Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Pattapuf
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: mmj Ford Focus II

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Pattapuf »

Nepoužití bezpečnostních pásů zřejmě odnesla ta učitelka od Mělníka, protože zas tak velká rána to nebyla.
Naopak u té slovenské nehody by informací neškodilo. To že tatra nebyla přetížená se už ví. Ale jak to vlastně celé proběhlo? Nikde se nepíše, že by náklaďák spadl do příkopu a přesto má poškozenou jenom pravou stranu. U řidiče není ulomené dokonce ani zrcátko.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4836
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

http://www.autoforum.cz/predstaveni/nejbezpecnejsim-autem-v-historii-crash-testu-je-suv-ma-99-procentni-hodnoceni/?fbclid=IwAR2wNcRc8UDDT_Go_IpxVNgAuJyHBW6J9h2UtirQf2T4bpgJQeQjv5XO2eQ

99% za ochranu posadky na prednich sedadlech. Mozna otazka, jestli by to nechtelo pridat treba 5km/h pri celnim narazu...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Airbus380
Ověřený
Offline
Příspěvky: 617
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplice
Vůz: V70II D5

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Airbus380 »

_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9738
Registrován: 15 roků
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

selap
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1323
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12
Dostal poděkování: 5 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od selap »

Nádrž nad motorem, kdo má dnes v základní výbavě krematorium? I když se to možná vrací v elekroautech.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4083
Registrován: 4 roky 7 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Bydliště: Praha východ
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od PetrXC70 »

Warcz píše:http://www.autoforum.cz/predstaveni/nejbezpecnejsim-autem-v-historii-crash-testu-je-suv-ma-99-procentni-hodnoceni/?fbclid=IwAR2wNcRc8UDDT_Go_IpxVNgAuJyHBW6J9h2UtirQf2T4bpgJQeQjv5XO2eQ

99% za ochranu posadky na prednich sedadlech. Mozna otazka, jestli by to nechtelo pridat treba 5km/h pri celnim narazu...
Spíš by se měla o pár km/h zvednout testovací rychlost u všech testů, to by se teď ukázalo, jak je to s 5 hvezdičkama...
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

selap píše:Nádrž nad motorem, kdo má dnes v základní výbavě krematorium? I když se to možná vrací v elekroautech.
To bude jednou velkej problém ...

Na požár osobáku tak bude muset jezdit:
  • Automobilový nosič kontejnerů, kontejner
  • jeřáb a nebo vyprošťovací automobil
  • velkoobjemová CAS nebo speciální technika s práškem / pěnou / tatra s pískem
  • samozřejmě první vůz ( klasická cisterna s plnou výbavou a celým družstvem)...
Protože jak jinak to chcete hasit? Může se na to cákat jak dlouho člověk chce, ale dokud to nebude v kontejneru s vodou / pískem, hrozí další hoření.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4836
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Podle mě se to přeceňuje. Je to prostě nová technologie a je to stejné jako přechod z koní na benzín. Je prostě jiná. Za několik let se třeba dočkáme povinných nárazových vypínačů na sekci článků, takže při nárazu každá sekce odpojí samostatně. Následně by požár mohlo způsobit pouze teplo ( to se vyloučí při zásahu ), nebo mechanické poškození.

Je to jak s tím trabantem. Teď jsou ty baterky velké a těžké. Až budou menší můžeme jim zlepšovat bezpečnost.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

Jasný, ale já mluvím teď o Tesle a podobně. Ty auta tu reálně jezdí a je jen otázkou času kdy k něčemu takovému dojde. Kolega byl teď na konferenci ve Francii a tam na to měli pěknou a zajímavou prezentaci...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5823
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Haben »

No co, elektromobilita vyresi nedostatek zdravotniho personalu, prescasy doktoru a preplnene nemocnice. Holt bud z pasazeru vznikne rovnou popel a nebude treba ani havranu, nebo obeti odjedu v cernem a ne ve zlutem autu.....
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

VB
Ověřený
Offline
Člen VK
Příspěvky: 628
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od VB »

python.p píše:Jasný, ale já mluvím teď o Tesle a podobně. Ty auta tu reálně jezdí a je jen otázkou času kdy k něčemu takovému dojde. Kolega byl teď na konferenci ve Francii a tam na to měli pěknou a zajímavou prezentaci...
„Při jednom z pokusů s elektromobilem se hořící baterie dlouho ochlazovala vodou. Pak se pomocí speciálního zařízení prořízl obal a pokračovalo se v ochlazování. Trvalo to 3,5 hodiny. Testovalo se i ponoření elektrovozu s hořící baterií do kontejneru s vodou. Ani tím nemusíme mít vyhráno. Voda se ohřívá, odpařuje a ubývá. Po třech dnech tam došlo k chemické reakci a baterie zase zahořela. Další z možností je kontejner, který jde hermeticky uzavřít. Jako hasivo se v něm používá voda a inertní plyn,“ popsal složitost hašení elektrovozidel a hledání nových postupů hasič.
Zdroj: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/hasic-pozar-elektromobil-baterie-haseni-motor-nehoda-vozidlo.A191031_511323_plzen-zpravy_vb
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4685
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od python.p »

Přesně vo tom mluvím ;)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3130
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od eLzyx »

Tesla holt zvolila technologii, kde upřednostnila výkon baterií před jejich bezpečností. Dalším vývojem elektromobility se určitě dojde i k špatně hořlavým bateriím (viz HE3DA), které budou mít podobné výkonnostní parametry jako současné hořlavé.

Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz

Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.

Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Gondil
Offline
Příspěvky: 238
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: Opel Astra H

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Gondil »

_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Dopi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Dopi »

To samé se mi stalo na Š 1000 v r.1990, ale naštěstí na okresce, kde nic nejelo. Je to pořádný šok, když člověk jede 90, a najednou rána, zvednutá kapota a žádný výhled. To je člověk opravdu rád že zastaví dřív než do něčeho vrazí nebo sletí ze silnice. Kluci měli smůlu, že to bylo na dálnici. Čekal bych, že u nových aut už se to stát nemůže...
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001

Gondil
Offline
Příspěvky: 238
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: Opel Astra H

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Gondil »

Paradox je, ze podla vsetkeho naraz prezil, ale ten ho vymrstil do vzduchu a preletel na druhu stranu rychlostnej cesty do protismeru, kde to tiez musel byt riadny sok pre tych, ktorym "padol z neba" pred auto. Na druhej strane, keby ho nebolo vymrstilo tak by asi neprezil naraz.
_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3047
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Dostal poděkování: 4 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

2 Gondil

kde se píše, že prvotní náraz přežil? píše se, že první náraz ho odhodil přes svodidla do protisměru - klidně mohl
být mrtvý/smrtelně raněný nebo v kómatu už v tu chvíli. Ono, když dospělému člověku něco udělí takovou energii, aby odletěl
minimálně 8m+ daleko někam křížem do protisměru přes svodidla..... Ne že by to bylo důležité, je to lidská tragedie,
ale..
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3183
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

eLzyx píše:Tesla holt zvolila technologii, kde upřednostnila výkon baterií před jejich bezpečností. Dalším vývojem elektromobility se určitě dojde i k špatně hořlavým bateriím (viz HE3DA), které budou mít podobné výkonnostní parametry jako současné hořlavé.

Tento vývoj v automobilismu není nový. V mém veteránu VW T2 je např. nádrž nad motorem a ještě ke všemu hořčíkový blok. Tohle když začne hořet, tak je to taky na zahrnutí buldozerem. Viz

Oba tyto technologické průšvihy jsou u spalováků již dávno překonány.

Takže na základě tohoto je nesmysl soudit potenciál elektromobilů.
HE3DA je tak akorat dobrej tunel :-) prochazka porad jen mluvi a mluvi a nikdo to jeste nevidel. A ten test co maj v usa je taky dobrej.....

Na.druhem.foru venujicim se tomuto tematu je toho popsako mraky :-)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Gondil
Offline
Příspěvky: 238
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Z. Slovensko
Vůz: Opel Astra H

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Gondil »

@Ejdou, asi mas pravdu, je to tam tak divne povedane (V tom videu 0:51 ta hovorkyna to podala tak, ze neprezil az to ked ho zrazili auta v protismere.). Koniec koncov asi prd mozu vediet kedy mladik skonal. Tak ci tak je to tragedia a sype sa to na tych cestach den za dnom, furt nejake tragedie, je to des.
_________________
Opel Astra H Caravan 1.9CDTi 74kw - z nudze cnost Obrázek
Ciel -> Volvo, snad jedneho dna
Otec: V70 I TDI; ex: 240 GLE '88 (hladky diesel) - pri predaji >700tkm na odometri
Brasko: S60 2,4D; ex: V40 1,9

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 11974
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Urvanej »

Mě by zajímalo, jak chcete uložit do baterie hafo energie, ale nechcete aby hořela.
Všechno, co má v sobě jakou energii hoří (pokud se to teda nerozpadá jinak).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3183
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od dumi.cz »

Urvanej:
Baterie LiFePo4 nehori, jen kouri, narozdil od Lion bezne pouzivanych v EV. bohuzel lifepo4 jsou vyrazne drazsi. a nemaji takove vybijeci proudy.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Mildas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 65
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: V70 III D5244T 2.4D '08'

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Mildas »

Myslel sem si že PII konstrukce už tolik netrpí na ohýbaní, ale očividně docela dost. A to to elektroauto určitě nevážilo víc jak 1300, takovej prďola. Jinak náraz je v 70km/h takže obstála V70 docela solidně, ale ne moc dobře. Přijde mi to, že se ta konstrukce chová uplně stejně jak u 850.

Docela zklamání pro mě osobně.

https://www.telezueri.ch/zuerinews/axa-crashtests-zeigen-neue-unfallrisiken-mit-e-autos-135446973
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: V70 III 2.4D 120kW '08', aut, stříbrná - Wolverin
Je: V40 1.9D 85kW '03', man, žlutá a stříbrná - Volvík (pracant)
Máma: S80 2.4i 125kW '99', man, stříbrná - Osmdesátka

Bylo: V70 2.4, 103kW, man., černá met. Budeš mi chybět Obrázek,
Bylo: V40 2.0, 103kW, man., tmavě modrá

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4836
Registrován: 5 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Dal poděkování: 3 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Warcz »

Škoda že není fotka uvnitř, ale obecně 10% přesah moc nedala. Co mě zaujalo je to letící přední světlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4456
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Dal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Romulusw »

Myslel jsem, že 70ka je těžší na zadek, takhle jít na držku po ráně s relativně lehkým autem? Dá se tomu vůbec věřit?
Devadesátka by tam maximálně nechala kolo a jela by dál.

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3606
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf

Příspěvek od Deshi »

Pro porovnání....

Tady je mnohem reálnější bouračka s dvojkovou V70.
Rychlosti - Wolverine cca 70km/hod
červený Pažout cca min. 80km + ??
https://www.volvoklub.cz/clenove/zobrazit/wolverine

PS: doufám, že mě Wolverine nezabije, že jsem to sem dal..... :oops:
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé