Tak hasiči z ní udělali cabrio.python.p píše:Mě to teda moc rozsekany nepřijde...
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To jooo, ale tak to je klasickej postup. Nejsnažší postup, jak člověka dsotat na páteřovou desku. 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Před víkendem směr Náchod, něco jako Galaxy-k poznání to nebylo, relativně nepoškozený roh jsem neviděl a v už řízené koloně neočumoval a nezdržoval se. Jen zbytek, který byl od levého předního spodního okraje nárazníku šikmo doprava dozadu za B sloupky skoro plochý. A celé auto úplně plné hlíny. Jakože úplně plné. Vyprošťování muselo znamenat reálně exhumaci... 

_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Přiznejte se k do ujížděl v S80II?
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/zabery-z-pronasledovani-zdrogovany-muz-v-kradenem-aute-boural-zranene-jsou-i-deti-40364204#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.web.nexttoart&dop_req_id=r625fKK7xuv-202106240533&dop_id=40364204


_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
No kdyby mi švestky takhle kopaly do dvojky, tak by mi to asi bylo trochu líto... 

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak stejně bylo auto na odpis.penek píše:No kdyby mi švestky takhle kopaly do dvojky, tak by mi to asi bylo trochu líto...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12612
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tvl policajty bych celkem poprudil, proč kvůli nim muselo skončit tolik lidí v nemocnici a nemohli ho otočit už na začátku, jak mu přibrzdili, aby se vešel...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Já si myslim, že se poldové sami modlej, aby při tom někoho dalšího nesestřelili taranem, když jsem tam viděl ten moped, no nechte mě bejt… 

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 4169
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Přesně, zrovna u toho na skůtru mě také přelil pot. A ho asi také..
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12612
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ale to všechno bylo až potom, co měli možnost ho roztočit.
Já neřikám, že je to správně, nebo špatně. Jen bych chtěl znát názor nějaké autority, protože mi tento způsob práce naší policie, aneb "pojedeme za ním, dokud se někde nevyseká" dost nevyhovuje. Protože furt tam někde vidim svoje dítě na přechodu pro chodce.
A když někdo udělá něco, aby ho opravdu zastavil, tak články zase píšou "policista si hraje na kobru 11" a podobný nesmysly.
Chápu, že na gumy střílet v hustym provozu nemohli a po něm už vůbec ne.
Co je teda sakra správně?
A argument "záleží na situaci" nemá žádnej smysl, protože vede k tomu, že jsou všichni připosr...
Já neřikám, že je to správně, nebo špatně. Jen bych chtěl znát názor nějaké autority, protože mi tento způsob práce naší policie, aneb "pojedeme za ním, dokud se někde nevyseká" dost nevyhovuje. Protože furt tam někde vidim svoje dítě na přechodu pro chodce.
A když někdo udělá něco, aby ho opravdu zastavil, tak články zase píšou "policista si hraje na kobru 11" a podobný nesmysly.
Chápu, že na gumy střílet v hustym provozu nemohli a po něm už vůbec ne.
Co je teda sakra správně?
A argument "záleží na situaci" nemá žádnej smysl, protože vede k tomu, že jsou všichni připosr...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Zkusil jste někdo z cesty vyhánějící manévr?
Pakliže ne, neznáte důsledky.
Provést jej lze na prázdné silnici bez ostatních účastníků.
Ale počkám si na chytré a zaručeně funkční zastavení vozidla v pražském provozu v dopravní špičce, které se zde jistě dozvím.
Pakliže ne, neznáte důsledky.
Provést jej lze na prázdné silnici bez ostatních účastníků.
Ale počkám si na chytré a zaručeně funkční zastavení vozidla v pražském provozu v dopravní špičce, které se zde jistě dozvím.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Klasické honění, obvykle provozované naší polucijí, je zločin proti zbytku účastníků provozu a společnosti vůbec (nemluvě o stavění zátarasů z aut nevinných nezúčastněných).
Tohle je přesně situace, kdy se má první zakročující auto stáhnout, předat popis, před něj má vyrazit všechno co má kola a pokud možno nemá majáky-čistě kvůli sledování, než ho začne sledovat vrtulník. Zbytek v kanclu kouká do kamer, když už jsou nafízlované na kdejakém klandru-a že čumí na sukně v parku, ale na silnici. A počkat, až někde zastaví, nebo zamíří někam, kde je víc volno/dá se udělat zátaras z policejních aut v překvapivém místě a podobně.
Nebo nějakou posádku navést bokem od křižovatky, kde (už přímo nehoněný) bude muset zastavit a naběhnout na něj ve chvíli, kdy prostě nebude mít kam uhnout a i sjetému bude jasné, že půlmetrovou mezerou se neprotáhne.
Jenže to vyžaduje, aby se víc lidí věnovalo operativní práci (je mi jasné, jak náročné na manpower a koordinaci je takové naskočení z ospalého odpoledne do honění někoho v pražském odpoledním provozu) a míń lidí vyplňování výkazů o vyplnění výkazu o výkazu čárek za pokuty za parkování...
Bude to neakční, bude to trvat déle, ale někdo z těch vygumovaných hlav by si měl konečně uvědomit, že "nebezpečí vzniklé ponecháním podezřelého volně jeho počínání" je o několik řádů méně nebezpečné, než současné metody policejní práce "chytit ho co nejdřív za jakoukoliv cenu".
Dvě dávky, soudruhu kapitáne...

Edit:
navíc v podstatě asi neexistuje horší místo na začátek honění, než Ipák v půl čtvrté odpoledne-vícepruh s možností rychlé kličkované před sebou a víc možností, jak uhnout na jiné silnice stejného charakteru. Tohle prostě zkusí každý blbec, který kdy slyšel o GTA.
Kdyby s ním jeli bez majáků, určitě by ujíždět nezačal-za Nuselákem policejní hnízdo v Kongresové, takže přítomnost bengálvehiklu v provozu nijak překvapivá. Navíc z Kongresové si mohli nechat poslat 3-4 posilové vozy (klidně bez polepů, když už ty vozy pro skrytý dohled a sledování mají) přímo před něj a vyřešit to se svými ve svém, jednoduše a elegantně. V tomhle provozu jsou na to obvykle dvě minuty, to z garáží v Kongresové na vyjetí na 5. května bohatě stačí...
Jenže jsme zase u té metodiky a nedostatku lidí, kteří by museli zvednout zadek z kanceláře.
Tohle je přesně situace, kdy se má první zakročující auto stáhnout, předat popis, před něj má vyrazit všechno co má kola a pokud možno nemá majáky-čistě kvůli sledování, než ho začne sledovat vrtulník. Zbytek v kanclu kouká do kamer, když už jsou nafízlované na kdejakém klandru-a že čumí na sukně v parku, ale na silnici. A počkat, až někde zastaví, nebo zamíří někam, kde je víc volno/dá se udělat zátaras z policejních aut v překvapivém místě a podobně.
Nebo nějakou posádku navést bokem od křižovatky, kde (už přímo nehoněný) bude muset zastavit a naběhnout na něj ve chvíli, kdy prostě nebude mít kam uhnout a i sjetému bude jasné, že půlmetrovou mezerou se neprotáhne.
Jenže to vyžaduje, aby se víc lidí věnovalo operativní práci (je mi jasné, jak náročné na manpower a koordinaci je takové naskočení z ospalého odpoledne do honění někoho v pražském odpoledním provozu) a míń lidí vyplňování výkazů o vyplnění výkazu o výkazu čárek za pokuty za parkování...
Bude to neakční, bude to trvat déle, ale někdo z těch vygumovaných hlav by si měl konečně uvědomit, že "nebezpečí vzniklé ponecháním podezřelého volně jeho počínání" je o několik řádů méně nebezpečné, než současné metody policejní práce "chytit ho co nejdřív za jakoukoliv cenu".
Dvě dávky, soudruhu kapitáne...

Edit:
navíc v podstatě asi neexistuje horší místo na začátek honění, než Ipák v půl čtvrté odpoledne-vícepruh s možností rychlé kličkované před sebou a víc možností, jak uhnout na jiné silnice stejného charakteru. Tohle prostě zkusí každý blbec, který kdy slyšel o GTA.
Kdyby s ním jeli bez majáků, určitě by ujíždět nezačal-za Nuselákem policejní hnízdo v Kongresové, takže přítomnost bengálvehiklu v provozu nijak překvapivá. Navíc z Kongresové si mohli nechat poslat 3-4 posilové vozy (klidně bez polepů, když už ty vozy pro skrytý dohled a sledování mají) přímo před něj a vyřešit to se svými ve svém, jednoduše a elegantně. V tomhle provozu jsou na to obvykle dvě minuty, to z garáží v Kongresové na vyjetí na 5. května bohatě stačí...
Jenže jsme zase u té metodiky a nedostatku lidí, kteří by museli zvednout zadek z kanceláře.
Naposledy upravil(a) FrantaB dne 24 čer 2021 09:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Můj názor...
Podle mě v téhle situaci jde o to vozidlo sledovat, příliš ho "nestresovat" a doufat, že vyjede za Prahu, nebo na nějakou cestu, třeba okruh, kde budou mít kluci od PČR šanci ho bezpečně zastavit, případně udělat zátaras.
Stačí se podívat na pár takových honiček, většinou to končí tím, že řidič nezvládne auto nebo motorku a vyseká se sám... Jenže to se ve špičce nebo přes den za plného provozu dělá blbě, bohužel. A možné škody můžou být teoreticky větší a šli by za řidičem kterej by se ho pokusil vytlačit. Je to alibismus, ale takhle jde vše za tou fetkou. Bohužel tak jsou nastavený pravidla. To je to stejný, jako když strojník od HZS podře auto, které stojí v zákazu, ale on se tam musí dostat. Jde to za ním, on je za to odpovědný. Mělo by to být jak v USA, stojíš u hydrantu smůla, prostě ho odtlačí a nikdo se nad tím nepozastavuje, u nás by to zase bylo jak to mohli udělat, proč se tam nevešel, proč nešli pěšky atd....
V případě, že zasáhnou tak je tahají po soudech a v médiích o tom jaký jsou hrdinové. Viz motorkář v tom tunelu tenkrát, jistě si to pamatujete a že se málem zabil? Jeho problém, měl zastavit odevzdat klíčky od mašiny a mohl jít domu po svejch a zdravej, to že měl několik zákazů řízení už je jen takovej bonus.
Tady to akorát šofér nezvládl dřív, dopadlo to relativně dobře. Slešna by si jen měla trošku zopakovat práci s teleskopem, protože rozbít zadní okno je otázkou jedné rány, možná dvou (jo zkoušel jsem to). Jedině, že by ta S80 měla laminovaná skla, to by vysvětlovalo proč to nešlo úplně snadně.
Další věc je doktrína PČR, všichni hrrr na pachatele, zajistit místo, zkontrolovat co a jak a až potom se starat o zraněné. Což mě trošku mrzí, bylo jich tam jak much, takže kdyby jeden nebo dva šli řešit jestli někomu něco není, asi by to vypadalo pro lajka lépe. Já to chápu, ale věřím, že spousta lidí se nad tím zastaví. PS komentáře jsem v zájmu zachování duševního zdraví nečetl.
Tož takhle to vidím já.
Podle mě v téhle situaci jde o to vozidlo sledovat, příliš ho "nestresovat" a doufat, že vyjede za Prahu, nebo na nějakou cestu, třeba okruh, kde budou mít kluci od PČR šanci ho bezpečně zastavit, případně udělat zátaras.
Stačí se podívat na pár takových honiček, většinou to končí tím, že řidič nezvládne auto nebo motorku a vyseká se sám... Jenže to se ve špičce nebo přes den za plného provozu dělá blbě, bohužel. A možné škody můžou být teoreticky větší a šli by za řidičem kterej by se ho pokusil vytlačit. Je to alibismus, ale takhle jde vše za tou fetkou. Bohužel tak jsou nastavený pravidla. To je to stejný, jako když strojník od HZS podře auto, které stojí v zákazu, ale on se tam musí dostat. Jde to za ním, on je za to odpovědný. Mělo by to být jak v USA, stojíš u hydrantu smůla, prostě ho odtlačí a nikdo se nad tím nepozastavuje, u nás by to zase bylo jak to mohli udělat, proč se tam nevešel, proč nešli pěšky atd....
V případě, že zasáhnou tak je tahají po soudech a v médiích o tom jaký jsou hrdinové. Viz motorkář v tom tunelu tenkrát, jistě si to pamatujete a že se málem zabil? Jeho problém, měl zastavit odevzdat klíčky od mašiny a mohl jít domu po svejch a zdravej, to že měl několik zákazů řízení už je jen takovej bonus.
Tady to akorát šofér nezvládl dřív, dopadlo to relativně dobře. Slešna by si jen měla trošku zopakovat práci s teleskopem, protože rozbít zadní okno je otázkou jedné rány, možná dvou (jo zkoušel jsem to). Jedině, že by ta S80 měla laminovaná skla, to by vysvětlovalo proč to nešlo úplně snadně.
Další věc je doktrína PČR, všichni hrrr na pachatele, zajistit místo, zkontrolovat co a jak a až potom se starat o zraněné. Což mě trošku mrzí, bylo jich tam jak much, takže kdyby jeden nebo dva šli řešit jestli někomu něco není, asi by to vypadalo pro lajka lépe. Já to chápu, ale věřím, že spousta lidí se nad tím zastaví. PS komentáře jsem v zájmu zachování duševního zdraví nečetl.

Tož takhle to vidím já.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 985
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ukazkova pece o zraneneho ve vozidle po bouracce. Vypnout klicek, zvednout hlavu zranenemu a vyckat prijezdu RZS.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1670
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Někdy si říkám, že na VK se najde vždy expert na cokoliv.
Ale reálnou zkušenost má už málokdo.
Ale reálnou zkušenost má už málokdo.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jestli to myslíš na mě, tak mluvím z vlastní zkušenosti. Účastnil jsem se několika cvičení IZS a jsem s některými kluky od PČR v kontaktu. 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3557
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
taky mi selskym rozumem přijde lepší podezřelé vozidlo skrytě sledovat než v odpolední špičce pronásledovat (většinou sjetého) řidiče, který je intoxikovaný
nějakym pseudo pseudo pseudo efedrinem vařenym imbecilem bez zubů. Zas tolik kradených/podezřelých vozidel v jeden moment na silnici není
nějakym pseudo pseudo pseudo efedrinem vařenym imbecilem bez zubů. Zas tolik kradených/podezřelých vozidel v jeden moment na silnici není
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvky: 3557
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Volvo V70 II
snad to kluci zvládnou bez trvalých následků
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ctverice-mladiku-havarovala-na-opavsku-dva-byli-v-bezvedomi-40364582#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_req_id=KXQeXwEdAig-202106270813&dop_id=12388517&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
snad to kluci zvládnou bez trvalých následků
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ctverice-mladiku-havarovala-na-opavsku-dva-byli-v-bezvedomi-40364582#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_req_id=KXQeXwEdAig-202106270813&dop_id=12388517&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To je jak přes kopírák... Mladej kluk, asi silný auto, parta kamarádů, hluboká noc. Copak asi bylo příčinou nehody.
Snad budou mít šanci, se z toho poučit.

Snad budou mít šanci, se z toho poučit.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12612
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tvl ze 4m na hlavu... to budou mít těžký. Tak snad budou mít dost štěstí a vyhrajou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 3198
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ten úsek moc dobře znám. Je tam široká rovna cesta asi tak 4 km, musel se něčeho leknout a strhnout to. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 412
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na YT kanále UKS je rozhovor s bývalým členem URNy, který říká, že v dnešní době runflatových pneumatik je střílení bez speciálních nábojů vlastně úplný nesmysl. Navíc se to musí z jedoucího auta umět.Urvanej píše: 24 čer 2021 09:12
Chápu, že na gumy střílet v hustym provozu nemohli a po něm už vůbec ne.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual vše KO
Nyní: Kia Ceed SW MY2025 1.5 T-GDi TOP
-
Offline
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Stejně tak se už dlouho říká, že zimáky s velkým vzorkem neprostřelíš.. a PČR speciální náboje má (např. Action 5)...
Extrém je střílet v hustém provozu na auto spíše kvůli nezúčastněným ...
A ten zbytek hore o "nestresování" ujíždějícího a podobně... Nechte tu práci radši odborníkům
Ti,kteří se tim živí (jasně, tupci v uniformách) ví daleko lépe, proč zakročit rovnou a proč a jak někoho honit
hmm?
Extrém je střílet v hustém provozu na auto spíše kvůli nezúčastněným ...
A ten zbytek hore o "nestresování" ujíždějícího a podobně... Nechte tu práci radši odborníkům


-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tohle nechápu, dyk vo tom osobáku musel vědět https://brnensky.denik.cz/nehody/auto-v-husovickem-tunelu-skoncilo-po-srazce-s-nakladakem-na-strese-20210629.html
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 1640
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Pokud mě odborníci nezabijou nebo nenabourají při provádění honění tak jim do toho kafrat nebudu. Bohužel, co vidím video to si musím klepat na čelo.C 3 píše: 29 čer 2021 20:07 Stejně tak se už dlouho říká, že zimáky s velkým vzorkem neprostřelíš.. a PČR speciální náboje má (např. Action 5)...
Extrém je střílet v hustém provozu na auto spíše kvůli nezúčastněným ...
A ten zbytek hore o "nestresování" ujíždějícího a podobně... Nechte tu práci radši odborníkůmTi,kteří se tim živí (jasně, tupci v uniformách) ví daleko lépe, proč zakročit rovnou a proč a jak někoho honit
hmm?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé