Já to taky nakládám hodně dopředu, ale stejně nepomohlo. BTW víte že v tom ohledu jste omezeni těma 50kg co má koule vertikálně v papírech, ju
Ale je pravda, že čim je auto na platu víc vzadu, tim je to horší, viz videjko od pythona.
ivanvanata píše:když to tady tak čtu, říkám si že přispěju trochu sugestivně... bourat bych už nechtěl...volva mám proto, abych to nějak zkusil přežít když se to podělá. pánové nikomu opravdu nikomu to nepřeju, rozhodujou setiny vteřiny a milimetry a každej detail - kus plechu nebo traverza navíc co může v tu chvíli pomoct je volba život kripl smrt. proto už do menších aut resp. ani do oktávky nesednu. boural jsem v superbu, což malý auto není, výsledkem 19 zlomenin vč. hrudníku, utržený orgány , roztržená aorta srdce. když ležíte ve sračkách na silnici a omdlíváte bolestí je všechno fuk. vrtulník, sál, týdny jip týdny nepředstavitelných bolestí na morfiu a měsíce tělo jak handra. a to jsem byl vždycky chlap co když se netresfí do dvěří, jde s futrama. dny kdy nevíte co je s rodinou kdo je mrtvej a kdo ne jestli má vaše stará ruce...až budu mít náladu dám sem někdy fotku jak taková sranda vypadá. měli jsme štěstí, všichni jsme kupodivu tu hrůzu přežili, nikomu nechybí ruce ani nohy a já už dal 100 na bench i když mě hrudník ještě bolí jak kráva. já ten den přemejšlel že pojedem fabií ...proto mám dnes xc90 a xc60 i když jsem těžkou sůvu co žere 10 nikdy nechtěl není to záruka ničeho ale budu radši ve 2t volvu než 1t hatchi
Nevim zda jsi to psal ty ale ta superb nehoda byla na tipcars foru jednou zminena s tim ze hledas lepsi auto, tak je fajn ze jsi skoncil u Volva.
Mozna me tu ukamenujete, ale ja nakonec vybral misto XC60 hybridni RAV4 v technicaku mam napsano 1760kg coz je taky nadprumer a hlavne to auto neni prehnane siroke coz je fajn na vesnicke okresky. Cim vic tu bude jezdit SUV a cim vice tu bude elektroaut tim vetsima mamutama clovek bude muset jezdit aby mel fyzikalne vyhodu. Jezdit v aute ktery vazi 1,2tuny kdyz okolo vas svisti vsude 2t SUV vazne neni moc dobry napad kdyz jste opatrni s tim souhlasim.
Naposledy upravil(a) jurajec dne 16 dub 2018 10:05, celkem upraveno 1 x.
to řekni retardům, co se s tebou budou v hospodě u piva do krve hádat, že jejich Smart je tank!!!!! a jako důkaz ti postnou debilní video z YT znám pár takovejch expertů, co do teď nepochopili, že když je sundá na silnici auto, které je o 700kg těžší, tak se narozdíl od tý těžký mrchy zastaví během tisíciny vteřiny na místě a vnitřnosti jim vytečou prdelí....
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Proto nemohou vnitřnosti vytéci zadnicí, neboť ta, jak název napovídá, je vzadu. Takže vnitřnosti polezou jinudy.
"Naštěstí" se výrobci domluvili na solidárnosti a velká těžká auta mají deformační zóny uzpůsobeny tak, aby lehčí malé auto využilo deformačních zón toho velkého... proto se i při malý ráně i ty velký auta bortí jak papír.
ivanvanata píše:když to tady tak čtu, říkám si že přispěju trochu sugestivně... bourat bych už nechtěl...volva mám proto, abych to nějak zkusil přežít když se to podělá. pánové nikomu opravdu nikomu to nepřeju, rozhodujou setiny vteřiny a milimetry a každej detail - kus plechu nebo traverza navíc co může v tu chvíli pomoct je volba život kripl smrt. proto už do menších aut resp. ani do oktávky nesednu. boural jsem v superbu, což malý auto není, výsledkem 19 zlomenin vč. hrudníku, utržený orgány , roztržená aorta srdce. když ležíte ve sračkách na silnici a omdlíváte bolestí je všechno fuk. vrtulník, sál, týdny jip týdny nepředstavitelných bolestí na morfiu a měsíce tělo jak handra. a to jsem byl vždycky chlap co když se netresfí do dvěří, jde s futrama. dny kdy nevíte co je s rodinou kdo je mrtvej a kdo ne jestli má vaše stará ruce...až budu mít náladu dám sem někdy fotku jak taková sranda vypadá. měli jsme štěstí, všichni jsme kupodivu tu hrůzu přežili, nikomu nechybí ruce ani nohy a já už dal 100 na bench i když mě hrudník ještě bolí jak kráva. já ten den přemejšlel že pojedem fabií ...proto mám dnes xc90 a xc60 i když jsem těžkou sůvu co žere 10 nikdy nechtěl není to záruka ničeho ale budu radši ve 2t volvu než 1t hatchi
Jestli to je tohle, tak si pamatuju na výživnou diskuzi pod článkem (snad na Novinky.cz) Znám to tam dobře, 4 roky sem chodil do Železnýho Brodu na školu.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
To je moc pekna statistika, ktera potesi a potvrzuje snahy vyvojaru delat sva auta bezpecnejsi. Nejsou to tak zadne kecy, ale realita.
Budu verit, ze na tom je stejne i C30. Pro rejpaly, nechte me v tom sneni
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
taky jsme si po vložení všiml, jen by to člověk v tématu Co mě dnes potěšilo pobavilo nehledal.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Mě by spíš zajímalo, jak dopadl ten chudák ve Scanii. Po nárazu mu to uletělo dost za čáru a je tam kolem spousta stromů. Přišel k tomu jak slepej k houslím
těžko říct, přežít nemusel. V návalu adrenalinu se člověk ještě může pár minut snažit, stejně už je v předsmrtný agonii.
Ta XC 70 se zastavila na místě, jestli stihl kamion před nárazem zpomalit na 60km/h a i kdyby XC70 jela "jenom" 80km/h,
pořád to při součtu hodí 140km/h......no a když zastavíš ze 140km/h na -5km/h během 0,5 vteřiny, tak to v drtivý většině
případů nerozdejcháš. Tam bylo okamžitý přetížení několik stovek G
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Google translate hovori ze vsetci su OK. Posledna veta clanku hovori nieco ako: "Vodic nakladneho auta bol vypocuty a osetreny na mieste".
Tiez sa tam pise ze "Vodic vyviazol s lahsimi zraneniami". - predpokladam ze rec bola o vodicovi volva, pisali tam o jeho velkom stasti aj o moznom zachraneni zivota modernym autom s modernymi ochrannymi prvkami. Inak by nehoda pravdepodobne dopadla tragicky.
Zaujimalo ma co robil lebo alkohol v krvi nemal. Mozno sa hral s mobilom alebo nieco podobne.. Je to vraj v procese vysetrovania.
Naposledy upravil(a) Gondil dne 14 čer 2018 11:08, celkem upraveno 1 x.