UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#26 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od rpet »

pockej... tak mas ji, nebo ne ?? a budou fotky ??
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#27 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Richardz »

lookens píše:Díky,
loučení se sedmou bylo sice krušné, ale nutno uznat,
že nová volvomaschine přinesla ještě více radosti :palec:

Pozdravy na západ.
P.S. management První Chodské a.s.
a příbuzenské vztahy (???),
je to shoda jmen nebo náhodička?

To bude nejspíš shoda jmen. Nositelů tohoto příjmení je fakt hodně. Jednu dobu jsem bydlel v Plzni v podnájmu u paní Zábranský, se kterou jsem neměl opravdu nic společného! Občas z toho vznikaly úsměvné situace ...
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#28 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

Na ja ,
dokážu si představit spousty usměvných situací vzniklých díky příjmení ;-)

Tak snad cestou nach Bavaria, nebo někde na srazu.
Šťastnou cestu :palec:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#29 Co je nového?

Příspěvek od lookens »

Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#30 Co je nového?

Příspěvek od lookens »

lookens píše:Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
Nebudu vás napínat:

ložisko kardanu,
spojka (lamela+taliř),
tlumiče vzádu,
přepínač paliva,
alternátor,
(světe div se) převodovka

a nakonec to nejlepší:
"nový" B230K

ještě že tato auta lze opravovat do nekonečna 8)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#31 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Drtic »

a co tam zustalo puvodni? :shock: :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#32 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

Drtic píše:a co tam zůstalo původní?
Kastle, nárazníky, kola, kryty, chladící soustava, ventilátor, chladič, vedení paliva, obě nádrže, výfukové potrubí, obě nápravy včetně brzd, přední tlumiče, ramena, kulové čepy, silentbloky, ...

dále motorky ostřiků a stěračů, motorek centrálu, servo včetně řemenu, startér, kromě kabeláže veškerá původní elektřina, rádio, sestava topení včetně ventilátoru, světla, skla, palubní deska, tapecy, bezpečnostní pásy, zadní lavice :lol:
Naposledy upravil(a) lookens dne 26 zář 2007 12:10, celkem upraveno 3 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#33 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

to vychází ještě obstojně, to je dobrý ne :palec:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#34 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Jarda S40 »

Tak gratulace veliká. Měl bych pár dotazů. Když jsi dělal spojku, ložisko bylo O.K.? Na kardanu klouby rovněž? Jak vypadalo středové uložení - ta guma kolem ložiska kardanu, prachovka a hlavně pružinka? A to nejdůležitější, jakou rychlostku jsi měnil za jakou a proč motor? Co je to přepínač paliva? Nějaká specialita u motoru B230K? Jakej jsi tam měl alternátor, kolik ampér? Měnil jsi ho za silnější? Nebo už nešel opravit? Vím je těch dotazů hodně, ale o Dvojce si pokecám rád ;-)

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#35 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Drtic »

Jarda: Prepinac paliva bude nejspis benzin/lpg :oops: No to mě nenapadlo, já už hledal něco jako má Trabant :lol: Njn, na LPG nejsem zvyklej.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

#36 Co je nového?

Příspěvek od GDPR_user »

lookens píše:
lookens píše:Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
Nebudu vás napínat:

ložisko kardanu,
spojka (lamela+taliř),
tlumiče vzádu,
přepínač paliva,
alternátor,
(světe div se) převodovka

a nakonec to nejlepší:
"nový" B230K

ještě že tato auta lze opravovat do nekonečna 8)
To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil??? :twisted: :twisted: :twisted:

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#37 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od jojo »

Motor umžel...
tak se toho spláchlo z jedný vody načisto trochu víc... nemýlím-li se...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#38 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

jojo píše:Motor umžel...
tak se toho spláchlo z jedný vody načisto trochu víc... nemýlím-li se...
ted uz zbyva jen pockat na dalsi uspory a "na druhy ponor" doodhalit zlobivost elektriky.

Chlapi drzte palce nasi dvoječce a hlavne nasemu rozpoctu :oops:
Naposledy upravil(a) lookens dne 26 říj 2007 13:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#39 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

Jarda S40 píše:Když jsi dělal spojku, ložisko bylo O.K.? Na kardanu klouby rovněž? Jak vypadalo středové uložení - ta guma kolem ložiska kardanu, prachovka a hlavně pružinka? A to nejdůležitější, jakou rychlostku jsi měnil za jakou a proč motor?
Nebal bych se Ti prezentovat vsechny podrobnosti,
ale tu sichtu si zazil Adam, ne ja.

Spojku menil podle mne celou vcetne te mechaniky, ktera talir odtahuje/pritlacuje

O lozisku kardanu se zminil v tom smylu, ze dalsi tisic km a sel by "ke dnu". Klouby zrejme nemenil a tu manzetu taky ne.

Rychlostka 5manual a je tam opet 5manual - diky Bohu :)
(predstav si, ze zaradis dvojku a slysis pri rozjezdu hvizdani, zaradis trojku a slysis hvizdani az pisteni. Po zahrati se zvuky vytrati)
Jeste jsme si nestihli vysvetlit tuhle zalezitost, urcite vim, ze jsme od cervence olej v prevodovce nemenili.

Od doby co mam volva asi nejrozsahlejsi oprava u ktere jsem se sice nepotil osobne praci,
ale spise hruzou. Pisu to sem ze solidarity s dvojkarema - beru to tak, ze kazda zkusenost je draha a proto taky brouzdam tyto stranky. :palec:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#40 Co je nového?

Příspěvek od lookens »

martinopel píše:To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil??? :twisted: :twisted: :twisted:
Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec :palec:
Naposledy upravil(a) lookens dne 26 říj 2007 13:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Pablo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#41 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Pablo »

Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec :palec:

...to teda! :prace: :palec: :D P.
_________________
945GL B230FD/M47 1993

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#42 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Jarda S40 »

Ber to jenom jako pokec, nakonec na tom nic náročného nebylo. Vyndat motor s převodovkou a nandat motor s převodovkou, mezitím ještě u nového prohodit spojku a alternátor. Je tam pár kablíků a hadiček, u těhle aut je to spíš zábava. To ložisko je taky sranda na hoďku práce. Prostě zlatý dvojky a sedmy.

GDPR_user

#43 Co je nového?

Příspěvek od GDPR_user »

lookens píše:
martinopel píše:To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil??? :twisted: :twisted: :twisted:
No podivej se, chtel jsem dvojku temer za kazdou cenu.
Vedel jsem ze zrovna nevyjela z vyrobni linky a ze ma nalitano vic jak 300 kkm.
Kastle ma rez jen v rozich dveri, podvozek ma lisku v "mezich zakona" takze proc do toho nejit.
Motor je u ojetiny skoro vzdycky risk (i kdyz jsem ji pred koupi mel na nejakou dobu pujcenou).

Jak rika klasik "motorizmus je sport", beru to sportovne a s Vami jen sdilim realnou zkusenost.

Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec :palec:
Mohu se zeptat kolik jsi za auto dal???Mám pocit že jsi někde psal o 50000Kč,ale podle závad bych to typoval tak na 30000. :shock: :shock: :shock:

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#44 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

50 byla jen vychozi nabidka, majitel sel s cenou dolu i po naslednem zjisteni smrti motoru,
takze lepsiho prodejce tezko hledat.

Krome toho, ze me dvojecka dycky dovezla zadek az do Petrova,
jsem mel taky stesti na ferove jednani.
(doufam, ze mne ted nekde nepomlouva, ze jsem smlouval)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#45 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

Pablo píše:Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec :palec:

...to teda! :prace: :palec: :D P.
... I když by bylo lepší, kdyby si člověk uměl udělat aspoň základní věci sám :oops:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

crtec
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 108
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Nedvědice
Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
Bydliště: Nedvědice

#46 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od crtec »

tenhle servis se podle me musel delat jen proto, že se k tomu někdo choval jak hovado... a to stylem - neplatím opravy ani fuel tak prasím co to dá...

je zde sedma, co ma pres 350 tkm, posledních minimálne 50 tkm nikdo nevymenil ani olej!! a rozhodne se neda tvrdit, že by měla mrtvej motor. b230K. Zatim jsem měl čest jen se 2ma mrtvymi motory volvo. Ten jeden I6 3,0, měl 2 propalený ventily a celkem už dost vyjetý válce - takže vlastně ne mrtvola, ale šel ven. a to druhý byl b20, ve kterým místo oleje kolovala emulze s kusy rzi, takže bez komprese a prostě mrtvola.

jinak si myslím, že pokud se mění olej jak má je motor b23/230 téměř nezničitelnej...
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#47 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

On ten vymenovanej, pry klepal uz pred sedmi lety, takze tam jeste neco nehralo.
Kazdopadne ted je tam jinej a o pravidelnou udrzbu se postarame (jen by to chtelo garaz :()
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#48 Dvojka patri do rodiny

Příspěvek od lookens »

Ze života :)
Přílohy
ze zivota.JPG
ze zivota.JPG (66.37 KiB) Zobrazeno 3348 x
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#49 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od Richardz »

... Hezký pár... a parádní kočár! :tlesk: :tlesk: :tlesk: Gratuluji, a přeji mnoho společných km bez nehody!
P.S. Dokonalé retro :palec:
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

lookens
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 396
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

#50 UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!

Příspěvek od lookens »

:oops: dekujem :)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Odpovědět

Zpět na „200“