Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3582
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
v aute sem nesedel, ale ten cyklista neyl videt, az na posledni chvili, verim tomu ze 70% lidi by ji smetlo stejne. dost mozna i ja, tezko rict, ale z videa proste videt neni... je krasne zakryta, jak prechazi ve stinu hned za koncem svetla od lampy..
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Kdyby ta vepřová hlava co měla kontrolovat vůz si nehrála s bůhví s čím tak by ho musela vidět. Oko vidí jinak než kamera, ta má jen světlo a tmu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 5945
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Spíš záleží jak se ten obraz zpracuje... a jaké světlo ta kamera bere.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Video je 100% falešné. Žádnou řidičku na něm nevidím 

_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvky: 3590
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Co si myslíš, takhle to ale do budoucna jinak nebude, lidi si budou kupovat auta, aby je dovezla z místa A do místa B a oni se nemuseli starat o cestu, budou tabletit, spát, a spoustu jiných věcí, jen ne se dívat ven před autoHonza píše:Kdyby ta vepřová hlava co měla kontrolovat vůz si nehrála s bůhví s čím tak by ho musela vidět. Oko vidí jinak než kamera, ta má jen světlo a tmu.

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Souhlasim.Honza píše:Kdyby ta vepřová hlava co měla kontrolovat vůz si nehrála s bůhví s čím tak by ho musela vidět. Oko vidí jinak než kamera, ta má jen světlo a tmu.
Musim tez rict, ze pokud je to bezpilotni auto, tak by teda mohlo byt vybaveno nocnim videnim a sirsim zaberem pekne pres celou ulici. Urcite to vsechno ma, ale v tom pripade to chce daleko lepsi techniku.
Stejne to je na ho.vno. Radsi si zaridim.
Snad v tom nemam moc pravopisnych chyb. To by mi mistni studenstvo nemuselo odpustit.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Já si nic nemyslím, na to jsou tu jiní třeba ty. Ale v současnosti je to testovací verze a tak má čumět na cestu a auto kontrolovat, popřípadě zasáhnout.Deshi píše:Co si myslíš, takhle to ale do budoucna jinak nebude, lidi si budou kupovat auta, aby je dovezla z místa A do místa B a oni se nemuseli starat o cestu, budou tabletit, spát, a spoustu jiných věcí, jen ne se dívat ven před autoHonza píše:Kdyby ta vepřová hlava co měla kontrolovat vůz si nehrála s bůhví s čím tak by ho musela vidět. Oko vidí jinak než kamera, ta má jen světlo a tmu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Volvo XC90 není auto, ale vraždící bestie!. Zavinilo to to auto, nejelo na dohled. Bych mu dal na pět let plecháče grázlovi!
PS.: Samozřejmě je to jinak. Stroje začali zabíjet lidi! Už je to tady! Jdu pro kladivo a rozmlatim vysavač, začal hucet něco jako
Maschinen Uber alles. A konvice taky bublá nějak div
PS.: Samozřejmě je to jinak. Stroje začali zabíjet lidi! Už je to tady! Jdu pro kladivo a rozmlatim vysavač, začal hucet něco jako
Maschinen Uber alles. A konvice taky bublá nějak div
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Bereš to sice s ironií , ale kde je jistota že se opravdu jednoho dne roboti nezblaznívoltony píše:Volvo XC90 není auto, ale vraždící bestie!. Zavinilo to to auto, nejelo na dohled. Bych mu dal na pět let plecháče grázlovi!
PS.: Samozřejmě je to jinak. Stroje začali zabíjet lidi! Už je to tady! Jdu pro kladivo a rozmlatim vysavač, začal hucet něco jako
Maschinen Uber alles. A konvice taky bublá nějak div
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: V50 D5 R-Design 2009
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Z mýho pohledu je to vina tý chodkyně co si kráčí přes silnici a nezajímá jí, že jede auto. Co ale nechápu je, jakto že to auto absolutně nereagovalo snad ani metr před tou ženskou. Dyť to auto má kromě kamer snad taky radar! Podle mě ten systém úplně selhal a věřím, že kdyby fungoval pořádně, tak před tou blbkou kráčející si uprostřed silnice by v pohodě zastavilo. A ta transka za volantem je taky dílo, ale ono se blbě dohlíží několik hodin v kuse na něco co celou dobu funguje, člověk se nedokáže tak dlouho soustředit na řízení, když neřídí.
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Od prvního zaregisteovani chodce do nárazu proběhla 1 vteřina podle videa...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2470
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
x 3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
UBER má svůj systém tuším založený čistě na optice. (Volvo tady nemá se systémem autonomního řízení nic společného, krom toho, že jej zakázkově montuje dle požadavků UBERu, který sis jej vyvíjí kompletně sám)Gintiik píše:Z mýho pohledu je to vina tý chodkyně co si kráčí přes silnici a nezajímá jí, že jede auto. Co ale nechápu je, jakto že to auto absolutně nereagovalo snad ani metr před tou ženskou. Dyť to auto má kromě kamer snad taky radar! Podle mě ten systém úplně selhal a věřím, že kdyby fungoval pořádně, tak před tou blbkou kráčející si uprostřed silnice by v pohodě zastavilo. A ta transka za volantem je taky dílo, ale ono se blbě dohlíží několik hodin v kuse na něco co celou dobu funguje, člověk se nedokáže tak dlouho soustředit na řízení, když neřídí.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Ja teda taky nechapu jaktoze to to auto nevidelo, dyt uz se normalne do Volv implementuji radary rozpoznavajici ruzny typy zvirat i v naproste tme, tak jaktoze to nevidelo? Leda ze by to reagovalo jenom na konkretni typy zvirat, nekde psali ze v Australii meli pri testovani problemy bo jim neznalo klokany. Tak baba tlacici kolo se asi nicemu zvirecimu nepodoba. Ale ze by to vubec nereagovalo to je si myslim divny.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 991
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Predpokladam, ze Volvo ma svoje asistenty vypnuty, aby se s uberovymi nehadali..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Autonomní řízení by teoreticky mohlo fungovat pokud:
Budou jezdit pouze auta s autonomním řízením.
Eliminuje se možnost hackerského útoku na systémy.
Chodci budou chodit kanály,nebo speciálními stezkami, aby se nemohl lidský faktor potkat s robotem.
Budou jezdit pouze auta s autonomním řízením.
Eliminuje se možnost hackerského útoku na systémy.
Chodci budou chodit kanály,nebo speciálními stezkami, aby se nemohl lidský faktor potkat s robotem.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prague
- Vůz: audi a3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
martinopel: ta minimalizace útoku se dá provést uzavřeným okruhem (potom by se dal hackerský útok přirovnat k povolením šroubů na kolech, což se ale děje i dnes). Další problém vidím např. v dosavadní technologii, jelikož všechna ta technologie je založena na na vysílání a přijímání elektromagnetického záření (radary, lidary, atad.) a tam tak úplně nelze eliminovat oslnění (např. Sluncem nebo jiným vozem). A pokud už je oslněno, z fyzikálních důvodů nejde zastavit jelikož jsem např. rozjetej na 140kmph nebo podobně. Samozřejmě i to se dá minimalizovat např. více čidly nebo záložní baterií (což ale zvyšuje cenu). Další argument lidský faktor vs. robot. No, podobně by se dalo argumentovat u počítačů, jelikož pokud si vyliju minerálku do kompu tak taky nemohu vyloučit že mě to při "sušení" nezabije.
Nicméně co považuji za nejdůležitější je porovnání s nynějším stavem, jelikož pokud si polepšíme (subjektivně) tak to bude ok, vynucování absolutní automizace státem také považuji za nesmysl. A pokud někdo bude jezdit Dacií za sto tisíc nebo Teslou za 2 miliony tak to považuju za jeho volbu a myslím si že právě on sám je odpovědný dost na to aby zvážil co je pro něj lepší.
Nicméně co považuji za nejdůležitější je porovnání s nynějším stavem, jelikož pokud si polepšíme (subjektivně) tak to bude ok, vynucování absolutní automizace státem také považuji za nesmysl. A pokud někdo bude jezdit Dacií za sto tisíc nebo Teslou za 2 miliony tak to považuju za jeho volbu a myslím si že právě on sám je odpovědný dost na to aby zvážil co je pro něj lepší.
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Pokud by mělo auto pouze řídit,pak ano,Předpokládám však,že by autonomní řízení budoucnosti mělo být schopno např.vypočítat nejlepší trasu apod.To pak ale bude muset být na síti a každá síť je napadnutelná.qoyoxqoyo píše:martinopel: ta minimalizace útoku se dá provést uzavřeným okruhem
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To je pravda, jakejkoliv "veřejnej okruh" toku dat je hacknutelnej. Vždycky platil třeba iOS za neprolomitelnej a podívejte, jak naložili s nějakym tim iPhonem teroristy... Což je uplně stejnej případ, jako autonomní řízení automobilu. Už jen z tohohle důvodu to nemůže nikdy fungovat.
Uvidíme za 20 let, kdo měl pravdu.
Uvidíme za 20 let, kdo měl pravdu.
-
Offline
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
V době války mezi světovými mocnostmi by byl rušený i GPS signál (inerciální navigace v podobě akcelerometrů a gyroskopů je tak pořád nenahraditelná), starší typy vojenských datalinků zrovnatak. Přitom je to uzavřený okruh, který v elektromagnetickém spektru nevyzařuje skoro nic, jen krátké pulzy při odeslání dat.
RQ-170 Sentinel iránci hacknuly už někdy před 4 lety, a to se na blízkém východě jedná o asymetrické konflikty, kde žádná ze světových mocností nepoužije
novou taktiku či zbraň, u které není žádoucí aby došlo k vyzrazení byť přibližných TTD či principu fungování.
Hacknout auto v civilní sféře tak proti tomu bude triviální (pokud to někdo opravdu bude chtít a bude mít dostatečné finanční i lidské zdroje)
Ale to bude hrozit někomu allá Snowden nebo Bob Lazar - ne Pepíkovi z Horní dolní
RQ-170 Sentinel iránci hacknuly už někdy před 4 lety, a to se na blízkém východě jedná o asymetrické konflikty, kde žádná ze světových mocností nepoužije
novou taktiku či zbraň, u které není žádoucí aby došlo k vyzrazení byť přibližných TTD či principu fungování.
Hacknout auto v civilní sféře tak proti tomu bude triviální (pokud to někdo opravdu bude chtít a bude mít dostatečné finanční i lidské zdroje)
Ale to bude hrozit někomu allá Snowden nebo Bob Lazar - ne Pepíkovi z Horní dolní
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14151
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
https://www.novinky.cz/krimi/467377-alfe-romeo-upadlo-na-pribramsku-za-jizdy-kolo-a-vletlo-do-blizke-prodejny.html
Tohohle se děsím jak čert kříže pokaždé když sundávám kola. Tady se naštěstí nikomu nic nestalo.
Tohohle se děsím jak čert kříže pokaždé když sundávám kola. Tady se naštěstí nikomu nic nestalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3582
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja radsi utahuju kola momentakem, v ruce to proste nemam...
monetak jsem si koupil po tom, co se mi za jiszdy povolil a upad spodni sroub drzici drzak brzdovyho tremnu na prednim kole.....
mel sem za to ze sem to utah dobre.. kapala na to brzdovka tak jestli se to povolilo samo nebo sem to blbe utahnul cert vi....
monetak jsem si koupil po tom, co se mi za jiszdy povolil a upad spodni sroub drzici drzak brzdovyho tremnu na prednim kole.....
mel sem za to ze sem to utah dobre.. kapala na to brzdovka tak jestli se to povolilo samo nebo sem to blbe utahnul cert vi....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Optimální je kola po ujetí cca 10-20km dotáhnout.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5263
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To musíš cítit, že je kolo v nepořádku než ti upadne. To se může stát jenom totalnimu flegmatikovi nebo ignorantovi jinak to nechápu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3582
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
To me.taky napadlo. Jednou sem s povolenyma kolama, vedome, zajizdel.do garaze. Jel sem.kromem. v podstate automat na Dcko bez plynu s mirnou brzdo a i tak.to delalo randal.jak svina...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 5732
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Tak tak, toto si pamatuji, že nám radili v autoškole. Jen myslím, že nám říkaly cca 100km.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Giew