Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
toho štěrku tam ale nemá zrovna málo
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 403
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ignorace popraskaného rámu.
Ten rám držel vyloženě na vlásku a přejezd, ještě k tomu nepravidelný, byl poslední kapkou.
Levý nosník prasknul, pravý se ohnul.
Nicméně podle typu a barvy nosiče tipuji, že celé auto bylo za projektovanou životností. Stroje nejsou perpetuum mobile!
Ten rám držel vyloženě na vlásku a přejezd, ještě k tomu nepravidelný, byl poslední kapkou.
Levý nosník prasknul, pravý se ohnul.
Nicméně podle typu a barvy nosiče tipuji, že celé auto bylo za projektovanou životností. Stroje nejsou perpetuum mobile!
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual![Obrázek]()
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual

-
Offline
- Příspěvky: 4456
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
- Dal poděkování: 1 poděkování
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5048
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 13 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Třeba




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: okr. Vyškov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
V C. Budejovicich byla doba, kdy se na sidlisti pri prechazeni silnice museli podivat doleva, doprava a nad sebe.
A ve skolkach pak letela basnicka: Mamo, tato, v komore je MIG
A ve skolkach pak letela basnicka: Mamo, tato, v komore je MIG

_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 617
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
E60 v plamenech.... co mě zaráží, ty rozteklé plechy, blatník a práh, tvl z jakého je to materiálu. 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
nebude to z plastu jako u Phaetona?
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Hliník má bod tání 660 stupňů, tak že by?
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 593
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
-
Offline
- Příspěvky: 3047
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
no, když si to člověk srovná s obrázkama vyhořelých aut německé produkce z konce 20. století, tak tam si rozhodně nevzpomínám, že by vraky
po požáru vypadaly jako plastovej angličák. Holt daň za ty jejich podělané normy.
Už jsem to tu kdysi psal - V70 II MY 01, poklepal si na plechy a cejtil si tank, poklepu na V70II MY 07 a je to jak když klepeš na papundekl
po požáru vypadaly jako plastovej angličák. Holt daň za ty jejich podělané normy.
Už jsem to tu kdysi psal - V70 II MY 01, poklepal si na plechy a cejtil si tank, poklepu na V70II MY 07 a je to jak když klepeš na papundekl

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 617
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Fekál se vyhýbal motorkáři v protisměru... bohužel to nedopadlo dobře. Motorkář mrtvý a naložený fekál máme v kolejích.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12504
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To ten motorkář zaplul pod ten fekál, nebo proč mrtvý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/motorkar-na-kladensku-neprezil-srazku-s-nakladnim-autem-40355569
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/policistu-pri-zastavovani-nabralo-auto-na-kapotu-skocil-v-prikopu-40355801
Jinak včera jsem se zase nervul. Úzka cesta. Borec s dodávku, telefonu u ucha. Když mají ti lidi stažené okénko tak na ně řvu ať mají tel telefonát příjemnější.
Jinak včera jsem se zase nervul. Úzka cesta. Borec s dodávku, telefonu u ucha. Když mají ti lidi stažené okénko tak na ně řvu ať mají tel telefonát příjemnější.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 389
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Nehoda z minulej nedele. Vodič nafúkal cez 2 promile...
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()




-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
- Bydliště: Praha východ
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 403
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To je mazec. Fakt z toho mrazí, že vše co posádku chrání je čelní sklo..
Ale novinky mají málo obrázků, tak tam hodí fotku z jiné nehody? Ten bílý tahač určitě není z té nehody do tunelu.
Ale novinky mají málo obrázků, tak tam hodí fotku z jiné nehody? Ten bílý tahač určitě není z té nehody do tunelu.

_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual![Obrázek]()
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ještě že nevezl nějakou traverzu, nebo plechy...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Měli štěstí, že vezli lehký náklad.
Fotka sedí, do tunelu naráží modré auto a ta firma má modrý auta. Bílé projíždí před ním.
Před sebou nemá jen sklo, mimochodem velmi odolný, ale u Scanie i velmi silné profily, obalené tlustými plechy. Pod sebou silný rám a motor.
Kdysi to přede mě foukl esesák co jel 20 a já 90, na brzdu jsem nestačil ani pomyset, jen to žuchlo,, zasypal mě zvrcha brajgl z kastlíků, peřina a matrace z postele, ale auto se dalo normálně ovládat, motor běžel. Zajel jsem na krajnici a zastavil. Vylezu a Němec už ke mě běží, tak mu ukazuju ať zavolá policajty bo dálnice byla zasypaná troskama, chvíli se díval a pak sebou seknul, kouknu na auto a vypadalo jak na tý fotce, ale místo řidiče ok, spolujezdec by měl asi odřený kolena.
Náraz šel jen na kabinu, ta se pistnicema z bagru srovnala trochu kytu, lak a jezdilo dál. Akorát jak byly plechy někde rozlezlý tak mi do něho v zimě nalezly myši.
Fotka sedí, do tunelu naráží modré auto a ta firma má modrý auta. Bílé projíždí před ním.
Před sebou nemá jen sklo, mimochodem velmi odolný, ale u Scanie i velmi silné profily, obalené tlustými plechy. Pod sebou silný rám a motor.
Kdysi to přede mě foukl esesák co jel 20 a já 90, na brzdu jsem nestačil ani pomyset, jen to žuchlo,, zasypal mě zvrcha brajgl z kastlíků, peřina a matrace z postele, ale auto se dalo normálně ovládat, motor běžel. Zajel jsem na krajnici a zastavil. Vylezu a Němec už ke mě běží, tak mu ukazuju ať zavolá policajty bo dálnice byla zasypaná troskama, chvíli se díval a pak sebou seknul, kouknu na auto a vypadalo jak na tý fotce, ale místo řidiče ok, spolujezdec by měl asi odřený kolena.
Náraz šel jen na kabinu, ta se pistnicema z bagru srovnala trochu kytu, lak a jezdilo dál. Akorát jak byly plechy někde rozlezlý tak mi do něho v zimě nalezly myši.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 403
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Už to spravili, byla tam fotka bílého tahače z nehody 5 kamionů.
Před sebou má ještě palubovku s volantem, ale to je navýšení ochrany stejné jako navýšení výkonu při instalaci nálepky na karoserii...
Rám a motor je pod kabinou, "deformační zóny" jsou tedy pod řidičem. Kabina žádné deformační zóny nemá, jsou to jen kusy plechu. Scania nové generace je trochu masivnější, ale náraz v plné rychlosti na místo řidiče to neustojí.
Je vtipné, jak crashtesty provádí v 35 km/h rychlosti. Převrácení v 65km/h...
Ty auta jezdí 90% dálnice 80-90km/h a reálné crashtesty jsou vidět ve zprávách. Pokud to "dobře" trefí, tak se kabina utrhne v celku nebo sroluje mimo sedačku řidiče.
Tady ten to v mikrospánku "trefil" perfektně na střed.
Kdyby ale trefil víc na řidiče bo spolujezdce, tak šance na přežití = 0.
![Obrázek]()
Před sebou má ještě palubovku s volantem, ale to je navýšení ochrany stejné jako navýšení výkonu při instalaci nálepky na karoserii...
Rám a motor je pod kabinou, "deformační zóny" jsou tedy pod řidičem. Kabina žádné deformační zóny nemá, jsou to jen kusy plechu. Scania nové generace je trochu masivnější, ale náraz v plné rychlosti na místo řidiče to neustojí.
Je vtipné, jak crashtesty provádí v 35 km/h rychlosti. Převrácení v 65km/h...
Ty auta jezdí 90% dálnice 80-90km/h a reálné crashtesty jsou vidět ve zprávách. Pokud to "dobře" trefí, tak se kabina utrhne v celku nebo sroluje mimo sedačku řidiče.
Tady ten to v mikrospánku "trefil" perfektně na střed.
Kdyby ale trefil víc na řidiče bo spolujezdce, tak šance na přežití = 0.

_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual![Obrázek]()
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual

-
Offline
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Protoze 35km/h bude nejspise hranice realne schopnosti materialu neco ochranit pri tehle hmotnosti vozu.
Pri vyssich rychlostech uz nerozhoduji deformacni zony, protoze je to nad realne moznosti materialu se jakkoliv deformovat podle prani vyrobce.
Tam pak rozhoduje jenom stesti, jako to bylo v tomhle pripade.
Pri vyssich rychlostech uz nerozhoduji deformacni zony, protoze je to nad realne moznosti materialu se jakkoliv deformovat podle prani vyrobce.
Tam pak rozhoduje jenom stesti, jako to bylo v tomhle pripade.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5233
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Kdyby byla dálnice postavena jak by měla být a hlavně osazena svodidly které budou funkční a doplněny funkčním a bytelným zádržným systémam tak se nemusí řešit pásy a kreštesty auta. Šikovnýho právníka a dánice se nedoplatí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé