


Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.PINĎABC píše:už se to tu mnohokráte řešilo, tak vycházím z toho jak to místní znalci ukončili.
To ma jeden hacek, to vybiti by trvalo pomerne dlouho a kdyz bude pulka ty baterky nejak poskozena nemusis vybit vsechno. Nehlede na to, ze baterie v eautech mivaji casto aktivni chlazeni, coz po nehode fungovat nemusi, takze rychle vybijeni by mohlo zapricinit to cemu ses tim chtel vyhnout -> pozarUrvanej píše:Na ty elektrický auta by stačilo, kdyby byl někde vývod káblu z baterek a hasiči ho mohli řízeně "zkratovat" (myšleno baterii vybít, třeba ohřátim cisterny apod.).
Aha pro me novinka, a nema nahodou ta 7/9 motor podel? ze by ho ten modus minul?Urvanej píše: Tak to si minul závěr, protože ten motor v tom autě je. Pokud si to člověk rozfázuje, tak jsou tam vidět poměrně pěkně svody.
Ano, ale jak jsem.psal.nabijis a rizene chladis. Pri nehode to chlazeni uz nemusi byt funkcni. Takze bez toho aby se to zazehlo nelze odebrat velkej proud.Urvanej píše:dumi: ano, trvalo by to dlouho, ale zapálení baterie za přítomnosti hasičů neni špatně...
A ad dlouho... včera hlásali k jednomu elektromobilu, že "pokud máte připojení 100kW, tak auto nabijete do 80% už za půl hodiny". Což byla asi nějaká malá 60kWh baterka. Tak či tak je rozdíl půl hodiny vybíjet, nebo 48h hlídat.
Docela smula, stat se to muze kazdemu z nasAirbus380 píše:Řidič těžce zraněn.... https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/predpoved-pocasi-chmu-meteorologie-vichrice-vystraha.A190930_061330_domaci_knn/foto/KNN7e6012_EFs1XoDXYAAGuo9.jpg
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé