UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
pockej... tak mas ji, nebo ne ?? a budou fotky ??
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Dal poděkování: 1 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
lookens píše:Díky,
loučení se sedmou bylo sice krušné, ale nutno uznat,
že nová volvomaschine přinesla ještě více radosti![]()
Pozdravy na západ.
P.S. management První Chodské a.s.
a příbuzenské vztahy (???),
je to shoda jmen nebo náhodička?
To bude nejspíš shoda jmen. Nositelů tohoto příjmení je fakt hodně. Jednu dobu jsem bydlel v Plzni v podnájmu u paní Zábranský, se kterou jsem neměl opravdu nic společného! Občas z toho vznikaly úsměvné situace ...
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Na ja ,
dokážu si představit spousty usměvných situací vzniklých díky příjmení
Tak snad cestou nach Bavaria, nebo někde na srazu.
Šťastnou cestu
dokážu si představit spousty usměvných situací vzniklých díky příjmení

Tak snad cestou nach Bavaria, nebo někde na srazu.
Šťastnou cestu

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
Co je nového?
Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
:kuch:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
Co je nového?
Nebudu vás napínat:lookens píše:Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
ložisko kardanu,
spojka (lamela+taliř),
tlumiče vzádu,
přepínač paliva,
alternátor,
(světe div se) převodovka
a nakonec to nejlepší:
"nový" B230K
ještě že tato auta lze opravovat do nekonečna

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Kastle, nárazníky, kola, kryty, chladící soustava, ventilátor, chladič, vedení paliva, obě nádrže, výfukové potrubí, obě nápravy včetně brzd, přední tlumiče, ramena, kulové čepy, silentbloky, ...Drtic píše:a co tam zůstalo původní?
dále motorky ostřiků a stěračů, motorek centrálu, servo včetně řemenu, startér, kromě kabeláže veškerá původní elektřina, rádio, sestava topení včetně ventilátoru, světla, skla, palubní deska, tapecy, bezpečnostní pásy, zadní lavice

Naposledy upravil(a) lookens dne 26 zář 2007 12:10, celkem upraveno 3 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
to vychází ještě obstojně, to je dobrý ne 

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Tak gratulace veliká. Měl bych pár dotazů. Když jsi dělal spojku, ložisko bylo O.K.? Na kardanu klouby rovněž? Jak vypadalo středové uložení - ta guma kolem ložiska kardanu, prachovka a hlavně pružinka? A to nejdůležitější, jakou rychlostku jsi měnil za jakou a proč motor? Co je to přepínač paliva? Nějaká specialita u motoru B230K? Jakej jsi tam měl alternátor, kolik ampér? Měnil jsi ho za silnější? Nebo už nešel opravit? Vím je těch dotazů hodně, ale o Dvojce si pokecám rád 

-
Offline
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 5 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Jarda: Prepinac paliva bude nejspis benzin/lpg
No to mě nenapadlo, já už hledal něco jako má Trabant
Njn, na LPG nejsem zvyklej.


Co je nového?
To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil???lookens píše:Nebudu vás napínat:lookens píše:Tak pánové schválně, co myslíte že je na mé dvojce nového?
:kuch:
ložisko kardanu,
spojka (lamela+taliř),
tlumiče vzádu,
přepínač paliva,
alternátor,
(světe div se) převodovka
a nakonec to nejlepší:
"nový" B230K
ještě že tato auta lze opravovat do nekonečna



-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 4 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Motor umžel...
tak se toho spláchlo z jedný vody načisto trochu víc... nemýlím-li se...
tak se toho spláchlo z jedný vody načisto trochu víc... nemýlím-li se...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
ted uz zbyva jen pockat na dalsi uspory a "na druhy ponor" doodhalit zlobivost elektriky.jojo píše:Motor umžel...
tak se toho spláchlo z jedný vody načisto trochu víc... nemýlím-li se...
Chlapi drzte palce nasi dvoječce a hlavne nasemu rozpoctu

Naposledy upravil(a) lookens dne 26 říj 2007 13:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Nebal bych se Ti prezentovat vsechny podrobnosti,Jarda S40 píše:Když jsi dělal spojku, ložisko bylo O.K.? Na kardanu klouby rovněž? Jak vypadalo středové uložení - ta guma kolem ložiska kardanu, prachovka a hlavně pružinka? A to nejdůležitější, jakou rychlostku jsi měnil za jakou a proč motor?
ale tu sichtu si zazil Adam, ne ja.
Spojku menil podle mne celou vcetne te mechaniky, ktera talir odtahuje/pritlacuje
O lozisku kardanu se zminil v tom smylu, ze dalsi tisic km a sel by "ke dnu". Klouby zrejme nemenil a tu manzetu taky ne.
Rychlostka 5manual a je tam opet 5manual - diky Bohu

(predstav si, ze zaradis dvojku a slysis pri rozjezdu hvizdani, zaradis trojku a slysis hvizdani az pisteni. Po zahrati se zvuky vytrati)
Jeste jsme si nestihli vysvetlit tuhle zalezitost, urcite vim, ze jsme od cervence olej v prevodovce nemenili.
Od doby co mam volva asi nejrozsahlejsi oprava u ktere jsem se sice nepotil osobne praci,
ale spise hruzou. Pisu to sem ze solidarity s dvojkarema - beru to tak, ze kazda zkusenost je draha a proto taky brouzdam tyto stranky.

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
Co je nového?
Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konecmartinopel píše:To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil???![]()
![]()

Naposledy upravil(a) lookens dne 26 říj 2007 13:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 281
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 1 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec 
...to teda! :prace:
P.

...to teda! :prace:


_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
Ber to jenom jako pokec, nakonec na tom nic náročného nebylo. Vyndat motor s převodovkou a nandat motor s převodovkou, mezitím ještě u nového prohodit spojku a alternátor. Je tam pár kablíků a hadiček, u těhle aut je to spíš zábava. To ložisko je taky sranda na hoďku práce. Prostě zlatý dvojky a sedmy.
Co je nového?
Mohu se zeptat kolik jsi za auto dal???Mám pocit že jsi někde psal o 50000Kč,ale podle závad bych to typoval tak na 30000.lookens píše:No podivej se, chtel jsem dvojku temer za kazdou cenu.martinopel píše:To to auto byla taková vražda,když jsi téměř vše vyměnil???![]()
![]()
Vedel jsem ze zrovna nevyjela z vyrobni linky a ze ma nalitano vic jak 300 kkm.
Kastle ma rez jen v rozich dveri, podvozek ma lisku v "mezich zakona" takze proc do toho nejit.
Motor je u ojetiny skoro vzdycky risk (i kdyz jsem ji pred koupi mel na nejakou dobu pujcenou).
Jak rika klasik "motorizmus je sport", beru to sportovne a s Vami jen sdilim realnou zkusenost.
Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec



-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
50 byla jen vychozi nabidka, majitel sel s cenou dolu i po naslednem zjisteni smrti motoru,
takze lepsiho prodejce tezko hledat.
Krome toho, ze me dvojecka dycky dovezla zadek az do Petrova,
jsem mel taky stesti na ferove jednani.
(doufam, ze mne ted nekde nepomlouva, ze jsem smlouval)
takze lepsiho prodejce tezko hledat.
Krome toho, ze me dvojecka dycky dovezla zadek az do Petrova,
jsem mel taky stesti na ferove jednani.
(doufam, ze mne ted nekde nepomlouva, ze jsem smlouval)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
... I když by bylo lepší, kdyby si člověk uměl udělat aspoň základní věci sámPablo píše:Narocnejsi oprava vozu jeste neznamena, ze je dvojkam konec
...to teda! :prace:![]()
P.

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
tenhle servis se podle me musel delat jen proto, že se k tomu někdo choval jak hovado... a to stylem - neplatím opravy ani fuel tak prasím co to dá...
je zde sedma, co ma pres 350 tkm, posledních minimálne 50 tkm nikdo nevymenil ani olej!! a rozhodne se neda tvrdit, že by měla mrtvej motor. b230K. Zatim jsem měl čest jen se 2ma mrtvymi motory volvo. Ten jeden I6 3,0, měl 2 propalený ventily a celkem už dost vyjetý válce - takže vlastně ne mrtvola, ale šel ven. a to druhý byl b20, ve kterým místo oleje kolovala emulze s kusy rzi, takže bez komprese a prostě mrtvola.
jinak si myslím, že pokud se mění olej jak má je motor b23/230 téměř nezničitelnej...
je zde sedma, co ma pres 350 tkm, posledních minimálne 50 tkm nikdo nevymenil ani olej!! a rozhodne se neda tvrdit, že by měla mrtvej motor. b230K. Zatim jsem měl čest jen se 2ma mrtvymi motory volvo. Ten jeden I6 3,0, měl 2 propalený ventily a celkem už dost vyjetý válce - takže vlastně ne mrtvola, ale šel ven. a to druhý byl b20, ve kterým místo oleje kolovala emulze s kusy rzi, takže bez komprese a prostě mrtvola.
jinak si myslím, že pokud se mění olej jak má je motor b23/230 téměř nezničitelnej...
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
On ten vymenovanej, pry klepal uz pred sedmi lety, takze tam jeste neco nehralo.
Kazdopadne ted je tam jinej a o pravidelnou udrzbu se postarame (jen by to chtelo garaz
)
Kazdopadne ted je tam jinej a o pravidelnou udrzbu se postarame (jen by to chtelo garaz

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
Dvojka patri do rodiny
Ze života 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Dal poděkování: 1 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!
... Hezký pár... a parádní kočár!
Gratuluji, a přeji mnoho společných km bez nehody!
P.S. Dokonalé retro



P.S. Dokonalé retro

_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
- Dal poděkování: 10 poděkování
UŽ JSEM DVOJKAŘ !!!


_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé