brna (na tipcars mají v podpisu ŠVÉDSKÉ VOZY). Dneska se tam jedem podívat a rozhodnout mezi V50 a V70. Můžete mi někdo dát reference?
Díky za pomoc
Ohledně ostatního prostoru napsal vše podstatné flaksy. Já má nějakých 185, sedím navíc hodně daleko od volantu, mám rád vepředu prostor, a přesto je za mnou spousta místa. Kvalita sedaček je pak naprosto bezkonkurenční, jel jsem v hodně autech a nikdy se mi nestalo, že by mne ani po 500km v kuse ani trochu nebolela prdel

Motor 2.0D stačí opravdu bohatě, auto má sice jeden a půl tuny, přesto si s ním ale umí dělat co chce a jeho potenciál člověk, který ho nepoužívá jako závoďáka a nejezdí jako prase, téměř nevyužije. Navíc se s ním dodává šestikvalt, což je další zásadní výhoda.
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já jsem s ním o tom debatoval odpoledne viewtopic.php?f=28&t=7000&hilit=&p=179710#p179710 a zítra se ozve. A pes, kterého má, no řekněte sami, jestli se tam vejde.Lumpy píše:Ahoj, nevšimnul jsem si tohoto tématu, tak to sem dávám znova:
Právě řeším, že Zafiru (se kterou jsem narozdíl od jiných spokojený) vyměním za něco lepšího. No a rozhodovali jsme se dlouho mezi V50 a V70 (máme velkýho psa, takže zatím jediné kritérium ). Nakonec to vypadá, že V50 s motorem 2.0D, r.v. 2004 - 2005, výbava min. Momentum, ale když se zadaří tak samo Summum. Chtěl bych, aby to mělo najeto tak max. 130 - 150 tis. km, cena tak do 350 000. Je to reálné? Jen mě trochu děsí prostor ve V50, hlavně na zadních sedadlech.
Teď mám zrovna nabídku od kamaráda na V70 2.4 D5 (r.v. 12/05), najeto 130 tis., výbava Momentum, interiér v černé kůži, barva černá met., automat za cca 320 000. Je to dovoz z IT, ale přímo z Volva, kde je auto na protiúčet za nové. Je to dobrá cena? Mám projitých x-stránek s bazarama atd., už jsem z toho KO, můžete mi poradit? Volvo jsem nikdy neměl, ale je to můj sen, takže si doufám letos šupnem pod stromek.
Máte někdo zkušenost s firmou, co dováží Volva a Saaby a jsou od Židlochovic u Brna (na tipcars mají v podpisu ŠVÉDSKÉ VOZY). Dneska se tam jedem podívat a rozhodnout mezi V50 a V70. Můžete mi někdo dát reference?
Díky za pomoc
Pokud se dá odkaz přesunout sem, pomůže to ostatním a ušetří čas při psaní.
_________________
"Pusina" V50 1.6D-2005 (MY06)
Zdravíme Vás všechny.
"Pusina" V50 1.6D-2005 (MY06)
Zdravíme Vás všechny.
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Takže pánové, měli jste pravdu, s přítelkyní jsem se včera projeli jak ve V50, tak V70 a chytlo nás to za srdce, po delším rozhodování zvítězila V50 2.0D (Twin - pes - si zvykne, zase tak často necestuje
). Vždy jsem chtěl Volvo a V50 nás nadchla. Oproti V70 mi to přijde jako taková správná hračka na sportovnější jízdu. Palubovka a středový panel ve V70 mi spíš připomínal B747 před přistáním
. Samozřejmě že jsme hodně hodnotili místo, ale dá se to pobrat i v té V50. Sice mám 194 cm, ale prostě za mnou bude vždy sedět ten nejmenší. Rozhodli jsme se pro V50, rv. 2006, najeto 130 tisíc, Momentum + parkovací senzory a navigace (takže menší prostor v odkládací přihrádce).
Přístup prodejce mě překvapil, zaměřuje se jen na Volva, max. cca 3 roky stará, má tam veliký výběr. Nabídli mi přehrání PC do CS zdarma, ALU kola si můžu vybrat jaká chci, protože V50 tam bylo víc, takže mi to přehodí. Nabídl mi na to 17" vč. zimních gum, což je zajímavý. Dále dává půl roku záruku, mají i vlastní servis na Volvo. Neberte to jako reklamu na ně, ale mě se to zalíbilo, takže teď už se jen zbavit Zafiry... Takže to vypadá, že se k vám přidám do Volvo klubu


Přístup prodejce mě překvapil, zaměřuje se jen na Volva, max. cca 3 roky stará, má tam veliký výběr. Nabídli mi přehrání PC do CS zdarma, ALU kola si můžu vybrat jaká chci, protože V50 tam bylo víc, takže mi to přehodí. Nabídl mi na to 17" vč. zimních gum, což je zajímavý. Dále dává půl roku záruku, mají i vlastní servis na Volvo. Neberte to jako reklamu na ně, ale mě se to zalíbilo, takže teď už se jen zbavit Zafiry... Takže to vypadá, že se k vám přidám do Volvo klubu

-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tím prodejcem máš na mysli teda tu firmu z Židlochovic?
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to old.fashioned: ano, jsou to ti od Židlochovic (dědina vedle). Teď mi volali, že by možná vzali Zafiru protiúčtem, ale ne za to co chci, lehce pod, ale zase mi může tu ztrátu kompenzovat na ceně volva, takže je schopen jít níž. Pokud veme zafiru, příští týden stojí V50 v garáži. Viděli jsme to večer a projížděli taky po tmě, takže určitě plánujem další návštěvu a prolezu to za světla, abych měl jistotu. V70 má sice větší kufr, ale když jsem si nastavil v obou autech sedačku podle sebe, tak mi prostor za mnou přišel víceméně stejný.
co myslíte na ty km, je 130 tisíc na 2.0 D moc nebo je to v klidu?
co myslíte na ty km, je 130 tisíc na 2.0 D moc nebo je to v klidu?
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já kupoval tu svoji ve 184 tkm, a ničemu to vážně nevadí. Kdyby měla 250, řekl bych, ať si dáš na nějaký věci pozor, ale diesel ve 130ti je jen lehce zajetý... pokud to tedy není přetočený, ale předpokládám, že servisku to má, případně si to ještě navíc necháš v ofiko servisu zkontrolovat.Lumpy píše:to old.fashioned: ano, jsou to ti od Židlochovic (dědina vedle). Teď mi volali, že by možná vzali Zafiru protiúčtem, ale ne za to co chci, lehce pod, ale zase mi může tu ztrátu kompenzovat na ceně volva, takže je schopen jít níž. Pokud veme zafiru, příští týden stojí V50 v garáži. Viděli jsme to večer a projížděli taky po tmě, takže určitě plánujem další návštěvu a prolezu to za světla, abych měl jistotu. V70 má sice větší kufr, ale když jsem si nastavil v obou autech sedačku podle sebe, tak mi prostor za mnou přišel víceméně stejný.
co myslíte na ty km, je 130 tisíc na 2.0 D moc nebo je to v klidu?
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to jaz: dík, myslel jsem si to. Doklady k tomu jsou, ještě jsem je neviděl, chci se na to jet ještě jednou pořádně podívat, tak zkontroluju i doklady. Do Volva s tím určitě zajedu, stejně tak nechám kamoša právníka mrknout na smlouvy atd, případně sepsat smlouvu od něho. Jediná věc co mi vadila bylo to, že to svítilo moc před auto, ale to možná bude přeštelovaná výška světel, to chci ještě zjistit. Jinak mě málem trefilo, než se mi podařilo dát dálkový... 

-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Meziměstí / Praha
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Po levý ruce je vedle otočnýho knoflíku, kterým se zapínají světla, i kolečko pro nastavování sklonu předních světel, tam si to můžeš poštelovat jak potřebuješ. Na levé straně od toho spínače světel je nastavení osvětlení palubky, na pravé tohle, anebo obráceně, takhle zpaměti nevím, každopádně to tam jeLumpy píše:to jaz: dík, myslel jsem si to. Doklady k tomu jsou, ještě jsem je neviděl, chci se na to jet ještě jednou pořádně podívat, tak zkontroluju i doklady. Do Volva s tím určitě zajedu, stejně tak nechám kamoša právníka mrknout na smlouvy atd, případně sepsat smlouvu od něho. Jediná věc co mi vadila bylo to, že to svítilo moc před auto, ale to možná bude přeštelovaná výška světel, to chci ještě zjistit. Jinak mě málem trefilo, než se mi podařilo dát dálkový...

_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to jaz: no já jsem ty dálkový přepínal od sebe, ale ono je to přesně naopak a podržet no, co nadělám, bude to můj první švédské tank
jinak doufám, že sklon těch světel bude opravdu jen blbě seřízený, jinak netuším o s tím, asi vzít jiný auto

-
Offline
- Příspěvky: 491
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Serizeni svetel je ted zdarma v ramci zimni akce (nekolik ukonu za 590Kc s DPH) viz zde: http://volvodirect.cz/zima2008/?page=prohlidka ... takze to by melo byt v poradku 

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bučovice
- Vůz: V50 2.0D Momentum + RTI, r. v. 2006
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to flaksy: díky za odkaz, to se mi hodí, zrovna jsem se domluvil s prodejcem, že chci dát V50 do Volva na prohlídku a diagnostiku na PC, ať vidíme, co s tím bylo dělaný a jestli je všechno OK. Takže to zrovna využiju. Super, díky
-
Offline
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo V40 - jaký motor?
Ahoj všichni,
jaký benzínový mi poradíte motor do V40 (r.v. tak 1998 - 2000). Mimo T4 (ty jsou v hezkém stavu dražší a manželka ho nevyužije).
Předem díky.
jaký benzínový mi poradíte motor do V40 (r.v. tak 1998 - 2000). Mimo T4 (ty jsou v hezkém stavu dražší a manželka ho nevyužije).
Předem díky.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Volvo V40 - jaký motor?
Asi podle toho co od něj požaduješ 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Volvo V40 - jaký motor?
tak přeci do menšího?
) všechny 1,8 krom GDI jsou pro rodinnou jízdu bez sportovních ambic dostatečné. K dvoulitrům ať se vyjádří ti, kteří je mají...

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo V40 - jaký motor?
Požaduji normální ježdění s rodinou, rozumné provozní náklady. Ale neměl by to být úplný lenoch.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Volvo V40 - jaký motor?
možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo V40 - jaký motor?
To bude asi nejlepší. Původně jsem uvažoval o 2 litru, přeci jenom i V40 něco váží.old.fashioned píše:možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
Jestli prodej 850ky dopadne, nevím co vybrat. Když vezmu kolik jsem do auta investoval abych byl spokojený - nerad bych to dělal znova. Obecně mi starší velká Volva přijdou hodně opotřebená - např. o stavu 850tech a starých V70 nabízených na německých serverech jsem slyšel nepěkné příběhy. To ale platí obecně o starších autech.
S 850 jsem spokojen, ale jak jsem již psal jinde je to jen auto a já potřebuji manuál.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo V40 - jaký motor?
Danniel74 píše:To bude asi nejlepší. Původně jsem uvažoval o 2 litru, přeci jenom i V40 něco váží.old.fashioned píše:možná by bylo nejlepší, aby sis tu 1,8 vyzkoušel... tak nejlíp zjistíš, jestli je ten motor pro tebe po T5 ještě snesitelnej
Jestli prodej 850ky dopadne, nevím co vybrat. Když vezmu kolik jsem do auta investoval abych byl spokojený - nerad bych to dělal znova. Obecně mi starší velká Volva přijdou hodně opotřebená - např. o stavu 850tech a starých V70 nabízených na německých serverech jsem slyšel nepěkné příběhy. To ale platí obecně o všech starších autech. I když jako zajímavá investice je auto s větším benzínovým motorem. Některá mají málo najeto a Němci se toho zbavují za srandovní ceny.
S 850 jsem spokojen, ale jak jsem již psal jinde je to jen auto a já potřebuji manuál.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valtice
Volvo V40 - jaký motor?
Já bych šel do 2,0 ve spotřebě nebude oproti 1,6 nebo 1,8 rozdíl, ale bude znatelný v jízdě. Osobně mám vyzkoušený 2,0T V40 r.v. 2002 mají to naši a jede to pěkně svižně, ale mají automat. S manuální převodovkou to bude pohoda na rodinné cestování jako moje 850.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Volvo V40 - jaký motor?
především záleží na konkrétním stavu motoru, že - spotřeba se může hodně lišit i u stejných motorů...
ale rozhodujou i takový drobnosti, na jaký jízdy ho potřebuješ, kolik lidí v něm bude typicky jezdit, i takové drobnosti, že dvoulitr může přecejen o malinko víc žrát, má o malinko vyšší povinné ručení atd.. každý motor je legitimní pro určitou cílovou skupinu (i 1,6, že jo goalie
)
btw pokud zvolíš 2,0, brutálně si zúžíš výběr,
to bych asi uvažoval o jakémkoliv motoru z těchhle benzínových a vybral dle konkrétního stavu, výbavy atd.
ale rozhodujou i takový drobnosti, na jaký jízdy ho potřebuješ, kolik lidí v něm bude typicky jezdit, i takové drobnosti, že dvoulitr může přecejen o malinko víc žrát, má o malinko vyšší povinné ručení atd.. každý motor je legitimní pro určitou cílovou skupinu (i 1,6, že jo goalie

btw pokud zvolíš 2,0, brutálně si zúžíš výběr,
to bych asi uvažoval o jakémkoliv motoru z těchhle benzínových a vybral dle konkrétního stavu, výbavy atd.

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Valtice
Volvo V40 - jaký motor?
To je taky pravda. Viz. výběr mojeho vozu rozhodoval stav a né typ motoru byl jsem schopen koupit i verzi 2,4 103kW, ale nakonec rozhodl celkový stav auta a vybral jsem si to nejudržovanější a jsem max. spokojen.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Volvo V40 - jaký motor?
Trochu se bojím, že s velkou slávou prodám 850 a nakonec zůstanu bez auta.
Ale co by jeden pro tu svoji neudělal, ne?
Ale co by jeden pro tu svoji neudělal, ne?

_________________
S90 B5
S90 B5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé