Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: mmj Ford Focus II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nepoužití bezpečnostních pásů zřejmě odnesla ta učitelka od Mělníka, protože zas tak velká rána to nebyla.
Naopak u té slovenské nehody by informací neškodilo. To že tatra nebyla přetížená se už ví. Ale jak to vlastně celé proběhlo? Nikde se nepíše, že by náklaďák spadl do příkopu a přesto má poškozenou jenom pravou stranu. U řidiče není ulomené dokonce ani zrcátko.
Naopak u té slovenské nehody by informací neškodilo. To že tatra nebyla přetížená se už ví. Ale jak to vlastně celé proběhlo? Nikde se nepíše, že by náklaďák spadl do příkopu a přesto má poškozenou jenom pravou stranu. U řidiče není ulomené dokonce ani zrcátko.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nejbezpecnejsim-autem-v-historii-crash-testu-je-suv-ma-99-procentni-hodnoceni/?fbclid=IwAR2wNcRc8UDDT_Go_IpxVNgAuJyHBW6J9h2UtirQf2T4bpgJQeQjv5XO2eQ
99% za ochranu posadky na prednich sedadlech. Mozna otazka, jestli by to nechtelo pridat treba 5km/h pri celnim narazu...
99% za ochranu posadky na prednich sedadlech. Mozna otazka, jestli by to nechtelo pridat treba 5km/h pri celnim narazu...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 617
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9738
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
V trabantu fakt nechceš bourat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nádrž nad motorem, kdo má dnes v základní výbavě krematorium? I když se to možná vrací v elekroautech.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 4083
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
- Bydliště: Praha východ
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Spíš by se měla o pár km/h zvednout testovací rychlost u všech testů, to by se teď ukázalo, jak je to s 5 hvezdičkama...Warcz píše:http://www.autoforum.cz/predstaveni/nejbezpecnejsim-autem-v-historii-crash-testu-je-suv-ma-99-procentni-hodnoceni/?fbclid=IwAR2wNcRc8UDDT_Go_IpxVNgAuJyHBW6J9h2UtirQf2T4bpgJQeQjv5XO2eQ
99% za ochranu posadky na prednich sedadlech. Mozna otazka, jestli by to nechtelo pridat treba 5km/h pri celnim narazu...
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
-
Offline
- Příspěvky: 4685
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To bude jednou velkej problém ...selap píše:Nádrž nad motorem, kdo má dnes v základní výbavě krematorium? I když se to možná vrací v elekroautech.
Na požár osobáku tak bude muset jezdit:
- Automobilový nosič kontejnerů, kontejner
- jeřáb a nebo vyprošťovací automobil
- velkoobjemová CAS nebo speciální technika s práškem / pěnou / tatra s pískem
- samozřejmě první vůz ( klasická cisterna s plnou výbavou a celým družstvem)...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Podle mě se to přeceňuje. Je to prostě nová technologie a je to stejné jako přechod z koní na benzín. Je prostě jiná. Za několik let se třeba dočkáme povinných nárazových vypínačů na sekci článků, takže při nárazu každá sekce odpojí samostatně. Následně by požár mohlo způsobit pouze teplo ( to se vyloučí při zásahu ), nebo mechanické poškození.
Je to jak s tím trabantem. Teď jsou ty baterky velké a těžké. Až budou menší můžeme jim zlepšovat bezpečnost.
Je to jak s tím trabantem. Teď jsou ty baterky velké a těžké. Až budou menší můžeme jim zlepšovat bezpečnost.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4685
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jasný, ale já mluvím teď o Tesle a podobně. Ty auta tu reálně jezdí a je jen otázkou času kdy k něčemu takovému dojde. Kolega byl teď na konferenci ve Francii a tam na to měli pěknou a zajímavou prezentaci...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5823
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
No co, elektromobilita vyresi nedostatek zdravotniho personalu, prescasy doktoru a preplnene nemocnice. Holt bud z pasazeru vznikne rovnou popel a nebude treba ani havranu, nebo obeti odjedu v cernem a ne ve zlutem autu.....
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 628
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
„Při jednom z pokusů s elektromobilem se hořící baterie dlouho ochlazovala vodou. Pak se pomocí speciálního zařízení prořízl obal a pokračovalo se v ochlazování. Trvalo to 3,5 hodiny. Testovalo se i ponoření elektrovozu s hořící baterií do kontejneru s vodou. Ani tím nemusíme mít vyhráno. Voda se ohřívá, odpařuje a ubývá. Po třech dnech tam došlo k chemické reakci a baterie zase zahořela. Další z možností je kontejner, který jde hermeticky uzavřít. Jako hasivo se v něm používá voda a inertní plyn,“ popsal složitost hašení elektrovozidel a hledání nových postupů hasič.python.p píše:Jasný, ale já mluvím teď o Tesle a podobně. Ty auta tu reálně jezdí a je jen otázkou času kdy k něčemu takovému dojde. Kolega byl teď na konferenci ve Francii a tam na to měli pěknou a zajímavou prezentaci...
Zdroj: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/hasic-pozar-elektromobil-baterie-haseni-motor-nehoda-vozidlo.A191031_511323_plzen-zpravy_vb
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvky: 4685
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Přesně vo tom mluvím 

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 3130
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tesla holt zvolila technologii, kde upřednostnila výkon baterií před jejich bezpečností. Dalším vývojem elektromobility se určitě dojde i k špatně hořlavým bateriím (viz HE3DA), které budou mít podobné výkonnostní parametry jako současné hořlavé.
Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz
Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.
Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.
Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz
Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.
Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To samé se mi stalo na Š 1000 v r.1990, ale naštěstí na okresce, kde nic nejelo. Je to pořádný šok, když člověk jede 90, a najednou rána, zvednutá kapota a žádný výhled. To je člověk opravdu rád že zastaví dřív než do něčeho vrazí nebo sletí ze silnice. Kluci měli smůlu, že to bylo na dálnici. Čekal bych, že u nových aut už se to stát nemůže...
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Paradox je, ze podla vsetkeho naraz prezil, ale ten ho vymrstil do vzduchu a preletel na druhu stranu rychlostnej cesty do protismeru, kde to tiez musel byt riadny sok pre tych, ktorym "padol z neba" pred auto. Na druhej strane, keby ho nebolo vymrstilo tak by asi neprezil naraz.
-
Offline
- Příspěvky: 3047
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
- Dostal poděkování: 4 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2 Gondil
kde se píše, že prvotní náraz přežil? píše se, že první náraz ho odhodil přes svodidla do protisměru - klidně mohl
být mrtvý/smrtelně raněný nebo v kómatu už v tu chvíli. Ono, když dospělému člověku něco udělí takovou energii, aby odletěl
minimálně 8m+ daleko někam křížem do protisměru přes svodidla..... Ne že by to bylo důležité, je to lidská tragedie,
ale..
kde se píše, že prvotní náraz přežil? píše se, že první náraz ho odhodil přes svodidla do protisměru - klidně mohl
být mrtvý/smrtelně raněný nebo v kómatu už v tu chvíli. Ono, když dospělému člověku něco udělí takovou energii, aby odletěl
minimálně 8m+ daleko někam křížem do protisměru přes svodidla..... Ne že by to bylo důležité, je to lidská tragedie,
ale..
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
HE3DA je tak akorat dobrej tuneleLzyx píše:Tesla holt zvolila technologii, kde upřednostnila výkon baterií před jejich bezpečností. Dalším vývojem elektromobility se určitě dojde i k špatně hořlavým bateriím (viz HE3DA), které budou mít podobné výkonnostní parametry jako současné hořlavé.
Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz
Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.
Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.

Na.druhem.foru venujicim se tomuto tematu je toho popsako mraky

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 238
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
@Ejdou, asi mas pravdu, je to tam tak divne povedane (V tom videu 0:51 ta hovorkyna to podala tak, ze neprezil az to ked ho zrazili auta v protismere.). Koniec koncov asi prd mozu vediet kedy mladik skonal. Tak ci tak je to tragedia a sype sa to na tych cestach den za dnom, furt nejake tragedie, je to des.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 11974
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mě by zajímalo, jak chcete uložit do baterie hafo energie, ale nechcete aby hořela.
Všechno, co má v sobě jakou energii hoří (pokud se to teda nerozpadá jinak).
Všechno, co má v sobě jakou energii hoří (pokud se to teda nerozpadá jinak).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej:
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel sem si že PII konstrukce už tolik netrpí na ohýbaní, ale očividně docela dost. A to to elektroauto určitě nevážilo víc jak 1300, takovej prďola. Jinak náraz je v 70km/h takže obstála V70 docela solidně, ale ne moc dobře. Přijde mi to, že se ta konstrukce chová uplně stejně jak u 850.
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4836
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Škoda že není fotka uvnitř, ale obecně 10% přesah moc nedala. Co mě zaujalo je to letící přední světlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 4456
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
- Dal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel jsem, že 70ka je těžší na zadek, takhle jít na držku po ráně s relativně lehkým autem? Dá se tomu vůbec věřit?
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pro porovnání....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....

_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé