Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5838
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Však ta zabezpečovačka stále jen 6,4 miliardy, tak snad bysme nechtěli aby to fungovalo ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1085
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Selfie s parní lokomotivou nepřežila.
Líto je mi děcka, který takhle pitomě přišlo o mámu.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 508
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od lkopcansky »

Vodič vystúpil z auta bez zranení
IMG_6062.jpeg
IMG_6063.jpeg
IMG_6064.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol - tatko Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
S60 2,4i Premium MY04 Mobil - sestra

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3557
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1570
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od labanos »

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Jen malé info k té srážce vlaků v Pardubicích. Fíra RJ na 100% projel stůj. Dva výpravčí co řídili Pardubice okamžitě použili zastavení vlaku na dálku (G-Stop). Bohužel nákladní vlak měl 1800t, jen tak nezastaví na místě, srážka v cca 40km/h do stojícího expresu. Ten první vagon byl opravdu ve "shnilém" stavu. No a kinetická energie si vybrala nejslabší místo. Bohužel pro ty 4 cestující v kupé to bylo jako v lisu, neměli šanci. ETCS které by zabránilo srážce bylo vypnuté, protože je ve výluce a bude zapnuté až na podzim. V podstatě není ještě " schválené". Přenos návěstidel, tedy barvy na lokomotivu nikdy v Pardubicích nefungoval a nebyl. No a k čemu došlo.. Nákladní vlak měl přednost, musel jet, protože v části stanice byl usek bez napětí v trakčním vedení, kdyby náklad zastavil před stanici, už by se do stanice nedostal a zůstal by v tom úseku a zastavil by kompletně provoz. Expres měl na návěstidle na odjezdu od nástupiště "volno", ale na dalším návěstidle bylo na stůj, kvůli jízdě nákladu. Z pohledu strojvedoucího expresu ta návěst na stůj jde přehlédnout, protože z Pardubic směr Kostěnice je rovina a kus za zmíněným návěstidlem je lávka s návěstidly a tam svítí zelená a potom na trati vidíte ještě několik návěstidel se zelenou. Takže fíra viděl zelenou a tu červenou vůbec nevnímal. Kolegové z Pardubic potvrdili, že to není první případ, kdy strojvedoucí tu červenou přehlédnou. Proč expres nezůstal stát u peronu? Dvě minuty za ním jel další expres, bylo potřeba uvolnit místo.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1085
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Airbus380 píše: 10 čer 2024 09:03 Expres měl na návěstidle na odjezdu od nástupiště "volno", ale na dalším návěstidle bylo na stůj
Technický dotaz. Je mi jasné že zde se píše pro širokou veřejnost, ale tím „volnem" se opravdu myslí „volno" (zelená), nebo jen obecně „volnoznak" (cokoliv, co povoluje jízdu a není to přivolávačka")? Protože takhle to vyznívá jako že mezi návěstidlem s „volno" a návěstidlem se „stůj" chyběla návěštěná „výstraha" a být tomu skutečně takto, příčiny nehody by to posunulo do úplně jiné oblasti.

Přidáno za 5 minut 32 sekund:
Airbus380 píše: 10 čer 2024 09:03 Bohužel nákladní vlak měl 1800t, jen tak nezastaví na místě
S tím už mám taky zkušenost. Náklad 1550 tun vezoucí štěrk rozjíždějící se ze stanice, vpředu dva „diesloví koně" (řada 742 spojená do dvojčete), někde okolo km 107,000 (kousek od vjezdového návěstidla) jsem zmáčkl generální stop a náklad zastavil až v km 106,330, naštěstí to ale tehdy stačilo. A přitom podle strojvedoucího nebyl rozjetý ani na 30 km/h, ale za to byl v klesání 11 promile.
Naposledy upravil(a) nebel dne 10 čer 2024 10:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1001
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od ksw »

v novnách píšou o vypnutém starším zabezpečovacím systému, proč, to je šlendrián, někdo to musel rozhodnout, proč?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1085
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od nebel »

Airbus380 píše: 10 čer 2024 09:03 ETCS které by zabránilo srážce bylo vypnuté, protože je ve výluce a bude zapnuté až na podzim. V podstatě není ještě " schválené". Přenos návěstidel, tedy barvy na lokomotivu nikdy v Pardubicích nefungoval a nebyl.
Tady je odpověď od Airbus380. Přímo ve stanici „starší zabezpečovací systém" nikdy nebyl, býval pouze na okolních tratích. Noviny píšou nepřesnosti až blbosti.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

nebel píše: 10 čer 2024 09:49
Airbus380 píše: 10 čer 2024 09:03 Expres měl na návěstidle na odjezdu od nástupiště "volno", ale na dalším návěstidle bylo na stůj
Technický dotaz. Je mi jasné že zde se píše pro širokou veřejnost, ale tím „volnem" se opravdu myslí „volno" (zelená), nebo jen obecně „volnoznak" (cokoliv, co povoluje jízdu a není to přivolávačka")? Protože takhle to vyznívá jako že mezi návěstidlem s „volno" a návěstidlem se „stůj" chyběla návěštěná „výstraha" a být tomu skutečně takto, příčiny nehody by to posunulo do úplně jiné oblasti.

Svítil volnoznak.. já to napsal pro veřejnost, odborně výstraha, nebo 40 a něco.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Ta brzdná dráha je šílená a pochopitelná.

Co jsem někde četl, že poškozený byl první vagon ten se uplně zlomil, ale ještě jeden lužkáč v soupravě naprasknul ve stejném místě, tz je tam asi fakt konstrukční vada.

Na kdyby se nehraje, ale člověk si říká, že kdyby nedošlo k zabrždění těch vagonu, ale jenom lokomotivy, tak by je ten nákladní vlak "jenom odlačil" co ?

Teď to beru obecně když zastavím a letí na mě auto jestli je lepší brzdit, nebo odbrzdit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

ksw píše: 10 čer 2024 10:09 v novnách píšou o vypnutém starším zabezpečovacím systému, proč, to je šlendrián, někdo to musel rozhodnout, proč?
Noviny mají částečně pravdu... Dříve tam bylo zabezpečovací zařízení (ovládání pro jízdu vlaků) typu releovka SSSR (co to je nechci popisovat). To co svítilo na návěstidlech se přenášelo kodem strojvedoucímu na lokomotivu. Ale pouze na trati, ve stanici tomu tak nebylo. Strojvedoucí se musel řídit pohledem na návěstidla. Pak došlo k nějakému dodělání a kod se přenášel jen v 1 a 2 koleji a ještě nepřesně (proto se to bralo jako když tam nic není). Při rekonstrukci stanice a zabezpečovacího zařízení bylo vše sneseno a odstraněno a došlo uděláni ETCS , ale né k jeho aktivaci. Neb není schváleno. Proto dál platí max rychlost 100 a řídit se co svítí na návěstidle. Takových stanic je na síti spousty. Proč a kdo o tom rozhodl o tom se dá polemizovat, ale novináři to berou jako senzaci a chybu. Ale to odstranění má svoje pro a proti. Na co bych se spíš ptal proč není zapnuto ETCS a proč to trvá... To je ta důležitá otázka a možná by se novináři divili kdyby někdo vyložil karty na stůl. A věřím, že by to stálo hlavu nejen ministra dopravy. Jenže...

Přidáno za 7 minut 55 sekund:
Warcz píše: 10 čer 2024 10:25 Ta brzdná dráha je šílená a pochopitelná.

Co jsem někde četl, že poškozený byl první vagon ten se uplně zlomil, ale ještě jeden lužkáč v soupravě naprasknul ve stejném místě, tz je tam asi fakt konstrukční vada.

Na kdyby se nehraje, ale člověk si říká, že kdyby nedošlo k zabrždění těch vagonu, ale jenom lokomotivy, tak by je ten nákladní vlak "jenom odlačil" co ?

Teď to beru obecně když zastavím a letí na mě auto jestli je lepší brzdit, nebo odbrzdit.
Ano dva vagony utrpěli fatální poškození a ta vada tam skutečně je. ČD mají také tyto vozy, ale při nákupu v Rakousku je kompletně rozebraly a zjistili fatální vady. Udělali nápravu a rám byl zesílen. Regiojet nakoupil a udělal jen běžnou údržbu do stavu pojízdného vraku... A dopadlo to takto. Smutné je, že majitel RJ o tom všem věděl a přesto se ty vozy dostal na koleje a stát jako dozor to neřešil, ty kontroly prostě byly nedostačující a na to sázel. Ted vše nechal stáhnout z kolejí a do medií si sype popel na hlavu. Ale interně začíná boj na všech frontách, my nic to oni, to už jsme od něj zažili několikrát.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

ok dik za potvrzení, že došlo k zlomení dvou vagonu. Z těch fotek to vypadá že jenom toho prvního a právě jsem četl, že se zlomil i jiný stejného typu, což potvrzuje konstrukční chybu + zanedbanou údržbu. Souhlas.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

To ještě byla klika, že první dva vagony za lokomotivou u nákladu byly prázdné, dokázali pohltit energii zbytku soupravy, to by dopadlo ještě hůř.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1001
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od ksw »

_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

ms231
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 985
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha západ
Vůz: V60 2018 T3
Bydliště: Praha západ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od ms231 »

Warcz píše: 10 čer 2024 10:25 Teď to beru obecně když zastavím a letí na mě auto jestli je lepší brzdit, nebo odbrzdit.
Zalezi, ceho se vic bojis.. Pokud toho, ze te
1) slisuje rozmackane auto -> nebrzdi
2) utrhnou se ti vnitrni organy -> brzdi

Jdou proti sobe tyhle dve veci. Pokud zabrzdis, tak tvoje zrychleni bude nizsi, ale pokud nemas dostatecne tuhe auto (kokpit), tak te muze slisovat. Ja bych radeji brzdil. Ale vliv to bude mit maly, pri vyssi rychlosti narazu to stejne stojici auto odpinkne jak kulecnikovou kouli a zrychleni tam budou enormni.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man

Airbus380
Offline
Příspěvky: 703
Registrován: 15 roků
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Airbus380 »

Honza to v podcastu vystihl naprosto přesně. Je pravdou a dovolím si tvrdit on je jediný z novinářů kdo ví co mluví a píše a ty články mají hlavu a patu a má přesné info. Když to srovnám třeba se Súrou z Zdopravy, to je pablb první kategorie.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5614
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Warcz »

Pěkný rozhovor. Taky ho rád poslouchám je vidět, že je v obraze.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

FrantaB
Offline
Příspěvky: 727
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od FrantaB »

Warcz píše: 10 čer 2024 10:25 Na kdyby se nehraje, ale člověk si říká, že kdyby nedošlo k zabrždění těch vagonu, ale jenom lokomotivy, tak by je ten nákladní vlak "jenom odlačil" co ?

Viděl jsem video které zabírá nehodu šikmo z boku. Mezi okamžikem dobrždění RJ a nárazem viditelně zpomalujícího nákladu jsou asi 4 sekundy.
Vzdušníky a vývěvy na soupravě fakt nemají kapacitu na to, aby ji odbrzdily 4 vteřiny po zastavení, navíc s rychlobrzdou.

Někdo z místních interních mě určitě zkoriguje, ale z toho co vím/tuším, tak po rychlobrzdě je to na takové soupravě na 20+ vteřin a od fíry to vyžaduje podstatně víc úkonů než "spustit ručku". Kdyby se o to pokoušel, tak byl placatej a ničemu to nepomohlo, protože by stejně odbržděno nebylo.


Airbus380 píše: 10 čer 2024 09:03 Z pohledu strojvedoucího expresu ta návěst na stůj jde přehlédnout, protože z Pardubic směr Kostěnice je rovina a kus za zmíněným návěstidlem je lávka s návěstidly a tam svítí zelená a potom na trati vidíte ještě několik návěstidel se zelenou. Takže fíra viděl zelenou a tu červenou vůbec nevnímal. Kolegové z Pardubic potvrdili, že to není první případ, kdy strojvedoucí tu červenou přehlédnou. Proč expres nezůstal stát u peronu? Dvě minuty za ním jel další expres, bylo potřeba uvolnit místo.
Před několika lety jsem při nočním průjezdu Pardubic trčel hlavou z okna (asi naposled v životě, když jsou teď v běžném provozu už jen vagony s neotevíracími okny...) a nejen tu lávku si vybavuju. Především si pamatuju pocit naprostého nepochopení jak se v tom kdo orientuje, protože na té rovině, s moderními vysokosvítivými světelnými zdroji a při trochu vlhkém vzduchu kdy se to světlo trochu "rozplizne"-absolutně není poznat co je v jaké vzdálenosti a jak to následuje za sebou. A to mám na vzdálenosti dost nadprůměrný odhad...

Podle info v novinách není po čerstvě dokončené rekonstrukci v obvodu nádraží Pardubice zavedený ani "barvičkovač" MIREL, národní evoluce skoro stoletého systém přenosu základního významu návěsti v kolejovém obvodu/úseku na kterém se lokomotiva nachází (v podstatě stůj/volno/výstraha), tedy takový "preview" toho co může fíra čekat.
Prý prostě proto, že by se obvody a elektrika pro něj "hádala" s tím co bezpodmínečně potřebuje ECTS.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5838
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od python.p »

Být v sedačkách, tak tady ještě jsou... teda nejspíš, ale podle fotek to nevypadá, zase nějak zásadně rozsekaný...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3557
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Těmhle bych přál pořádnou deku. Pořádně jim naplácat, až by jim ze zadku lítali bobíci...tihle týpci jsou v drtivý většině případů silní jen za volantem svého vozu. Jakmile dojde na lámání chleba, tak jim zbejvaj jenom nohy a ty je většinou daleko nedonesou.

https://brnenska.drbna.cz/krimi/30468-video-mladici-projizdeli-brnem-jako-v-gta-srazili-motorkare-a-bourali-do-aut.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Grycatko
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 289
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Grycatko »

Jakože ano je to dost zlé, na druhou stranu to vypadá že ti dva z toho černého BMW chtěli něco udělat tomu ve stříbrném BMW

Doplním že to neospravedlňuju! jen říkám že se třeba mohl bát o svůj život a v té chvíli člověk udělá víc než by chtěl...

tak jako tak jsou to kkti

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5462
Registrován: 6 roků
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od PetrXC70 »

Taky si to myslim, jak srazil toho na motorce, tak spomalil a asi koukal, jestli vstane...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

saabik
Offline
Příspěvky: 758
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Alpina B3 Touring 2023

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od saabik »

_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3557
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

většinou se člověk stihne z hořícího vozu dostat bez vážného zranění, pokud není v bezvědomí nebo zaklíněný. Mám minimum informací, ale troufnu si zašpekulovat. Jestli on to nebyl nějaký neúspěšný pokus o Jana Palacha a někdo ho z toho auta na poslední chvíli vytáhnul? přeji brzkou rekonvalescenci bez budoucích šrámů na duši :(
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé