Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Moderátor: wickey

  • Autor
  • Zpráva
shineonyou
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 8
Registrován: 01 srp 2008 10:26

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od shineonyou »

Zdravim,

rozmyslam nad kupou vyssie uvedeneho Volva. Je to dobra volba? Ake mate skusenosti? Klady a zapory?
Dakujem.
Mam uz par tipov, co som vysurfoval na http://www.mobile.de, ale stale je to len v pozicii obrazkov a info z obrazovky. Uz ma jeden znamy presviedcal, ze mam radsej ist do benzinoveho motora pri Volve. Neviete preco? Otazok je na kila, snad mi pomozete. Dakujem.


PS: Som tu novy a este nestihol brazdit ine temy. Dakujem vopred za porozumenie a rady.

w.geronimo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 18 bře 2008 19:01
Bydliště: Prachatice

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od w.geronimo »

Ahoj.Procetl jsem vsechny prispevky v tomto tematu.Ufff v podstate uz 3az4 mesice shanim volvika.Ja osobne jsem se rozhodl pro V40 B4204T5 2.0 benzín 1943 4 / Řadový 8.5 : 1 147(200 PS) 5200.Ted jsem si jedno vyhledl a pojedu se na nej podivat pristi tyden. Tedy myslim ze je to T4 kdyz uvadi 147kw.Asi se prepsal v objemu.No uvidime.

V provozu od 08.2001 Palivo Benzín Najeto 165 500 km Objem 1 948 ccm STK / Emise 07.2009 / 07.2009 Spotřeba neuvedeno Barva černá Výkon 147 kW Karoserie Kombi Výbava vozidla: ABS, Alu kola, AirBag 5x, Převodovka manuální, Alarm, Imobilizér, Centrální zam. dálkově, Klimatizace manuální, Kůže, Rádio přijímač/mgf/CD, Servo, Tempomat, Dělená zadní sedadla, Elektrická Okna, Elektrická Zrcátka, Nastavitelný volant, Ostřikovač světel, Otáčkoměr, Palubní počítač, Protiskluzový systém ASR, Světlomety přídavné mlhovky, Tónovaná skla, Vyhřívaná sedadla, Zadní stěrač, Zámek řadící páky, Světlomety xenonové, Výškově nastav. sedadla, Stabilizace podvozku ESP, handsfree

Cena cca 159000

http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 02484.html

Je tu nekdo fundovany kdo by mi zdelil svuj nazor,postrehy a pripadne rady??
_________________
První auto Škodovka
Druhé auto Nisan Primera
Třetí auto snad bude Volvo V40 T4

Harry
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2621
Registrován: 31 črc 2005 17:35
Bydliště: Plzeň-jih

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Harry »

vypadá dobře. je tam i serviska, tak možná ty km půjdou i dohledat. mě se líbí.
_________________
XC60 r.v. 2014 D5 158kW (s BSR 181kW) AWD Summum+ Obrázek
V60 r.v. 2015 D4 120kW Obrázek
bylo: do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80kW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120kW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75kW

selap
Offline
Příspěvky: 1673
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Pokud tam nenajdeš nějakou jinou krpu,tak by to mohlo být dobrý.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

fue
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 26 srp 2008 16:27
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od fue »

caute, uz sa to tu spominalo, ale este som nenasiel uspokojivu odpoved na motor 1.6D vo V50. moja otazka smeruje k zivotnosti - chcel by som kupit rv. 2005 1.6D v dobrom stave, najazdene cca 150.000 km. potrebujem na tom najazdit za cca 3 roky dalsich 150.000 km. neumrie tento motor niekde okolo 200.000?

je mi jasne, ze to bude menej zive ako 2.0D, ale ja jazdim kludne, v meste chodim naozaj max 60 km/h a na dialnici 130... takze myslim, ze tento motor je tak akurat pre mna. mate s nim nejake skusenosti popripade referencie od znamych/ for? diky moc.

hladal som na roznych forach, ale vacsina je americkych a ti moc neuznavaju diesle a obzvlast takyto objem :) dik za info

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

Mno lepsi volbou by asi byl 2.0D. Jak 1.6D tak i 2.0D maji dlouhe intervaly na vymenu rozvodu, takze z tohoto hlediska je to jedno. 1.6D ma pouze petikvalt, 2.0D sestikvalt. Psany rozdil ve spotrebach je cca 1 litr ve prospech 1.6D. Vse ale zalezi na stylu jizdy. Pri rocnim nabehu 50 000 km predpokladam hlavne dalkove trasy, kde by dle meho nazoru byl vhodnejsi 2.0D. Nikdy nevite co musite predjet, kolik prudsich kopcu zdolat atp.

Osobni zkusenost s tim nemam, ale co jsem cetl na internetu, tak napr v sesterske C30 spise doporucuji 2.0D. A protoze je C30 mensi a hlavne lehci sestricka, melo by to pro V50 platit dvojnasob. Posudte sam :
http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/volvo-c30-1-6d/10833 píše:Nejslabší z dieselových motorů rozhodně nekypí přebytkem výkonu a navíc je spojená s pouze pětistupňovou převodovkou. Řadí bez problémů, ale pětka není příliš dlouhá, takže si na dálnicích užijete dost hluku - a spotřeba trpí. Dochází tak ke kuriózní situaci, kdy ve městě můžete jezdit za slušných šest litrů, zatímco při předpisové jízdě po dálnici si auto vezme o celý litr a půl víc. Když vezmeme v úvahu, že nízká spotřeba je jedním z hlavních argumentů pro koupi malého naftového motoru, není to zrovna nejlepší vizitka. Jako daleko lepší volba se jeví prostřední turbodiesel. Zatímco špičková pětiválcová D5 je na auto těžká a až příliš výkonná, dvoulitr zvládá auto s přehledem, díky dobře poskládanému šestikvaltu je úsporný a vyniká v pružném zrychlení.
A co se trvanlivosti motoru tyce? Dnesni motory, pokud se o ne clovek dobre stara, mohou slouzit velmi dlouho a onech 300 000 by nemel byt problem. Drobne zavady se vyskytnout mohou, napr odejde vaha vzduchu, ale to je malickost a neni to nic neobvykleho (napr u VW je to klasika a kolik TDI tu vsude jezdi ;) ). Tudiz nemate se ceho bat.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

fue
Offline
Příspěvky: 2
Registrován: 26 srp 2008 16:27
Bydliště: Bratislava

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od fue »

dik za odpoved. mozem sa spytat na rozdiel medzi 5kvalt a 6kvalt? :)

btw myslite, ze 1.6D vo volve by to bolo lenivsie ako 1.6 16V ktoru mam teraz? (ale na 1000kg aute...)

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

No 1.6D ma prevodovku s 5 prevodovymi stupni, 2.0D s 6 prevodovymi stupni. Tudiz s 2.0D si muzete vice pohrat, motor na posledni prevedovy stupen obvykle toci mensi otacky, nebot je tento delany velmi do rychla. U petistupne je ten paty sice take do rychla, ale z pravidla ne az tolik tak jako sesty prevodovy stupen. Obecne plati, ze cim vic stupnu, tim si clovek muze vice pohrat se spotrebou, nemusi motor tolik vytacet pred razenim dalsiho stupne atp. Jinak receno vice stupnu umozni lepsi vyuziti potencialu motoru. Presne prevodove pomery u danych prevodovek bohuzel nevim, ac jsem sam hledal na netu jeste pred koupi volvika.

Mno k te lenivosti. Tezko soudit, zalezi to na vykonu te benzinove 1.6i prubehu vykonu a krouticiho momentu a take prevodovych stupnich.Nicmene paklize 1.6i pohani pouze 1000kg tezke (lehke) auto a V50 ma krasnych 1416kg, troufam si rict, ze na rovince by mohla byt 1.6i sviznejsi, v kopci by zas diesel tezil z davky kroutaku a byl lepsi. Bud jak bud podle me si vyrazne nepomuzete, jestli vubec. Pokud totiz vezmu v potaz, ze primo ve V50 je 1.6i(74kW) a 1.6D(80kW) prakticky nastejno, tak by lehci auto mohlo byt sviznejsi. Plusem pak tedy zustava ochota motoru 1.6D v jizkych otackach (neni nutne ho nejak vic vytacet) a nizsi spotreba. A take 1.6D bude mit podstatne vetsi zatah. Prevaha cca 100Nm (odhadujic ze 1.6i muze mit tak 140Nm a 1.6D ma 240Nm) je znat.

Stale vam radim bezte spis do 2.0D. Vas nastavajici volvik si zaslouzi preci jen krapet silnejsi motor ;)
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

ivannavi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 85
Registrován: 22 čer 2008 12:32
Vůz: V50 2.0D MY08
Bydliště: Trenčín, Slovensko

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od ivannavi »

No ja som sa tiez rozhodoval medzi 1.6D a 2.0D. Vzal som 2.0D a som spokojny. Pri predbiehani je to svizne, inak jazdim predpisovo, kludne.

Pri akych otackach sa uz motor dusi, resp. ake otacky su optimalne pre ten motor? Predtym som mal benzin. Kolko km sa motor zabehava? Mam este len 600km, takze jazdim opatrnne.
_________________
V50, r.v. 2008, momentum, 2.0D, manual, farba: 446

hpridal
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 06 zář 2008 15:14
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

V40 T4

Příspěvek od hpridal »

Ahoj Volvisti, už nějakou dobu pročítám forum, právě stojím před koupí nového auta, jsem rozhodnutý pro V40 po faceliftu (tj od poloviny 2000 dal) s T4. Našel jsem teď toto, zdá se mi to fajn, jen bych rád jestli k tomu můžete někdo hodit comment, jestli je to za dane auto hodně/malo/odpovidajici..? Momentalně jich totiž moc není, ani v Německu, ale zase mi to zase tak nehoří, mám čím jezdit..

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6506425

Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc, jak se od sebe poznají nové a starší verze V40 zvenku. Třeba v roce 2000 se to lámalo a podle dat je to jen objem motoru. Má to nejaké poznávací znamení? Já našel jen lízátko na předním nárazníku u starších modelů, u novějších už není.. je to tak?

Za tipy předem díky
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

selap
Offline
Příspěvky: 1673
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Poznáš to podle světel,ale hlavně podle palubky+pár dalších věcí,to co tam máš je po faceliftu,nevypadá zle,ale stejně to musíš vidět sám.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

w.geronimo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 18 bře 2008 19:01
Bydliště: Prachatice

Re: V40 T4

Příspěvek od w.geronimo »

hpridal píše:Ahoj Volvisti, už nějakou dobu pročítám forum, právě stojím před koupí nového auta, jsem rozhodnutý pro V40 po faceliftu (tj od poloviny 2000 dal) s T4. Našel jsem teď toto, zdá se mi to fajn, jen bych rád jestli k tomu můžete někdo hodit comment, jestli je to za dane auto hodně/malo/odpovidajici..? Momentalně jich totiž moc není, ani v Německu, ale zase mi to zase tak nehoří, mám čím jezdit..

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6506425

Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc, jak se od sebe poznají nové a starší verze V40 zvenku. Třeba v roce 2000 se to lámalo a podle dat je to jen objem motoru. Má to nejaké poznávací znamení? Já našel jen lízátko na předním nárazníku u starších modelů, u novějších už není.. je to tak?

Za tipy předem díky
ahoj

Koukni se o par prispevku vis.To auto jsem mel v merku uz pred mesicem.Uz tam neni. 3 tydny me lakovali ze si ho majitel stahnul ze pry bylo spatne turbo tak ze to da opravit a minulej ctvrtek jsem tam jel osobne a tvrdili ze uz ho prodali ze zrovna ten den s nim nekdo odjel.Proste velice neseriozni jednani.Jinak na fotkach vypadalo vazne krasne.
_________________
První auto Škodovka
Druhé auto Nisan Primera
Třetí auto snad bude Volvo V40 T4

hpridal
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 06 zář 2008 15:14
Bydliště: Brno
Vůz: 850 T5
Bydliště: Brno

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od hpridal »

Díky moc, měl jsem naplánovanou cestu přes Prahu ale aspoň se tam nemusím motat. Asi to dopadne Německem nebo Itálií.. Každopádně jsi mi ušetřil mnoho času a starostí, takže děkuji.
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)

w.geronimo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 18 bře 2008 19:01
Bydliště: Prachatice

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od w.geronimo »

Tak vas znova zdravim.Peknou V40 t4 asi nesezenu tak jsem nakonec polevil v narocich na vykon a sel bych do 1,9tdi 85kw(samozrejme od roku vyroby 2000 do renaultu bych nesel).Ma otazka se tyka chiptuningu.Cetl jsem spousty informaci od firem ktere se timto zivi.Zajimal by mne nazar primo nekoho se zkusenosti z praxe.85kw(115koni) se da nacipovat na 148koni(toto deklaruji firmy).Cena upravy cca. 9 az 12 tisic.Podelite se tu o sve nazory??Dekuji.
_________________
První auto Škodovka
Druhé auto Nisan Primera
Třetí auto snad bude Volvo V40 T4

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od koch »

w.geronimo píše:Tak vas znova zdravim.Peknou V40 t4 asi nesezenu tak jsem nakonec polevil v narocich na vykon a sel bych do 1,9tdi 85kw(samozrejme od roku vyroby 2000 do renaultu bych nesel).Ma otazka se tyka chiptuningu.Cetl jsem spousty informaci od firem ktere se timto zivi.Zajimal by mne nazar primo nekoho se zkusenosti z praxe.85kw(115koni) se da nacipovat na 148koni(toto deklaruji firmy).Cena upravy cca. 9 az 12 tisic.Podelite se tu o sve nazory??Dekuji.
a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...

jaz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 11 srp 2008 08:56
Bydliště: Meziměstí / Praha

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jaz »

koch píše:a do ceho myslis ze jdes kdyz ne do renaultu? jeste jsi to auto nekoupil a uz ho chces prasit cipem? proc to tedy kupujes? zkuste mi nekdo vysvetlit proc si nekdo koupi auto a pak hned do neho nasere cip?
k tem "informacim od firem ktere se tim zivi"... jen formulace te otazky ve mne vyvolava pochybnosti...
Naprostý souhlas. To je jako koupit si S40 a vzápětí nechat přestavět na kombíka :-)
A vůbec, obecně jakýkoliv tuning Volva bych zakázal. Tuhle "výsadu" bych nechal debilním puberťákům, ať si to dělají se svým trojkovým golfem, kterého jim koupí rodiče... Každé Volvo je výjimečné samo o sobě a hyzdit ho rádoby drsnými doplňky je hřích. Aby se nestalo, že zapadneme do tuctové řady fabií, golfů, passatů, jejichž majitelé si tím kompenzují různé věci a taky to podle toho na silnicích vypadá...
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX

selap
Offline
Příspěvky: 1673
Registrován: 25 říj 2006 18:54
Bydliště: Brno

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od selap »

Chce to-tak ho nech,každý svého štěstí strojvůdce.....
Mimochodem,proč nechceš 2.0T,výkon slušný,spotřeba taktéž.Podle mě asi nejlepší volba do S/V40.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Jiří Zemek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 23
Registrován: 16 zář 2008 15:05
Bydliště: Sokolnice u Brna

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Jiří Zemek »

Čau lidi,
prosím o stručnou radu ( nechci Vás tady zdržovat věcma, co už se určitě nekolikrát probíraly ) :roll:

Chci si pořídit S40 r.v. 2006-2007, benzín.
V čem váhám je motorizace. Dealeři bohužel nemají předváděčky v 2,0 nebo 2,4i nebo T5.
Který z těchto motorů byste mi doporučili ? Jsme momentálně zvyklý na cca 160hp v dieslu, takže nemám vůbec představu, co bude dělat atmosférický benzín. Přeplňovaný 5-ti válec bude asi bomba. Váhám jen, jestli nebude příliš velký rozdíl ve spotřebě a servisu ?

Jak jsou na tom tyto motory ohledně spolehlivosti ?

Díky moc za rady. Každopádně, až koupím, určitě se zase objevím.

Jirka Zemek, Brno
_________________
S40 2,4i grey matallic
r.v. 2004
Brno

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

Ja mam tu cest s 2.4i (170hp) benzinem v automatu. Motor jde relativne dobre odspodu, nema problem jet po meste na nakejch 1500 otacek, jinak zatahuje plynule od cca 2000, 2200 otacek. Coz je na benzin pekne. Neni to zadnej vysokootackovej zavodak, predjizdeni do prudkejch kopcu dava uplne v pohode od 3000 ot je citit sila jako opravdu ma. Samozrejme se to co se tyce pocitu ze zatahu neda srovnat, holt nema nakejch 320Nm ci vic, ale "jen" 230Nm. Mel jsem tu cest jezdit s 2.5TDI 24v a co se rychlosti tyce je to tak nastejno, na rovinkach je benzin sviznejsi, v kopcich ma samozrejme diesel navrch. Nicmene stovku do kopce i ten benzin na petku udrzi a nezpomaluje.
Pokud clovek jede po dalkovych okreskach nejakejch 100-120 (nemyslim klikatice) aby neprekazel, tak to bumba 5.5-6.5 litru.
Kombinace je kolem 8 - 8.5 litru. Pokud s tim clovek jezdi jen ve meste, bere to kolem 10 litru. Zalezi vse na stylu jizdy, preci je to jen haklivejsi na slapani na pedal nez turbodiesel. Ta T5 bude zrat o neco vic, ale zase je podstatne vice dynamicka. Otazkou je, zda-li je to vubec potreba. Nemluve o vetsim povinnem ruceni, nebot dnesni T5 je nad 2500ccm :( 2.0i nevim jakej bude. O te 2.0i nevim nic ;) Asi pojede dobre, ale vzhledem k nizsimu kroutaku a jeho horsim prubehu a take nizsimu vykonu nez ma 2.4i bude zrat plusminus na stejno, ale to take zalezi na cestach a stylu jizdy.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

pitris
Offline
Příspěvky: 210
Registrován: 18 dub 2007 22:17
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

co říkáte na tohle?? Nějak moc levné ne??

http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6602275
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

No je to podezrele ... a hlavne onech typickych +-120k km :) To nema ani nahodou, mozna tak 200 bo vic. Sice je na fotkach videt, ze interier a motor asi nekdo vypucoval, ale venek je nakej seslej, ikdyz byl asi taky umytej. Tezko rict podle fotek. Tohle by chtelo navstevu, odbornou kontrolu a poradne to projet.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

pitris
Offline
Příspěvky: 210
Registrován: 18 dub 2007 22:17
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

jojo, tak nějak,.... a ještě jeden dotaz...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

je úplně stejný jako náš volvik :)
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

flaksy
Offline
Příspěvky: 999
Registrován: 15 srp 2008 08:52
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Re: Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od flaksy »

Mno dobre je, ze testovaci jizda neni problem :) Bohuzel uz ho trosku ochutnala koroze na lemech blatniku a pod maskou :( Otazkou vsak je, co vse se u turbodieselu meni kolem 200k km. Asi toho nebude malo. Ale je to tu nekde na foru tusim diskutovane a to hojne.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

mirmen56
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6
Registrován: 24 zář 2008 15:12
Bydliště: 916 Bošany, Slovensko

Kúpa ojazdenky volva v50

Příspěvek od mirmen56 »

Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:


toto fórum je :tlesk: :palec:
_________________
Volvo zatial nemám, ale v najbližšej dobe bube............

jaz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 36
Registrován: 11 srp 2008 08:56
Bydliště: Meziměstí / Praha

Re: Kúpa ojazdenky volva v50

Příspěvek od jaz »

mirmen56 píše:Toto fórum som našiel úplne náhodou ale je super. Planujem kúpiť volvo v50 rok 04/05 2.OD.
Chcem sa len spýtať aké máte skúsenosti s týmto autom a na čo by som si mal dať pozor pri kúpe.
Zaujala ma táto ponuka http://autobazar.zoznam.sk/detail_car.php?coid=508538. Čo si o ňom myslíte.Na fóre som sa dočítal že navigácia nie je až tak dobre spracovaná a v inzeráte je že to má mp3 ale asi to nemá. :?:
Zkušeností je zatím sice málo, ale jsou jen nejlepší :-) Těžko říct, zda se musí dát pozor při koupi na něco speciálního, žádná častá závada, kterou by tyhle auta trpěla, není známa. Ten odkaz vypadá dost dobře, jen si nejsem jistý, jestli není poškrábaný přední nárazník. Je ale možné, že mi to tak přijde díky špatné kvalitě obrázku. Stejně tak na třetí fotce vypadá, že trochu nesedí v dolní části těsnění třetího skla, ale i to je nejspíš na fotce zkreslené. Jinak až na telefon, couvací asistent a lyžiny to vypadá na max.výbavu, z tohoto pohledu je to taky v pořádku. Ve 100 tkm by tě čekala prohlídka, kde bych si být tebou nechal udělat komplet diagnostiku, ať si jseš jistý, že je vše ok :-)
_________________
V50 20D, 100kW, r.v.2004, manuál
bylo: Renault 19 1.8 GTX

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“