Tak jsem se na ní byl včera podívat, kastle v super stavu, ale z motoru teče olej. Maník v autorizáku (už nikdy více) nebyl schopen pořádně říct odkud. Chování bazaristy taky nic moc, takže jsme ji nevzali. Fakt velká škoda, jinak ve velmi pěkné auto
Já za 4 roky a 80tis km nájezdu (celkem je tam cca 240tis.) měnil věci co jsou předepsané (olej, filtry, svíčky, rozvody, brzdy) a pak navíc asi jen senzor polohy škrtící klapky (do 1000,-) A to jsem to tenkrát koupil jako solidní pekáč za velmi nízkou cenu. Takže bych taky hned nad nimi nelámal hůl.
mám podobnou zkušenost - společný nájezd něco přes 270tis km a 10 let, nafta, olej, spotřební věci.
Jediné větší závady, které jsem řešil - jednou zatuhlé lopatky turba, jednou (předloni v létě ) odešla dřív vodní pumpa, repase altíku a jeden vstřik.
Myslím, si, že to není nejhorší, na ten nájezd..........
_________________ Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Neseženeš...prostě neseženeš, V50 1.8 benzín(2005-2007) vyrobili ve Volvu asi jen 20 kusů na celej trh nebo nevím
Se na to brzo vyseru, koupím 1.2HTP Mladou Boleslav a zařadím se mezi bandu lidí bez názoru v autě, co ještě v roce 2016 vevnitř v základu vypadá jak vylepšená Felda.... je mi z toho na nic :/
K motoru ti nic neřeknu, ale doporučuju ještě zkouknout jak svítí výbojky (jestli už nejdou moc do fialova) aby jsi je nemusel hned měnit, nejsou úplně levná záležitost.
V druhé řadě možná budeš muset sehnat i stěrače na světla, pokud by byl na technické šťoura, tak by ti jí nemusel dát (světla nejsou řádně ostřikována a auto má xenony, u kterých je to povinnost).
Pokud mělo motor pravidelný servis, tak bych se toho nebál, ještě ujede pořádný kus cesty, možná jern vyzkoušet, jestli dobře chytá při teplým motoru - aby byly v pořádku vstřiky.
Taky si nech zkontrolovat brzdové hadičky na předních kolech, mohly by být už nakouslé, jestli je někdo neměnil - zažil jsem to sám při cestě, naštěstí po vesnici, když mi jedna praskla. Druhá byla už taky na krajíčku.
A jinak asi jen lít naftu a měnit olej
_________________ Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
tak se taky přidám - co ta koroze na pravým prahu na autě bez koroze? Nebo je to bordel? A co ty tlustý gumy - nemá náhodou nepovolenej rozměr 205/55 R16? Že je to jinak socka, je věc priorit, to nekritizuju.
old.fashioned píše:tak se taky přidám - co ta koroze na pravým prahu na autě bez koroze? Nebo je to bordel? A co ty tlustý gumy - nemá náhodou nepovolenej rozměr 205/55 R16? Že je to jinak socka, je věc priorit, to nekritizuju.
Jo je to bordel. Gumy budu kupovat po létě nový.
Počítám, že takových 10-15 do toho v rámci výměny lecčeho ještě nasypu. V Brně a okolí jsme za ten měsíc a půl lepší nesehnali.
Ještě jeden dotaz pánové .
V autorizovaným servisu mi řekli, že přes VIN nejde zjistit historie vozu (Km,opravy atd.). Je to pravda, nebo byl jen línej?
Pokud je to pravda, jak to potom zjistím? jen přes diagnostiku?
Díky
Opravy nelze zjistit. Když teď půjdu a nechám si na autě opravit totálku u garážového mechanika u nás ve městě, v autorizáku o tom nebudou mít ani tucha. To samé kilometry, když to koupím a 10 let s tím nepojedu do autorizáku, těžko budou vědět kolik to kdy mělo najeto...
Jasny no, to me mohlo napadnout :/. No, mela by k tomu byt nejaka serviska, tak uvidime. Diky.
Pisu z mobilu tak sry za diakritiku a tak. Snad to klapne, pokud ano, pochlubim se tady
Tak pán prodával za 165tis totální vrak :/. Kožený sedačky rozedraný, každej díl karoserie aspoň jeden škrábanec, nebylo víko motoru, izolace kapoty prokousaná od kuny, interiér ošahanej, sedřenej.....chtěl sem to moc, říkám si, stáhnu to aspoň 10tis dolů (byly k tomu fungl nový kola 16ky letní). Jenže pak jsme vyrazily na zkušební jízdu . A to už byla úplná komedie...brzdy vibrovaly celým autem, na rovince zařadím 3ku, pedál na podlahu, auto nezareagovalo a stejnou rychlostí se plazilo dál...ptám se "inzerát byl na 1.8 benzín ne? 92Kw ne?" Protože tohle jede hůř než moje Ibiza 1.4 (cca 44Kw)...."hmm, já nevím, jezdí s tím žena". "To ste takhle koupil??" "Jo" "Hmm, tak Vás někdo hodně slušně natáhl", děkujeme, jedeme domů.....
Tak jen malá zkušenost při shánění ojetiny přes soukromej inzerát (v Áčkách bych to možná čekal, tady jsem byl zděšen).
xJura píše:Tak pán prodával za 165tis totální vrak :/. Kožený sedačky rozedraný, každej díl karoserie aspoň jeden škrábanec, nebylo víko motoru, izolace kapoty prokousaná od kuny, interiér ošahanej, sedřenej.....chtěl sem to moc, říkám si, stáhnu to aspoň 10tis dolů (byly k tomu fungl nový kola 16ky letní). Jenže pak jsme vyrazily na zkušební jízdu . A to už byla úplná komedie...brzdy vibrovaly celým autem, na rovince zařadím 3ku, pedál na podlahu, auto nezareagovalo a stejnou rychlostí se plazilo dál...ptám se "inzerát byl na 1.8 benzín ne? 92Kw ne?" Protože tohle jede hůř než moje Ibiza 1.4 (cca 44Kw)...."hmm, já nevím, jezdí s tím žena". "To ste takhle koupil??" "Jo" "Hmm, tak Vás někdo hodně slušně natáhl", děkujeme, jedeme domů.....
Tak jen malá zkušenost při shánění ojetiny přes soukromej inzerát (v Áčkách bych to možná čekal, tady jsem byl zděšen).
podvodníků, co tě ženou přes celou ČR na plečku, je plnej bazoš. Já když kupoval Xc90, tak jsem kvůli tréningu, abych se do těch keců týhle komunity dostal, udělal pár telefonátů. Co sem slyšel za historky, rádoby osobní sdělení o vlastnostech auta po 5 sekundách, zázračných otoček zmrdů, co prodávali auto s automatem na repasi, a že mně to neprodaj, protože chci slevu, a že jim právě někdo slíbil, že jim to za 2 tisíce opraví.... to jsem byl v úplně jiným světě
Přitom slušnej kousek :/. On to někdo vezme dřív nebo později .
A já tady pánové končím stejně rychle, jako sem začal . Už jsem totiž hrdý majitel krásné Mazda 6 v kombajnu .
Čau a mějte se, díky za rady a postřehy !!