PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Dobrý den,prosim o radu.Na V70 I 2,5t 142kw po delší jizdě mi zhasl motor a už nejde nastartovat.Předtím žádné naznaky,že by bylo něco špatně.Zjistil jsem,že je spálená pojistka od paliv.čerpadla.Když dám novou,zapnu klíček,čerpadlo zavrčí tak jak má,ale při pokusu nastartovat se opět spalý pojistka.Setkal jste se někdo s tímto problémem?Jak náročná je oprava.Díky mirek kabát
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
s největší pravděpodobností je vadné čerpadloMirek Kabát píše:Dobrý den,prosim o radu.Na V70 I 2,5t 142kw po delší jizdě mi zhasl motor a už nejde nastartovat.Předtím žádné naznaky,že by bylo něco špatně.Zjistil jsem,že je spálená pojistka od paliv.čerpadla.Když dám novou,zapnu klíček,čerpadlo zavrčí tak jak má,ale při pokusu nastartovat se opět spalý pojistka.Setkal jste se někdo s tímto problémem?Jak náročná je oprava.Díky mirek kabát
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Už je to jisté.Do ted jsem na tom dělal a zjistil,že je kaput.Díky.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Jak je možný, že pojistka přežije ty dvě sekundy po zapnutí zapalování a spálí se až potom?
A proč "vadný" motor čerpadla normálně funguje a čerpadlo čerpá??
Nechci rýpat, ale kraťasů na kostru a blbě zapojených imobilizérů jsem viděl dost...
A proč "vadný" motor čerpadla normálně funguje a čerpadlo čerpá??
Nechci rýpat, ale kraťasů na kostru a blbě zapojených imobilizérů jsem viděl dost...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2015
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
4Standa - možná mezizávitový zkrat. Čerpadlo ještě jede, ale odběr proudu je již na hranici vypínacího proudu pojistky a ta se po chvíli přepálí. Pojistka by měla tuším ihned odpojit asi při několikanásobně větším proudu než jmenovitém maximálním. Jinak při menším nadproudu je doba jejího přepálení dosti dlouhá. Naopak při řádově větším proudu reaguje v desetinách sekundy. Ale znám spíše jističe, nicméně se to dá dohledat v katalogách výrobců.
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
jasně, ale že by si pojistka vybrala ausgerechnet okamžik startování, kdy poklesne napětí a tím i proud do poškozeného motorku??
ne že by to nebylo nebylo možný, ale ta výstřední nepravděpodobnost

ne že by to nebylo nebylo možný, ale ta výstřední nepravděpodobnost


_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2015
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Jasan, máš pravdu, špatně jsem četl. Pokud teda to čerpadlo zavrčí po zapnutí klíčku (tuším by mělo běžet 8 sec.???) na danou dobu a je v pohodě a při startování hned spadne pojistka, tak je to divné. Jestli teda není ovládanej stykač startéru nebo něco podobného (vstřiky, volnoběžnej ventil a pod.) přes stejnou pojistku s pal. čerpadlem. Nevím, tyhle motory neznám a jsem línej to hledat. Určitě to tu někdo zná.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 261
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: S60 R 04'; S60 2,4i 05'; XC70 2,5t 06';
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Po zapnutí klíčku čerpadlo zavčelo asi na sekundu a hned odpochodovala pojistka.Je tam 15A,zkusil jsem i 20A a to bylo totéž.Taky jsem prubnul obpojit baterku .Po zapojení byl naznak,že by i chytl,další pokus byl už jen prasklá pojistka. Tak jsem zresetoval imobilizer,ale žádná změna.Jinak dík za každý info.Budu nějaký čas pryč a nebudu moc reagovat.
_________________
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
Od roku 2002 pouze Volva. Bylo: V40 2.0, 96', B4204S; V40 T4 , 00', B4194T2; V70 XC , 98', B5254T; XC 70, 02', B5244T3 aut.; S60 AWD, 06', B5254T2 aut.;
-
Offline
- Příspěvky: 1884
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
PALIV.ČERPADLO - ŽERE POJISTKY
Evidentně si pod pojmem "dělat na tom" představuju něco jinýho než ty, Mirku. Připojil jsi třeba čerpadlo přímo u "inspekčního" otvoru nádrže (obvykle pod zadním sedadlem) na externí napájení?Mirek Kabát píše:Už je to jisté.Do ted jsem na tom dělal a zjistil,že je kaput.Díky.
.
.
.
Po zapnutí klíčku čerpadlo zavčelo asi na sekundu a hned odpochodovala pojistka.Je tam 15A,zkusil jsem i 20A a to bylo totéž.Taky jsem prubnul obpojit baterku .Po zapojení byl naznak,že by i chytl,další pokus byl už jen prasklá pojistka. Tak jsem zresetoval imobilizer,ale žádná změna.Jinak dík za každý info.Budu nějaký čas pryč a nebudu moc reagovat
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8