neboj, poradí

já nikdy V50 neměl, takže toho moc o nich nevím, ale to co jsi postla, tak jsou 2 hodně rozdílné motorizace. Ta Německá má hodně slušný atmosférický 5 válec od Volva. Tady se nemá prakticky co pokazit a je to držák. Ta česká T5 bude raketa. Nicméně můj názor je, že pokud nebude vylítaná, tak bude s ní radost jezdit. dynamika té T5 bude dvojnásobná oproti té atmosféře, o nějaký ten litr si také více vezme.
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň
