Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
No ja Bremba koupil ani jsem nechtěl,kupoval jsem nějaký lacinější,ale v krabici byli daný Brembo,no proč ne:)
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Nazdarek všicí...
Tak uz mam nove kotouce a desticky.
Kotouce - kalene,vrtane Zimmermany a desticky - ATE PowerBrake.
A musim rici kombinace slusna.Nic nehuci,nepiska,nevrze a brzdi...
Myslim,ze i laik by poznal rozdil.
Tak uz mam nove kotouce a desticky.
Kotouce - kalene,vrtane Zimmermany a desticky - ATE PowerBrake.
A musim rici kombinace slusna.Nic nehuci,nepiska,nevrze a brzdi...
Myslim,ze i laik by poznal rozdil.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Marek píše:Nazdarek všicí...
Tak uz mam nove kotouce a desticky.
Kotouce - kalene,vrtane Zimmermany a desticky - ATE PowerBrake.
A musim rici kombinace slusna.Nic nehuci,nepiska,nevrze a brzdi...
Myslim,ze i laik by poznal rozdil.
Nebyla by cena, typ, .........??? Případně zdroj?

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Takze kotouce po velmi kratkem cekani u firmy brzdy.cz
Kotouce Zimmerman Sport - 610.1198.50 (oba za 3100Kc)
A desticky - ATE PowerDisc´s u brzdoveho dealera ATE (cena za obe 1500Kc).
Vysledna kombinace viz foto.
Kotouce Zimmerman Sport - 610.1198.50 (oba za 3100Kc)
A desticky - ATE PowerDisc´s u brzdoveho dealera ATE (cena za obe 1500Kc).
Vysledna kombinace viz foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Pokud to tak dobře brzdí jak dobře to vypadá.....a cena taky dobrá.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 303
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: C 70
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
čím jsi nalakoval ty stredy tech kotoucu....ktera barvy vydrzi takove teploty.... :?:
_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
To Selap: Jo brzdi to dobre,az sjedu predky (po sezone) ,tak dam tu samou kombinaci i na predek...
To LADA11: Lakovany je klasickym akrylem ve spreji.Je tam 14dnu,celou dovolenou a drzi bez potizi.
Jinak jsou i vysokoteplotni barvy (do 350C,nebo 800C) a dost se mi osvedcil i KONKOR.
To LADA11: Lakovany je klasickym akrylem ve spreji.Je tam 14dnu,celou dovolenou a drzi bez potizi.
Jinak jsou i vysokoteplotni barvy (do 350C,nebo 800C) a dost se mi osvedcil i KONKOR.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Trochu odbocim: Ty ktori ste davali pieskovat a nasledne komaxitovat brzdove strmene (brzdice), ako ste chranili pred pieskom plochy ktore maju ostat neopieskovane ? Myslim napr valce, zavity, odvzdusnovaci otvor a vstup kvapaliny my je celkom jasny... Napada ma nechat vo valci piesty ale potom su na odpis...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
4Marek koukám že máš obuty Toya asi T1-S jak jsi spokojený?
Jinak kotouče vypadají dobře jen barva těch třmenů mi přijde jako dobrej pouťovej úlet
Jakou barvu máš na autě?
Ty červený nebo spíše oranžový destičky a ta halucinogení neonová zelená si připadám jak na LSD

Jinak kotouče vypadají dobře jen barva těch třmenů mi přijde jako dobrej pouťovej úlet

Ty červený nebo spíše oranžový destičky a ta halucinogení neonová zelená si připadám jak na LSD


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
To Sibr: Jo jsou to T1-S. (205-50-16).Na to,ze byly za 600Kcks,tak si myslim,ze slusny...
Sedi pomerne dobre i na vode,takze fajn.Uz se nedelaji,ted jsou T1-R a ty jsou pry jeste o neco lepsi.
Barvu mam lahvove zelenou "metlu" a brzdice jsem strikal na tuhle travnikovou zelenou.
No jenze pak prisly cerveny desticky a je to trosku jako cirkus-no jo-uznavam...
Ale
"Vo Tom To Je"
Jinak ja mam zkusenost,ze kdyz povim tohle a tohle chranit pri piskovani,tak oni si vzdy poradi...
Sedi pomerne dobre i na vode,takze fajn.Uz se nedelaji,ted jsou T1-R a ty jsou pry jeste o neco lepsi.
Barvu mam lahvove zelenou "metlu" a brzdice jsem strikal na tuhle travnikovou zelenou.
No jenze pak prisly cerveny desticky a je to trosku jako cirkus-no jo-uznavam...

Ale


Jinak ja mam zkusenost,ze kdyz povim tohle a tohle chranit pri piskovani,tak oni si vzdy poradi...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1077
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Jó tak pokud je autí zelený tak to pujde
Jo a za 600 to bych si nechal taky líbit
T1-R kupoval kamarád hlavně říkal že už tolik nemizej jako Ska prý měly až moc měkou směs a nevydržely moc dlouho.
Nevim já mám na 480 právě taky T1-S (195/50 R15) jenže sem na nich najel tak málo že je ani nemohu nějak pořádně hodnotit.
Už se těšim až koupim Zimmermany i na předek. Cčko je brzy dostane taky až mě pošlou ty chybějící zadní (ty na 960ku sem jim už poslal).


T1-R kupoval kamarád hlavně říkal že už tolik nemizej jako Ska prý měly až moc měkou směs a nevydržely moc dlouho.
Nevim já mám na 480 právě taky T1-S (195/50 R15) jenže sem na nich najel tak málo že je ani nemohu nějak pořádně hodnotit.
Už se těšim až koupim Zimmermany i na předek. Cčko je brzy dostane taky až mě pošlou ty chybějící zadní (ty na 960ku sem jim už poslal).
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Oldenburg
- Vůz: S60 2.4 103kw 2006/07
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Zdravim, potreboval by som pomoct pri vybere brzd. Potrebujem vymenit predne kotuce s platnickami a neviem si vybrat znacku a ani priemer kotucov. Mam 16ky elektrony na zimu a 17ky na leto. Aky priemer by som tam mohol dat? A uvazujem nad znackou ATE popripade Brembo. Nieco, co brzdi fakt silno a aby to aj nieco vydrzalo. Nie kvoli zavodeniu ale nechce sa mi riesit brzdy kazdy rok. Na predoslom aute som vymenil stare za nove Brembo a bol som sklamany, brzdny ucinok som mal mensi ako so starymi kotucmi
Hadam to bol daky fake.

_________________
Volvo S60 2.4 103kw/140hp rv. 2006/model 2007 +chip na 135kw
Volvo S60 2.4 103kw/140hp rv. 2006/model 2007 +chip na 135kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12544
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
O brzdách je tady hafo stránek, já bych dal ATE kotouče a FERODO destičky. 
A nezapomeň, že brzdy se musí zajet. Doporučuje se pro plný brzdný účinek najet alespoň 1000 km.

A nezapomeň, že brzdy se musí zajet. Doporučuje se pro plný brzdný účinek najet alespoň 1000 km.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Novou brzdovku i s výplachem, zkontrolovat hadice, zrepasovat třmeny novejma gumičkama a vodícíma šroubama pokud je třeba a na to plný kotouče od Zimmermannu a desky Volvo/ Ferodo/ Textar. Jestli máš 16" kola tak 16" kotouče, čili 302/305 max a dát si pozor, aby i destičky byly 16" pokud z toho chceš maximum. Plus Šíbr tady, mi řikal o nějakejch spešl deskách, co brzdí jak svině (a nestojej randál) tak mu zkus napsat.pozorovatel1 píše:Zdravim, potreboval by som pomoct pri vybere brzd. Potrebujem vymenit predne kotuce s platnickami a neviem si vybrat znacku a ani priemer kotucov. Mam 16ky elektrony na zimu a 17ky na leto. Aky priemer by som tam mohol dat? A uvazujem nad znackou ATE popripade Brembo. Nieco, co brzdi fakt silno a aby to aj nieco vydrzalo. Nie kvoli zavodeniu ale nechce sa mi riesit brzdy kazdy rok. Na predoslom aute som vymenil stare za nove Brembo a bol som sklamany, brzdny ucinok som mal mensi ako so starymi kotucmiHadam to bol daky fake.
-
Offline
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
fajn kombinace je taky disk Zimmerman a dosky Pagid
Jinak moje dirovane 302mm Zimmermany po 30 tis jak nove..
PS: Nejnizsi rada od Bremba nema se silou znacky nic spolecneho..

PS: Nejnizsi rada od Bremba nema se silou znacky nic spolecneho..

-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Oldenburg
- Vůz: S60 2.4 103kw 2006/07
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Predtym som mal Brembo Max a nestali najmenej...
Tie dierovane Zimmermany sa mi pacia len som tomu nikdy neveril, hlavne co som videl na nete fotky popraskanych kotucov. Ale mozno by som ich aj skusil. Ake si dal k nim dosticky?
Tie dierovane Zimmermany sa mi pacia len som tomu nikdy neveril, hlavne co som videl na nete fotky popraskanych kotucov. Ale mozno by som ich aj skusil. Ake si dal k nim dosticky?
_________________
Volvo S60 2.4 103kw/140hp rv. 2006/model 2007 +chip na 135kw
Volvo S60 2.4 103kw/140hp rv. 2006/model 2007 +chip na 135kw
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Cus lidi,
budu resit ted vymenu zadnich brzd - kotouce a desticky. Tady je toho napsano vcelku dost, ale jedna vec chybi: doporucili byste spis drazsi kotouce a desticky nebo spis levnejsi variantu s tim, ze se holt vymeni casteji.
Muzu koupit:
ATE sadu - desky Ceramic - 1500CZK, kotouce power Disc 3000 CZK =4500
ATE normal - desky 1000 CZK, kotouce 2400 CZK = 3400
Febi sadu - desky 750 CZK, kotouce 1500 CZK = 3250
Mix: desky ATE 1000 CZK, koutouce Zimmermann 1750 CZK = 2750
Diky
H
budu resit ted vymenu zadnich brzd - kotouce a desticky. Tady je toho napsano vcelku dost, ale jedna vec chybi: doporucili byste spis drazsi kotouce a desticky nebo spis levnejsi variantu s tim, ze se holt vymeni casteji.
Muzu koupit:
ATE sadu - desky Ceramic - 1500CZK, kotouce power Disc 3000 CZK =4500
ATE normal - desky 1000 CZK, kotouce 2400 CZK = 3400
Febi sadu - desky 750 CZK, kotouce 1500 CZK = 3250
Mix: desky ATE 1000 CZK, koutouce Zimmermann 1750 CZK = 2750
Diky
H
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2197
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
ATE desky(oboje) stojej uz poslednich Xlet za kulovy. Kotouce nejsou spatny, ale vrtany Zimmermany, Ti udelaj lepsi sluzbu a za min penez...paconni píše:Cus lidi,
budu resit ted vymenu zadnich brzd - kotouce a desticky. Tady je toho napsano vcelku dost, ale jedna vec chybi: doporucili byste spis drazsi kotouce a desticky nebo spis levnejsi variantu s tim, ze se holt vymeni casteji.
Muzu koupit:
ATE sadu - desky Ceramic - 1500CZK, kotouce power Disc 3000 CZK =4500
ATE normal - desky 1000 CZK, kotouce 2400 CZK = 3400
Febi sadu - desky 750 CZK, kotouce 1500 CZK = 3250
Mix: desky ATE 1000 CZK, koutouce Zimmermann 1750 CZK = 2750
Diky
H
Febi si snad nikdo normalni na auto neda, tak mozna na felicii(a silacky kecy, jak nekteri nejsou zavodnici, jezdej na klid... ono pakkdyz clovek nedobrzi o treba 1/2metru, tak si vzpomene, proc si mel dat lepsi brzdy i kdyz neni zavodnik...)
Za sebe muzu(mel sem je Xkrat po sobe na nekolika autech), doporucit kotouce Zimmerman(zasadne vrtane, detske kecy o rupani a podobne ignoruj, tard znici cokoliv...),
a k tomu se mi nejvic(nerikam, ze neco jineho nemuze bejt shodne/lepsi) osvedcilo(po te, co jsem zjistil, ze treba na S80 a spol jsou Ferodo Racing DS2500 problem - nedrzej je skladem, a pecou je na zakazku od 5ti sad...) EBC, konkretne YellowStuff(bohuzel nedelaj Orange a Blue bych uz na silnici zas nechtel...), pripadne Red, i ty Green asi nebudou uplne marny oproti klasice, ale zas ani Yellow mi temer nepiskaj, brzdej luxusne a vydrzej, mnohem, mnohem vic...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Ty vrtany Zimmermanny: ja prave resim i to, ze vepredu mam plny kotouce. Jsou uplne zdravy a nechci mit na kazdy naprave neco jinyho jak kolotocar. Plny Zimmermanny jsou podle tebe OK - pises zasadne vrtane...? Na zadek jsem ale vrtane nenasel... 
Tady je jeste jedna tabulka na netu v DE:

Tady je jeste jedna tabulka na netu v DE:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2197
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
No treba tohle mi prijde dostatecne vtranepaconni píše:Ty vrtany Zimmermanny: ja prave resim i to, ze vepredu mam plny kotouce. Jsou uplne zdravy a nechci mit na kazdy naprave neco jinyho jak kolotocar. Plny Zimmermanny jsou podle tebe OK - pises zasadne vrtane...? Na zadek jsem ale vrtane nenasel...
Tady je jeste jedna tabulka na netu v DE:

610.3703.52
No treba Stock neni vrtanej, ze...
A jestli resis co jak vypada a co ostatni na to, tak pak tam klidne dej Starline a doporucim prisviceni modrejma ledkama a hlavne mi COOL natreny brzdice

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Tak tyhle jsem nenasel. Diky moc.
Jasne, modry LEDky a natreny trmeny na ruzovo - to je moje gusto
Hlavne aby se to libilo sousedovi Machackovi 
Jasne, modry LEDky a natreny trmeny na ruzovo - to je moje gusto


_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2197
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Hledani je jednoduche, vem OE cislo kotouce a nahazej ho do par E-Shopu, nebo rovnou do Heureky...paconni píše:Tak tyhle jsem nenasel. Diky moc.
Jasne, modry LEDky a natreny trmeny na ruzovo - to je moje gustoHlavne aby se to libilo sousedovi Machackovi

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Jo to mas pravdu. Zu jsem nasel, co jsem potreboval. Diky.
Jinak zu jsem objednal ty LEDky - budou se ti libit
Jinak zu jsem objednal ty LEDky - budou se ti libit

_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2197
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
x 3
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
Hehe, doufam, ze primo z Cinypaconni píše:Jo to mas pravdu. Zu jsem nasel, co jsem potreboval. Diky.
Jinak zu jsem objednal ty LEDky - budou se ti libit

Ted sem ke spokojenosti bral do palubky BOX(5barev po 2xvelka 7xmala, s prislusnou patici) asi kolem 50-70kc vcetne dopravy,
neb kdyz sem videl na IPD 7ledek do palubky za $40 tak sem sel do kolen

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 254
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Rozdiely medzi brzdovymi kotucmi
To chapu, obcas jsou ty ceny sileny. Nejlepsi v tom je Auto Kelly - kupoval jsem xenony - ALZA za 1200, oni za 2500 za kus... :/
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé