
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdo je má si je chválí, kdo je servisuje, tak nadává 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
yoby píše:Kdo je má si je chválí, kdo je servisuje, tak nadává
Tím pádem je to pro mě dobrá zpráva - já budu jen jezdit.

Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vzhledem,k tomu,že jsi blízko ode mne a na servis snad budeš jezdit ke mě,pak je to pro mne dobrá volba.maniakovzostravy píše:Tak poslední týden jsem brouzdal na internetu a hledal všemožné materiály a články ohledně vozidel Volvo.
Při procházení informacím jsem narazil docela na zásadní rozdíl v hodnocení spolehlivosti a spokojenosti u diesel motoru a to konkrétně u 2,0D.
Jaké máte zkušenosti vy? Mám vyhlédnuto pár vozidel a většina je právě s tímto motorem. Bude to dobrá volba?
Díky
Pro tebepak bude nejlepší volba nekupovat naftu a pokud ano tak určitě ne ve V50,S40,C30!!!
Ale každý je svého štěstí strůjce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12622
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
yoby: vobráceně ne? viz martin nade mnou 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano do servis bych jezdil k Tobě.martinopel píše:Vzhledem,k tomu,že jsi blízko ode mne a na servis snad budeš jezdit ke mě,pak je to pro mne dobrá volba.maniakovzostravy píše:Tak poslední týden jsem brouzdal na internetu a hledal všemožné materiály a články ohledně vozidel Volvo.
Při procházení informacím jsem narazil docela na zásadní rozdíl v hodnocení spolehlivosti a spokojenosti u diesel motoru a to konkrétně u 2,0D.
Jaké máte zkušenosti vy? Mám vyhlédnuto pár vozidel a většina je právě s tímto motorem. Bude to dobrá volba?
Díky
Pro tebepak bude nejlepší volba nekupovat naftu a pokud ano tak určitě ne ve V50,S40,C30!!!
Ale každý je svého štěstí strůjce.
Opravdu je ta nafta, takhle hodně poruchová? Co nejčastěji odchází? Najezdím toho za rok opravdu hodně - ekonomicky to vychází jednoznačně pro naftu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3640
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak myslel jsem spíš způsob prezentace těch dvou stran tady:-) Ale jo, ne moc přesně jsem to napsalUrvanej píše:yoby: vobráceně ne? viz martin nade mnou

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Při procházení inzerátu jsem narazil na krasné Volvo S40 2,4I Momentum - jen spotřeba by se mi nevyplatila. Uvažoval jsem o přestavbě na plyn. Myslíte si, že by to byla dobrá volba?
Díky
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Právě taky hledám auto. Nejraději bych zase V50, ikdyž žena občas hudrala že je uvnitř málo místa. Tentokrát už nechci Fordí motor. Je hlučný, auto je na něj těžké a člověk aby jezdil po čertech ďáblech když hledá servis a nebo do autorizáku. Navíc je cíťa na LPG.
Projel jsem se s 2.4i 125kW z a zamiloval jsem se. Sice jen pár km otloukánkem co ho prodávají áčka, ale je to úplně jiné auto, než jsem měl. Motor si sametově přede a i ve 130 je v autě příjemně.
Problém je, že jich je jak šafránu s ohledem na omezený rozpočet do max. 150 včetně ponákupního servisu. V ČR téměř nic a u soudruhů v endéer to taky není žádný zázrak.
Asi mi nezbyde než sedět a čekat co se vynoří, jak to tak vidím. Nebo to vidím blbě?
Projel jsem se s 2.4i 125kW z a zamiloval jsem se. Sice jen pár km otloukánkem co ho prodávají áčka, ale je to úplně jiné auto, než jsem měl. Motor si sametově přede a i ve 130 je v autě příjemně.
Problém je, že jich je jak šafránu s ohledem na omezený rozpočet do max. 150 včetně ponákupního servisu. V ČR téměř nic a u soudruhů v endéer to taky není žádný zázrak.
Asi mi nezbyde než sedět a čekat co se vynoří, jak to tak vidím. Nebo to vidím blbě?
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 786
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
v ČR nemá cenu vybírat, pořád je malej trh, občas se objeví nějakej automat, manuálů je málo, a často bez výbavy (třeba vyhřívaný sedačky vidíš málokdy) + zmrdospecifika českýho trhu. Jel bych do Německa i třeba pro auto za 4000 - 5000 EUR, vyšší nájezd u těchhle motorů neva
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za postřeh a potvrzení mého dojmu ze sledování aktuální inzerce.
No, kolem těch 5000eur mám strop, 4000 by byly určitě lepší. Všiml jsem si teď, že máte zrovna autí, po kterém koukám a ještě ve špičkové výbavě.
Asi se budu muset osmělit, protrhnout mentální bariéru své nezkušenosti/bázlivosti/zábran a jít směle ... , ne tam ne! Do dovozu. Blbý je, že kromě jazykové bariery, která se dá ruko-nožně-papíro-tužkově + lámanou angličtinou nějak dát, mi chybí i znalost autařiny. Postupy dovozu jsou po netu popsány, vesměs se shodují, takže návštěva úřadů, jak se jmenují v Němčině se nechá vypsat do "taháku", takže i tohle by se nějak dalo.
Nejraději bych ale aspoň napoprvé jel s někým zkušenějším a němčinářem.
No, kolem těch 5000eur mám strop, 4000 by byly určitě lepší. Všiml jsem si teď, že máte zrovna autí, po kterém koukám a ještě ve špičkové výbavě.
Asi se budu muset osmělit, protrhnout mentální bariéru své nezkušenosti/bázlivosti/zábran a jít směle ... , ne tam ne! Do dovozu. Blbý je, že kromě jazykové bariery, která se dá ruko-nožně-papíro-tužkově + lámanou angličtinou nějak dát, mi chybí i znalost autařiny. Postupy dovozu jsou po netu popsány, vesměs se shodují, takže návštěva úřadů, jak se jmenují v Němčině se nechá vypsat do "taháku", takže i tohle by se nějak dalo.
Nejraději bych ale aspoň napoprvé jel s někým zkušenějším a němčinářem.
Naposledy upravil(a) VOLVOzajíc dne 27 srp 2014 10:09, celkem upraveno 3 x.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12622
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdybych já jel do DE pro auto, tak bych rozhodně využil služeb Petra Panhase (má tu vlákno). Co jsem tak vyčetl, tak se jeho služby povětšinou zaplatí na ukecané slevě. Navíc to máš bez starostí, protože přesně ví, co kdy kde jak s kym.
Zavolat, domluvit se, nic víc neni třeba
Zavolat, domluvit se, nic víc neni třeba

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za tip. To vlákno jsem už podstivě od A až do Z přečetl. Dostal jsem ten tip od jiného zdejšího člena o fous dříve. Recenze jsou bez vyjímky kladné. Kupovat auto za 300+, resp. 10t eur+ tak ani o jiné cestě neuvažuji.
Třeba je to můj mylný dojem, ale v mé cenové kategorii, chceš-li s mým "badžetem" jsou cenově vysoko. Proto uvažuju o tak nějak víc "kost-frendly-solůšnu"
. Pro mne připadá v úvahu tedy nějaké DIY...
Třeba je to můj mylný dojem, ale v mé cenové kategorii, chceš-li s mým "badžetem" jsou cenově vysoko. Proto uvažuju o tak nějak víc "kost-frendly-solůšnu"

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jen taková zkušenost - z Áček rozhodně nic neber 

_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
SuGi píše:Jen taková zkušenost - z Áček rozhodně nic neber
No já mám zcela jinou zkušenost. Měl jsme od nich 3 auta - nájezd vždy cca 100 000 Km a krom běžných věcí vše bez problému.
Ono spíše záleží na co člověk narazí.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na áčka všichni nadávají, ale já bych to neviděl tak jednoznačně. Pravda, ještě jsem od nich žádné auto neměl. Jen jsem jim jedno střelil. Ani nestihli dát fotky na web a bylo fuč.
Je velmi nepříjemné to handrkování (to mi moc nejde) a ty hodiny sezení. To je pruda, ale když to ví člověk dopředu, tak si vezme nějaký zkracovátko času a v poho.
Já se tím kouskem chtěl projet, slyšet motor i ve 130km/h a vidět ho naživo. Bohužel je to otloukánek ze všech stran, což se podle fotek nezdá(a ne malé ťukance), někde teče olej a něco potřebuje podvozek (a tam může být háček). Nabídl jsem stovku jako max., ale oni trvají na 130. Tak good luck boys.

Já se tím kouskem chtěl projet, slyšet motor i ve 130km/h a vidět ho naživo. Bohužel je to otloukánek ze všech stran, což se podle fotek nezdá(a ne malé ťukance), někde teče olej a něco potřebuje podvozek (a tam může být háček). Nabídl jsem stovku jako max., ale oni trvají na 130. Tak good luck boys.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Vůz: Zvažuji koupi Volvo C30/V50/S40
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
S tím čekáním a servisem pro zákazníky je to horší. Ale když člověk narazí na dobré auto, tak to rád zvládne. Nejlépe je vzít si někoho sebou, kdo rozumí autům nebo se domluvit na prohlídku ve svém autoservise.
Se smlouváním na ně musí člověk tvrdě - když neuspěje na poprvé, tak se mi jednou stalo, že se po týdnu sami ozvali a zkoušeli nabídnou lepší cenu.
Se smlouváním na ně musí člověk tvrdě - když neuspěje na poprvé, tak se mi jednou stalo, že se po týdnu sami ozvali a zkoušeli nabídnou lepší cenu.
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No diskuzích o nich je na netu hodně, tak to tu nebudeme zbytečně plnit, mě stačilo že jsme tam před týdnem byli omkrnout XC70, byla to katastrofa, tvrdili nám jak je auto v pořádku (na první pohled lajka lež) a chovali se k nám jak ke kusu hadru - smáli se nám na féra do obličeje.
Mít na autě nálepku "zánovní brzdy" a při tom kotouče sjeté totálně nadoraz a vedle nálepku "vyčištěný interiér" a při tom byl černej (ačkoliv měl být původně světlý) a ještě k tomu zatajování skutečností, že to bylo bouraný, což jsme z nich vypáčili až po dlouhý době a to nám pak stejně tvrdili že byla jen stříkaná kapota (ale airbag byl podle mě téměř určitě vystřelenej, vůbec neseděl ve volantu a blatník byl taky o dost výš jak kapota) a vlastně ještě ani nevěděli, proč na 5 a 6 rachtá v převodovce, i když přece při výkupu auto důkladně zkontrolují... následně nabídnutá maximální sleva 5.000,- mi bohatě stačilo, abych tam už nepáchnul, leda když se budu chtí zadarmo svézt.
A mimochodem moje auto bylo v roce 2004 dovezeno bourané ze zahraničí, dotáhnuto do Áček a tam opraveno. Já ho koupil až v roce 2011, ale to jak bylo opravené po té bouračce 2004 mě sralo ještě hodně dlouho, než jsem ho dal dohromady... do škvír mezi dílama šlo prostrčit prsty...
Ale beru že možná má někdo štěstí a nakoupí tam dobré auto, i taková se k nim občas dostanou.
Mít na autě nálepku "zánovní brzdy" a při tom kotouče sjeté totálně nadoraz a vedle nálepku "vyčištěný interiér" a při tom byl černej (ačkoliv měl být původně světlý) a ještě k tomu zatajování skutečností, že to bylo bouraný, což jsme z nich vypáčili až po dlouhý době a to nám pak stejně tvrdili že byla jen stříkaná kapota (ale airbag byl podle mě téměř určitě vystřelenej, vůbec neseděl ve volantu a blatník byl taky o dost výš jak kapota) a vlastně ještě ani nevěděli, proč na 5 a 6 rachtá v převodovce, i když přece při výkupu auto důkladně zkontrolují... následně nabídnutá maximální sleva 5.000,- mi bohatě stačilo, abych tam už nepáchnul, leda když se budu chtí zadarmo svézt.
A mimochodem moje auto bylo v roce 2004 dovezeno bourané ze zahraničí, dotáhnuto do Áček a tam opraveno. Já ho koupil až v roce 2011, ale to jak bylo opravené po té bouračce 2004 mě sralo ještě hodně dlouho, než jsem ho dal dohromady... do škvír mezi dílama šlo prostrčit prsty...
Ale beru že možná má někdo štěstí a nakoupí tam dobré auto, i taková se k nim občas dostanou.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Já je nehájím, jen se domnívám, že pokud se kupující vyzná, může dobře koupit i tam. Já se moc nevyznám, takže jsem možná extrémně opatrný.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vzhledem k tomu,že se zákazníky jezdím na prohlídky aut,tak za poslední 4 roky jsme v AAA nekoupili ani jedno auto.maniakovzostravy píše:S tím čekáním a servisem pro zákazníky je to horší. Ale když člověk narazí na dobré auto, tak to rád zvládne. Nejlépe je vzít si někoho sebou, kdo rozumí autům nebo se domluvit na prohlídku ve svém autoservise.
Se smlouváním na ně musí člověk tvrdě - když neuspěje na poprvé, tak se mi jednou stalo, že se po týdnu sami ozvali a zkoušeli nabídnou lepší cenu.
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No minimálně u nich je dobré s opatrností nešetřit. To plně podporuju.VOLVOzajíc píše:Já je nehájím, jen se domnívám, že pokud se kupující vyzná, může dobře koupit i tam. Já se moc nevyznám, takže jsem možná extrémně opatrný.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14015
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pročpak asi nesedí přední dveře a okno u řidiče je zalepené igelitem. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj ve spolek.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost
), tak "závodnické roky" mám za sebou.
Můžete mi prosím na hrubo objastnit technické rozdíly mezi benzíny 2.4(103kW), 2.4i(125kW) a 2.4T ? Ano vím že to T je turbo, ale to je bohužel asi tak všechno. Nejvíc je těch 103kW a já bych šel nejraději zlatou střední 2.4i, kterých zase tak moc není a 2.4T jsem snad ani ještě neviděl. Samozřejmě mě zajímá i výbava a malinko i barva. Nechci černou, tedy pohřebáka, resp. odložené managéří montérky.
Ale zpět k motorům. Hypotetická situace:
Dejme tomu že by se vynořila zajímavá 2.4(103kW), já bych do ní šel a chtěl přidat nějakou výkonovou rezervu. Ne pro blbnutí na okruhu, nebo tak něco, ale pro občasné předjetí nebo tak. Jak je technicky a finančně náročné udělat utěchto motorů výkonový upgrade? Třeba ze 103 na 125kW?
Koukám po V50kách s těmito motory.
Ty hustý T5 a T5 AWD asi budou mít i votuněný ceny dílů včetně spotřebních, počítám. A ikdyž lákají (výkonu není niky dost

_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Něco málo technických parametrů V50 motorů včetně tvých 2.4 jsem našel zde http://www.auto-data.net/en/?f=showSubModel&modeli_id=942VOLVOzajíc píše:Tak jsem se dozvěděl, že v mém hypotetickém případě, tedy že bych koupil 2.4 103kW, tak by (když by bylo hezky) "to šlo". Sice mne stále zajímají technické rozdíly těchto tří verzí 2.4, resp. hlavně těch prvních dvou a to co jsem zjistil je asi neorigo řešení, ale dám jej v plen.
Tedy co jsem zjistil:
2.4 103kW/140PS lze zřejmě jen SW úpravou tzv. načipovat na 178PS. Umí to speialisté z firmy BSR, resp. rukama jejich dealerů/zastoupení. Cena za tuto úpravu je asi někde kolem 15tKČ.
Díky tomuto zjištění se domnívám že HW motorů 2.4 a 2.4i bude zřejmě opravdu shodný. Pokud to zdejší specialisté upřesní, rád se dovzdělám. Něco mi naznačuje, nebo navádí i fakt, že nenabízejí čipnutí té 2.4i.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky moc. Kouknu.
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
Já doufal že mi odpoví někdo ve stylu: 103 má jiný to, tamto, ono a upgrade by stál xxx, šlo by to/zapomeň na to, ...
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé