Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urvanej:
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel sem si že PII konstrukce už tolik netrpí na ohýbaní, ale očividně docela dost. A to to elektroauto určitě nevážilo víc jak 1300, takovej prďola. Jinak náraz je v 70km/h takže obstála V70 docela solidně, ale ne moc dobře. Přijde mi to, že se ta konstrukce chová uplně stejně jak u 850.
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Docela zklamání pro mě osobně.
https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Škoda že není fotka uvnitř, ale obecně 10% přesah moc nedala. Co mě zaujalo je to letící přední světlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5473
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslel jsem, že 70ka je těžší na zadek, takhle jít na držku po ráně s relativně lehkým autem? Dá se tomu vůbec věřit?
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.
-
Offline
- Příspěvky: 3592
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pro porovnání....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....
Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine
PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal.....

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Za mě to je asi real.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Otázka jak byla vybavena V70 ( Baterka, rezerva atd ) ale to už je asi jedno.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Otázka jak byla vybavena V70 ( Baterka, rezerva atd ) ale to už je asi jedno.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Nejak mi prijde ze ta fialova vex ma vetsi presah nez volvo.
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Rozhodně bych nepřemýšlel o tom, že je to auto nejake upravene, oni testovali ten elektromobil, takže spíš chtěli něco tvrdého a je jim jedno co to je.
Rozhodně to není 10% přesah, nejde to moc vidět, ale nedivil bych se tomu, kdyby to byl 40% přesah, minimálně 25 to je určitě ... klasická nehoda.
Navíc když se podíváte jak jsou uzpůsobené nosníky u 850 - V70II včetně všeho co sdílí konstrukci tzn. S80, tak jsou nosníky vepředu pod úhlem směrem k světlům. Podle mě to bylo už tehda jejich opatření při nárazech na malé překrytí.
Nelze tvrdit že je V70 měkká, třeba Octavku I by si podle mě dala k snídani. Ale jakmile je to auto prostě tužší v nejtužším bodě, tak se deformuje už jen to které je měkčí, což je v tomto případě V70. Je to tak prakticky vždy, třeba S40/V50 by dopadla dle mě uplně jinak, protože tohle auto a XC90 byl v 2003/4 zlom v technologii.
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
Rozhodně to není 10% přesah, nejde to moc vidět, ale nedivil bych se tomu, kdyby to byl 40% přesah, minimálně 25 to je určitě ... klasická nehoda.
Navíc když se podíváte jak jsou uzpůsobené nosníky u 850 - V70II včetně všeho co sdílí konstrukci tzn. S80, tak jsou nosníky vepředu pod úhlem směrem k světlům. Podle mě to bylo už tehda jejich opatření při nárazech na malé překrytí.
Nelze tvrdit že je V70 měkká, třeba Octavku I by si podle mě dala k snídani. Ale jakmile je to auto prostě tužší v nejtužším bodě, tak se deformuje už jen to které je měkčí, což je v tomto případě V70. Je to tak prakticky vždy, třeba S40/V50 by dopadla dle mě uplně jinak, protože tohle auto a XC90 byl v 2003/4 zlom v technologii.
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
-
Offline
- Příspěvky: 3574
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
tak to dopadla ta V70II vlastně nad očekávání dobře. Pohledově to sice vypadá hnusně,
protože jsou rozpáraný zelený plechy, ale nosnej A sloupek zůstal prakticky na svym
původnim místě, takže zevnitř kabiny OK.
***** hnusnej růžovej
protože jsou rozpáraný zelený plechy, ale nosnej A sloupek zůstal prakticky na svym
původnim místě, takže zevnitř kabiny OK.
***** hnusnej růžovej

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 5462
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Něco takovýho mě taky napadlo, protože jinak si nedovedu představit, že by to vydrželo tolik...dumi.cz píše:Nejak mi prijde ze ta fialova vex ma vetsi presah nez volvo.
Tzn fialova.sla na treba 40% plochy cumaku. Volvo 10%.
Staci to takhle jemne naonacit a vysledek je uplne jinde. Aneb pottebujem aby fialova taska vyhrala nejak to udelejte.....
Taky by mě zajímalo, pokud se to standaatně testuje při 64km/h a v NCAPu to V70 určitě obstála, a testuje se to proti pevný překážce, jaktože v 70km/h proti autu je takhle zdemolovaná?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3552
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
2Mildas: nemyslim ze je to blbost. Pomer sirek bude jasnej. Ruzovej je uzsi. Tim padem z logiky veci bude ke svy sirce mit vetsi presah. Coz muze udelat hodne. Na ty jedny fotce je to videt. Volvo tu ruzovou vec nema ani na zacatek masky kdezto ta ruzova ma volvo skoro az za pulku.
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ano právě kvuli matematice jsem psal žedumi.cz píše:2Mildas: nemyslim ze je to blbost. Pomer sirek bude jasnej. Ruzovej je uzsi. Tim padem z logiky veci bude ke svy sirce mit vetsi presah. Coz muze udelat hodne. Na ty jedny fotce je to videt. Volvo tu ruzovou vec nema ani na zacatek masky kdezto ta ruzova ma volvo skoro az za pulku.
Je to matematika. Kdyz je neco siroky 50cm a neco 100 a srazi se to na 20cm presahu tak u ty uzsi veci si skoro na 50% a u ty sirsi na 20%. Takze zatim co uzsi vec ma temer celni stret, sirsi ma smalloverlap. Cisla jsou orientacni pro priklad.
Vzhledem k.tomu jak dnes funguje propaganda tak bycb se nedivil, ze by neceho takoveho nebylo vyuzito. Je preci treba elektromobil tlacit co to jde. Dyt je eko....
ale přesněji je to, když počítáme, že renault to měl na půlku : 1730 / 2 = 865mm -> 865/1803 = 0,48 tzn že rozdíl je přesněji 2% což nemůže hrát roli.Mildas píše:
To dumi, tohle co říkaš je promiň, ale blbost. Ano může tam být rozdíl třeba 5-10% podle šířky auta, ale ne víc a auta jedou rovně. A volvo to chytlo naplno na nosník, což je vidět z fotky, takže tady není co řešit.
Dále ale nějak nechápu proč by zrovna axa chtěla propagovat elektromobily, kdyby jo, proč by tam dávali volvo ....
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Jo mohli to poslat proti Tatře
))
Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S. Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.

Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S. Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 10
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Teda pokud nebudou šetřit, tak to udělají pořádně, jenže možnost ušetřit je hodně lákavá.Warcz píše:Jo mohli to poslat proti Tatře))
Přiznejme si že nejbezpečnější auto dneška je Tesla model S.
Když prostě máte prázdný čumák můžete hodně zapracovat na deformacích.
To je možný , ale pokud dojde v baterkách ke skratu , má posádka smůlu ,
hasičům se do vyproštování moc chtít nebude.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bakov
- Vůz: RAV4 Hybrid 4x4
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Vzhledem k rostoucimu poctu e-aut je rozumne aby kdo muze presedlal do tezsiho vozu. A nejde mi na rozum boj proti SUV kdyz tu kde jake elektroauto stredni velikosti 1) bude vazit vice nez klasicke SUV 2) bude mit kabinu o 10cm vys kvuli baterii v podlazeWarcz píše:Za mě to je asi real.
V70 je prostě 12+ staré auto
10% přesah se v té době vubec netestoval
Narazí do něj elektroauto, které nemá vepředu vubec nic. Baterie v podlaze. Váha tak 1300 - 1400kg podle typu baterie.
Elektroauta budou mít lepší crashtesty. S tím se ty naše tanky musí smířit.
O mastodontech typu e-tron, I-pace, tesla vubec nepisu to jsou vyjimky, spis demonstrace technologii. Hadam si tvrdit ze bouracek v budoucnosti ubyde protoze to budou zachranovat aktivni asistenti rizeni, ale pokud k nehode opravdu dojde budou mezi auty na silnici vetsi hmotnostni rozdily (eauto vs klasicke auto) a tim padem i fatalnejsi nasledky. Nekde jsem cetl ze rozdil hmotnosti o 400kg mezi dvema vozy pri srazce statisticky rika ze posadka lehciho vozu ma o 60% vetsi sanci na smrtak nez kdyby byly vozy hmotnostne nastejno.
-
Offline
- Příspěvky: 3067
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je pro doplnění - Renault Zoe má 1575kg. Což může být klidně stejně jako u sockoidní V70.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
FB: Události Brno.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5462
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Mnohem reálnější test...
https://www.televizeseznam.cz/video/automoto-9262/test-nissanu-leaf-spolecnosti-dekra-1-64001216?dop_ab=2&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=s6ltS44Dlp4-201911191523&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
https://www.televizeseznam.cz/video/automoto-9262/test-nissanu-leaf-spolecnosti-dekra-1-64001216?dop_ab=2&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=s6ltS44Dlp4-201911191523&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ještě je otázka, jestli ty testy dělají s nabitými baterkami nebo ne, aby jim to nezačalo hned hořet.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To nemá na nic vliv. To není jako se ptát jestli měl plnou nádrž benzínu.
84km/h to už musí byt slušná šupa u tak malého auta. Volný pád je ccca 180 km/h tak zachvilku vyhodíte auto z letadla a pokud se připoutáte tak to možná přežijete
))
84km/h to už musí byt slušná šupa u tak malého auta. Volný pád je ccca 180 km/h tak zachvilku vyhodíte auto z letadla a pokud se připoutáte tak to možná přežijete

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5462
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 5473
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Při těch záběrech nohou mezi nárazníky mi běhá mráz po zádech. Žena vezla před lety vrtulí z jižní spojky do střešek chlapa, co už od kolen dolů má dřevěné 

-
Offline
- Příspěvky: 5462
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
JO, souhlasim a ještě v noci... Vylézt z auta a vypadnout za svodidla, aspoň do doby, než tam budou blikat policajti...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Synerov
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
_________________
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
VOLVO XC70 T5 (2004), zelená metla, B5254T2, najeto 254 tkm
bylo VOLVO 240 GL (1989), bílá, B230F, najeto 167+ tkm
-
Online
- Příspěvky: 5633
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Urval 
https://vid.pr0gramm.com/2019/11/19/650396d28040fb9c.mp4
https://vid.pr0gramm.com/2019/11/19/79c4891ec2f04ba6.mp4 - je to real aby to tak baflo ?

https://vid.pr0gramm.com/2019/11/19/650396d28040fb9c.mp4
https://vid.pr0gramm.com/2019/11/19/79c4891ec2f04ba6.mp4 - je to real aby to tak baflo ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Pepino33