MilanPCE píše:Zdravím všechny,
po dlouhém vybírání jsem se rozhodl pořídit si ojeté Volvo, nejlépe Volvo V50. Našel jsem toto http://auto.bazos.cz/inzerat/52152392/V50-4x4-PLYN.php .V certifikátu od Cebie lehce nesedí graf tachometru, zarážející ale je v roce 2013 udávané poškození v ceně 11 647 Eur(viz obrázek). Čistě náhodou nemáte někdo o tomto autu nějaké informace? A pokud máte nějaké základní rady na co si dát při koupi pozor, děkuji za jakýkoliv komentář.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Auto má post-facelift vzhled (navíc to velké logo na masce, to je vůbec záležitostí až posledních let, ne?), přitom v inzerátu je psán provoz od roku 2004. Není to divné?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nebolo to auto totálna? V roku 2013 cena opravy vyše 11 tis €...to je viac ako trhová cena autá vtedy si myslim
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Podle té ceny je to překopaná totálka.Od toho bych šel pryč.V50 z roku 2004 vypadají trošku jinak.
Osobně bych šel do této.Je od zdejšího člena,ale nevzpomínám si na NICK.On ji však pozná.
http://auto.bazos.cz/inzerat/52114901/Volvo-V5024ibenzinoficLPG2006.php
Osobně bych šel do této.Je od zdejšího člena,ale nevzpomínám si na NICK.On ji však pozná.


http://auto.bazos.cz/inzerat/52114901/Volvo-V5024ibenzinoficLPG2006.php
_________________
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12670
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak si kup cokoliv jinýho, co bude mít najeto třeba 2x tolik, hlavně že na tacho bude něco, co už moc nebude...
Nekupuješ auto za takovej balík, aby sis mohl dovolit k najetým km přihlížet...
Nekupuješ auto za takovej balík, aby sis mohl dovolit k najetým km přihlížet...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jak už bylo řečeno, auto bylo zřejmě po nehodě přestavěný na facelift, navíc je za nehorázný peníze. Naopak ta za 100k s 313k km se mi zdá docela rozumnáMilanPCE píše:Díky za radyvypadá to jinak než modelový rok 2004, ale nevěděl jsem, že je to kvůli bouračce. Těch 313 000 km už se mi zdá moc.
Co je tohle za kid? Takže za kolik peněz musí být auto, abych si k najetým km moh dovolit přihlížet? kde je hranice?Urvanej píše:...Nekupuješ auto za takovej balík, aby sis mohl dovolit k najetým km přihlížet...
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cheb
- Vůz: V70 I. chrochták
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj všichni.
Nemáte někdo informace o tomto kousku?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/16473726?goFrom=list
Nemáte někdo informace o tomto kousku?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v40/16473726?goFrom=list
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
O autě nic.nevím, ale vidím, že přední blinkry nejsou stejné. Pravý je vyměněn.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Však to tam má celé nějak podřené tu stranu.Každopádně je to jen škrábanec.A odnesl to bohužel i blinkr a možná trošku blatník a nárazník.Škoda.
A má zvednutý stěrač u řidiče,protože dře o kapotu,jako u většiny 40-cítek????
Jinak pěkná.

A má zvednutý stěrač u řidiče,protože dře o kapotu,jako u většiny 40-cítek????




_________________
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151Kw,MAN Zlatenka
Bylo:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Cheb
- Vůz: V70 I. chrochták
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dnes jsem se na auto jel podívat.
Auto vzal někdo hrubě klíčema dokola. Navíc se po celém autě dost strašně láme lak a je zralý na celolak.
Jak jste psali, je jinej přední blinkr a je na straně podřený.
Dál jsem auto nezkoumal, nebylo proč.
Auto vzal někdo hrubě klíčema dokola. Navíc se po celém autě dost strašně láme lak a je zralý na celolak.
Jak jste psali, je jinej přední blinkr a je na straně podřený.
Dál jsem auto nezkoumal, nebylo proč.
_________________
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
V70 I. 2.5 TDi, r.v. 98. (Modelový rok 99)
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S60 2.4T 2001
- Bydliště: Plzeň
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den,
uvažuji o koupi nového ojetého vozu a díky vlastnostem, které očekávám, tedy bezpečnosti, pohodlí, nějakému výkonu do rezervy, spolehlivosti a designu mi v hledáčku uvízlo právě Volvo. Po pročtení různých článků na webu i tady na fóru uvažuji o sedanu S40 nebo S60 s benzínovým motorem 2.4, možný i automat. Nějakou dobu jsem žil v USA a nemám s automaty žádný problém, spíše naopak.
Co se týče nájezdu, tak očekávám max 500 km měsíčně, z čehož bude cca 20 procent město (Plzeň), zbytek většinou okresky a dálnice. V autě dva dospělí a zanedlouho ještě jeden pasažér do sedačky. (proto to bezpečí a pohodlí.)
Je třeba zmínit, že nejsem velký fanoušek nejoblíbenějších českých aut - kombíků, ale zase nejsem zarytý odpůrce. V autě neplánuju týdně vozit lednice, ani si na víkend balit polovinu bytu, ani vozit cihly na stavbu, takže proto hledám spíše sedan.
Od Vás bych chtěl poradit, jak velký rozdíl je mezi modely S40 a S60, co se týče velikosti a co by pro mé potřeby mohlo být vhodnější. Nepořebuji za každou cenu velké auto, spíše nějaký kompromis. Dále nějaké postřehy k motorizaci nebo celkové spolehlivosti. Jsem si vědom toho, že auto je věc, která se opotřebovává a bude nutné do něj občas zainvestovat.
Co se týče pořizovací ceny, moje představa je vejít se do 150 tisíc.
Toto jsem aktuálně našel na webu:
http://www.sbazar.cz/malu2354/detail/13322349-prodam-volvo-s60-momentum-rv-2001-24
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=27030
http://www.sbazar.cz/volvo.hk/detail/13002730-prodam-volvo-s60-benzin-t5-185-kw
Děkuji za případné informace a tipy.
uvažuji o koupi nového ojetého vozu a díky vlastnostem, které očekávám, tedy bezpečnosti, pohodlí, nějakému výkonu do rezervy, spolehlivosti a designu mi v hledáčku uvízlo právě Volvo. Po pročtení různých článků na webu i tady na fóru uvažuji o sedanu S40 nebo S60 s benzínovým motorem 2.4, možný i automat. Nějakou dobu jsem žil v USA a nemám s automaty žádný problém, spíše naopak.
Co se týče nájezdu, tak očekávám max 500 km měsíčně, z čehož bude cca 20 procent město (Plzeň), zbytek většinou okresky a dálnice. V autě dva dospělí a zanedlouho ještě jeden pasažér do sedačky. (proto to bezpečí a pohodlí.)
Je třeba zmínit, že nejsem velký fanoušek nejoblíbenějších českých aut - kombíků, ale zase nejsem zarytý odpůrce. V autě neplánuju týdně vozit lednice, ani si na víkend balit polovinu bytu, ani vozit cihly na stavbu, takže proto hledám spíše sedan.
Od Vás bych chtěl poradit, jak velký rozdíl je mezi modely S40 a S60, co se týče velikosti a co by pro mé potřeby mohlo být vhodnější. Nepořebuji za každou cenu velké auto, spíše nějaký kompromis. Dále nějaké postřehy k motorizaci nebo celkové spolehlivosti. Jsem si vědom toho, že auto je věc, která se opotřebovává a bude nutné do něj občas zainvestovat.
Co se týče pořizovací ceny, moje představa je vejít se do 150 tisíc.
Toto jsem aktuálně našel na webu:
http://www.sbazar.cz/malu2354/detail/13322349-prodam-volvo-s60-momentum-rv-2001-24
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=27030
http://www.sbazar.cz/volvo.hk/detail/13002730-prodam-volvo-s60-benzin-t5-185-kw
Děkuji za případné informace a tipy.
_________________
S60, 2,4T Geartronic, 2001
S60, 2,4T Geartronic, 2001
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
možná trochu OT - když budete mít mimino, tak by se asi kočár hodil a nevím, jak složíte do sedanu hluboký kočár.
Tím ale nechci nikoho ovlivňovat ve výběru vozu
Tím ale nechci nikoho ovlivňovat ve výběru vozu

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrá připomínka. Do S60 ještě kočár nějak narveš, zda korbu, to už pochybuji. Na S40 v tomto ohledu zapomeň. Ani V50 na tom s kufrem pro kočár nebude dobře
Takže pokud budete popojíždět po městě nandávat a vyndávat kočárek, pak V70. Vím o čem mluvím...
Jinak platforma V70/S60 vs S40/V50 je hodně rozdílná. V70/S60 je takový kočár na dlouhé štreky, do města je to trochu utrpení - dlouhé, malý rejd, takže nezaparkuješ na poprvé, těžké auta. S40/V50 je mrštnější, ale zase Ford platforma a s tím spojené možné potíže.
Bezpečněji bych se cítil ve V70/S60. Pokud chceš atmosféru 2,4, pak u V70/S60 to nebude zase takový problém sehnat. U S40/V50 to problém bude větší.
Jinak co jsi postl, tak:
- modrá S60 je docela sociální výbava, ale má tebou chtěnou atmosféru 2,4 podladěnou na 103 kw, dá se chipnout na sériových 125 kw a pak to je ucházející pohodová motorizace
- červená S60 je slušná, ale motor T5, pojede to jako kráva, ale více potenciálních problémů, může být také vylítaná.
- S40, výhoda, že má ten 125kw 2,4 motor, ale pro rodinu s kočárkem je dle mne fakt nesmyslně malá

Takže pokud budete popojíždět po městě nandávat a vyndávat kočárek, pak V70. Vím o čem mluvím...
Jinak platforma V70/S60 vs S40/V50 je hodně rozdílná. V70/S60 je takový kočár na dlouhé štreky, do města je to trochu utrpení - dlouhé, malý rejd, takže nezaparkuješ na poprvé, těžké auta. S40/V50 je mrštnější, ale zase Ford platforma a s tím spojené možné potíže.
Bezpečněji bych se cítil ve V70/S60. Pokud chceš atmosféru 2,4, pak u V70/S60 to nebude zase takový problém sehnat. U S40/V50 to problém bude větší.
Jinak co jsi postl, tak:
- modrá S60 je docela sociální výbava, ale má tebou chtěnou atmosféru 2,4 podladěnou na 103 kw, dá se chipnout na sériových 125 kw a pak to je ucházející pohodová motorizace
- červená S60 je slušná, ale motor T5, pojede to jako kráva, ale více potenciálních problémů, může být také vylítaná.
- S40, výhoda, že má ten 125kw 2,4 motor, ale pro rodinu s kočárkem je dle mne fakt nesmyslně malá
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Do V40 jsme taky kočár s hlubokou korbou dali a odvozili jsme v ní dvě děcka (teď 4 a 2,5 roku). Ale je pravda, že kočár zabere dost místa a zbytek zavazadel jsme dávali kolem kočáru. Občas při jízdě na dovolenou holt nebyla zatažená roletka. A kolikrát jsme s sebou vozili i nočník a dětskou vaničku. Záleží na šikovnosti skládajícího
Ale dalo se to v pohodě
Sedan je ale v tomhle opravdu horší.

Ale dalo se to v pohodě

Sedan je ale v tomhle opravdu horší.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Otazka, zda V40 neni v zavazadelniku skladnejsi a prostornejsi nez chtena V50...
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S60 2.4T 2001
- Bydliště: Plzeň
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
děkuji za rychlé reakce a postřehy. Zvláště k velikosti spojené se zkušenostmi s kočárem. Říkám si, jestli v období kdy dítě (děti) potřebují velký kočár budeme celý ansámbl někam vozit čtyřikrát do roka, tak kvůli tomu nebudu pořizovat kočár typu V70, ale na druhou stranu s tím nemám zkušenosti, tak zatím nevím
.
Co se týče rozdílnosti platforem 40 vs 60/70, to je cenná informace. Nejsem velký znalec aut, takže nevím, jak funguje, slouží ta Forďácká.
Každopádně ještě jednou díky za informace.
děkuji za rychlé reakce a postřehy. Zvláště k velikosti spojené se zkušenostmi s kočárem. Říkám si, jestli v období kdy dítě (děti) potřebují velký kočár budeme celý ansámbl někam vozit čtyřikrát do roka, tak kvůli tomu nebudu pořizovat kočár typu V70, ale na druhou stranu s tím nemám zkušenosti, tak zatím nevím

Co se týče rozdílnosti platforem 40 vs 60/70, to je cenná informace. Nejsem velký znalec aut, takže nevím, jak funguje, slouží ta Forďácká.
Každopádně ještě jednou díky za informace.
_________________
S60, 2,4T Geartronic, 2001
S60, 2,4T Geartronic, 2001
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
pokud budete vozit kočár, tak doporučuji si od někoho půjčit kočár (nemáte-li ještě) a do obou typů aut zkusit kočár poskládat/vyndat. Mohu ti potvrdit, že v dešti, větru, se zasviněným kočárem, nemáš vůbec chuť si hrát jako s puzzle. Já kolikrát proklínal i V70, že bych chtěl Transportéra, kam bych nemusel kočár skládat a jen tam s ním zajel. Bohatě stačí 3x za den několikrát týdne kočár dávat a vyndávat z auta. Je to na palici. A to jsem měl kočár složený a daný v kufru do 15 vteřin 

-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
když se vrátíme trochu na zem, tak zjistíme, že mnoho z nás odvozilo kočárky v S60 i V40/V50, a já třeba žádný omezení necítil, včetně golfek k moři. Pokud jenom tomuto nechceš přizpůsobit velikost auta, zjistíš, že vlastně důvody proč chtít větší auto, moc nejsou. Kufr s40 tady ale asi nikdo moc nezkoušel nebo o tom nepsal. Ale proč nedat korbu na zadní sedačku 4x za rok.narvik1 píše:Ahoj,
děkuji za rychlé reakce a postřehy. Zvláště k velikosti spojené se zkušenostmi s kočárem. Říkám si, jestli v období kdy dítě (děti) potřebují velký kočár budeme celý ansámbl někam vozit čtyřikrát do roka, tak kvůli tomu nebudu pořizovat kočár typu V70, ale na druhou stranu s tím nemám zkušenosti, tak zatím nevím.
Co se týče rozdílnosti platforem 40 vs 60/70, to je cenná informace. Nejsem velký znalec aut, takže nevím, jak funguje, slouží ta Forďácká.
Každopádně ještě jednou díky za informace.
Platformu V50 doporučuju, pokud se ti líbí designově. Ve své době Volvo lepší podvozky nedělalo, a když si pohlídáš motorizaci, neni důvod se bát o větší náklady, než u větších s60/v70. Ostatně spokojených majitelů benzínových v50 je tu dost.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 220
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opatovice nad Labem
- Vůz: S60, 2.4T, 2001, modrá, manual
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím jak u druhé generace S40, ale v první generaci jsem odvozil korbu i podvozek úplně v pohodě.
Jednalo se o tento kočárek:
[img]http://www.kocarky-ostrava.cz/images/vyrobek/travel-cross-max-16-100.jpg[/img]
Myslím si, že s60 má větší kufr než s40 I, takže bych se toho nebál.
Ale každý normální prodejce kočárků ti nabídne možnost zkusit uložení kočárku do auta.
Jednalo se o tento kočárek:
[img]http://www.kocarky-ostrava.cz/images/vyrobek/travel-cross-max-16-100.jpg[/img]
Myslím si, že s60 má větší kufr než s40 I, takže bych se toho nebál.
Ale každý normální prodejce kočárků ti nabídne možnost zkusit uložení kočárku do auta.
_________________
♂ S80 T6 AWD, 2008, B6304T2 -- 210kW automat :)
Bylo:
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
♂ S80 T6 AWD, 2008, B6304T2 -- 210kW automat :)
Bylo:
♂ S60 2.4T, 2001, B5244T3 -- 147kW manual :)
♂ S40 2.0i 16v, 1997, B4204S -- 103kW/6000ot, 183Nm/4500ot, 1948ccm, manual - KAŠTAN :)
Tchán: ♂ V50 MY06 1.6D, modrámetalíza, manuál, kinetic+
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V40 odvozila dvě děti včetně kočárku či Croozeru. Absolutně bez problémů.
V50 už kočárek vozit nemusí, i když je pravda, že kufr má možná menší. Nevím, zda to ale není dvojitým dnem a AWDčkem. Stejně jej teď většinou vozím přepůlený.
V S60 I. jsem kdysi odvezl dva 50l sudy s pivem, 4 krosny a něco k tomu, tak nevím, proč by se tam nevešel i kočárek.
Kdo chce, ten se vejde. Znám lidi, co mají ve čtyřech lidech problém se vejít do MB ML i s rakví na střeše.
V50 už kočárek vozit nemusí, i když je pravda, že kufr má možná menší. Nevím, zda to ale není dvojitým dnem a AWDčkem. Stejně jej teď většinou vozím přepůlený.
V S60 I. jsem kdysi odvezl dva 50l sudy s pivem, 4 krosny a něco k tomu, tak nevím, proč by se tam nevešel i kočárek.
Kdo chce, ten se vejde. Znám lidi, co mají ve čtyřech lidech problém se vejít do MB ML i s rakví na střeše.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 6076
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nejde o to zda se vleze ale jak je to snadné nebo obtížné. Já bych kocarek při skládání do sedanu za chvíli rozslapal
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S60 2.4T 2001
- Bydliště: Plzeň
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím,
nečekal jsem, že se tu rozproudí debata o tom, kam se vejde či nevejde kočárek
. Když si vzpomenu, jak jsme jako děti jezdili s rodiči a sestrou po Čechách, Slovensku, Maďarsku nejprve Trabantem a pak Žigulíkem a všechno potřebné se nám tam vešlo, tak mi dnešní debaty o potřebnosti auta se zavazadelníkem velikosti menšího obýváku trochu úsměvné. Na druhou stranu chápu, že pokud tady ty možnosti jsou, tak proč je nevyužít.
Stejně se ale spíše přikláním k sedanům, teď jde jen o to, jestli 40 nebo 60. To, že je šedesátka nemotornější a do města méně vhodná mi tolik nevadí, protože po městě toho tolik nenajezdíme. Na druhou stranu pokud je čtyřicítka kompaktnější... Šlo by pak asi o velikost vnitřního prostoru z hlediska pohodlí posádky a pak o možnostech sehnání požadované motorizace.
Děkuji za připomínky.
nečekal jsem, že se tu rozproudí debata o tom, kam se vejde či nevejde kočárek

Stejně se ale spíše přikláním k sedanům, teď jde jen o to, jestli 40 nebo 60. To, že je šedesátka nemotornější a do města méně vhodná mi tolik nevadí, protože po městě toho tolik nenajezdíme. Na druhou stranu pokud je čtyřicítka kompaktnější... Šlo by pak asi o velikost vnitřního prostoru z hlediska pohodlí posádky a pak o možnostech sehnání požadované motorizace.
Děkuji za připomínky.
_________________
S60, 2,4T Geartronic, 2001
S60, 2,4T Geartronic, 2001
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No, sehnat pěknou 40ku nebude jednoduché. Je to na netu samej chrochták se švihadlama.
Jak je to se 60kou, to nevím.
Jak je to se 60kou, to nevím.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny příznivce této kvalitní a krásné značky Volvo.
Zvažuji koupi starší S40 nebo V40 roky přibližně 2002-2005. Jelikož ročně najezdím max 15 000 KM, tak se přikláním k benzínové verzi. Rád bych Vás Tímto požádal o radu, která motorizace je z hlediska spolehlivosti nejhodnější, částečně i z hlediska úspornosti. Děkuji za každý názor.
Zvažuji koupi starší S40 nebo V40 roky přibližně 2002-2005. Jelikož ročně najezdím max 15 000 KM, tak se přikláním k benzínové verzi. Rád bych Vás Tímto požádal o radu, která motorizace je z hlediska spolehlivosti nejhodnější, částečně i z hlediska úspornosti. Děkuji za každý názor.
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak S40 je sedan, V40 kombi.
Tyto modely se vyráběly do začátku 2004.
Všeobecně platí, že nejlepší volbou je turbobenzín, tedy 2.0T 120kW či T4 147kW.
Obě verze nabízí slušnou porci dynamiky za rozumné náklady.
Jen je asi budeš špatně shánět.
Následovaly modely S40 a V50 od 2004 až do 2012(?)
Zde platí se ze začátku vyhnout naftovým verzím 1.6D a 2.0D pro jejich nevalnou pověst v oblasti spolehlivosti. No a 5ti válcové volví motory se budou opět špatně shánět, páč jejich spolehlivost je všeobecně známá.
Podívej se po pár inzerátech a pak sem něco nahoď, jistě ti to okomentujeme.
Tyto modely se vyráběly do začátku 2004.
Všeobecně platí, že nejlepší volbou je turbobenzín, tedy 2.0T 120kW či T4 147kW.
Obě verze nabízí slušnou porci dynamiky za rozumné náklady.
Jen je asi budeš špatně shánět.
Následovaly modely S40 a V50 od 2004 až do 2012(?)
Zde platí se ze začátku vyhnout naftovým verzím 1.6D a 2.0D pro jejich nevalnou pověst v oblasti spolehlivosti. No a 5ti válcové volví motory se budou opět špatně shánět, páč jejich spolehlivost je všeobecně známá.
Podívej se po pár inzerátech a pak sem něco nahoď, jistě ti to okomentujeme.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji a co takhle motory 1,8 benzin? Jedná se o špatné motory? a případný provoz na lpg?
Děkuji za veškeré info
Děkuji za veškeré info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé