zimny start versus "start spray"

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
This topic is 15 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Poprad-Tatry

zimny start versus "start spray"

Příspěvek od marian244 »

pod tatrami nam zacina byt chladno a "kvido" /244 gl d6 -d 24/startuje tak na 3 krat. servisak, ktory mi ho pred zimou ladil hovoril, aby som skusil start spray/dokonca mi poradil, ako ho pohodlne davkovat rovno z kabiny/. mate s tym sprayom nejake skusenosti?
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: zimny start versus "start spray"

Příspěvek od travex »

spis nez o spray bych se zajimal o to proc to tak blbe startuje za studena.... zkontrolval bych zhavici svicky a zhaveni, "zarizeni pro studeny start", dale nastaveni cerpadla (davka, predvstrik), kompresi....

D6 (D24) mujsi chytnout i v silnym mrazu napoprve.... pokud vsechno funguje jak ma (nepredpokladam, ze pod tatrami je -20 a vetsi zima)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

marian244
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 22
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Poprad-Tatry

Příspěvek od marian244 »

zhavice, predvstreky, trysky, vsetko je ok. preto neviem co s tym. ked je motor zahriaty , so startom nie je problem. ak nie, tak startujem na 3krat
_________________
Volvo XC90 (2010, D5), V70 AWD (2001,2.4T)
bolo: volvo 244 gl (1981, d 24)
volvo c70 coupé(1999, 2.3T5)

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

marian244 píše:zhavice, predvstreky, trysky, vsetko je ok. preto neviem co s tym. ked je motor zahriaty , so startom nie je problem. ak nie, tak startujem na 3krat
a co tzv "Cold Start Device" :-) zkousel jsi jak chodi: tahle vec je 50% uspechu, vetsinou je vytekly valecek. Neni treba ten kram kupovat celej, da se od bosche koupit jen ten vlaecek, ale 850 CZK uz stoji za zamysleni nad predelanim na rucni ovladani.....Celej nesmysl je nalevo od cerpadla (ve smeru jizdy) prisroubovanej ke konzoli na cerpadle, vedou k tomu dve hadice - privod vody od hlavy a vratka dolu k termostatu

celkovy chod lanka tahajiciho za paku (novy valecek)je v rozsahu teplot -18 - 30 C cca 10mm (mrazak - tepla voda). Paka by mela byt pri zmrzlem motoru asi 4mm od dorazu, pkud neni, lze to nasimulovat pritazenim paky nejakym udelatorem (podlozka pod zakonceni lanka, svareci drat apod...).
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
This topic is 15 years a 9 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co opravit???“