Slušny

Na to jsou dva pohledy...nebel píše: 21 kvě 2024 14:15 Poloprázdná cisterna je svině zákeřná. Řidič je šikovný, že to zvládl ukočírovat.
Myslím, že bys byl překvapený kolik školení na takovou jízdu.python.p píše: 21 kvě 2024 18:54Na to jsou dva pohledy...nebel píše: 21 kvě 2024 14:15 Poloprázdná cisterna je svině zákeřná. Řidič je šikovný, že to zvládl ukočírovat.
Poloprázdný jet nemá v žádném případě a druhak mají kluci hromadu školení a jízd na polygonu aby k tomuhle nedocházelo. Nicméně, když už to posral, tak to zvládl aspoň zachránit. Myslím si, že kamera z kabiny co míří na volant by mohla sloužit k výukovým potřebám.
FrantaB píše: 04 čer 2024 01:16 Váhám jestli sem nebo do vlákna o létání:
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/zpravy/letadlo-ultralight-havarie-pole-les-mrtvy-srnec.A240530_084220_budejovice-zpravy_mrl/foto/MRL4b8ec1b1f2_ViewImage29.jpg
To fakt naštve. Viděl jsem i obrázek z jiného úhlu, vypadalo to že normálně sednul do pole, nic neurazil, kola dost velká+to drželo obilí takže ani neškrtnul-a když to vypadalo že sedí a zbývá dobrzdit, tak rána a ležel na zádech.
Jako-udělat perfektní nouzák s mrtvým motorem a asi 20 metrů od konce příběhu rozmlátit letadlo zakopnutím o srnce, to je na smolaře roku.
je u letadla něco jako připojištění proti střetu se zvěří?(ve vzduchu může trefit třeba fógla)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé