Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/policistu-pri-zastavovani-nabralo-auto-na-kapotu-skocil-v-prikopu-40355801
Jinak včera jsem se zase nervul. Úzka cesta. Borec s dodávku, telefonu u ucha. Když mají ti lidi stažené okénko tak na ně řvu ať mají tel telefonát příjemnější.
Jinak včera jsem se zase nervul. Úzka cesta. Borec s dodávku, telefonu u ucha. Když mají ti lidi stažené okénko tak na ně řvu ať mají tel telefonát příjemnější.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 464
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Nehoda z minulej nedele. Vodič nafúkal cez 2 promile...
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5090
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To je mazec. Fakt z toho mrazí, že vše co posádku chrání je čelní sklo..
Ale novinky mají málo obrázků, tak tam hodí fotku z jiné nehody? Ten bílý tahač určitě není z té nehody do tunelu.
Ale novinky mají málo obrázků, tak tam hodí fotku z jiné nehody? Ten bílý tahač určitě není z té nehody do tunelu.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ještě že nevezl nějakou traverzu, nebo plechy...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Měli štěstí, že vezli lehký náklad.
Fotka sedí, do tunelu naráží modré auto a ta firma má modrý auta. Bílé projíždí před ním.
Před sebou nemá jen sklo, mimochodem velmi odolný, ale u Scanie i velmi silné profily, obalené tlustými plechy. Pod sebou silný rám a motor.
Kdysi to přede mě foukl esesák co jel 20 a já 90, na brzdu jsem nestačil ani pomyset, jen to žuchlo,, zasypal mě zvrcha brajgl z kastlíků, peřina a matrace z postele, ale auto se dalo normálně ovládat, motor běžel. Zajel jsem na krajnici a zastavil. Vylezu a Němec už ke mě běží, tak mu ukazuju ať zavolá policajty bo dálnice byla zasypaná troskama, chvíli se díval a pak sebou seknul, kouknu na auto a vypadalo jak na tý fotce, ale místo řidiče ok, spolujezdec by měl asi odřený kolena.
Náraz šel jen na kabinu, ta se pistnicema z bagru srovnala trochu kytu, lak a jezdilo dál. Akorát jak byly plechy někde rozlezlý tak mi do něho v zimě nalezly myši.
Fotka sedí, do tunelu naráží modré auto a ta firma má modrý auta. Bílé projíždí před ním.
Před sebou nemá jen sklo, mimochodem velmi odolný, ale u Scanie i velmi silné profily, obalené tlustými plechy. Pod sebou silný rám a motor.
Kdysi to přede mě foukl esesák co jel 20 a já 90, na brzdu jsem nestačil ani pomyset, jen to žuchlo,, zasypal mě zvrcha brajgl z kastlíků, peřina a matrace z postele, ale auto se dalo normálně ovládat, motor běžel. Zajel jsem na krajnici a zastavil. Vylezu a Němec už ke mě běží, tak mu ukazuju ať zavolá policajty bo dálnice byla zasypaná troskama, chvíli se díval a pak sebou seknul, kouknu na auto a vypadalo jak na tý fotce, ale místo řidiče ok, spolujezdec by měl asi odřený kolena.
Náraz šel jen na kabinu, ta se pistnicema z bagru srovnala trochu kytu, lak a jezdilo dál. Akorát jak byly plechy někde rozlezlý tak mi do něho v zimě nalezly myši.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Už to spravili, byla tam fotka bílého tahače z nehody 5 kamionů.
Před sebou má ještě palubovku s volantem, ale to je navýšení ochrany stejné jako navýšení výkonu při instalaci nálepky na karoserii...
Rám a motor je pod kabinou, "deformační zóny" jsou tedy pod řidičem. Kabina žádné deformační zóny nemá, jsou to jen kusy plechu. Scania nové generace je trochu masivnější, ale náraz v plné rychlosti na místo řidiče to neustojí.
Je vtipné, jak crashtesty provádí v 35 km/h rychlosti. Převrácení v 65km/h...
Ty auta jezdí 90% dálnice 80-90km/h a reálné crashtesty jsou vidět ve zprávách. Pokud to "dobře" trefí, tak se kabina utrhne v celku nebo sroluje mimo sedačku řidiče.
Tady ten to v mikrospánku "trefil" perfektně na střed.
Kdyby ale trefil víc na řidiče bo spolujezdce, tak šance na přežití = 0.
Před sebou má ještě palubovku s volantem, ale to je navýšení ochrany stejné jako navýšení výkonu při instalaci nálepky na karoserii...
Rám a motor je pod kabinou, "deformační zóny" jsou tedy pod řidičem. Kabina žádné deformační zóny nemá, jsou to jen kusy plechu. Scania nové generace je trochu masivnější, ale náraz v plné rychlosti na místo řidiče to neustojí.
Je vtipné, jak crashtesty provádí v 35 km/h rychlosti. Převrácení v 65km/h...
Ty auta jezdí 90% dálnice 80-90km/h a reálné crashtesty jsou vidět ve zprávách. Pokud to "dobře" trefí, tak se kabina utrhne v celku nebo sroluje mimo sedačku řidiče.
Tady ten to v mikrospánku "trefil" perfektně na střed.
Kdyby ale trefil víc na řidiče bo spolujezdce, tak šance na přežití = 0.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 3205
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Protoze 35km/h bude nejspise hranice realne schopnosti materialu neco ochranit pri tehle hmotnosti vozu.
Pri vyssich rychlostech uz nerozhoduji deformacni zony, protoze je to nad realne moznosti materialu se jakkoliv deformovat podle prani vyrobce.
Tam pak rozhoduje jenom stesti, jako to bylo v tomhle pripade.
Pri vyssich rychlostech uz nerozhoduji deformacni zony, protoze je to nad realne moznosti materialu se jakkoliv deformovat podle prani vyrobce.
Tam pak rozhoduje jenom stesti, jako to bylo v tomhle pripade.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Kdyby byla dálnice postavena jak by měla být a hlavně osazena svodidly které budou funkční a doplněny funkčním a bytelným zádržným systémam tak se nemusí řešit pásy a kreštesty auta. Šikovnýho právníka a dánice se nedoplatí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5515
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Proč tak dlouho brzdil?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Přesně to se mi stalo v r.1990 se škodou 1000 Naštěstí v menší rychlosti, cca 70, a přední sklo vydrželo. Kapota se ale zasekla za trysky ostřikovačů, které byly až na plechu pod oknem, ale hodně hrubou silou šla přes ně zase vrátit a zavřít. Pocit je to ale hnusný, když jedeš po úzké okrresce a najednou rána a nic nevidíš.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13529
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mě se to stalo s Trabantem.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3062
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jako spolujezdci se nám to stalo v Citroenu Saxo VTS, bylo to cca ve 100km/h a jsem rád, že to skončilo jen kapotou a oknem. Jinak tohle široké saxo byla dobrá pilka.
-
Offline
- Příspěvky: 1935
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Nalitej šulín.
https://cnn.iprima.cz/nocni-nehoda-u-zdib-ridic-osobniho-auta-naboural-do-autobusu-prevazel-25-lidi-23255
https://cnn.iprima.cz/nocni-nehoda-u-zdib-ridic-osobniho-auta-naboural-do-autobusu-prevazel-25-lidi-23255
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 5197
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ústecko. S80I vs. OctaII
https://ustecky.denik.cz/nehody/smrtelna-nehoda-prackovice-20210423.html
https://ustecky.denik.cz/nehody/smrtelna-nehoda-prackovice-20210423.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3601
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
chvíli mi trvalo, než jsem našel to třetí auto, ale S80 vypadá docela slušně.....
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13529
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Co je to třetí? Fabia?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jedničková Fabia.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ví se z kterého auta byl ten smrťák?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm VDD inside
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12247
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
tvl ani jedno nevypadá, že by v tom někdo mohl umřít...
nejhůř vypadá volvo, ale...
nejhůř vypadá volvo, ale...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 5452
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Pokud nebyl připoutanej tak ani Volvo nepomuže...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé