
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Kladný vztah mám, naštěstí jsem si radši koupil prvně auto... Protože jinak bych měl mašinu a kdo ví. A teď už jsem na mašinu starej 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Cejtit prdelí je fajn, ale pokud nejednáš instinktivně a hlavně pokud jsi za hranicí fyzikálních zákonů, je Ti to prd platné!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Hlavne cim sportovnejsi a tuzsi auto, podvozek...minimalizace naklonu,vsechno tvrdy/tuhy,gumy lepivy....tim mensi moznost reagovat az se to utrhne. Protoze dopredu to moc uz vedet nedava. Drzi, drzi, drzi a najednou je to vsechno v hajzlu.
Raolsa : mel jsem to na Sharanu na predku. Tallinn a zpet, prakticky prazdne auto, sama rovina, rychlost max 120,tlaky za cestu kontrolovane opakovane. Po prijezdu to vypadalo hur jak Barumka,na ktere ani po 15tis km nebylo nic znat (ty se pred vyjezdem nastehovaly dozadu). Vzhledem k dalsim diskutujicim spis prikladam me zkusenosti nulovou vypovidaci hodnotu. Proste jsem mel asi smulu. Ono taky ten novy Hankook nemel tak hluboky vzorek jako nova Bravuriska. Uvidis. Bude to dobry, ja mam smulu na vsechno. Nekdy se divim,ze mam obe varlata a nemam tam treba misto toho chapadlo z chobotnice nebo tak neco. Zatim teda.
Raolsa : mel jsem to na Sharanu na predku. Tallinn a zpet, prakticky prazdne auto, sama rovina, rychlost max 120,tlaky za cestu kontrolovane opakovane. Po prijezdu to vypadalo hur jak Barumka,na ktere ani po 15tis km nebylo nic znat (ty se pred vyjezdem nastehovaly dozadu). Vzhledem k dalsim diskutujicim spis prikladam me zkusenosti nulovou vypovidaci hodnotu. Proste jsem mel asi smulu. Ono taky ten novy Hankook nemel tak hluboky vzorek jako nova Bravuriska. Uvidis. Bude to dobry, ja mam smulu na vsechno. Nekdy se divim,ze mam obe varlata a nemam tam treba misto toho chapadlo z chobotnice nebo tak neco. Zatim teda.
Naposledy upravil(a) jirka87 dne 20 lis 2020 20:15, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak v tom s Tebou rozhodně nesouhlasím!!!
-
Online
- Příspěvky: 3198
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Romulusw: jo s tou lodi jsem to taky zkousšrl a takhle jsem dopadl ve francii. Myslím že už by mě tam nepojistili
Tady se to ještě snažili zachranit, ale nakonec šla ke dnu.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3198
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jirka: taky nesouhlasím gumový podvozek je mnohem méně čitelný. Protože prostě to co by jsi cítil a mohl reagovat tak se ztratí v tom gumovém podvozku.
-
Online
- Příspěvky: 3557
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
2 volvoperformance
já to vztahoval k běžné, sportovně laděné jízdě. Tam to řidiči poměrně dost pomůže. Jak jsem už napsal, vůbec do toho neberu profi motorsport, kde se jezdí na hraně. Proti tomu ani popel.
Bral jsem to tak, že nejvíc bouraji jelita, která vůbec nechápou fyziku, mokré listí jak napsali nade mnou, namrzlou silnici. A v tomhle ti zažité zvyky z dětství z motorky a z cyklistiky
dost usnadní život za volantem.
já to vztahoval k běžné, sportovně laděné jízdě. Tam to řidiči poměrně dost pomůže. Jak jsem už napsal, vůbec do toho neberu profi motorsport, kde se jezdí na hraně. Proti tomu ani popel.
Bral jsem to tak, že nejvíc bouraji jelita, která vůbec nechápou fyziku, mokré listí jak napsali nade mnou, namrzlou silnici. A v tomhle ti zažité zvyky z dětství z motorky a z cyklistiky
dost usnadní život za volantem.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Pokud chytneš mokré listí, tak s největší pravděpodobností jsi se právě dostal za hranu možností svých i auta. Ona fyzika.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ja se nebavim o tom,ze si nasadite na parnik typu S60 sportovni podvozek. Mamut 1.5tuny,ktery ma tolik sportovniho charakteru jak Vw Caddy.
Bavim se o malem lehkem aute jako byla relativne i ta Honda. Pokud si myslite,ze je nahoda,ze prakticky vsechny Hondy CRX skoncily povesene na stromech,tak...dobre no.
Pokud mam v serii male,lehke,kratke auto,ktere jeste snizim, pritvrdim,omezim naklony a skvele ho obuju,tak se mi limit znacne posune. Ovsem moznost napravit pripadnou ridicskou chybu se mi rapidne snizi, protoze takto ryze sportovne upravene auto se mi nebude naklanet/zpomalovat/ztracet adhezi...takove auto drzi,drzi,drzi a najednou se to proste urve a vzhledem k tomu,ze drzelo a drzelo a drzelo,tak jste tu stejnou zatacku nejeli 60 jako na seriovem podvozku,ale spis 90...
Ja bych skoro i rekl,ze tady neni co vyvracet a s cim nesouhlasit, ale pokud povazujete sportovni podvozek a sportovni upravy za neco co vam znatelne zlepsi citelnost pruchodu limitu a prodlouzi cas reakce na takovou situaci a tim spise u zadniho nahonu. Dobre. Hadat se nechci a nebudu.
Proste za me je seriovy podvozek a čitelnost nastupu limitu a konce adheze pro normalniho ridice lepsi. Typick naklon,piskani gum a pak uz to jde.
Sportovni auto - minimalni naklon, leda pnuti v kastli, mozna si kvikne guma, ale pak uz jen cus...i blbe necitlive ubrani plynu v zatacce muze byt problem. Prave ten seriovy gumovy a uplne impotentni podvozek tyhle veci promiji (ikdyz v nizsich rychlostech)...
Bavim se o malem lehkem aute jako byla relativne i ta Honda. Pokud si myslite,ze je nahoda,ze prakticky vsechny Hondy CRX skoncily povesene na stromech,tak...dobre no.
Pokud mam v serii male,lehke,kratke auto,ktere jeste snizim, pritvrdim,omezim naklony a skvele ho obuju,tak se mi limit znacne posune. Ovsem moznost napravit pripadnou ridicskou chybu se mi rapidne snizi, protoze takto ryze sportovne upravene auto se mi nebude naklanet/zpomalovat/ztracet adhezi...takove auto drzi,drzi,drzi a najednou se to proste urve a vzhledem k tomu,ze drzelo a drzelo a drzelo,tak jste tu stejnou zatacku nejeli 60 jako na seriovem podvozku,ale spis 90...
Ja bych skoro i rekl,ze tady neni co vyvracet a s cim nesouhlasit, ale pokud povazujete sportovni podvozek a sportovni upravy za neco co vam znatelne zlepsi citelnost pruchodu limitu a prodlouzi cas reakce na takovou situaci a tim spise u zadniho nahonu. Dobre. Hadat se nechci a nebudu.
Proste za me je seriovy podvozek a čitelnost nastupu limitu a konce adheze pro normalniho ridice lepsi. Typick naklon,piskani gum a pak uz to jde.
Sportovni auto - minimalni naklon, leda pnuti v kastli, mozna si kvikne guma, ale pak uz jen cus...i blbe necitlive ubrani plynu v zatacce muze byt problem. Prave ten seriovy gumovy a uplne impotentni podvozek tyhle veci promiji (ikdyz v nizsich rychlostech)...
-
Offline
- Příspěvky: 578
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Doporučoval bych někdy se v upraveném autě svézt.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Asi mame kazdy jine kriterium co je sportovni auto.
-
Online
- Příspěvky: 3557
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
2 volvoperformance
to jsme se ale nepochopili, prototože když ti to na mokrym listí v minulosti už 20x ustřelilo (jedno jestli na mašině, nebo dolekopcom v plný zalehlej)
tak po 21x fakt nebudeš od auta očekávat, že tě bude poslouchat = do toho listí vjedeš "hlavou" a opisem se zpátky vracim k čidlu v zadku.
Není to záruka, ale je to o hodně bezpečnější než čerstvě plnoletí, často ještě řádně nevyšou*taní bezmozci, co jsou zvyklý z plechu (playstation)
na Grand Tourismo a hurá do provozu! dostal jsem ŘP!
to jsme se ale nepochopili, prototože když ti to na mokrym listí v minulosti už 20x ustřelilo (jedno jestli na mašině, nebo dolekopcom v plný zalehlej)
tak po 21x fakt nebudeš od auta očekávat, že tě bude poslouchat = do toho listí vjedeš "hlavou" a opisem se zpátky vracim k čidlu v zadku.
Není to záruka, ale je to o hodně bezpečnější než čerstvě plnoletí, často ještě řádně nevyšou*taní bezmozci, co jsou zvyklý z plechu (playstation)
na Grand Tourismo a hurá do provozu! dostal jsem ŘP!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5614
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Člověk se pořád učí a všechny tyhle situace když se mu stanou tak si je zapamatuje. Zde to bohužel neklaplo.
Já mam třeba respekt přes ledovkou od doby co jsem ráno přišel k vyhřátému autu a vyrazil. Cesta vypadala v pohodě. Pak jsem si podřadil a hned mi bylo jasné, že to motorem brzdí nějak divně.
https://youtu.be/wTQ-AkWot4o?t=59
Já mam třeba respekt přes ledovkou od doby co jsem ráno přišel k vyhřátému autu a vyrazil. Cesta vypadala v pohodě. Pak jsem si podřadil a hned mi bylo jasné, že to motorem brzdí nějak divně.
https://youtu.be/wTQ-AkWot4o?t=59
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5614
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://osthessen-news.de/n11640062/auto-explosion-in-ziehers-nord-fahrer-schwerverletzt-in-verbrennungs-klinik.html?fbclid=IwAR3Yr_UKoddrdT18W7KXO5pMXQXzsLbE5w0Y61Izjo31IvceSUzyXT7bx2g
benzín v kufru a cigáro po ránu ?
benzín v kufru a cigáro po ránu ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5092
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To bych neřekl, to by začalo hořet a na těch fotkách není nikde vidět nic ohořelého ani očazeného...
Tady bych spíše tipoval, že něco explodovalo vevnitř, něco co bylo na zadních sedačkách nebo v kufru nahoře.
Tady bych spíše tipoval, že něco explodovalo vevnitř, něco co bylo na zadních sedačkách nebo v kufru nahoře.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Lpg?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14006
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
LPG by to být mohlo v případě, že by se unikající plyn nahromadil uvnitř a pak se zapálil tím cigárem, ale nějak si nedokážu představit jak by se mohlo uvnitř nahromadit. Leda by sebou měli bombu na vaření, která utíkala.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3189
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mel tam motorovku, nejake lana, takze to klidne mohlo byt pracovni auto a v nem mohl mit treba malou PB lahev, acetylen/kyslik ke svarecce nebo nejakej jinej plyn.
Nezavrenej ventil, odpojen pracovni nastavec, vyjel, dal si cigo a lup.
Nezavrenej ventil, odpojen pracovni nastavec, vyjel, dal si cigo a lup.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14006
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5614
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5838
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To benzín asi ne. Vypadá to dost čistě ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5462
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Reklama super, ale asi ne oficiální...
Tohle je taky hrůza, to taky mohl někoho zabít na silnici...
https://plzenska.drbna.cz/krimi/3972-zname-duvody-patecni-kuriozni-nehody-senior-84-nezvladl-rizeni-vozu-ktery-si-nechal-roztlacit.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Tohle je taky hrůza, to taky mohl někoho zabít na silnici...
https://plzenska.drbna.cz/krimi/3972-zname-duvody-patecni-kuriozni-nehody-senior-84-nezvladl-rizeni-vozu-ktery-si-nechal-roztlacit.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5614
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
https://vtm.zive.cz/clanky/neobvykla-havarie-tesly-bourala-v-tak-vysoke-rychlosti-ze-se-vytrhly-baterie-a-zpusobily-pozar-v-nedalekem-dome/sc-870-a-207091/default.aspx?fbclid=IwAR0X9X0zre1IzsBwU7mhgb2dFyk54CLS4B6fshy9VZuWxiOCDTZFeyczKNk
"Řidič z místa nehody odešel, policie ho ale našla, zadržela a s lehkými zraněními odvezla do místní nemocnice."
"Řidič z místa nehody odešel, policie ho ale našla, zadržela a s lehkými zraněními odvezla do místní nemocnice."
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14006
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tak už to prasklo, jezdí to na tužkový baterky. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12612
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To jsou klasický 18650 a já myslel, že tam dávají ty větší... njn, cena vítězí. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé